Partyflock

Forumonderwerp · 933933
3 volgers · 34815x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik ben sinds een tijdje op zoek naar een Maine Coon kitten.
Heb er al wel een op t oog, maar wil in die tussentijd mezelf natuurlijk helemaal volproppen met informatie over deze gigantische katten!!

Wie heeft er zelf ook een Maine Coon??
Tell your story about them!!!!
Of geef je mening over dit ras!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb 1 raskatje Main Coon(zonder stamboom want dat vond ik wel een beetje te duur) en 1 kruising Main Coon met wat anders...

Heb 2 poezen (geen katers dus) en het zijn allebei echt schatjes!! Enige is wel dat ze heel eigenwijs zijn, mij is verteld dat dit ras eigen is. Als ze slijmzin hebben kom je er niet vanaf en moet je ook niet denken dat je kunt stoppen met aaien want ze schreeuwen dan letterlijk om aandacht. Daarintegen als ze geen zin hebben om geaaid te worden kun je beter uit de buurt blijven...

Al met al geweldige beesten maar koop wel een hele goede stofzuiger want als ze in de rui zijn kun je 2x per dag stofzuigen...

Voor foto's: via mijn profiel naar dat van m'n vriendin en in haar album staan ze... De kruising is (bijna) helemaal zwart, het 'raskatje' zwart/wit

:D
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Zo PietjeBergen donders leuke poezels!!
En die Maine zonder stamboom... daar kun je echt niet aan zien, dat ie er geen heeft... lekker boeie zo'n boom!
laatste aanpassing door een beheerder