Partyflock

Forumonderwerp · 934447

Waarschuw beheerder
NU.nl

Man neemt 6-jarig meisje mee

Uitgegeven: 2 maart 2007 23:01
Laatst gewijzigd: 2 maart 2007 23:02

VOGELWAARDE - Een nog onbekende man heeft vrijdag rond 17.00 uur een 6-jarig meisje uit Hulst meegenomen in zijn auto. Hij deed dat op de Populierenstraat in het Zeeuwse Vogelwaarde.

Vijftig minuten later vond een toevallig passerende automobilist het kind terug onderaan de zeedijk in Ossenisse. Dat heeft de politie laten weten.

Het kind had zichtbare verwondingen. De politie gaat uit van een misdrijf. Het is nog niet duidelijk of het meisje seksueel misbruikt is. Het meisje is inmiddels terug bij haar ouders.

:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op zijn kop aan zijn ballen aan de schandpaal vastnagelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 4 maart 2007 om 20:01:
voor dat soort mensen moeten ze gewoon de dood straf in voeren ,en niet met een spuitje maar zijn ballen er afhakken en langzaam dood laten bloeden.

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 20:05:
Op zijn kop aan zijn ballen aan de schandpaal vastnagelen.

idd maar das allemaal makelijker gezegd dan gedaan e

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 20:08:
idd maar das allemaal makelijker gezegd dan gedaan e

Of misschien iets minder ''drastisch''.
Van dit soort mensen een bepaald (waarschijnlijk vrouwelijk) hormoon toe laten dienen. Zodat ze geen drang naar sex hebben... Het bestaat wel, heb alleen geen idee hoe t heet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 14:52:
Nee hoor, ik haal mijn kind wel gewoon op

Ja maar je kan ze niet hun hele leven lang op halen hoor,,,al zal je dat wel graag willen ,met alle elende en gevaar van tegenwoordig.

Kijk maar naar het 12 jarige meisje uit drente,die moet toch alleen over straat kunnen!!!,,,(tja als je na de regels moet leven van al die vieze oude kerels,dan kan je nooit meer een kind alleen laten)Zelfs een meisje op die leefdijd kon het niet veilig doen BAH

Dus of ze nu met 6 jaar even buiten spelen of met 8 na school lopen of met 8 jaar een uurtje met hun vriendjes buiten spelen,als er een maf in de buurt is,,,,,dan is het kwaad zo geschied is de laatste tyd wel gebleken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 01:30:
Het meisje is inmiddels terug bij haar ouders

Altijd mooi die happy endings :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pasquale di Natale op zondag 4 maart 2007 om 22:17:
Altijd mooi die happy endings :)

nou een happy ending?? het kind is helemaal verminkt in dr gezicht:S:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 20:58:
nou een happy ending?? het kind is helemaal verminkt in dr gezicht:S:S

Dat, plus wat denk je van haar geestelijke staat? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 17:08:
Dat, plus wat denk je van haar geestelijke staat? :/

idd :jaja: en zeker op z'n leeftijd :S

Waarschuw beheerder
opsluite zulke lui en dan heel perongelijk ze vergete eten te brengen b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op zaterdag 3 maart 2007 om 14:01:
Vreselijk.. Zo dicht bij.. Hoop dat die vent haar niet sexueel misbruikt heeft of zo. Moet vreselijk zijn geweest voor dat meisje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 19:18:
opsluite zulke lui en dan heel perongelijk ze vergete eten te brengen b)

maar dan net op tijd weer wat geven, and so on and so on :[

Waarschuw beheerder
idd laten lijden zulke mensen :[

Waarschuw beheerder
Is hoe dan ook erg, of ze nou wel of niet is misbruikt, maar het is wel te verwachten, gebeurt veel vaker dan de meeste mensen denken :yes:

Wel erg triest weer dit :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Erg triest.. :(

Waarschuw beheerder
Ziek!
Waarschuw beheerder
Niet normaal meer!

En toch is de dader, als ze hem vinden, over een paar maanden weer vrij. Zo gaat dat hier in Nederland. Hadden we wat meer regels van andere landen!

:kots:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rian !! op zaterdag 24 maart 2007 om 20:43:
En toch is de dader, als ze hem vinden, over een paar maanden weer vrij. Zo gaat dat hier in Nederland.

Geef eens een voorbeeld van waar dat gebeurd is? :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 21:05:
Geef eens een voorbeeld van waar dat gebeurd is?

Moeilijk om een voorbeeld te geven.
Ze heeft wel gelijk.

Zijn zat van die gasten die al meermalen voor dergelijke dingen gepakt worden en dan toch weer vrij snel buiten staan.En dan nog een keer zoiets doen natuurlijk.

Neem bv. Marc Dutroux... OKe das België maar toch...
Die was ook al eerder gepakt wegens kinderverkrachting en vrijgekomen wegens goed gedrag.
In Nederland gebeuren dit soort dingen ook.

Waarschuw beheerder
En daarom wil ik geen kinderen... ik zou me constant zorgen moeten maken omdat deze mensen het wel eens gemunt kunnen hebben op je kleine.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flowers. op zaterdag 3 maart 2007 om 16:17:
wie zegt dat ze misbruikt is?

Vaak trekken ze kleine meisjes inderdaad alleen de auto in om te kijken welke kleur sokken ze draagt.
:@

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 20:58:
het kind is helemaal verminkt in dr gezicht

Sick Fuck.
Zn ballen villen en daarna mag ie ze zelf opeten :honger:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 23:18:
En daarom wil ik geen kinderen... ik zou me constant zorgen moeten maken omdat deze mensen het wel eens gemunt kunnen hebben op je kleine.

Dat ervaar ik ook zo. Een ouwe knakker in de winkel die mn zoontje(s) te lief en te lang aankijkt krijgt al een grijns van me, laat staan als er 1 probeert over hun wangetjes te aaien *brrrr* :@
Vaak voorkom ik dat soort confrontaties overigens wel hoor, als ik het aan zie komen wandel ik weg met ze..óf ik trek bij voorbaat al z'on 'vrolijk' gezicht dat ze zelf doorlopen. :/
Maar je hebt gelijk, het is een dráma.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 21:05:
Geef eens een voorbeeld van waar dat gebeurd is?

Ben hard aan het zoeken...

Maar toch, ik vind dat zo iemand gewoon (noujah het liefst levenslang, maar dat zit er niet in hier :S) maar toch op zijn minst 10 jaar!

Als ze zich hier goed gedragen krijgen ze 5 jaar kado...daarbij hebben ze vanalles in die cel: tv, wasbak, wc, bed met matras en dekens etc... Je zou net als in Amerika of ergens anders..gewoon met 5 man in een hok van 5 bij 5 meter en 1 wc erop.

Maar als nog...dit gebeurt niet en over een paar maanden loopt ie weer vrij rond, misschien dat ie een cursus moet volgen voor hoe die er in de toekomst vanaf moet blijven, maar thats it!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mmmmmmmmmmmmm