Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Nu kun jij natuurlijk denken dat jouw actie fantastisch is en dat alle reacties dom zijn, maar je hebt vrij weinig denkvermogen als je niet ziet dat het misschien wel eens aan de actie kan liggen dat je zoveel negatieve reacties krijgt.
En even voor de duidelijkheid. Het gaat mij niet om jouw manier van leven en je vrije kijk daarop. Dat zal mij aan mijn reet roesten
omdat ik een hekel heb aan mensen die zichzelf geweldig vinden
maar dit is nou eenmaal en liefde relatie en SEX forum..
noem maar op..
en hoe je goden bedenkt in een fantasy pantheon .
minderwaardigheids complex mien jong
de actie door in elk topic jezelf te profileren als erg wijs en geweldig op het gebied van sex en dat iedere vrouw jou wel fantastisch moet vinden.
En even voor de duidelijkheid. Het gaat mij niet om jouw manier van leven en je vrije kijk daarop. Dat zal mij aan mijn reet roesten
Het gaat erom op de manier WAAROP jij jezelf profileert.
nouuuuuu...dan had ie zijn uiterlijk ook mee moeten hebben denk ik
Feit dat jij telkens 10 dozijn flockers over je heen krijgt zal toch wel iets zeggen over hoe jij je profileert hier. En nog ga je niet bij jezelf ten rade
gods gift for women
Vooral als je ze als ze het niet met je eens zijn, eng en bekrompen noemt?
nouuuuuu...dan had ie zijn uiterlijk ook mee moeten hebben denk ik
Gezellig topic
Domme, ik wil weten of dames het wat vinden om staand genomen te worden
en als ze het toch weet vind ik het wel heel sip dat ze er niks van zegt
toch?
zal ik die oogkleppen maar eens afdoen...
ben je zo zwaar dan ?
zie niet in waarom niet .. ze kent hier toch niemnd en ik ook niet .
Beter zet jij je pet af oogkleppen staan beter
aan de andere kant.. jullie hebben het zo vaakover mij dat ik niet weet wat jullie zonder mij zouden moeten..
wordt het een stuk saaier op dus...