Partyflock

Forumonderwerp · 933933
3 volgers · 29562x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik ben sinds een tijdje op zoek naar een Maine Coon kitten.
Heb er al wel een op t oog, maar wil in die tussentijd mezelf natuurlijk helemaal volproppen met informatie over deze gigantische katten!!

Wie heeft er zelf ook een Maine Coon??
Tell your story about them!!!!
Of geef je mening over dit ras!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 17 februari 2009 om 08:42:
aiii en hij bleef ook nog eens vast zitten

dat is niet echt fijn nee 8)

Ik knip ze nagels ook om de 3 weken

ik ook, anders blijft ie ook overal in hangen enzo lees:stoffen bank :vaag: kleding, etc etc

Vind hij het niet erg om geborstelt te worden

nou dat is het hem dus, met een normaal kammetje vind ie het geen probleem maar met deze, hij liep zo te kloten gisteren, bleef maar niet normaal stil liggen.
Dus ik heb idd het idee dat het niet zo'n fijn kammetje voor ze is.
Er stond ook op de flyer die erbij zat dat je niet te veel op 1 plek moet herhalen en voorzichtig moet zijn, en goed op moet letten op huidirritaties enzo dus denk dat het best een naar gevoel is voor de kat maar denk niet echt pijnlijk. Noah is gewoon ook echt een kutje wat dan aangaat. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:46:
Vreemd en pijnlijk

Uitspraak van *BEE* op dinsdag 17 februari 2009 om 09:04:
dat is niet echt fijn nee

behoorlijk auwie :lol: hehehe

Hengelen ze naar mij onder de dekens. Guppies

lol 8)

hij liep zo te kloten gisteren, bleef maar niet normaal stil liggen.
Dus ik heb idd het idee dat het niet zo'n fijn kammetje voor ze is.

Gewoon de badkamer is en de tijd nemen.
Voorzichtig borstelen.
Hij met gewoon wennen.

Noah is gewoon ook echt een kutje

Nou haal er dan maar een scheermesje overheen O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 17 februari 2009 om 09:13:
behoorlijk auwie hehehe

Wel 1 keer gehad toen ze nog "pubers" waren. Sprong Kaisha in mijn been omdat ik met wat lekkers bezig was op het aanrecht. Ze schrok zo van mijn kreet dat ze het nooit meer gedaan heeft. Toen bleef ze namelijk ook lekker in mijn been hangen, de muts . Gelukkig woog ze toen nog maar 3,5/4 kilo of zo :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:23:
Toen bleef ze namelijk ook lekker in mijn been hangen,

:lol: hehehe lkkr he.

pijnlijkste was me vorige kat die dacht dat ze een papagaai was en wilde steeds in me nek liggen.

na het douchen ff op de stoel zitten zij op me nek......en toen gleed ze van me rug en die wilde zich natuurlijk vasthouden :rot:
kenker dat was niet fijn :roflol: whawhahwha

katten (L) he

hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 17 februari 2009 om 09:32:
en toen gleed ze van me rug en die wilde zich natuurlijk vasthouden

Oef, voel de krassen al op me rug :roflol:

katten (L) he

Schatjes :yes: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 17 februari 2009 om 09:13:
Voorzichtig borstelen.
Hij met gewoon wennen.

ja dat dacht ik ook, maar hij kan dan gelijk zo dramatisch mij aankijken of ik hem echt pijn doe :lol:

......en toen gleed ze van me rug en die wilde zich natuurlijk vasthouden

oeeeeh ai ai ai dat is echt te pijnlijk ja, en die kattenkrassen worden ook van die heerlijk pijnlijke wondjes 8)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:39:
Schatjes

ja die van jullie zijn wel rebels hoor ik alweer, noah die doet niks, ja heel veel miauwen en planten eten maar nooit echt wilde acties ofzo af en toe stormt ie door de kamer maar daar blijft het bij :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op dinsdag 17 februari 2009 om 10:03:
ja die van jullie zijn wel rebels hoor ik alweer, noah die doet niks, ja heel veel miauwen en planten eten maar nooit echt wilde acties ofzo af en toe stormt ie door de kamer maar daar blijft het bij

Tja, 2 van die beestjes stoken elkaar ook een beetje op ;)
Dan raggen ze lekker achter elkaar aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op dinsdag 17 februari 2009 om 10:03:
ja die van jullie zijn wel rebels hoor ik alweer

:lol: klein beetje maar :p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:40:
Die spelen totaal niet met hun nagels uit.

hihi, heb je weer geluk mee!

