Partyflock

Forumonderwerp · 934641
1 volger · 30498x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00
Waarschuw beheerder
Vertel vertel.....:)
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 5 maart 2007 om 15:54:
ik heb een hele brede muzieksmaak dus daar zal het niet aan liggen, ik vind techno eentonig en ik was op TRANCE energie, dan mag ik toch zeker wel TRANCE verwachten???

of praat ik nu poep? :[

Die discussie wilde ik ook niet aan! Persoonlijk hoor ik graag dat alle randen van verschillende stylen worden aangetikt om een goeie set neer te zetten.
Verder lijkt het me geen boeiende discussie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 5 maart 2007 om 15:53:
ik vind dit wel aardige trance hoor

http://video.google.nl/videoplay?docid=92459135311586763

techtrance

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 5 maart 2007 om 15:41:
8) maar jullie vonden Cosmic Gate goed :D terwijl dat geen trance was, Bassmom en ik dachten dat we op een technoparty terrecht gekomen waren :D

Ben ik benieuwd welk deel van de set jij gehoord hebt... Het eerste kwartier heb ik gemist, maar het laatste uur was 100% trance
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 15:55:
de muziek op Te was ook juist eentonig, dat was juist het erge. waar was de energie? de sfeer? het losgaan?

bij bas&ram en rank 1 zat de sfeer er goed in hoor :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op maandag 5 maart 2007 om 15:54:
meer ruimte dus voor de liefhebbers

zeikert :D ik ben een liefhebber maar wil wel WAAR voor mijn geld B)
en nee ik ga geen pilletje slikken om dan wel een andere beleving te hebben ;)

de muziek op Te was ook juist eentonig, dat was juist het erge. waar was de energie? de sfeer? het losgaan?

Juist, jij snapt me :) daar stond ik dus ook naar uit te kijken.

En dan die bullshit dat iedere DJ weer opnieuw moet gaan opbouwen :S een beetje DJ weet in te spelen op het publiek en gaat verder om de beat er in te houden.
Nee ze moesten zo nodig allemaal opbouwen, en tegen die tijd dat het eindelijk wat werd werd de volgende dj weer aangekondigt :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op maandag 5 maart 2007 om 15:57:
bas&ram

Het eerste half uur niet, wij stonden vooraan, eerst viel een set boxen links uit, en toen deed een draaitafel het niet..........

wij konden mee dansen op de muziek van de zaal er naast....... zó goed was de muziekweergave ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 15:57:
techtrance

Ah, die remix van Theme from Norefjel (of hoe je het ook schrijft). Techy invloed, kan ik normaal niet echt waarderen maar vond dit wel lekker. In mijn ogen gewoon trance of wat jij dan tech-trance noemt... trance dus :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op maandag 5 maart 2007 om 15:57:
bij bas&ram en rank 1 zat de sfeer er goed in hoor

maar het geluid was niet om aan te horen:P
Waarschuw beheerder
waar was de energie? de sfeer? het losgaan?

Hoe kan het dat je dat hebt gemist? :O
Bij mij (en mijn omgeving) was het een en al energie, sfeer (L) en keeeihard uit je dak gaan :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 15:57:
techtrance

Luister gewoon even de volle 7 minuten.
Ok, in trance zitten vaak invloeden van Techno, Progressive, electro in, maar dat maakt het juist gevarieerd!

Ik snap ook de uitspraken van vele dj's die in Release staan met een intervieuw. Dat de echte trance er niet meer is.
Maar daar is een heel breed vlak voor teruggekomen.
Voor elk wat wils, lijkt me
Waarschuw beheerder
Ieder zn eigen beleving en mening toch?!
Waarschuw beheerder
in het begin van de avond leek het wel alsof er verplicht tiesto gedraaid moest worden.. ik hoorde binnen een half uur: lethal industry,suburban train en adagio for strings.

De trance van armada heb ik wel een beetje gemist..

Misschien volgend jaar weer 'armada stage' zoals in 2006?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 5 maart 2007 om 15:58:
en nee ik ga geen pilletje slikken om dan wel een andere beleving te hebben ;)

Ik heb nog nooit een pilletje op :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op maandag 5 maart 2007 om 16:01:
De trance van armada heb ik wel een beetje gemist..

Misschien volgend jaar weer aramada stage zoals in 2005?

Dat was HEI-LIG zeg toen! Perry die opende :respect: .
Goeie schulz / dekay / remy & klinkenberg.. pfff, zo goed!

