Partyflock

Forumonderwerp · 936439
17 volgers · 154272x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Treurig, dus nu definitief einde van Cavello zo ongeveer.

Waarschuw beheerder
2 bad... :cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Baronie op zaterdag 4 september 2010 om 09:43:
Treurig, dus nu definitief einde van Cavello zo ongeveer.

Ze verkopen 1.5 miljoen boxershorts per jaar.
Waarschuw beheerder
In ieder geval dan het einde van het trainingspakken/broeken/jasjes/caps/t-shirts tijdperk.
En dat is waar het hier de meesten om gaat :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baronie op zaterdag 4 september 2010 om 10:07:
In ieder geval dan het einde van het trainingspakken/broeken/jasjes/caps/t-shirts tijdperk.
En dat is waar het hier de meesten om gaat

precies...
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
Te Koop

http://link.marktplaats.nl/377611580

&

http://link.marktplaats.nl/377610450
Waarschuw beheerder
sorry dat het geen cavello is, maar ik heb hier nog een vlag liggen die wel weg kan.

http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/merkkleding-overige/378438028-rotterdam-terror-corps-vlag-2x2m.html?return=eJw9yjsOwyAMANC7ZOgIJpAGjKIepXLBKCg%2FlFhdqt69W9%2F8CA1%2BKkK80MCAHecqzyq8xVmkodZvPpej8a42OhdpK5Fcal%2F1P6o2t0fNkx29sx56f0tH5ikBlBf0OYwU%2FD0kGkphZ8Fltqaw7eL3Byk1KDE%3D&complete_editing=1

Is nog in perfecte staat, voor meer informatie kan je altijd een berichtje sturen.

Tim
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nieuwe aanwinst:

[img width=519 height=592]https://album.partyflock.nl/79394076.jpg[/img]

Volledig in nieuwstaat, was een buitenkansje :-)

Waarschuw beheerder
helemaal toppie.

Niet echt mijn kleur, maar altijd top om zo'n pak nog in nieuwstaat ergens tegen te komen.
Waarschuw beheerder
In de jaren 90 zou ik dit pak in deze kleurstelling zelf ook niet gekocht hebben.
Maar nu Cavello-pakken uit de jaren 90 in nieuwstaat zeldzamer worden wilde ik die kans nu toch niet voorbij laten gaan :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind hem toch erg mooi moet ik zeggen :Yes:
Waarschuw beheerder
Als dat creme mooi vel wit was geweest was het een topper(y)
Vind creme namelijk altijd wat overkomen als of ie niet echt schoon is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AK74 op vrijdag 8 oktober 2010 om 00:46:
mooi vel wit

je bedoelt zeker "fel" .... ;)

vel is het orgaan waar je dagelijks in rondloopt en je hebt felle kleuren...

:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 oktober 2010 om 10:07:
je bedoelt zeker "fel" ....

vel is het orgaan waar je dagelijks in rondloopt en je hebt felle kleuren...

In mijn geval kan vel wit nog wel zo wit ben ik namelijk haast ook wel:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Vooraan op vrijdag 8 oktober 2010 om 12:50:
zonnebankie B)

100 euro van de zon:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pak es een zonnebankie

Nee ben liever wit dan dat ik over 10jaar z,on sinasappel huid heb:)
Plus vroeger was blank zijn een teken van rijkte want dat gaf aan dat je niet een land arbeider was.
Dus het is zelfs wel sjiek:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AK74 op zaterdag 9 oktober 2010 om 01:25:
Plus vroeger was blank zijn een teken van rijkte want dat gaf aan dat je niet een land arbeider was.
Dus het is zelfs wel sjiek

Je weet het mooi te vertellen kerel!

Maar er zit wel een hiaat in je bewering.

