"klaar staat"
en die altijd "klaar staat"
maar zodra de prikkeling er is ..........hoppa
schuiven? hoeft maar met 1 woord........
In mijn vingers knippen is wel overdreven
maar zodra de prikkeling er is
als ie nog steeds "blij" is als ie me ziet dat heeft ook wel wat
die van jou gaat altijd staan als we al je reacties op PF moeten geloven
Niet was maar is maar vooral meer praatjes dan (z)daadjes
dat issie, zegt ie...........
zo een blaaskaak .. veel babbels
in 99% van zulke gevallen zo ...
het komt allemaal wel goed knulletje
bij ons vrouwen is het toch voorin te doen
je moet geen soeppan roeren met een theelepel he ..
ik wel de ideale zelfs
je hoeft de niet-kenners maar gewoon de weg te wijzen hoor
wat een kuttopic weer zeg
je ken ook verkeersborden neerzetten
slipgevaar
zelfs met een neon-verlichting kunnen ze het niet vinden
heeft een handige vent, als ik dit allemaal zo lees
........lullig
mannen vinden het niet leuk om te horen dat ze niet kunnen presteren vooral niet in bed
dit is volgens mij nog niets volgens mij kunnen wij vrouwen de mannen met de grondt gelijk maken als het over sex of wat anders gaat mannen vinden het niet leuk om te horen dat ze niet kunnen presteren vooral niet in bed
Ik zou een hoop gastjes nog wat kunnen leren!!!
dit is volgens mij nog niets volgens mij kunnen wij vrouwen de mannen met de grondt gelijk maken als het over sex of wat anders gaat
hehhe.... geloof er niks van, dan heb je gewoon niet de goede mannen gehad, die weten wat lekker is .
volgens mij weet een man dat niet anders hoeven de vrouwen niet zo veel orgasmes te ..........
vooral jezelf heb je ermee
Ze moeten niks,
hehhe.... geloof er niks van, dan heb je gewoon niet de goede mannen gehad, die weten wat lekker is .
jongeeeee als zou je van elke vrouw weten wat ze lekker vind, dan nog is het een ramp als ze die kutkop van jou ziet.
Pleur toch op man met je wereldse ervaring en kennis, je bent en blijft een kneus die alleen een pop kan laten komen
Zoals gezegd, toverwoord is communicatie.
Pleur toch op man met je wereldse ervaring en kennis, je bent en blijft een kneus die alleen een pop kan laten komen
Razor...........lees mijn berichtje eens goed?
En bedenk dan de volgende replay of je nog zo wil zitten opscheppen
als man weet je ook niet altijd wat ene vrouw lekker vind, wij hebben namelijk een ander geslacht dan mannen, en niet iedere vrouw vind hetzelfde lekker.......daarom aangeven wat je wel en niet lekker vind....
Als een vrouw over je verteld hoe goed je bent............dan verdien je die titel pas niet als je het van jezelf verteld
dat klopt maar als je voor het eerst met je nieuwe vriend het bed in duikt is het niet anders
volgens mij val ik op mannen die alleen maar aan zich zelf denken
kan volgens mij beter non worden
dit is volgens mij nog niets volgens mij kunnen wij vrouwen de mannen met de grondt gelijk maken als het over sex of wat anders gaat mannen vinden het niet leuk om te horen dat ze niet kunnen presteren vooral niet in bed
er is dit weekend mij verteld "Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een andere man"
dus ....... mag ik een lintje mevrouw!
e leest niet goed Razor.....JIJ verteld dat ze dat zei........ik zeg: ZIJ moet hier vertellen dat het zo is
niet iedereen, alleen mensen die onzeker zijn.....
dus steek dat lintje voorlopig nog maar ff in je......
je kan iedereen wel met de grond gelijkmaken met de juiste foute woorden
Jij weet niet hoeveel mannen ze heeft gehad en wat die deden, hetgeen betekent dat wat jij gedaan hebt niet per definitie een lintje verdient.
spaar je ze dan??? heb je ze nodig voor je ego???.....
als zij hem een lintje wil geven mag dat, das oke.....feit dat ie een lintje wil zegt al genoeg.....
er zijn ook vrouwen die er wel moeite voor doen maar niet het gewenste resultaat krijgen wat dan????????????
miereneukert
ik heb t tegen Razor...valt buiten die categorie
borstzakje?
maar als je niet weet wat je er mee kunt doen, maakt het niet uit offie groot, dik, dun of lang is
entjes geven op t schoolplein telt niet mee he
Maar bevestiging hoor je graag
wie niet, jij vind t toch ook fijn als je wat bij je kerel doet, en je merkt aan hem dat ie t fijn vind.....
is ook een soort van bevestiging.......