Waarschuw beheerder
de muziek op Te was ook juist eentonig, dat was juist het erge. waar was de energie? de sfeer? het losgaan

overal??
Misschien komt het omdat het mn eerste TE was maar ik vond het GEWELDIG! Had nooit verwacht dat het zo sjiek zou zijn.
Geen druppel gedronken..geen pilletje of wat dan ook gehad..maar heb me super geamuseerd! En los gegaan werd er zekerr...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimmuz op maandag 5 maart 2007 om 16:00:
Bij mij (en mijn omgeving) was het een en al energie, sfeer

Bij mij ook hoor :bounce:
Alleen maar vol breeduit lachende gezichten en geen mens die stilstond!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op maandag 5 maart 2007 om 16:00:
Hoe kan het dat je dat hebt gemist?
Bij mij (en mijn omgeving) was het een en al energie, sfeer en keeeihard uit je dak gaan

bv toen Woods begon stond echt iedereen stil, ik stond vrij vooraan maar het was echt een dooie boel.

maargoed zo heb ik het ervaren, ik heb al wat TE's meegemaakt en ik miste het gewoon, vorigj aar vond ik het dikke klasse nu helaas niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Trouwens er komen niet veel setjes uit heb ik gehoord..maar ik zoek echt superveel liedjes die gedraaid zijn..kan iemand mij aan playlisten helpen of dat ook niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:07:
Trouwens er komen niet veel setjes uit heb ik gehoord..maar ik zoek echt superveel liedjes die gedraaid zijn..kan iemand mij aan playlisten helpen of dat ook niet?

Lastig... er zijn wel zat platen die ik me kan herinneren die ik voor je heb eventueel :). Is alleen lastig om die bij jou te krijgen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:06:
bv toen Woods begon stond echt iedereen stil, ik stond vrij vooraan maar het was echt een dooie boel.

ik stond achteraan, ik had me al omgedraaid om naar Dave 202 te gaan. Maar op zijn opening (hoe heet dat nummer toch?) ben ik nog zeker even uit me dak gegaan :yes:
Waarschuw beheerder
toen Woods begon stond echt iedereen stil, ik stond vrij vooraan maar het was echt een dooie boel.

Huh?! Daar was ik ook. Geloof dat iedereen juist helemaal los ging daar.

Uitspraak van bloesem op maandag 5 maart 2007 om 16:03:
Alleen maar vol breeduit lachende gezichten en geen mens die stilstond!

Dit dus! :D

Waarschuw beheerder

WTFFF

kijk dan heel even goed naar het filmpje wat ik gemaakt heb.
http://www.youtube.com/watch?v=WqGcD7Qukzw

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op maandag 5 maart 2007 om 15:56:
Het is nu meer een mix van house/techtrance/progressive.

klopt, qua muziek kan geen Trance Energy de editie van 2002 nog overtreffen, alleen maar heerlijk uplifting trance en op t einde stevige portie hardtrance. (L)

maar toch kan ik me in de hedendaagse trance ook prima vinden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op maandag 5 maart 2007 om 16:08:
Lastig... er zijn wel zat platen die ik me kan herinneren die ik voor je heb eventueel . Is alleen lastig om die bij jou te krijgen

hmm das wel tof..
k geef je anders mn msn wel even.
Waarschuw beheerder
stond echt iedereen stil, ik stond vrij vooraan maar het was echt een dooie boel.

als je naar de bar liep, kwam je langs die pilaren waar ze die houten vlonders hadden geplaatst........daar zat/stond of lag ook iedereen duf te doen ;)en nee niet tegen het einde........de hele avond/nacht ;)

[img width=678 height=452 cacheid=000da828002722ee530d18181a01cb95de]https://photo.partyflock.nl/images/80345/main/315463.jpg[/img]

ik heb al wat TE's meegemaakt en ik miste het gewoon, vorigj aar vond ik het dikke klasse nu helaas nie

ik dus ook :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op maandag 5 maart 2007 om 16:03:
Dat was HEI-LIG zeg toen! Perry die opende .
Goeie schulz / dekay / remy & klinkenberg.. pfff, zo goed!

Zeker.. en toen waren er drie zalen. Mijn droom line up van de Armada stage van 2008:

22.00 M.I.K.E. / Push
00.00 Gabriel & Dresden
02.00 Rank 1
04.00 Armin van Buuren
06:00 Signum

Ik heb liever langere sets van 2 uur, laat het dan ook maar tot 8 uur duren :D (als de gemeente dat goed vindt ;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:09:
maar toch kan ik me in de hedendaagse trance ook prima vinden

:yes: 2004 ben ik geweest en daar zie ik toch al een groot verschil met nu.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 5 maart 2007 om 16:12:
als je naar de bar liep, kwam je langs die pilaren waar ze die houten vlonders hadden geplaatst........daar zat/stond of lag ook iedereen duf te doen en nee niet tegen het einde........de hele avond/nacht

