Partyflock

Forumonderwerp · 936439
17 volgers · 160945x bekeken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op woensdag 9 april 2008 om 15:42:
ik niet

:aai: Ik ben wel geboren in Groningen, woon er helaas (nog) niet :(

Uitspraak van actief op woensdag 9 april 2008 om 15:42:
spenen

die hebbe ook vet veel mensen weer :P Tegen de kauwende kaken (tenminste dat zei iemand keer tegen mij)

Waarschuw beheerder
donateur
De kaak wijst de weg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadyHardcore op woensdag 9 april 2008 om 15:51:
Tegen de kauwende kaken (tenminste dat zei iemand keer tegen mij)

:looser:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 15:33:
cavello is voor mellow

adoe en voor mensen die geen austreelian kunnen zetten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op woensdag 9 april 2008 om 15:52:
doe dan maar lekker je best

Tjah moet het puntensysteem wel meewerken :vaag:
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op woensdag 9 april 2008 om 15:52:
idd men wijffie ook ja en is heel handig voor de kaken

:roflol: haha... Nja ik heb zo'n ding niet nodig b)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 15:53:
De kaak wijst de weg

waarheen :O :9
Waarschuw beheerder
Het was mijn bedoeling om, toen ik om 10.15 uur mijn vorige berichtje plaatste, dit topic weer wat op gang te krijgen... dat is wel gelukt geloof ik :-)

Waarschuw beheerder
:roflol:

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=000f49cd002b1d6229b20c6b1a0236720c]https://album.partyflock.nl/37674078.jpg[/img]
dees zijn mijn vestjes
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Topic is weer aangeveegd. Graag niet op kansloze (uitlokkende) reacties ingaan maar de envelopjes gebruiken. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja natuurlijk ik zeg hier niets verkeerd en men berichten worden verwijderd goed bezig hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien omdat dat een reactie is op de andere berichten waarvan het wel nodig was dat die verwijderd werden. Of heb je liever dat ze dan terugkomen en doorgaan op jouw reacties? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 9 april 2008 om 17:03:
Misschien omdat dat een reactie is op de andere berichten waarvan het wel nodig was dat die verwijderd werden. Of heb je liever dat ze dan terugkomen en doorgaan op jouw reacties

eeuhm ik heb er niets verkeerd op gereageerd
Waarschuw beheerder
donateur
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat hun dat weer kunnen gebruiken om de discussie te hervatten. En als je er problemen mee hebt wil ik het topic ook wel sluiten hoor. :/ Neem de moeite om het topic aan te vegen is het weer niet goed. :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
dat ze dan de mensen aanpakken die over heel die zever beginnen dan want die mogen doen wat ze maar willen :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 16:54:
dees zijn mijn vestjes

Hee, die twee versie van het Fresco-jasje zijn vet!
Blijft sowieso ook een mooi jasje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op woensdag 9 april 2008 om 17:14:
dat ze dan de mensen aanpakken die over heel die zever beginnen dan want die mogen doen wat ze maar willen

idd, mensen e.d. uit het niets belachelijk maken kan schijnbaar gewoon.
Uitspraak van LadyHardcore op woensdag 9 april 2008 om 14:05:
Maarre een Cavello jasje is volgens mij bijna net zo duur als Australian toch? Aussie 140 en Cavello 120?

en dit wordt dan aangepast :S? hmz nja zal wel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadyHardcore op woensdag 9 april 2008 om 17:40:
mensen e.d. uit het niets belachelijk maken kan schijnbaar gewoon.

Jaa :yes: meestal is dit hier wel zo (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 16:54:
dees zijn mijn vestjes

Leuke jasjes :D
Waarschuw beheerder
donateur
idd, mensen e.d. uit het niets belachelijk maken kan schijnbaar gewoon.

ja vanaf nu kom ik dus niet meer op dit forum je kan hier toch alles doen wat je wilt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op woensdag 9 april 2008 om 17:52:
ja vanaf nu kom ik dus niet meer op dit forum je kan hier toch alles doen wat je wilt

dan huppel ik jou mooi achterna :lol:

Waarschuw beheerder
Hoooi:bye:. Gezellig hier:P.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op woensdag 9 april 2008 om 17:52:

Ja dat is ook niet normaal hardcore heeft toen toch ook in z,n eentje het australian topic doen kunnen sluiten met z,n domme reply,s.

