Partyflock
 
Forumonderwerp · 933819
462x bekeken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goed dat ons mam een bak heeft meegenomen vanuit haar tournee! Ik ben geen snoepert maar dit kan ik niet weigeren hahaha

[img width=281 height=258]http://www.suessware.de/images/product_images/popup_images/HARIBO_COLORRADO.jpg[/img]

Hopen dat Priscilla neit komt morgen dan is ze hele bak meteen op :P
Welke nemen jullie het liefst??? Ik de Color-rado mix!

Behalve drop en die doorzichtige niet maar wel lekker zeg goeie daad van ons mam :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pinballs van maoam (L).
 
Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Alpha X op dinsdag 27 februari 2007 om 23:23:
Pinballs van maoam


die zure krengen?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Alpha X op dinsdag 27 februari 2007 om 23:23:
Pinballs van maoam


Die zijn ook goed te genieten :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Nee gewoon de smurven! super lkkr!!:) eigenlijk is bijna alles van haribo wel lekker(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 23:26:
die zure krengen?


:yes:.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 23:27:
Die zijn ook goed te genieten


 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Alpha X op dinsdag 27 februari 2007 om 23:28:
:yes:.


ja die zijn wel fijn ja :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=293 height=300 cacheid=000da21d002714a0114fab941a01c9cdf1]http://slodyczedladzieci.pl/files/artykuly/DSCN0101.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit is de cone versie %)
Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl:.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fox Mulder schijt er ook verslaafd aan te zijn
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 23:42:
Fox Mulder schijt er ook verslaafd aan te zijn


meen je niet!:O
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jawel, dat was bij Oprah
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 23:47:
Jawel, dat was bij Oprah


ow dan moet het wel waar zijn(Y)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Peter Jan Rens snoept van twee walletjes

01 Juli 2006 22:12: Hester de Waard
Wat doet die man nou eigenlijk nog meer dan optreden in de Haribo-reclames? Wel: druk zijn met zijn TWEE gezinnen. Peter Jan Rens deelt zijn leven namelijk met twee vrouwen. De televisiepresentator heeft naast zijn gezin in Nederland nog een tweede familie in Thailand. "Ik woon in het centrum van Bangkok met een prachtige Thaise vrouw van 32 jaar, haar zus, haar moeder en vijf kinderen", vertelt Rens zaterdag in De Telegraaf. En daar kunnen we veel over zeggen. Maar bovenalles is het RAARRRRR!

De 55-jarige Rens heeft in Thailand een eigen productiebedrijf en verblijft daarom gemiddeld drie weken per maand in het land. De presentator en acteur maakt onder meer televisieprogramma's en internetspelletjes voor de Aziatische markt.
De band met zijn Thaise vrouw is anders dan met zijn Nederlandse echtgenote Joke, legt Rens uit. "Ik heb echt geen liefdesrelatie met die Thaise vrouw, ik doe het puur voor de gezelligheid."

Voor de gezelligheid.... Dus jullie leggen een kaartje en hebben een goed gesprek? Ik geloof er geen hol van!

Volgens Rens heeft Joke geen problemen met zijn relatie in Thailand, omdat hij geen seks heeft met de andere vrouw. Op de vraag of hij Joke echt niet bedriegt, blijft Rens vaag. Wel dus. Joke: meid, open je ogen!

'Er is een wijze les die ik van mijn moeder leerde. Die les zegt dat eerlijkheid soms zoveel pijn doet, dat het niet altijd eerlijk is om de waarheid te vertellen.' Wederom: RAAAARRRR!

bron : http://vrouw.blog.nl/algemeen/2006/07/01/peter_jan_rens_snoept_van_twee_walletjes


:o over haribo gesproken..
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Peter J. Rens de Gekste. Het succes van de reclames steeg 'm naar het hoofd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 februari 2007 om 00:19:
Peter Jan


twee namen, twee vrouwen... logisch toch

(zelf heb ik vier doopnamen)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 28 februari 2007 om 00:38:
dopenamen


jan ulrich ? :/
 
Waarschuw beheerder
donateur
haribo :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Alles van Haribo is lekker :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
kheb toch me voorkeur voor andera haribo snoepjes :P
Waarschuw beheerder
bertje v is voortaan een G.I.T ?:O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 23:21:
Color-rado mix!


:kwijl: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
onder invloed van wiet is alle snoep goed :yes:
anders is het slecht voor je tanden
 
Waarschuw beheerder
:kwijl: Heerlijk!!
 
Waarschuw beheerder
Smurfjes en die aardbeitjes :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
:kwijl:
 
Waarschuw beheerder
Lekker :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
die beertjes..:o die kleintjes.. die gold bears ofzo.. heb ik in Polen non stop gegeten omdat een grote zak daar maar €0,25 cent was:p
 
Waarschuw beheerder
Beertjes jammie
Cola flesjes
en Kersen :kwijl:
Waarschuw beheerder
kikkertjes, cola flesjes, aardbeitjes, kersjes, banaantjes en ga zo maar door :K

behalve drop :no:
Waarschuw beheerder
Kindermix!! Vooral smurfen en aardbeien :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
precies dezelfde die helemaal boven aan staat
 
Waarschuw beheerder
Kindermix (L)
 
Waarschuw beheerder
Hehe.. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 28 februari 2007 om 00:38:
(zelf heb ik vier doopnamen)


You Lucky Bastard ;)!

OT: die kleine beertjes (drop) zijn heerlijk:D
 
Waarschuw beheerder
Ik wil een groen kikkertje :cheer: !
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 17:49:
Ik wil een groen kikkertje


je kan zoveel willen:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 23:21:
Color-rado mix!


die heb ik nu ook hier :cheer:

dit weekend een hele silo zoute rijen naar binnen gewerkt :$

maar gelukkig niet in mn eentje 8)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Heb hier anderhalve kilo colaflesjes liggen. Ik begin toch wel redelijk misselijk te worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 14:29:
Heb hier anderhalve kilo colaflesjes liggen


je kan maar moetilijk stoppen als je eenmaal begint 8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker hoor :D:D Al ben ik alleen maar verzot op drop (L)