Samen kan je ook veel spannende dingen doen hoor.
Hoef je niet monogaam voor te zijn.
Als de liefde en vertrouwen maar naar elkaar goed is.
Niemand van Hedonisme gehoord? Monogamie is iets wat jaren geleden ons is opgelegd door de kerk. Overspel wordt als zeer slecht gezien. Ik zie dat niet zo omdat de mens vanuit nature helemaal niet monogaam is! Wij worden zo geconditioneerd omdat het binnen onze maatschappij de norm is. Monogamie is burgelijke correctheid zo zie ik het. Vanuit het oogpunt m.b.t. het opvoeden van kinderen snap ik het nu van monogaam zijn. (is zeker in het belang voor de kinderen) maar wanneer je niet getrouwd bent en geen kinderen hebt..moet buiten de deur eten kunnen, mocht de situatie zich voordoen en jou een goed gevoel geeft. Dat veel mensen een schuldgevoel krijgen na de daad heeft te maken met taboe's op dit gebied binnen onze maatschappij.Maar biologisch gezien is polyganmie menselijk
ik suggereer niet dat mensen nu elke week hun partner moeten bedriegen, maar ik geloof dat er meerdere ware's voor je bestaan en bij je passen en jou iets kunnen leren. Wanneer de gelegenheid zich voordoet en je voelt je er prima bij zie ik niet in waarom het verkeerd zou zijn. Maar goed zo denk ik erover
En mocht je vreemdgaan vertel het dan nooit aan je partner en laat de gebeurtenis voor wat het is. mensen schreeuwen altijd wel van: jaa als je respect hebt voor je partner vertel je het. Naar mijn mening is het juist grote disrespect om de gebeurtenis op te biechten omdat je je partner er onnodig pijn mee doet om haar/hem van op de hoogte te stellen en niemand wint er iets mee. Als je echt om je partner geeft dan vertel je het juist uit liefde niet! Als je partner er ooit via via achter komt (wat niet nodig is als je echt discreet bent) wees dan wel eerlijk maar dan zal de schade minder zijn omdat het verleden tijd is. de les die ik hier probeer te verduidelijken: maak geen slapende honden wakker als het niet nodig is. Zo doe je niemand pijn
En mocht je vreemdgaan vertel het dan nooit aan je partner en laat de gebeurtenis voor wat het is. mensen schreeuwen altijd wel van: jaa als je respect hebt voor je partner vertel je het. Naar mijn mening is het juist grote disrespect om de gebeurtenis op te biechten omdat je je partner er onnodig pijn mee doet om haar/hem van op de hoogte te stellen en niemand wint er iets mee. Als je echt om je partner geeft dan vertel je het juist uit liefde niet! Als je partner er ooit via via achter komt (wat niet nodig is als je echt discreet bent) wees dan wel eerlijk maar dan zal de schade minder zijn omdat het verleden tijd is. de les die ik hier probeer te verduidelijken: maak geen slapende honden wakker als het niet nodig is. Zo doe je niemand pijnlaatste aanpassing 10 maart 2007 16:21
maar bij de 3e keer zeg je dan ook wel, schat trek je broek omhoog, ik moet nog nieuwe pannenlappen kopen, ik heb nu geen tijd
Tijdje geleden ook met iemand een discussie hier over. Monogamie kan ons dan wel jaren geleden opgelegd zijn door de kerk, het is wel hoe onze cultuur op dit moment in elkaar zit. Zo zijn onze normen en waarden nou eenmaal op dit moment. Kan best veranderen natuurlijk, maar op dit moment is het zo dan monogamie de norm is. Net zoals zoveel andere dingen.
Je kan het er natuurlijk niet mee eens zijn en er tegen aan schoppen en je er niet aan houden, maar ja dan heb je dus wel grootste gedeelte van Nederland tegen je.
In andere culturen is het weer juist abnormaal als je maar 1 man of vrouw hebt. Tja het is maar net waar je leeft wat normaal is. Hier is dus monogamie normaal.
maar nu heb ik eeen goede, niemand kan hem verbeteren
ik wil niet delen en kan delen, een female dan...
ennn... lijkt me helemaal niks: krijg je zo'n wappiefiguur die niet weet hoe die met je moet omgaan
Nu ben ik je even kwijt geloof ik... Snap jou reactie op mijn reactie niet
whaha lol
Op jouw leeftijd dacht ik ook de ware gevonden te hebben. Miss ben je sneller tevreden door gebrek aan beter. Maar nogmaals er bestaan meerdere ware's en mensen die je in de toekomst zult aantrekken omdat ze bij je passen maar goed geniet van je relatie die je nu hebt over een paar jaar kan je leven heel anders zijn
ik zou koken van jaloezie en ik maak die vrouw kaduk ... ik haat mannetje delen, this maar goed dat ik in nl woon en niet in landen met meerdere partners per persoon
wat snap je nier?
nier?
kaduk
ik haat mannetje delen
maar je zei dat in andere culturen meerdere partners
nee ik snap niet dat je in bepaalde culturen: meerdere mannen of vrouwen als partner mag hebben. Ik zou dat echt niet willen, dat je je vent met een andere vrouw moet delen
laat me lekker kind zijn
vreemdgaan is de deur
hoe monogaam ben jij
monogamie bestaat niet!!
hoe ver kun je en mag je gaan?
Niemand van Hedonisme gehoord
En mocht je vreemdgaan vertel het dan nooit aan je partner en laat de gebeurtenis voor wat het is. mensen schreeuwen altijd wel van: jaa als je respect hebt voor je partner vertel je het. Naar mijn mening is het juist grote disrespect om de gebeurtenis op te biechten omdat je je partner er onnodig pijn mee doet om haar/hem van op de hoogte te stellen en niemand wint er iets mee. Als je echt om je partner geeft dan vertel je het juist uit liefde niet! Als je partner er ooit via via achter komt (wat niet nodig is als je echt discreet bent) wees dan wel eerlijk maar dan zal de schade minder zijn omdat het verleden tijd is. de les die ik hier probeer te verduidelijken: maak geen slapende honden wakker als het niet nodig is. Zo doe je niemand pijnlaatste aanpassing 10 maart 2007 16:21
ik ben niet snel tevreden en ik heb ook het nodige gedaan, als je vrijgezel bent mag je iedereeen pakken van mij, maar als je een relatie hebt ben je gewoon harstikke stout en fout!!
in je leven ga je maar voor 1 ding .. en da's je eigen geluk .
mja, maar ben jij gelukkig als je geen vertrouwen hebt in jezelf of je relatie of in wat dan ook?
breekt er toch onbewust dat vertrouwen, in jezelf en je relatie dus das bij mij de deur
bovendien wordt ik er ook niet gelukkiger van als mijn vriend het bed met nog eens tig andere dames zou delen
vreemdgaan is de deur of bespreekbaar?
vreemdgaan is de deur
kan je eerlijk zijn wat je wil, maar zodra je partner vreemd gaat of gegaan is, breekt er toch onbewust dat vertrouwen, in jezelf en je relatie dus das bij mij de deur
(ik weet dat iedereen zegt .. ik wist hetd at jij je kop hier liet zien, dus laat maar achterwegen)
Is bespreekbaar en kan zo ver gaan als ik zelf wil eigenlijk .
mijn partner doet nergens meer moeilijk over .
Alles mag.. zolang er niet gelogen wordt.
ga je uit en dan ga je elkaar herontmoeten ... en dan ga je in de bosjes seksen.
alleen vreemdgaan met jezelf mag
hoe bedoel je je kOp
ja dat wil ik ook wel s weten
dat is ook zo fout... ben je aan t kreune, zeg je oowwhwhhh geile pimmetje kijkt die griet je aan en krijg je een trap in je tokus
ik snap gewooon niet waarom je vreemdgaat? waarom mensen dat doen?
als mijn vriend vreemd zou gaan zou ik zijn pik eraf hakken
ja vreemdgaan . wat boeit het eigenlijk..
echt als ik ook als ik een nieuwe relatie met een meid aan zou gaan . en ze gaat een keer vreemd ..
wat boeit het eigenlijk??
wil toch niks zeggen of die persoon nog van je houdt als die een keer iets buiten je om doet .
gewoon effe de lust botvieren op een ander .
thats all there is .
sta 24 uur 7 dagen per week ter beschikking, overal
hehe ja da's ook een gunstige eigenschap ..
ik zeg nu al eerlijk als ik een nieuwe relatie krijg zou ik niet trouw kunnen beloven .
het vlees is zwak , als ik een bepaalde aandacht krijg van een meid die me op dat moment aanspreekt ga ik erg snel voor de bijl .
nietd at ik dan wat tekort komt .. maar het moment zelf doet het hem bij mij .
.
slecht.... whhahahahaha
ik ben ook heel agressief tegen meisjes die me vriend aanraken
vieze slet
je komt gewoon niet aan je trekken
kan altijd voorkomen dat je verliefd wordt, maar dan is het nog altijd je eigen keus wat je er mee doet
ik os me meissie?
ik kom zeker wel aan me trekken.. alleen soms is de verleiding onweerstaanbaar en heb ik echt moeite om er niet op in te gaan ..
zegt niks over mij relatie maar meer over mezelf .
als iemand in een relatie vreemd gaat, zit na mijn mening de relatie al niet lekker..
kan altijd voorkomen dat je verliefd wordt, maar dan is het nog altijd je eigen keus wat je er mee doet
vreemdgaan is de deur
kan je eerlijk zijn wat je wil, maar zodra je partner vreemd gaat of gegaan is, breekt er toch onbewust dat vertrouwen, in jezelf en je relatie dus das bij mij de deur
ik kan echt zo sex hebben met iemand zonder er ook maar iets voor te hoeven voelen .. behalve dan dat ik gruwelijk geil van d'r wordt..
dat is wel een vereiste
ik schroefde zijn ballen eraf en trapte hem dan pas van het balkon af..
vertel iets boeiend dab?>
Jij bent klaar met experimenteren? Alle wijven al geneukt enzo. Dan kun je nu dood gaan toch?
omdat het bij hem vooral verhalen zijn,
die daden zijn er waarschijnlijk nooit geweest..
sterke verhalen zijn het dus vooral..
maar ben klaar met experimenteren dat zeker wel
hou het nu wel gewoon bij 2 vrouwen in me leven momenteel
Aha, je verkondigt eerst in de ruimste zin van het woord dat overal neuken super is en je komt nu terug van je eigen boodschap???
Dan ook niet meer zo denigrerend doen naar de mensen die het bij 1 willen houden hè
Meneer is verliefd geworden en alles waar hij voor stond valt om zeg
En hij is verliefd geworden op die 2e en de 1e is zn vriendin waar ie niet van afkomt
en de 1e is zn vriendin waar ie niet van afkomt
ik geef alleen mijn mening over de zaak als het besproken wordt
mer meer dan dat wordt ik beetje moe van eerlijk gezegt
maar is goed zo
je formuleert het dan wel vaak zo dat je er mensen mee afwijst/afkeurt.
Hetgeen ik en meerdere mensen je al voorspeld hebben maar jij vrolijk tegenin ging. Blijkt maar weer hè
Dat snap ik, wil de enen niet of geen tijd dan de andere maar hè
al heb ik wel een flinke minachting tegen mensen die niets kunnen/willen begrijpen of uberhaubt erges over na durven denken en direct een oordeel klar hebben die op lucht gebaseerd is .
hehe je moet zoveel contact onderhouden met die meiden waar ike echt geen trek in heb .
heb nu me handen vol hehe
niet de bedoeling maar komt zo wel over .
al heb ik wel een flinke minachting tegen mensen die niets kunnen/willen begrijpen of uberhaubt erges over na durven denken en direct een oordeel klar hebben die op lucht gebaseerd is .
Prima maar je veroordeelde iedereen maar weer die jouw leven/opinie niet trok en nu doe je het zelf bijna.
dan zou je eens een beetje beter op moeten letten met wat je schrijft en hoe je het schrijft?
enige wat ik veroordeel is gebrek aan inlevingsvermogen of begrip . .
ik typ zoals ik praat en ja ben nogal grof in de mond en kom bot over ..
enige wat ik veroordeel is gebrek aan inlevingsvermogen of begrip .
ik typ zoals ik praat en ja ben nogal grof in de mond en kom bot over
hoe monogaam ben jij? vreemdgaan is de deur of bespreekbaar? hoe ver kun je en mag je gaan?
is dat je volgende verborgen sexuele fantasie?
is dat je volgende verborgen sexuele fantasie?
Heeft volgens mij al lang gedaan, onze kenner!!
grrr je hebt gewoon geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen gevoelens
hoe monogaam ben jij? vreemdgaan is de deur of bespreekbaar? hoe ver kun je en mag je gaan?
zoenen
hoe monogaam ben jij?
vreemdgaan is de deur of bespreekbaar?
monogamer dan ik ken niet
Oeps.........shit dan ga ik wel heel erg vaak vreemd
Masturbeer je? Zo ja? Dan ga je vreemd ten op zichte van je vriend met je eigen lichaam....beat that
zou ik graag eens tussen willen liggen als ze zich om me heen klemmen
jawel maar uit jouw mond klinkt het weer zo ....eh...tja...
ranzig en met teveel bijbedoelingen?
het gaat je overkomen .. ook al weet je het niet .
iedereen ketst wel eens buiten de deur .
Ik vind vreemdgaan niet kunnen, klaar. Als je een relatie met iemand neemt moet je gewoon trouw zijn, waarom neem je anders een relatie?! Blijf dan lekker single.. Vind vreemdgaan ronduit egoistisch omdat je gewoon niet nadenkt hoeveel pijn je je partner ermee kan aandoen
je bent aan het generaliseren
niet iedereen doet dat .PUNT.
oja?
je bent aan het generaliseren
niet iedereen doet dat .PUNT.
dat weet ik wel zeker dat er mensen zijn die die "fout" in hun leven niet of nooit zullen maken
dat weet ik wel zeker dat er mensen zijn die die "fout" in hun leven niet of nooit zullen maken
Inderdaad. Ben al goed op weg
als ik kans zie met een andere mooie dame ..
sla ik die iet af . alleen ga ik er niet meer op uit
iedereen ketst wel eens buiten de deur .
lijkt me sterk.... dat niet iedereen eens in zijn leven de fout in gaat
Monogaam komt tegenwoordig niet meer voor in deze tijd van de wereld...!!
Zolang ze een relatie hebben vinden ze het spannend om vreemd te gaan...
Optyfen met die mensen
Ze moeten vreemdgaan net zo bestraffen als in het Oosten !!
Afmaken dat zooitje....
als mijn vriend ooit vreemd gaat kan hij meteen opflikkeren..
en ik ga nooit vreemd want ik stel me altijd eerst voorhaha
dat je dat niet weet
Wat dan...?
mannen of vrouwen die hun partner thuis hebben zitten en op vakantie lopen te hoeren en te sloeren met andere mensen zelfs sex in een steegje omdat anders komt de vriend of vriendin er achter en die verteld het aan hun partners
iedereen ketst wel eens buiten de deur
vreemdgaan is de deur
hoe ver kun je en mag je gaan
vreemdgaan bespreekbaar?
geile msn gesprekken