Mensen die willen hangen zijn er altijd en mensen die zich niet vermaken ook.. Daar moet je je toch niet door laten beinvloeden? Dat heb je nou eenmaal op zo'n grootschalig feest. In een discotheek/club is er geen ruimte voor hangen. Volgens mij ging van de 30.000 mensen het meerendeel uit zn dak (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op maandag 5 maart 2007 om 15:32:
Uitspraak van bloesem op maandag 5 maart 2007 om 15:31:
Een pilletje voegt wel iets toe, dat zeker

Helemaal mee eens
Dat maakt 't gewoon net iets specialer

Ik heb echt genoten van TE en dat terwijl geen druppel alcohol of drugs hebt gebruikt :).. Ging helemaal los op de muziek met mn ogen dicht.. Er zaten af en toe mensen te kijken alsof k een pilletje op had.....
maar aan jullie reacties en evaringen te zien kan een pilletje nog meer genieten.. k heb zelfs wel beetje ervaring met het een en ander.. maar heb niet echt een idee wat voor belevenis een pil met zich meebrengt

(K)

Waarschuw beheerder
Weet iemand wat er van waar is dat paul oakenfold in elkaar geslagen is? Maarmaar toch geen black taferelen op TE he :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **djdemik** op maandag 5 maart 2007 om 16:16:
Ik heb liever langere sets van 2 uur

Dan komt een DJ veel meer tot z'n recht en bepaald één hitje niet de hele set.

Vanaf 21:00 5 DJ's x 2 uur.

Jamergenoeg is dit commercieel gezien niet erg handig.
Waarschuw beheerder
donateur
alleen maar heerlijk uplifting trance en op t einde stevige portie hardtrance

Juist, daar verlangde ik dus wel naar.
Maar daarom heb ik nog best heel erg genoten hoor, nu.

hedendaagse trance

Jep, we moeten het verleden achter ons laten en (al of niet) genieten van het heden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:21:
Weet iemand wat er van waar is dat paul oakenfold in elkaar geslagen is?

Las ergens dat Jean het had gedaan om dat Oakenfold z'n muziek "cheezy" vond.

"rumors are surfacing that legendary Paul Oakenfold received a beating at the hands of DJ Jean "

Nu weet ik niet of je dit letterlijk moet nemen of dat het spreekwoordelijk is.

Beetje vaag..

http://www.tracklists.ca/index.php?p=news&id=160

Wat is jouw bron?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op maandag 5 maart 2007 om 16:18:
Volgens mij ging van de 30.000 mensen het meerendeel uit zn dak

Ik in ieder geval wel...vond het super en ook beter dan vorig jaar en heb genoeg kippenvel momentjes beleefd en het blijft gewoon maf als de anthem gedraaid word al die handen in de lucht en dan helemaal los...

Super feest dus en volgend jaar zeker weer :bounce:
Waarschuw beheerder
Mensen die willen hangen zijn er altijd en mensen die zich niet vermaken ook.. Daar moet je je toch niet door laten beinvloeden? Dat heb je nou eenmaal op zo'n grootschalig feest. In een discotheek/club is er geen ruimte voor hangen. Volgens mij ging van de 30.000 mensen het meerendeel uit zn dak

ik laat me er niet door beinvloeden, maar het bevestigde wel de stemming waar ik in was gekomen door de slechte kwaliteit van de geluidsweergave.

Andere edities van TE waren altijd MEGA, dan hoefden we nog net niet het licht uit te doen 8)
Maar deze keer............het leek wel of ze op veel noodzakelijke dingen bezuinigt hadden.
Ik vind het waardeloos als de apperatuur al niet in orde is, dat hoort niet bij zo'n grote organisatie.

Oke kan misschien een enkele keer voor komen, maar later bleek ook dat bij Rank1 in de zelfde zaal een draaitafel uit gevallen was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op maandag 5 maart 2007 om 16:21:

Hoezo niet?? Id&T hoeft er dan toch maar 5 te boeken?

Lijkt me juist goedkoper..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **djdemik** op maandag 5 maart 2007 om 16:24:

En als mensen 2 geboekte DJ's niet hoog hebben zitten komen ze al niet, veel namen brengen veel publiek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 5 maart 2007 om 16:24:
het leek wel of ze op veel noodzakelijke dingen bezuinigt hadden.

Ja dat vond ik ook wel een minpuntje.. Maar ja dat heb je bij organisaties als ID&T.. De sfeer verschilde ook wel per zaal, net als de inrichting. Club en Future was een wereld van verschil :o

Een kleinschaliger Trance Energy (met 10.000 bezoekers) zal er volgens mij ook voor zorgen dat er minder gehangen wordt trouwens (dan is het eerder uitverkocht, dus gaan alleen de mensen die al snel hun kaartje kopen..).
Waarschuw beheerder
donateur

Dat wel, maar met veel namen is er altijd wel iemand die z'n favoriet er bij heeft staan.
Dus trekt het meer publiek.

Meer uiterlijk dan inhoud.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op maandag 5 maart 2007 om 16:23:
Las ergens dat Jean het had gedaan om dat Oakenfold z'n muziek "cheezy" vond.

ja, las het ook ja maar lijkt me echt grote onzin.

Als Jean iedereen in elkaar moet slaan die zijn stijl cheezy vind, dan is ie nog wel ff bezig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op maandag 5 maart 2007 om 16:23:
Wat is jouw bron?

Iemand zei dat die dat op t forum gelezen had
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:26:
En als mensen 2 geboekte DJ's niet hoog hebben zitten komen ze al niet, veel namen brengen veel publiek

Ik denk dat op de namen die ik noemde veel publiek afkomt, en dat veel mensen liever bepaalde dj's langer horen en dan juist wel gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:08:
WTFFF

ja cherry blossom draaide hij pas na 3 kwartier, toen was ik weer terug. vet nummer ja. maar blijkbaar zijn de hitjes nodig om mensen levend te krijgen, zo ook toen hij Advanced draaide. ik had het over het begin van Woods.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:08:

Whahah, dooie boel hoor ;) :lol:

als je naar de bar liep, kwam je langs die pilaren waar ze die houten vlonders hadden geplaatst........daar zat/stond of lag ook iedereen duf te doen en nee niet tegen het einde........de hele avond/nacht

Mensen die willen hangen zijn er altijd en mensen die zich niet vermaken ook

Precies, dat zie je altijd en overal. Maakt niks uit, ieder beleeft zijn avond op zijn manier. Het gaat er om hoe het in de zaal is qua sfeer.

Denk dat er bij meer dj's meer mensen zijn die dan hun favo's er tussen hebben staan.
En dus meer animo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op maandag 5 maart 2007 om 16:27:
Ja dat vond ik ook wel een minpuntje.. Maar ja dat heb je bij organisaties als ID&T.. De sfeer verschilde ook wel per zaal, net als de inrichting. Club en Future was een wereld van verschil

Een kleinschaliger Trance Energy (met 10.000 bezoekers) zal er volgens mij ook voor zorgen dat er minder gehangen wordt trouwens (dan is het eerder uitverkocht, dus gaan alleen de mensen die al snel hun kaartje kopen..).

Waarom niet alleen de main?Lekker grote en mooie zaal. Het is zowieso k*t om steeds te moeten kiezen tussen dj's.Maar vond de sfeer in de main geweldig ben daar dan ook blijven hangen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 5 maart 2007 om 15:58:
Het eerste half uur niet, wij stonden vooraan, eerst viel een set boxen links uit, en toen deed een draaitafel het niet..........

wij konden mee dansen op de muziek van de zaal er naast....... zó goed was de muziekweergave

vandaar dat wij meteen naar de clubstage zijn gelopen waar dus wel een feestje bezig was.ron van den beuken draaide daar, en wat ging iedereen daar los zeg!!!
vond zelf trouwens zowiezo de clubstage helemaal top,werd naar mijn mening nog het beste gedraaid.

kwam je langs die pilaren waar ze die houten vlonders hadden geplaatst........daar zat/stond of lag ook iedereen duf te doen en nee niet tegen het einde........de hele avond/nacht

tja..als die er niet waren kon je ook niet zitten,dus vandaar dat er nu genoeg mensen zaten....;)

maar ook met z'n allen op een bankje hangen kan best gezellig zijn:jaja:
Waarschuw beheerder
Of anders 2 Trance Energies? Dan kunnen er net zoveel mensen heen, per TE dan gewoon de helft van de DJ's, maar dan wel die ik noemde in 1 TE natuurlijk (a);)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:29:
ja cherry blossom draaide hij pas na 3 kwartier, toen was ik weer terug. vet nummer ja. maar blijkbaar zijn de hitjes nodig om mensen levend te krijgen, zo ook toen hij Advanced draaide. ik had het over het begin van Woods.

Hm ik vind cherry blossom niet echt een hitje hoor.
In het begin heb ik ook niemand stil zien staan..zowieso de hele avond op de main eigelijk niet..alleen achterin.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:30:
vandaar dat wij meteen naar de clubstage zijn gelopen waar dus wel een feestje bezig was.ron van den beuken draaide daar, en wat ging iedereen daar los zeg!!!

Was echt vet he Ron VD Beuken :D damnn