Partyflock

Forumonderwerp · 934495

Werkzaam bij Underground Alert
Ha luitjes!!!

Ze hebben me dus op 2 februari 2006 opgepakt en ben nu na 13 maanden voor het eerst met verlof. Best wel vreemd hoor!!

Ik heb begrepen dat ik het Partyflock-feestje net heb gemist, maar goed ik moet nu nog 11 maandjes in een hotel van Justitie verblijven. Zit nu half-open dus ik kan wel elke maand met weekendverlof!!!

Grz. Alex
laatste aanpassing

Ik heb ook eindelijk eens een weekendje verlof.. dinsdag pas weer terug naar de tbskliniek :bounce:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 mei 2007 om 19:28:
Ik heb ook eindelijk eens een weekendje verlof.. dinsdag pas weer terug naar de tbskliniek

Aan je feesten-lijssie te zien hebbie wel vaker een weekendje verlof gehad!!! ;)
Wat heb je geflikt dan ?

Uitspraak van Jaapieee op zaterdag 26 mei 2007 om 22:57:
Wat heb je geflikt dan ?

Uitspraak van actief op zaterdag 3 maart 2007 om 18:00:
Overtreding van de opiumwet en art.140 (lidmaatschap van een criminele organisatie).

Das alles!!!!

Uitspraak van actief op zaterdag 3 maart 2007 om 13:02:
Ze hebben me dus op 2 februari 2006 opgepakt en ben nu na 13 maanden voor het eerst met verlof. Best wel vreemd hoor!!

Neuh... Hebben ze bij mij ook geflikt... Eerst zo'n kutonderzoek afwachten, dan overgeplaatst worden naar een behandelgroep, vervolgens overgeplaatst worden naar een andere instelling... En pas daar kon ik me best gaan doen voor verlof :P

Maja, op een gegeven moment wel, horeca diploma gehaald, mocht daarna voor uitzendbureau werken in Den Helder en Texel (zat in Doggershoek) en elk weekend van vrijdag t/m zondag naar huis :)

Waar zit jij dan :P

Ik heb trouwens gezeten voor OTS, dat houd in dat je een voogd krijgt die alles over je beslist (en dus niet meer je ouders) en het is voor je eigen veiligheid en voor de veiligheid van anderen. Conclusie : Ze zetten je maar in een jeugdgevangenis, omdat ze niet weten wat ze met je aan moeten :P Maar Doggershoek was echt relaxt, net een paradijsje :)
laatste aanpassing