Damned, 46 jaar en dan nog zo over sex kunnen praten als een 20-jarige.
heb ik het gevoel dak naar het sexleven van me moeder zit te luisteren(lezen)...
Damned, 46 jaar en dan nog zo over sex kunnen praten als een 20-jarige.
anderzijds heb ik het gevoel dak naar het sexleven van me moeder zit te luisteren(lezen)...
Doe mij maar gewoon een flamoesje
Wat ik verder mis in dit topic is de humor die ook bij sex hoort
Ja, moeders hebben geen sex meer hè
Ik ben 32 maar mijn sexleven is compleet ingestort na de geboorte van mijn zoon...
gelukkig zijn er ook nog genoeg vrouwen die weten dat ze buiten moeder ook nog een aantrekkelijk wezen zijn
Ze heb ook wel een klootzak als vorige vriend, echt een dominante "ik wil dus ik zal dan ook" klootzak, maargoed das nu ook 6 jaar geleden.
ik zeg alleen wat.....kan je niet zo goed tegen he!?.....
iemand verrot schelden is kinderwerk.....
dan maar geen trendsetter
ik ben de schade in aan het halen en geniet volop van de sex
En heel lang heb je begrip voor alles en nogwat, maar als steeds dezelfde dingen langskomen dan ebt het begrip ook langzaam weg.
Oh nee hell no ik heb een superlief mooi en aantrekkelijk vrouwtje, maar ze is TE mooi en TE aantrekkelijk dat mensen me niet geloven dat ze in bed bijzonder pasief kan zijn. Ze heb ook wel een klootzak als vorige vriend, echt een dominante "ik wil dus ik zal dan ook" klootzak, maargoed das nu ook 6 jaar geleden.
is dit al verrot schelden?
jongeeeee als zou je van elke vrouw weten wat ze lekker vind, dan nog is het een ramp als ze die kutkop van jou ziet.
jawel hoor
heb je er zelf moeite mee
of wil je stiekem wat van m dat je t elke keer voor m opneemt?
Moet je haar nummer ffe hebben ?
Ze geeft me vaak het gevoel van "ik vind het best zo, maar als je dan "andere hobby's" erop na wilt houden dan is dat ook niet goed. Dan wordt er opeens "langs elkaar heen geleefd.
Op een gegeven moment dan neemt het sarcasme over en krijg je uitspraken van "ojajo, gaan we neuke dan ? nee ? later" en das niet bevordelijk maar op een gegeven moment dan plof je wel es...
je hebt je roeping gemist,
Hey La Luna en Eviltje, houden we het wel even "gezellig"
waar 2 zijn hebben 2 schuld he.....
Ik vind trouwens wel dat als je een pop kan klaarneuken je toch eigenlijk best wel goed bent...
![[img width=640 height=480]http://img.yezzz.com/zm3379874.jpeg[/img]](http://img.yezzz.com/zm3379874.jpeg)
euhm, er zijn nogal wat mensen die "zo" op Razor reageren,
dus zal toch wel een groot gedeelte door hemzelf
komen denk je niet?
waar 2 zijn hebben 2 schuld he..... ik bekijk dingen van meerdere kanten.....
Ze heeft ook wel eens uitgesproken dat mij verliezen dmv sexproblemen haar grootste angst is.
maar het wordt voor mij ook steeds minder intressant om het uberhaupt nog te proberen en/of voorstellen te doen.
moet zeggen dat ik ook vaak veel moeite heb met zijn uitspraken en beweringen
Ik hou er niet zo van als mensen zo prat gaan op hun sexuele prestaties. Dat vind ik stoerdoenerij, maar gezien zijn leeftijd is dat weer verklaarbaar denk ik
ik ook
maar ben t toch niet eens met deze stelling in deze situatie
Ik hou er niet zo van als mensen zo prat gaan op hun sexuele prestaties. Dat vind ik stoerdoenerij, maar gezien zijn leeftijd is dat weer verklaarbaar denk ik
ik moet zeggen dat ik ook vaak veel moeite heb met zijn uitspraken en beweringen
maar gezien zijn leeftijd is dat weer verklaarbaar denk ik
oma door de bocht...
of in jou geval ongeloofwaardig omdat jij niet verder kan kijken dan je eigen bekrompen wereldje.
best knap dat iemand dat met zijn leeftijd voor elkaar krijgt.....
hij heeft invloed op jullie door zn uitspraken.......
wat weet jij van mijn wereldje?
