Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 19:06:wie doet daar aan en waarom
ik doe eraan...
ik vindt het spannend en met sommige meiden heb ik net iets andere sex als met me partner en ben altijd heel nieuwsgierig hoe andere meiden in bed zijn , als ze me aanspreken op die manier...
en zij is ook een lustvol typje en doet hetzelfde .
Uitspraak van kim&patrick&senna op maandag 12 maart 2007 om 19:08:het kan zijn dat je relatie er van kapot gaat
jaloezie en alles speelt wel mee..
je relatie kan zoizo kapot ook zonder sex met een ander .
mischien nog wel eerder .....
en een beetje gezonde jaloezie doet je relatie vaak meer goed als kwaad..
tenzij je heel obsessief en bezitterig bent en hem daarna het leven zuur maakt omdat jij het niet kan verkroppen .
dan had je er gewoon niet aan moeten beginnen .
Uitspraak van kim&patrick&senna op maandag 12 maart 2007 om 19:08:ik doe daar echt niet aan mee..!!!
Uitspraak van kim&patrick&senna op maandag 12 maart 2007 om 19:08:het kan zijn dat je relatie er van kapot gaat
dan kun je je partner altijd nog ruilen voor een kratje bier
Uitspraak van JPsyco @/" op maandag 12 maart 2007 om 19:12:dan kun je je partner altijd nog ruilen voor een kratje bier
er zijn ook een heleboel relaties die er sterker van worden..
Uitspraak van inactief op maandag 12 maart 2007 om 19:32:Nationale rottopic dag?
dat heerst al een tijdje hoor
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 19:41:Ammehoela, ik zou never nooit een ander op die manier aan mijn vriend laten zitten! Of is dat een rare gedachte?
Neehoor
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 19:06:wie doet daar aan en waarom
ik niet denk ik niet voor mij weg gelegd.
Uitspraak van Chantal is lief! op maandag 12 maart 2007 om 20:34:als ik geen parner heb, ruil ik wel eens met de parner van een meisje (zonder dat de dame in kwestie t weet)
stoer
Uitspraak van Chantal is lief! op maandag 12 maart 2007 om 20:34:als ik geen parner heb, ruil ik wel eens met de parner van een meisje (zonder dat de dame in kwestie t weet)
wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 12 maart 2007 om 20:48:Ik wil best ruilen, maar heb geen partner...kan dat ook dan?
tuurlijk, jij pikt de partner in, en je geeft een spook in ruil ervoor terug
Uitspraak van Chantal is lief! op maandag 12 maart 2007 om 20:41:ach mensen moeten gewoon genieten in het leven
Dat kan op vele manieren hoor.
Uitspraak van Chantal is lief! op maandag 12 maart 2007 om 20:54:tuurlijk, jij pikt de partner in, en je geeft een spook in ruil ervoor terug
Vind ik wel een goeie deal!
ben jij er een beetje voor in om gespanked te worden?
laatste aanpassing
Uitspraak van Chantal is lief! op maandag 12 maart 2007 om 20:54:tuurlijk, jij pikt de partner in, en je geeft een spook in ruil ervoor terug
haha of een geit ofzo!
jou moet ik ff onthouden, je weet maar nooit wanneer je weer eens een goedkoop sletje nodig hebt.
Uitspraak van NilesBanks op maandag 12 maart 2007 om 21:38:Ik zou mijn partner graag willen inruilen maar niemand wil die bitch hebben
Je kan haar ook gewoon weg doen en de volgende nemen
Uitspraak van NilesBanks op maandag 12 maart 2007 om 22:12:probeer jij haar dat maar eens duidelijk te maken
Dat lukt me wel, geloof me!
Uitspraak van NilesBanks op maandag 12 maart 2007 om 22:17:vertel me ff hoe, je zou mij er erg mee helpen
Dat is een te lang verhaal, ken haar niet dus kan het nog niet inschatten, maar ik krijg altijd mijn zin dus dan ook
ben jij ff goed bezig, sowe!
zou willen dat ik zoals jij was.. eeeeeeeeeeegt wel!
Uitspraak van NilesBanks op maandag 12 maart 2007 om 22:22:hoe houdt jouw vriend het vol?
Hij houdt van me en ik van hem dus hoef ik nergens mijn zin in, gaat allemaal vanzelf
Uitspraak van NilesBanks op maandag 12 maart 2007 om 22:22:zit hij in eenzelfde situatie als ik?
Uitspraak van NilesBanks op maandag 12 maart 2007 om 22:27:onder de plak noemen ze zoiets
maak jij dat er maar uit op, die van mij krijg je never onder de plak. Als je relatie goed zit hoeft er niemand wat te eisen, alles gaat vanzelf
Uitspraak van NilesBanks op maandag 12 maart 2007 om 22:27:aha...of jij ziet het niet
zal eens voor een bril op pad gaan dan
maak jij dat er maar uit op, die van mij krijg je never onder de plak. Als je relatie goed zit hoeft er niemand wat te eisen, alles gaat vanzelf
goed zo
zal eens voor een bril op pad gaan dan
je kunt er beter achter lopen kun je hem meteen pakken