Komt er gewoon op neer dat je je hier tegen de schenen moet laten trappen en daar vooral niks van moet zeggen anders sluiten ze gewoon het topic ipv van de probleem maker,s zelf aan te pakken.

Doet me denken aan dictator praktijken daar is het ook als je even iets verkeerd zegt dat er dan meteen gestraft of gedreigt word.
Ook

Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 9 april 2008 om 17:08:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat hun dat weer kunnen gebruiken om de discussie te hervatten. En als je er problemen mee hebt wil ik het topic ook wel sluiten hoor.

En deze uitspraak bewijst dat ook jij vraagt alleen maar even waarom en meteen antwoord va'als je er problemen mee hebt sluit ik het topic wel'
Dus dan zou het zo wezen omdat jij wat vraagt dat dan een heel topic gewoon dicht gaat.
Nou dat is echt niet normaal, vind de hele opmerking van een moderator ook totaal niet kunnen beetje dom gaan lopen dreigen als iemand alleen tekst en uitleg vraagt.

Maar goed zou zeggen als iemand zich verveelt zoek je gewoon een paar topic,s op waar jij niks aan vind en ga je daar en middagje dom in lopen replyen en einde van de middag is dat topic closed en ben jij nog steeds gewoon online zonder warning op zoek naar het volgende topic om proberen te laten sluiten;)
Want zoals dit forum nu werkt worden pesters en lui met domme reply,s beloont.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja ik trek het mij allemaal niet aan laatz e maar doen :p
oke is dan wel spijtig voor de mensen dat dus echt wel over cavello zelf bezig zijn maar niet begiinen zeiken van cavello is gay :s:s:s

ach ja ze zullen het nooit leren en dat die mods hier eens deftig hun werk leren doen in plaats van de normale gezellige mensen hier te bannen en de leuke topics te sluiten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AK74 op woensdag 9 april 2008 om 18:15:
Komt er gewoon op neer dat je je hier tegen de schenen moet laten trappen en daar vooral niks van moet zeggen anders sluiten ze gewoon het topic ipv van de probleem maker,s zelf aan te pakken.

En deze uitspraak bewijst dat ook jij vraagt alleen maar even waarom en meteen antwoord va'als je er problemen mee hebt sluit ik het topic wel'
Dus dan zou het zo wezen omdat jij wat vraagt dat dan een heel topic gewoon dicht gaat.

Nou dat is echt niet normaal, vind de hele opmerking van een moderator ook totaal niet kunnen beetje dom gaan lopen dreigen als iemand alleen tekst en uitleg vraagtMaar goed zou zeggen als iemand zich verveelt zoek je gewoon een paar topic,s op waar jij niks aan vind en ga je daar en middagje dom in lopen replyen en einde van de middag is dat topic closed en ben jij nog steeds gewoon online zonder warning op zoek naar het volgende topic om proberen te laten sluiten

:respect: mooi verwoord :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op woensdag 9 april 2008 om 17:14:
dat ze dan de mensen aanpakken die over heel die zever beginnen dan want die mogen doen wat ze maar willen

Die berichten zijn toch verwijderd? Het enige wat ik gedaan heb is de reacties daarop ook verwijderd. En wie zegt dat dat ongestrafd is gebleven? ;)

en dit wordt dan aangepast :S? hmz nja zal wel...

Dat slaat toch op die opmerking dat Cavello voor mensen is die Ausies niet kunnen betalen? Dat bericht is verwijderd dus de jouwe ook. ;) Anders snappen de mensen die de discussie niet gevolgd hebben jouw opmerking niet.

Ja dat is ook niet normaal hardcore heeft toen toch ook in z,n eentje het australian topic doen kunnen sluiten met z,n domme reply,s.

Ik heb de vaste leden van dat topic al vaker gewaarschuwd niet in te gaan op zijn opmerkingen en als iedereen maar steeds blijft happen gaat hij dicht. Ik blijf niet bezig met waarschuwen. Op dit moment is het topic weer open en draait het weer prima volgens mij dus het heeft wel geholpen.