De bruine tint in je huid zorgt ook voor de aanmaak van Vitamine D.

bron Wikipedia:
Vitamine D speelt een belangrijke rol in diverse orgaansystemen.[1]

Vitamine D reguleert de niveaus van calcium en fosfaat in het bloed door de absorptie ervan uit het voedsel in de darmen te bevorderen, evenals de heropname ervan in nieren.
Het vermindert de mobilisatie van calcium uit het bot (door verlaging parathormoon).
Het remt de vrijgifte van parathormoon uit de bijschildklier.
Vitamine D beïnvloedt het immuunsysteem door immunosuppressie, fagocytose, en anti-tumor activiteit.
Vitamine D deficiëntie kan het gevolg zijn van onvoldoende inname gepaard gaande met inadequate blootstelling aan zonlicht, aandoeningen die de absorptie ervan remmen, aandoeningen die de omzetting van vitamine D in actieve metabolieten remmen, zoals aandoeningen van lever of nieren, of (zelden) door een aantal erfelijke aandoeningen.[1] Deficiëntie leidt tot verminderde botmineralisatie, en uiteindelijk tot aandoeningen die het bot verweken, rachitis bij kinderen en osteomalacie bij volwassenen, en draagt mogelijk bij aan osteoporose. Momenteel komt er ook meer en meer aandacht voor andere functies van vitamine D en de rol ervan bij (preventie van) hart- en vaatziekten, autoimmuunziekten en kanker.[2] Onderzoek heeft uitgewezen dat vitamine D deficiëntie een verband heeft met darmkanker; ander onderzoek brengt vitamine D ook in verband met andere vormen van kanker, maar daarover bestaat nog geen consensus in de wetenschap.

Waarschuw beheerder
pak es een zonnebankie

Om de drie weken neem ik een lekker zonne bad. Heerlijk ontspannen en je krijgt er een lekker gezond kleurtje van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 oktober 2010 om 10:11:
en anti-tumor activiteit

Naar mijn weten gaan er jaarlijks genoeg lui plat aan huid kanker door diezelfde zon of nog erger zonnebank

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 oktober 2010 om 10:11:
en uiteindelijk tot aandoeningen die het bot verweken

En dat dit onzin is bewijzen mijn botten wel.
Ben een dik jaar terug keihard op m,n bek gegaan met m,n snor fiets waardoor er 3vingers uit de kom lagen en ook het middenhands beentje.

En daarnaast was m,n hand open gescheurd(vlees scheur zoals ze dat in het ziekenhuis noemden)
Die arts vond het zeer verwondelijk dat ik geen vingers gebroken had.
Want zowel een vlees scheur als middenhands beentje uit de kom komen beste krachten bij kijken zei de arts.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tanorexia :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AK74 op zaterdag 9 oktober 2010 om 12:28:
Naar mijn weten gaan er jaarlijks genoeg lui plat aan huid kanker door diezelfde zon of nog erger zonnebank

Dat is met alles wat je niet goed doet.

Je moet ook niet elke dag in de zon gaan liggen bakken en ook zeker niet elke dag naar de zonnebank.

Zoals met alles in het leven, doe het met mate.

Eens in de 2 a 3 weken een zonnebad a 15 minuutjes en je wordt gelijk een heel ander mens.
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=00001031002eeb6a669292f41a02b54e63]http://fotos.marktplaats.com/kopen/3/30/+J+4z5TSjsa6ayVdrLtscg==.jpg[/img]

Maatje 52, alle hangers aanwezig en rek is nog goed.
In top staat. Te koop of te ruil!
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe aanwinst:

[albumelement id=79462349]{element is niet toegankelijk}
Met bijbehorende zwarte broek natuurlijk, had alleen geen zin om die uit te trekken. :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voor de dames; jasje en 2 broeken te koop :)

Waarschuw beheerder
Kan iemand mij helpen?:P
Ik heb een antraciet kleurige cavello broek (met bies ofcourse) en zoek een jasje wat er bij past.
Gaat lastig met deze kleur haha.
T jastje wat er eigenlijk bij hoort kon ik niet meer bestellen, uitverkocht, overal:S
En 2e hands kun je m wel krijgen, maar veel te groot voor mij, ik heb namelijk maat S/M.
Iemand nog een suggestie?:P
Welk jasje past er bij?:P
Zou er t liefst al inlopen op 6 nov. naar masters!:D
[img width=700 height=467 cacheid=00117828002ef065437272be1a02b5ef5f]http://94.100.114.27/936000001-936050000/936024801-936024900/936024823_6_0CF_.jpeg[/img]
:bye:
Waarschuw beheerder
hoi :bye:

zoek voor een kennis van me een cavello of aus maatje 48 in het wit of gewoon zwart
als je wat hebt graag p.m sturen :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 oktober 2010 om 19:38:
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een antraciet kleurige cavello broek (met bies ofcourse) en zoek een jasje wat er bij past.
Gaat lastig met deze kleur haha.
T jastje wat er eigenlijk bij hoort kon ik niet meer bestellen, uitverkocht, overal
En 2e hands kun je m wel krijgen, maar veel te groot voor mij, ik heb namelijk maat S/M.
Iemand nog een suggestie?
Welk jasje past er bij?
Zou er t liefst al inlopen op 6 nov. naar masters!

