Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 februari 2009 om 11:34:
Vaak zit dat ding gewoon bij aankoop van je stofzuiger
ja klopt die gebruik ik ook als ik ze stofzuig maar met dat nieuwe ding hoef ik niet steeds de stofzuiger erbij te pakken voordat ik ga zitten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 februari 2009 om 11:34:
jullie hebben wel een boel pech, eerst al zo ziek, dan dat gemiauw en ook nog een super haarbal.. Je vriend krijgt gelijk alle nadelen over zich heen..
dat is heel goed dat je dat opmerkt

zat er deze echt even over te denken van jezus het is elke keer wat en als dat zo door blijft gaan en je bent alleen maar druk om de rommel achter z'n kont op te ruimen en je hebt steeds een klagende vriend waarvan je al weet dat ie geen kat wou door al dat haar maar door mijn gezeur erin is toegestemd

Begrijp me niet verkeerd hoor want ik zal hem echt niet zomaar weg doen maar je word er wel dol van als je alleen maar opruimt en schoonmaakt en de volgende klacht binnen komt dat z'n autostoel zelfs helemaal onder zit of z'n nieuwe werkjas die slechts aan de kapstok hangt

het is echt heel bizar, heb zelf vroeger thuis altijd katten gehad maar m'n moeder stofzuigde nooit dagelijks en onze kleding zat ook niet zo onder.
Maar ja gelukkig zei m'n vriend al een paar dagen geleden: het is ook zielig om hem weg te doen want hij is nou hier gewend en moet ie weer naar een ander huis weer stress voor dat beestje, dus toen dacht ik : aaah zie je wel, je vind hem wel lief

en ben er nu zo gehecht aan een maatje in huis, m'n vriend is vaak klussen dus ik heb er echt wat aan ondanks al die rommel
zo heel verhaal maar moest eff van m'n hart