Ze gebruiken bij mij alleen de nagels op het bed. Hengelen ze naar mij onder de dekens

:lol: ook prettig als je net lekker ligt te slapen en een teen naar buiten steekt.

Bij ons op bed, komt vincie altijd zo "stampen" met zn nageltjes uit... Ook gezellig als ie dan met zn dikke kont voor de tv komt staan te stampen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op dinsdag 17 februari 2009 om 10:44:
hihi, heb je weer geluk mee!

Nooit gedaan ook. Dus ook niet hoeven af te leren. Echt schattig om te zien. Wel hengelen naar mijn vingers maar echt alleen met hun voetbedje. Echt lief (L)

ook prettig als je net lekker ligt te slapen en een teen naar buiten steekt.

Nou, dat probeer ik dus te voorkomen, want dan hangen ze er wel in :roflol:

Bij ons op bed, komt vincie altijd zo "stampen" met zn nageltjes uit... Ook gezellig als ie dan met zn dikke kont voor de tv komt staan te stampen

Dat doet Shiro ook bij mij. Onder luid geknor :lol: (Spinnen dus ;) )

Waarschuw beheerder
Er staat in de gebruiksaanwijzing dat je ze pijn kunt doen als je óf tegen de haren in borstelt óf heel hard herhaaldelijk op één plek borstelt. Dus pijn doe je ze zomaar niet! Ik pak mn katten altijd vast bij hun nekvel of aan de achterkant van de kop. Op de grond gaan zitten en goed vasthouden achter de kop, dan gaan ze vanzelf op de goede manier zitten om ze te borstelen. Als je maar laat merken dat jij de baas bent. Slapen jullie trouwens alweer wat beter?

Die staart van macho! Bontje van maken ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 11:15:
Dus pijn doe je ze zomaar niet!

nee precies ik doe het juist al voorzichtig, zoals ik al zei noah is gewoon een tut en een beetje kleinzeerig denk ik :p

Op de grond gaan zitten en goed vasthouden achter de kop, dan gaan ze vanzelf op de goede manier zitten om ze te borstelen.

thanks voor de tip, zal het vanmiddag gelijk even uit proberen want gisteren heb ik niet alles goed gedaan omdat ie zo liep te klooien :[

Slapen jullie trouwens alweer wat beter?

nou gelukkig wel! hij begint nu gelukkig pas weer als hij ons hoord, dus ik hoop maar dat dit zo blijft want manlief werd er niet vrolijker van + noah in de rui en alles onder de haren dus ik hoop maar dat het nou allemaal wat beter word dat ie weer mag blijven.
Nou die gaat natuurlijk zoiezo niet 1,2,3 uit huis maar als je d'r steeds woorden om hebt is ook niks hoor..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 11:07:
Nou, dat probeer ik dus te voorkomen, want dan hangen ze er wel in

:lol: en zo zie je maar, ze weten allemaal wel een moment + lichaamsdeel bij de baasjes te vinden die zwak zijn :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op dinsdag 17 februari 2009 om 12:59:
en zo zie je maar, ze weten allemaal wel een moment + lichaamsdeel bij de baasjes te vinden die zwak zijn

Het zijn ratjes :lol:
Wel lieve ratjes uiteraard ;)
Waarschuw beheerder
Die staart van macho! Bontje van maken

Ja zou best een mooie boa kunnen worden hoor :)
Moeten nog steeds een foto maken van zn staart als hij loopt... loopt ie te paraderen met dat ding :lol: (L)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 13:11:
Het zijn ratjes
Wel lieve ratjes uiteraard

Best wel ja :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op dinsdag 17 februari 2009 om 13:34:
Ja zou best een mooie boa kunnen worden hoor
Moeten nog steeds een foto maken van zn staart als hij loopt... loopt ie te paraderen met dat ding

ja hij is echt prachtig, vooral die lichte randjes om z'n ogen vind ik heel mooi

Waarschuw beheerder
donateur
Dat "stampen" heet trepelen :lief: schattig is dat :jaja:

:lol: onze Fumu heeft wat nieuws uitgevonden, springen naar de was :rot: Het hangt bij ons aan zo'n rek aan de deur en vannacht hoorde ik steeds "bonk, bonk" Dus ik kijken, zie je 2 onschuldige koppies :p Dus ik ff naar toilet en daarna stiekem door een kiertje gluren, zie je Fumu heel vaag languit gestrekt naar de was springen :lol: Hij kan er net niet bij gelukkig :p

Hij heeft altijd van die vage acties, ook als er iets nieuws staat, bloemen bijv, hij zit er als eerste aan.. Kaartjes waar die meteen aan gaat bijten, valt hem meteen op als er wat nieuws is en daar moeten meteen zijn tanden in :[ :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 februari 2009 om 08:28:
onze Fumu heeft wat nieuws uitgevonden, springen naar de was

Dat doet Kaisha bij mij al heel lang :lol:
En ze kan er goed bij :yes:
Er ligt geregeld een spijkerbroek of handdoek op de grond :lol: (Zit nooit een beschadiging op hoor).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 februari 2009 om 08:32:
Er ligt geregeld een spijkerbroek of handdoek op de grond

Ja bij ons ook, maar dat deden ze altijd via de tafel.. Nu hebben we de was dus ergens anders gehangen :lol: Dan moeten ze dus een andere manier vinden :D

Waarschuw beheerder
Ze springt bij mij gewoon vanaf de grond. Bij mij hangt het ook aan de deur namelijk ;)
Waarschuw beheerder
verharen die van jullie oook zo verschrikkelijk? Stofzuig wel 3 x per dag en kan met de stofzuiger achter hem aan blijven lopen wil ik alle bollen wol gelijk weer weghebben :vaag:
Zelfs kleding wat uit de wasmachine komt zit nog helemaal onder. Heb er te vaak ruzie/gezeur over en kan mezelf eerst 15 min met de harenroller afwerken voordat ik de deur pas uit kan :s
Dierenarts vertelde net dat dit nog wel tot juni kan duren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op woensdag 25 februari 2009 om 12:07:
verharen die van jullie oook zo verschrikkelijk?

Mn zwarte coon bijna niet en mn witte coon vreselijk! De haarstructuur van die witte is ook heel anders. Veel fijnere haartjes die overal in gaan zitten. En om je gerust te stellen. Dat duurt niet tot juni, maar de rest van zn leven...
Waarschuw beheerder
verharen die van jullie oook zo verschrikkelijk?

Dierenarts vertelde net dat dit nog wel tot juni kan duren

De rui?

Ik krijg ieder jaar weer de neiging om Jinx kaal te scheren, dan ben je er tenminste in 1 x vanaf :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Mja haren hou je toch met katten.. En jou kat is wit toch Bee? Dat valt sowieso harder op..

Hier valt het verharen reuze mee, ja ok op de bank zitten altijd haren, maar die stofzuig ik iedere dag af.. En als ze een keer goed spelen liggen de plokken haar ook overal..
Je hebt minder last van langharige katten dan kortharige.. De haren van Fumu (kortharige) vind ik zelfs terug in vaatdoekjes :rot: Dat vind ik erg irri, maar ze gaan er gewoon inzitten :/
Niks aan te doen helaas..
Waarschuw beheerder
donateur
verharen die van jullie oook zo verschrikkelijk? Stofzuig wel 3 x per dag en kan met de stofzuiger achter hem aan blijven lopen wil ik alle bollen wol gelijk weer weghebben
Zelfs kleding wat uit de wasmachine komt zit nog helemaal onder. Heb er te vaak ruzie/gezeur over en kan mezelf eerst 15 min met de harenroller afwerken voordat ik de deur pas uit kan

goh klinkt bekend.

ik baal er wel heel erg van altijd. van sommige stoffen gaat het er ook bijna niet van af :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van raketje op donderdag 26 februari 2009 om 18:15:
k krijg ieder jaar weer de neiging om Jinx kaal te scheren, dan ben je er tenminste in 1 x vanaf

dat stelde de dierenarts ook nog voor maar dat ziet er zo zielig uit :lol: blijft er niks van die bolle over :p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 februari 2009 om 20:53:
Mja haren hou je toch met katten.. En jou kat is wit toch Bee?

ja creme kleur met donkerbruin 8)

Iemand van de dierenwinkel heeft nog met een voedingsdeskundige gesproken en die zei dat het ook zo extreem nu kan zijn door stress, van de antibiotica kuren en we zijn op wintersport geweest dus nu hebben we ander voer om de darmflora weer rustig te krijgen ofzo.. schijnt ook mee te werken dus ik ben benieuwd.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 februari 2009 om 20:53:
De haren van Fumu (kortharige) vind ik zelfs terug in vaatdoekjes

ik vind ze terug in m'n handdoeken theedoeken :lol:

Uitspraak van Whit-ney op vrijdag 27 februari 2009 om 09:20:
k baal er wel heel erg van altijd. van sommige stoffen gaat het er ook bijna niet van af

nou ik heb nu wel weer iets nieuws gekocht, de pet hair magnet bij dobey voor 14,95 haal je over je stoffen bank en je schraapt zo al het haar weg, werkt wel goed. En scheelt weer de banken stofzuigen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *BEE* op vrijdag 27 februari 2009 om 10:17:
nou ik heb nu wel weer iets nieuws gekocht, de pet hair magnet bij dobey voor 14,95 haal je over je stoffen bank en je schraapt zo al het haar weg, werkt wel goed. En scheelt weer de banken stofzuigen..

Je hebt ook een speciaal borsteltje voor op je stofzuiger :) Ideaal en heb je je bank in 5 minuten weer haar vrij (Y) Vaak zit dat ding gewoon bij aankoop van je stofzuiger :jaja:

Wel balen dat ie zo haart, jullie hebben wel een boel pech, eerst al zo ziek, dan dat gemiauw en ook nog een super haarbal.. Je vriend krijgt gelijk alle nadelen over zich heen.. Hopelijk gaat het gauw de goeie kant op en kunnen jullie lekker gaan genieten van jullie pluizenballetje ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 februari 2009 om 11:34:
Je hebt ook een speciaal borsteltje voor op je stofzuiger Ideaal en heb je je bank in 5 minuten weer haar vrij Vaak zit dat ding gewoon bij aankoop van je stofzuiger

Je bedoelt zo'n borsteltje net als een kledingborstel?
Gebruik die altijd voor de krappalen namelijk.
Waarschuw beheerder
Vaak zit dat ding gewoon bij aankoop van je stofzuiger

ja klopt die gebruik ik ook als ik ze stofzuig maar met dat nieuwe ding hoef ik niet steeds de stofzuiger erbij te pakken voordat ik ga zitten :D

jullie hebben wel een boel pech, eerst al zo ziek, dan dat gemiauw en ook nog een super haarbal.. Je vriend krijgt gelijk alle nadelen over zich heen..

dat is heel goed dat je dat opmerkt 8) zat er deze echt even over te denken van jezus het is elke keer wat en als dat zo door blijft gaan en je bent alleen maar druk om de rommel achter z'n kont op te ruimen en je hebt steeds een klagende vriend waarvan je al weet dat ie geen kat wou door al dat haar maar door mijn gezeur erin is toegestemd :(
Begrijp me niet verkeerd hoor want ik zal hem echt niet zomaar weg doen maar je word er wel dol van als je alleen maar opruimt en schoonmaakt en de volgende klacht binnen komt dat z'n autostoel zelfs helemaal onder zit of z'n nieuwe werkjas die slechts aan de kapstok hangt :s het is echt heel bizar, heb zelf vroeger thuis altijd katten gehad maar m'n moeder stofzuigde nooit dagelijks en onze kleding zat ook niet zo onder.