Denk dat ik er meer gezien van heb dan jij, en heel wat meer levenservaring heb dan jij.
Jouw wereldje is heel bekrompen, dat draait alleen maar uit sex, liefs buitenechtelijke sex, met zogenaamde toestemming van je vrouwtje.
Dus nee dat is niet knap, dat is knap dom.
of in jou geval ongeloofwaardig omdat jij niet verder kan kijken dan je eigen bekrompen wereldje.
en de rest omdat ze mij naar zeggen niet aantrekkelijk vinden van een foto...
voor iedereen een leuke spreukdie mij ongeloofwaardig vindt...
"reality is sometimes stranger than fiction!"
Jouw wereldje is heel bekrompen, dat draait alleen maar uit sex, liefs buitenechtelijke sex, met zogenaamde toestemming van je vrouwtje.
Dat is pas een heel klein wereldje
klopt, misschien omdat ze zo onwaarschijnlijk zijn
Hoezo dat dan eigenbelang?
net zoveel als jij van t zijne weet.....
wat wil je hiermee zeggen???
dat denk je.....maar IS t ook echt zo!?.....
Ik heb nooit iemand ontmoet die zo dom was dat ik niets van hem kon leren......
iemand is pas bekrompen en zit in een geisoleerd wereldje als deze acht te kunnen oordelen over iemand anders zijn levenswijze en minachtend erover te denken.
Wat ik dus niet doe!
als je open staat voor iedereen zijn levenswijze hoe afwijkend hij ook is van het normale , en er begrip voor op kan brengen dan ben je openminded .
lees maar terug dan begrijp je t vast wel....
dat is wel erg makkelijk he...
Maar goed, vind het erg goed van je dat
je het zo voor hem opneemt, maar dat
verandert toch niemand zijn mening over
hem.
En aangezien het hem zelf ook niks
uitmaakt...
mierenneukert
als ik die ga neuken zijn ze meteen dood..... das zielig man
![[img width=560 height=549]http://www.usmadetoys.com/Ants%20in%20the%20pants.jpg[/img]](http://www.usmadetoys.com/Ants%20in%20the%20pants.jpg)
waar ik dus in eerste instantie niets over zei, hij begon over mijn wereldje
dat ik dus geen bekrompen werledje heb
dat denk ik niet, dat beweerd hij
voor alles is een eerste keer
hij kan zoveel beweren, mag toch ook......
dus hij heeft invloed op je.....
vanuit je eigen ogen gezien niet, misschien voor een ander wel....
precies....al geloof je er helemaal niks van ook goed......
dan kunnen we deze discussie staken, want dat recht heb ik ook
ik neem aan dat jij ook reageerd als iemand zich genoodzaakt voelt je te beledigen, aan te vallen of dergelijke?
zullen we het er op houden dat ik mijn 46 jaar in dit leven niet onder een steen heb doorgebracht, maar aardig wat levenservaring heb opgedaan?
Als je wil weten hoe tolerant en opeminded ik ben, vraag dat dan maar aan mijn oudste zoon als je hem op PF tegen komt
Je zou meer respect van mijn kant krijgen als je zelf wat respectvoller was, en respectvoller schreef/sprak over vrouwen.
idem dus
zullen we het er op houden dat ik mijn 46 jaar in dit leven niet onder een steen heb doorgebracht, maar aardig wat levenservaring heb opgedaan?
maakt mij niet uit wat een ander over me zegt.....
heb nog nooit een respectloos woord over vrouwen gesproken
levenservaring is voor iedereen anders..
dan vraag ik me af waarom het je zo raakt als iemand iets negatiefs over Razor zegt..........want die verdedig je wel
Is ook zo lullig dat de penis vergeten wordt
Zolang je er tevreden mee bent!