Zullen we dan nu weer terug ontopic gaan? (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 9 april 2008 om 19:03:
Dat slaat toch op die opmerking dat Cavello voor mensen is die Ausies niet kunnen betalen?

nee :S Als je in vervolg EERST even aan mij vraagt wat ik met zoiets bedoel!! Ik bedoelde er nl mee, dat Australien en Cavello ongeveer even duur is! Bovendien, waarom zou ik cavello belachelijk maken als ik het zelf OOK draag :S

Maarja schijnbaar moet je bij elke zin hier een vette uitleg geven :( Kga wel naar et Aussieforum :) *hup hup Carlo achterna :lol: *
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LadyHardcore op woensdag 9 april 2008 om 19:13:
Australien en Cavello ongeveer even duur is! Bovendien, waarom zou ik cavello belachelijk maken als ik het zelf OOK draag

en ik draag het ook ;p
Waarschuw beheerder
donateur
nee :S Als je in vervolg EERST even aan mij vraagt wat ik met zoiets bedoel!! Ik bedoelde er nl mee, dat Australien en Cavello ongeveer even duur is! Bovendien, waarom zou ik cavello belachelijk maken als ik het zelf OOK draag :S

Ik zeg toch nergens dat je het belachelijk maakt. :/

Dit wordt er gezegd:

cavello is voor mensen die gen aus kunne betalen

cavello is voor zwervers en sloebers idd

En dan zeg jij:

jezus wat een opmerkingen weer zeg :\ Maarre een Cavello jasje is volgens mij bijna net zo duur als Australian toch? Aussie 140 en Cavello 120?

Dat is dan toch een antwoord op bovenstaande berichten of mis ik iets? :vaag: Zoals ik al zei, die 2 vorige berichten heb ik verwijderd dus dan snapt een buitenstaander jouw berichten toch niet meer? Daarom heb ik het verwijderd.
Waarschuw beheerder
et ging meer om de 2e zin ;) Die had ik geciteerd. Dat je het eerste had verwijderd snap ik volkomen :yes:
Mja wat gebeurd is is gebeurd... ga er nu ook geen woorden meer aan vuil maken.

Zullen we dan nu weer terug ontopic gaan?

(y) :flower:

Waarschuw beheerder
Voor de verzamelaars van Early flyers (94 tot 2000) :

http://link.marktplaats.nl/161846162

Waarschuw beheerder
Is er een datum bekend waarop de nieuwe Cavello collectie gepresenteerd gaat worden?
Waarschuw beheerder
waarom zou ik cavello belachelijk maken als ik het zelf OOK draag

cavello & aussie allebij (y) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 13:56:
Is er een datum bekend waarop de nieuwe Cavello collectie gepresenteerd gaat worden?

Niet dat ik weet.. 8)
Waarschuw beheerder
Zullen we dan nu weer terug ontopic gaan?

Kan dat ook bij het australian forum?? Daar maak je er gewoon snel een Chat forum van (n)

Optopic
[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KRTXVDVY.jpg[/img]
kent iemand dit teken?
Waarschuw beheerder
Yep, jasjes heb ik wel eens op de site van Hitshop2.be gezien.
Iets van een limited edition inderdaad... loop er niet echt warm voor, niet echt bijzonder.om van een bestaand jasje een limited edition versie te maken.
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baronie op donderdag 10 april 2008 om 20:15:
Yep, jasjes heb ik wel eens op de site van Hitshop2.be gezien.
Iets van een limited edition inderdaad... loop er niet echt warm voor, niet echt bijzonder.om van een bestaand jasje een limited edition versie te maken.

vind het ook lelijk staan ook nog zo,

/1/50\
Cavello
LIMITED

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op donderdag 10 april 2008 om 21:55:
vind het ook lelijk staan ook nog zo,

idd zonde.. liever gewoon logo (y)
Waarschuw beheerder
Idd lelijk logo en ook nep volgens mij.
Naar mijn weten is dit namelijk het cavello limited edition logo.
[img width=480 height=640 cacheid=000f4c0a002b219a559e748c1a0236cc31]https://album.partyflock.nl/18954826.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AK74 op vrijdag 11 april 2008 om 01:23:
ook nep volgens mij.

Dat denk ik niet hoor :no:

Ik zie bernard echt wel geen nep dingen verkopen :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AK74 op vrijdag 11 april 2008 om 01:23:
Idd lelijk logo en ook nep volgens mij.
Naar mijn weten is dit namelijk het cavello limited edition logo.

Dat was het in het verleden idd, dat kan nu bij de huidige collecties (dit jack is van najaarscollectie 2007) natuurlijk wel degelijk het limited edition logo zijn.