Maar ja gelukkig zei m'n vriend al een paar dagen geleden: het is ook zielig om hem weg te doen want hij is nou hier gewend en moet ie weer naar een ander huis weer stress voor dat beestje, dus toen dacht ik : aaah zie je wel, je vind hem wel lief :D en ben er nu zo gehecht aan een maatje in huis, m'n vriend is vaak klussen dus ik heb er echt wat aan ondanks al die rommel :lol:

zo heel verhaal maar moest eff van m'n hart :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 februari 2009 om 11:40:
Je bedoelt zo'n borsteltje net als een kledingborstel?
Gebruik die altijd voor de krappalen namelijk.

Ja zo'n ding echt ideaal :D

Uitspraak van *BEE* op vrijdag 27 februari 2009 om 14:47:
ja klopt die gebruik ik ook als ik ze stofzuig maar met dat nieuwe ding hoef ik niet steeds de stofzuiger erbij te pakken voordat ik ga zitten

Ah ok :D

Mja ik moet zeggen Bee als ik je verhaal zo lees dat je een extreme haarbal hebt hoor.. Ik ben opgegroeit in een cattery, dus we hadden ruim 10 katten en zelfs daar was het niet zo erg als jij nu beschrijft.. Wat kleding betreft.. Natuurlijk je moet geen zwart aan trekken, of met je beste pak op de bank gaan zitten.. Die kleding trekt gewoon haar aan..

Maar hier thuis, ik heb 2 katten, heb echt nooit last van haar op mijn kleding :nee: Alleen op de bank of krabpalen, maar ja dat is logisch, want daar liggen ze de hele dag prinsheerlijk op :lief:
En tja je moet wel wat vaker stofzuigen als een huishouden zonder huisdieren, maar ja dat is gewoon niet anders :)

Hopelijk is het idd gewoon stress, het beestje heeft heel wat te verduren gehad sinds hij bij jullie woont..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 februari 2009 om 15:46:
Wat kleding betreft.. Natuurlijk je moet geen zwart aan trekken, of met je beste pak op de bank gaan zitten.. Die kleding trekt gewoon haar aan..

nee uiteraard niet! het eerste wat ik doe als ik binnenkom een oud kloffie aantrekken
Hopelijk is het idd gewoon stress, het beestje heeft heel wat te verduren gehad sinds hij bij jullie woont

ja dat had de voedingsdeskundige ook gezegd en dat ook kan samenhangen met een ongezonde darmflora door die stress dus ik hoop maar dat het met het nieuwe voer beter word.

Mja ik moet zeggen Bee als ik je verhaal zo lees dat je een extreme haarbal hebt hoor.. Ik ben opgegroeit in een cattery, dus we hadden ruim 10 katten en zelfs daar was het niet zo erg als jij nu beschrijft..

ja dat kan ook niet anders, net als wat ik zei bij m'n ouders thuis ook nooit zo extreem gehad en we hebben zelfs een zwarte perzische poes gehad en nog een stel rooie straatkatten :p

Waarschuw beheerder
donateur
Hey Bee jij had toch zo'n furminator gekocht? Helpt dat een beetje tegen je haar probleem?
Waarschuw beheerder
verharen die van jullie oook zo verschrikkelijk

Ja allebei verharen best veel... heb je net gestofzuigd of iets afgenomen en dan zit het meteen weer onder de haren na een gezellig rondje rennen van de heren. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *BEE* op vrijdag 27 februari 2009 om 14:47:
dat is heel goed dat je dat opmerkt zat er deze echt even over te denken van jezus het is elke keer wat en als dat zo door blijft gaan en je bent alleen maar druk om de rommel achter z'n kont op te ruimen en je hebt steeds een klagende vriend waarvan je al weet dat ie geen kat wou door al dat haar maar door mijn gezeur erin is toegestemd
Begrijp me niet verkeerd hoor want ik zal hem echt niet zomaar weg doen maar je word er wel dol van als je alleen maar opruimt en schoonmaakt en de volgende klacht binnen komt dat z'n autostoel zelfs helemaal onder zit of z'n nieuwe werkjas die slechts aan de kapstok hangt het is echt heel bizar, heb zelf vroeger thuis altijd katten gehad maar m'n moeder stofzuigde nooit dagelijks en onze kleding zat ook niet zo onder.

Heel jou verhaal klopt precies zoals t bij mij thuis is. ik word er echt knettergek van.
als die haren nou alleen maar op de bank zaten & beetje op me kleren ok, maar t komt overal en ik stofzuig me helemaal een breuk :(

hoe zorg ik er nou voor dat t op 1 of andere manier minder is?
elke dag helemaal met haarlak spuiten (haha)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *BEE* op vrijdag 27 februari 2009 om 10:17:
de pet hair magnet bij dobey voor 14,95 haal je over je stoffen bank en je schraapt zo al het haar weg, werkt wel goed. En scheelt weer de banken stofzuigen..

dat heb ik nog nooit gezien, maar eens naar op zoek gaan dan.

of staat t ook op internet?
Waarschuw beheerder
als je de katten om de week goed borsteld vallen de haren best mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 10 maart 2009 om 13:50:

Standaard elke zaterdag :yes: Te vaak lijkt me overigens ook niet goed.
Waarschuw beheerder
Ik om de paar weken.
Het liefst in de tuin komt een beste pluim haar vanaf.

Waarschuw beheerder
Bij die 2 van mij ook hoor :yes:
Waarschuw beheerder
zal best en wordt straks nog erger :[

Waarschuw beheerder
Als het zonnetje door gaat komen bedoel je?

Waarschuw beheerder

momenteel is onze phoebe een wandelende haar-bom, iedere dag kammen en borstelen en nog zit heel de kiet onder de haren :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 maart 2009 om 14:37:
Als het zonnetje door gaat komen bedoel je?

:yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 maart 2009 om 14:40:
momenteel is onze phoebe een wandelende haar-bom, iedere dag kammen en borstelen en nog zit heel de kiet onder de haren

Uitspraak van Whit-ney op dinsdag 10 maart 2009 om 13:17:
elke dag helemaal met haarlak spuiten (

:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Whit-ney op dinsdag 10 maart 2009 om 13:17:
elke dag helemaal met haarlak spuiten (haha)

Of scheren. Vlammetje eroverheen.... O:)

(Geintje natuurlijk ;) )
Waarschuw beheerder
scheren kan toch.

Denk als een kat vol met klitten zit het zeker geen kwaad kan om mei kaal te scheren met tondeude

Waarschuw beheerder
Scheren zou wel kunnen. Maar dat ziet er toch niet uit? :roflol:
Waarschuw beheerder
Boeie groeit wel weer aan.
En sneller dan je denkt en de vacht is daarna ook weer erg mooi zacht en klitloos.
Waarschuw beheerder
vallen de haren best mee

Uitspraak van Laris82 op maandag 9 maart 2009 om 17:14:
Ja allebei verharen best veel...

En zo zie je maar weer dat het allemaal subjectief is :D
Ik vind wel dat ze veel verharen, aangezien ik de haren overal terugzie en manlief vindt dat dus niet zo :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 10 maart 2009 om 16:01:
Boeie groeit wel weer aan.
En sneller dan je denkt en de vacht is daarna ook weer erg mooi zacht en klitloos.

Die van mij hebben een schitterende vacht en nooit klitten.
Maar ja, das logisch, is een heel ander ras ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op dinsdag 10 maart 2009 om 16:02:
Ik vind wel dat ze veel verharen

vind het idd meevallen.
En zeker als je Macho zijn vacht ziet erg dik en veel haar net als ik op me hoofd heb O:)
hehehe

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 maart 2009 om 16:09:
Maar ja, das logisch, is een heel ander ras

kortharen kunnen ook flink verharen.
Mjahh jij borsteld ze elke week dus (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 10 maart 2009 om 16:21:
kortharen kunnen ook flink verharen.
Mjahh jij borsteld ze elke week dus

Jawel. Maar klitten niet zo snel ;)