en pim
hoe heb jij m t liefst?
dus TE klein is echt niets mee te beginnen.. hoe hard je je best ook doet!!
lijkt me zwaar kut
Die moet zijn partner dan op andere manieren bevredigen, mogelijkheden genoeg hoor!!
alsof je een banaan de gang ingooit
maar idd er bestaan nog meer vormen van bevredigen, die ook zonder penis kunnen
.. als jeer genoegen mee neemt om bevredigd te worden op een manier die je net zo goed bij jezelf kan .. (op beffen na dan) be my guest..
maar als die vrouw van mij echt goed gruwelijk geil is door al dat gespeel wil ze echt flink gepakt worden en het voelen ook .
maar wist je dat een groot deel van de vrouwen niet eens door penetratie KAN klaarkomen?
sex is niet alleen iets lichamelijks
ls lustbevrediging, maar niet omdat ze zo persee klaar wil/kan komen
lag er ook aan hoe opgewonden ze waren VOOR de penetratie en dat is bij meeste vrouwe die ik gehad heb zo ..
Er zijn genoeg vrouwen waar het niet bij uitmaakt hoe opgewonden ze zijn, maar penetratie is niet voldoende voor een orgasme.
ik weet niet hoeveel van hun een orgasme gefaked hebben daar zijn sommige vrouwen ook goed in.
dan is succes wel verzekerd
voor ik weer van die oneerbare voorstellen in mijn PB krijg
shit moet hiet wat beter op mijn woorden gaan letten voor ik weer van die oneerbare voorstellen in mijn PB krijg
als je dat zegt betekend dat meestal van wel .
zelfde als dat je tegen iemand zegt "ik bijt niet"
90% kans dat het wel zo is ..
am i clear?
Lange Dikke?
u riep?
u riep?
Zolang er maar een leuk persoon aan vastzit.
weet niet of je clear bent...
blijkbaar niet zo helder...
als je je aangesproken voelt als iemand lul roept
Wie zegt dat ik het over een lul heb
dussssss............
Met de Bus?
dan is lange dikke nog niet echt op te pakken als een compliment .
das een hele worst
*auw*
*auw*
dat kun je wel zeggen ja
Geloof er niks van
Maar mocht je het echt niet gezien hebben...
Dat doet pijn zul je bedoelen
zijn tegenhanger............de micropenis
anders zit je ook maar tegen die baarmoeder aan te rijden
en voor de meeste dames lang zat, anders zit je ook maar tegen die baarmoeder aan te rijden
een vagina 10 cm diep????? nee joh
als jij dat een fabeltje vind heb je dus nog nooit echte goede sex gehad
voor mij is het SEX
Voor mij is het masturberen. Of betalen
hou jij je nou maar bezig met hoe je het schrijft, hou ik me bezig met hoe je het bedrijft
nee dan weet je idd nóg niet wat goeie sex is
weet wel wat goede seks is, heb er zat dvd's van
Net als honger in Afrika en aids, allemaal jouw schuld.
ik heb het over echte sex
is echt wel een man hoor, als je goed kijkt zie je dat er onder die micropenis ook nog balletjes zitten
and so true
super antwoord goed zo
Als ie heel groot is, maar degene is heel egocentrisch in bed Kan je beter een kleinere met gevoel hebben. De man heeft dan aandacht heeft voor jou en je behoeftes de sex is dan duizend x beter
dat is idd persoonsgebonden, niet penisgebonden
karakter en de lengte van een penis hebben geen ruk/fuk met elkaar te maken
ik ben liever met haar bezig hoor
levert me uiteindelijk veel meer op in the end
Klaarkomen is zelfs geen must voor hem
Zo had ik het nog niet eens bekeken..
Hmmmm dit bied andere inzichten.
maak nooit ruzie
die truukjes ken ik ook
ook die met die hamster?
Dus jij weet hoe je een vrouw moet bevredigen.
Dus jij weet hoe je een vrouw moet bevredigen.
eigenlijk weten alle mannen dat alleen doen ze het niet allemaal
dat is zo..je hoeft maar 1 ding te zeggen..terwijl dat nie eens slecht bedoelt is en Hoppa tis raak
alleen doen ze het niet allemaal
nee dat is zo maar un je het hun kwalijk nemen
dat is geen haai maar een banaan hoor