[img]http://www.gabberwear.nl/catalog/product_info.php?products_id=3302[/img]

Zo iets?;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn collectie Cavellojasjes tot nu toe. Donkerblauw jasje erbij. :-)

[img width=647
height=475]https://album.partyflock.nl/79536171.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 oktober 2010 om 22:44:
Dat is met alles wat je niet goed doet.

Je moet ook niet elke dag in de zon gaan liggen bakken en ook zeker niet elke dag naar de zonnebank.

Zoals met alles in het leven, doe het met mate.

Sowieso ga ik liever alleen onder de zonnebank, zonder maten ;)

Maar een beetje achtergrond informatie zoals ik die onthouden hebt (lees: controleer de informatie als je geinteresseerd bent :P):

Het meest schadelijke deel van het zonlicht voor de huid is UV-B, uit de serie UV-A/UV-B/UV-C. Zonnebanken zijn zo ontworpen dat er zo min mogelijk UV-B uit de lampen komt. En daarmee zijn zonnebanken minder schadelijk voor de huid dan direct zonlicht. Maar.. (spanningsboog) ..Hoe bruiner de huid, hoe dikker de huidlaag die UV-straling filtert. Echter, het licht van de zonnebank zorgt wel dat je bruin wordt, maar bouwt niet die huidlaag op.
Dus de bruine huid die je krijgt van een zonnebank is net zo gevoelig voor UV-B licht als een witte huid.
Want juist de opbouw van de UV-filterende huidlaag wordt opgebouwd onder invloed van UV-B.

Trouwens, AK47, als je niet kapotgaat aan de huidkanker, dan wel aan de global-warming, rokerslongen, fijnstof, straling van elektronische apparatuur, hormonen in vlees etc. etc. :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O'Bieff op zondag 24 oktober 2010 om 12:34:
Sowieso ga ik liever alleen onder de zonnebank, zonder maten

Is ook zo krap op de zonnebank en geeft zo'n slecht bruinings resultaat ;)

Uitspraak van O'Bieff op zondag 24 oktober 2010 om 12:34:
Trouwens, AK47, als je niet kapotgaat aan de huidkanker, dan wel aan de global-warming, rokerslongen, fijnstof, straling van elektronische apparatuur, hormonen in vlees etc. etc

Precies, het is maar waar je je ogen voor sluit of niet.

Juist om huidkanker te voorkomen is het verstandig je huid heel langzaam bloot te stellen aan wat meer UV licht. Mocht je een keer op een mooie dag uit de kleren gaan, krijgt je huid minder op z'n sodemieter dan wanneer je je huid in geen jaren aan UV- / zonlicht hebt blootgesteld.

Gebruik gewoon je gezond verstand en vermijd het extreme.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 oktober 2010 om 14:00:
het extreme.

(L)

Waarschuw beheerder
haha jij wel ;)

Waarschuw beheerder
Cavello is voor mellow jwt
Waarschuw beheerder
Hey mensen al mijn jacks uit mijn album staan te koop, Dus als iemand interesse heeft in een van mijn jasjes hoor ik het graag.
Bijna alle rond de maat 48/50

Gr

Waarschuw beheerder
Zo Simon, ga je met gabber pensioen?
Waarschuw beheerder
Ik draag de kleding niet meer maar ga wel nog altijd naar feesten. Nu ga ik enkel verder met verzamelen van Flyers en cd's dus :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
10% korting op alles t/m 13 november! op = op
Waarschuw beheerder
Ik ben op zoek naar lekkere oldskool print caps, wie heeft ze te koop??:kwijl:

Ze verkopen ze helaas niet meer in de winkels, alleen van de nieuwe collectie, maar die zijn niet mooi :S

Waarschuw beheerder
Die zijn idd super gewild.

Heb een lekkere verzameling inmiddels, maar ga ze niet verkopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 november 2010 om 23:11:
Die zijn idd super gewild.

Heb een lekkere verzameling inmiddels, maar ga ze niet verkopen.

k ook:kwijl: