Partyflock

Forumonderwerp · 935514
Waarschuw beheerder
Lichtjesavond voor alle slachtoffers van de R.A.D.­

Op goede vrijdag 06 04 2007 van 19.00­ tot 21.00 organiseren we een lichtjesavond ter na­gedachtenis aan alle slachtoffers van de R.A.D. Al­le honden die zijn ingeslapen in het verleden, all­e honden die momenteel in de laserasiels zitten. A­l deze honden mogen niet worden vergeten!

In d­e zaal die we hiervoor gehuurd hebben is ruimte vo­or 300 personen. In de zaal komt 1 hele lange tafe­l te staan, waarop iedereen zijn of haar foto kan ­zetten van zijn of haar honden die slachtoffer zij­n geworden van de RAD. Daarbij komen honderden kaa­rsjes te branden, er zal geen lamp branden, omdat ­de kaarsen de gehele ruimte zullen verlichten.

­
Er komt een enorme bos witte hartenballonen aan l­inten te staan, iedereen kan een wit hart gevuld m­et helium kopen en er zullen kaartjes liggen waaro­p een ieder de naam van zijn of haar hond kan schr­ijven, om die vervolgens aan het einde van de lich­tjesavond masaal op te laten! De kosten: 2,50 per ­balon.

Zoals jullie weten zijn we ondertussen ­nog enorm druk bezig om de 40.000 benodigde handte­keningen voor het burgerinitiatief te bemachtigen ­zodat we een punt op de agenda kunnen zetten in De­n Haag omdat wij willen de R.A.D aangepast wordt n­aar een beter, diervriendelijker beleid. Handtekin­genformulieren zullen dus ook ruimschoots aanwezig­ zijn op deze lichtjesavond! Heb je nog volle foru­lieren thuis liggen? Neem ze dan a.u.b. mee en lev­er ze in!

Iedereen is van harte welkom, meer d­an welkom.. Laten we deze duizenden honden niet ve­rgeten, en kom allen!

De lichtjesavond zal pla­atsvinden in het Vergadercentrum De Vechtsebanen T­e Utrecht. Adres: Mississippidreef 151-161
3565 ­CE UTRECHT
Voor een routebeschrijving zie de web­site: www.vechtsebanen.nl
In het gebouw is een b­ar aanwezig, consumptie is echter voor eigen reken­ing.

Dresscode: Black, maar dit is uiteraard n­iet verplicht.

Laat je hond thuis, want honden­ zijn niet toegestaan op deze avond.

Voor info­: ogswithspirit@hotmail.com">dogswithspirit@hotmai­l.com
Waarschuw beheerder
donateur
k ben er zeker ook bij!!
NIET om het houden/hebben van de boomlozen te promoten MAAR juist om te staan voor het feit dat ik van mening ben dat ze de illegale fokkers harder aanpakken zodat NIEMAND meer een boomloze koopt om wat voor reden dan ook!!

WANT niet in alle gevallen is het kwade opzet of wetendheid vaak denken mensen van ja t beest leeft al en laat ik hem dan maar een zo lang en goed mogenlijk bestaan gunnen(dat is geen kwade opzet maar een actie vanuit het HART)

en dan nog alle kruizingen die gevaar lopen die helemaal niks met een staff van doen hebben maar geboren worden met een vierkante kop en meerdere gelijkenissen:S
sharpeiXlabrador kan al snel op een pitje lijken zo ook een rottiXboxer oid!!
het gaat hier allemaal om hondjes met pitbullKENMERKEN.....
ze hoeven dus niets met staffs of wat dan ook van doen te hebben als ze een beetje lijken zijn ze al ten doden opgeschreven........en bewijs dan maar eens dat het een totaal andere kruizing is....dat gaat nooit lukken dna proeven doen ze niet aan gewoon kijken naar het uiterlijk en dan veroordelen en deporteren die hap:S

de wet is er niet voor niets gekomen zeker niet.....maar verouderde en niet langer reeele wetten worden aangepast zodat ze weer kans hebben van slagen.....
dat moet dus ook met de RAD gebeuren want dat is nu dweilen met een open kraan en de dieren lijden hieronder en de illegale fokker lachen zich verrot en fokken vrolijk door:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AMSTAFFPOWER op maandag 12 maart 2007 om 20:19:
LEER EERST EENS LEZEN ZEG
je hoort alleen wat je wilt horen

zulke reakties red je een hoop honden mee ;) (y)
VOORAL DOOR GAAN :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TERREUR dwergje op maandag 12 maart 2007 om 16:51:
MOET je de wet lezen RAD raad argessieve dierem maar NOOIT VAN GEHOORT CKER!!

O ja dat is die klote wet die jij bedoeld, ja hoor daar heb ik zeer zeker wel van gehoord. Het gaat me om de mens , maar nog meer om de dieren. Elk dier mag van gehouden worden zelfs de pitbull.

Ga jij maar lekker nadenken over hoe fout dat de mensen zijn als ze een boomloze hond kopen. ik ga me wel druk maken om de onschuldige hondjes, en handtekeningen ophalen om al het leed wat onschuldige dieren word aangedaan.
Waarschuw beheerder
ik wil ook graag..utrecht is voor mij ook niet echt om de hoek, maar mischien kan ik met iemand meerijden en zo de reiskosten delen? Ik woon in zwolle..(Y) :) stuur me maar een pbtje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mandy (l) Thorsten op zondag 11 maart 2007 om 20:26:
ik probeer zoveel mogelijk mensen er van bewust te maken wat er nog meer allemaal gebeurd en wat nog erger is en idd maak ik reclame voor deze site zodat miss meer mensen in zien dat dit moet stoppen en dat als iedereen het support dat ook grotendeels lukt
http://www.dierenleedazie.be/web/news.php
bekijk de website eens en steun ze ook en maak bvb wat geld over net als ons als je van honden houd en van katten moet dit jullie ook aantrekken

maak toch een eigen topic :looser: en jij weet wat erger is? ik ga niet lopen roepen..staffords afmaken is het ergste..het is allemaal even erg..dus denk jij even na voordat je wat roept..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op donderdag 15 maart 2007 om 13:31:
ik wil ook graag..utrecht is voor mij ook niet echt om de hoek, maar mischien kan ik met iemand meerijden en zo de reiskosten delen? Ik woon in zwolle.. stuur me maar een pbtje!

er komen als het goed is ook mensen vanuit groningen en friesland
je kan vast wel met iemand mee rijden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op donderdag 15 maart 2007 om 13:31:
ik wil ook graag..utrecht is voor mij ook niet echt om de hoek, maar mischien kan ik met iemand meerijden en zo de reiskosten delen? Ik woon in zwolle.. stuur me maar een pbtje!

je hebt pb(F)
Waarschuw beheerder
komt er iemand langs apeldoorn?
Waarschuw beheerder
ik kom vanuit rotterdam
dus als iemand uit die regio mee wilt rijden kan dat!
ik hoor het wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op donderdag 15 maart 2007 om 13:34:
maak toch een eigen topic en jij weet wat erger is? ik ga niet lopen roepen..staffords afmaken is het ergste..het is allemaal even erg..dus denk jij even na voordat je wat roept..

hey mee waaier :loser: het is een vrij land ik geef mijn mening waar ik wil :jaja: in plaats van op mij katten ga honden redden (y), hier red je geen honden mee :loser: :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mandy (l) Thorsten op donderdag 22 maart 2007 om 01:26:
hey mee waaier het is een vrij land ik geef mijn mening waar ik wil in plaats van op mij katten ga honden redden , hier red je geen honden mee

kindje NOGMAALS VOOR JOU :

kindje hou jij je nou met de Chins in Nederland bezig,ga daar nou goed voorzorgen,zorg goed voor de verwaarloosde en mishandelde Chins enz enz dat zijn dieren waar jij voor leef...

Wij leven voor de honden en doen ons best het dierenleed binnen die "tak" tegen te gaan....

Als jij datzelfde nou doet voor de Chins dan heb je geen tijd meer over om triest te doen hier....

Misschien wil Peurple wel met je samenwerken zij doet tenminste iets tegen al het Chinchilla leed.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
chinchilla's kan je hele mooie bontjassen van maken he maula?? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 22 maart 2007 om 11:26:
chinchilla's kan je hele mooie bontjassen van maken he maula??

dat is zeker waar en ook mutsen en ndere kledij alleen helaas ben ik zwaar tegen het leed dat bont industrie heet ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben ckers aanwezig en mensjes die mee willen rijden vanuit rotterdam ik heb nog plaats voor 1& als er meer melden gaan we met 2 autos dus dan heb ik nog plaats voor 4 in totaal;)

@ † See You On The Road To Hell †
Ik vind jou uit je opmerkingen wel een heel kortzichtig persoon,hoe kan je nauw zeggen dat het 1 erger is als het ander,dat slaat nergens op echt waar het is allebei even triest
En op onze site dogs-with-spirit komt ook vaak nog iets langs over petities tekenen tegen dolfijnen jacht en er zijn genoeg mensen bij ons die ook andere doelen steunen. Ik voer Acties voor de Stamboomloze staffies en dat is mijn keus en jou keus is voor de honden en katten in Azie maar ik zeg niet dat het van ons erger is als dat van jou.
Vind het heel kort zichtig,en het komt bijna over alsof je jaloers ben dat er mensen zijn die zich voor andere dingen inzetten in eigen land.

@TERREUR dwergje
Ik vind het echt onzin wat je zegt,over dat mensen het zelf doen omdat ze een stamboomloze kopen,tuurlijk het heb er baat bij en als je z'n Ras wil kopen laat je dn indd goed informeren en koop niet hals over kop,maar het is ook wel is zo dat heb ik dus meegemaakt dat een staff zonder boom wordt mishandelt en dat jij de kans krijgt om hem daar weg te halen en hem in ieder geval nog een goede tijd kan bieden ook al zou het voor 2 weken zijn,ik heb die staff daar weg gehaald en ik wist van de Wet maar anders was dat ook ze beestjes ze dood geweest dus wat wil je daar nauw mee zeggen en jah ik heb er zelf voor gekozen mar ik kan geen dierenleed acccepteren want dan ben ik net z'n dierenbul als degene die hem mishandelde
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond is het zover......hoop dat we niet al te veel file krijgen:no:
iedereen die komt tot vanavond!