Oke misschien is het reclame maar... wat vinden jullie ervan ??
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8466620726199784678
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8466620726199784678
wat doe je dan nog in belgie? Hop naar de noordpool met jou.
dit gaat mij zelfs te ver!!!!
http://video.google.nl/videoplay?docid=6526575544324648950&q=onskool+jumping
wtf dit is wel heel voor lul
Uitspraak van Sidex ... . . . .<Limburger> op vrijdag 27 april 2007 om 21:09:
dit gaat mij zelfs te ver!!!!
kan ik me niet voorstellen.
hij irriteert zich net zo hard aan de rage als wij
maar soms zegt ie tog wat nuttigs
je moet hem niet vergelijken met mij.
ben ik nog niet tegen gekomen.(en ik zit al een tijd op de jumpforums)
maar soms zegt ie tog wat nuttigs
hij is idd vaak de pro-jumper, maar n tijd geleden zat ie tog goed. ik weet ff niet maar waar maar ik was wel verbaasd dat ie toen iets negatiefs zei over jump/jumpers
hij is zeg maar het woutertje bos van de jump.
met zijn octrooi gekwats en zijn jumptricks , en zijn pasjes oefenen voor de spiegel en zijn superstoere vechtsporten etc etc...
Uitspraak van pablo derks op dinsdag 1 mei 2007 om 15:31:
wtf dit is wel heel voor lul
mee eens. Die gasten zuigen ECHT hard.
meneertje lult graag met iedereen mee!!!!
hij irriteert zich net zo hard aan de rage als wij
tijd geleden zat ie tog goed
spiegel
iemand constant uit zijn nek zit te kletsen
ik irriteer me er aan dat het commercieel geworden is
ging over meiden die aan jump deden
Ik kan het wel vinden met sidex...hij denkt er ongeveer hetzelfde over als ik. Ik vind onderkoffer nu alleen maar vervallen in hersenloos gewauwel, dus ik mis de discussie een beetje
Uitspraak van pablo derks op dinsdag 1 mei 2007 om 16:06:
iemand constant uit zijn nek zit te kletsen
is idd vervelend zal je niet meer na-apen..of misschien toch wel.. lol
Ik vind onderkoffer nu alleen maar vervallen in hersenloos gewauwel, dus ik mis de discussie een beetje
maar ik kon niet zeggen dat sidex daar bij hoort, aangezien hij op een ander topic nog over het aantal 'tricks' bij hakken aan het praten was
k heb opsich niets tegen een jumpliefhebber, zolang het maar een echte liefhebber is en niet zon faggot die met de hype meedoet en filmpjes maakt en er mee loopt te pronken (nogmaals even voor de duidelijkheid),
maar ik kon niet zeggen dat sidex daar bij hoort, aangezien hij op een ander topic nog over het aantal 'tricks' bij hakken aan het praten was, en dat dat er bij jumpen veel meer waren, dan gaat het helemaal niet meer over de muziek, maar weer over het zielige youtubedansje waar hij dus duidelijk ook een voorstander van is
gezellig dat je er weer bent trouwens, anders zitte we ook maar achter je rug om te zeiken
dan gaat het helemaal niet meer over de muziek
is er nog bier?
vind eigenlijk dat er in de wet moet staan, dat niemand het volkslied mag verneuken
ik reageer idd de laatste tijd meer op de dans dan de muziek. omdat er toch alleen maar over de dans gesproken wordt..
vind eigenlijk dat er in de wet moet staan, dat niemand het volkslied mag verneuken
in sommige landen is dat zo, maar dat zijn van die gezellige landen als noord korea, iran en cuba enzo
dat ken je niet ontwijken
jump moet dood.
jah daar wordt je afgeknald als je 1 woord verkeerd zegt van het volkslied
jh kijk maar op masters (kzat voor de duidelijkheid bij de mainstage) daar waren ze ook aan het jumpe
jump moet dood.
jump mot niet dood