Partyflock

Forumonderwerp · 933798
6847x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik kwam net al zappend op de tv toevallig langs het programma PREMtime. Dat bleek deze aflevering te gaan over groepen jongeren die zicht 'Bloods' noemen. Iedereen zal wat weten dat dit een Amerikaanse bendenaam is.

Wat ik zag verbaasde me. Nederlandse jongeren (99% van buitenlandse afkomst) zijn zo geflipt dat ze zich associëren met deze amerikaanse bende?! Er waren zelfs beelden waarin je zag dat ze met pistolen rondlopen!!! En een undercoverfilmpje waar een leider leden oproept overvallen te plegen en dat ze niet moeten terug deinzen mensen te vermoorden!!! Dit is toch van de gekke!

Ze schijnen al een erg grote aanhang te hebben door heel Nederland en verschijdene instanties waarschuwen al voor het gevaar ervan.

Zijn er mensen hier die ook toevallig deze uitzending hebben gezien hebben?

Gemist? Check deze link: http://www.nederland3.nl/uitzendinggemist/programma/premtime/279

Echt kijk dit! Het is te ziek om waar te zijn!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ze doen maar, zolang ze er mij maar niet mee lastig vallen ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 27 februari 2007 om 22:04:
Ze doen maar, zolang ze er mij maar niet mee lastig vallen

jij bent dus een crip :S.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alpha X op dinsdag 27 februari 2007 om 22:05:
jij bent dus een crip .

:lol:
Waarschuw beheerder
ik zit bij de FPT. die is nog net ff lauwer mang :boeksie:

jwt holla bradas
Waarschuw beheerder
donateur
wajoo wat loop jei meing clica te disseng? :nosjier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teppertje op dinsdag 27 februari 2007 om 22:02:
Nederlandse jongeren (99% van buitenlandse afkomst)

weinig nederlands aan dus

dus gewoon het land uitschuppen

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
rapaille
Waarschuw beheerder
Ik heb het gezien en het is misselijkmakend ja
en het word hoogtijd dat al dit soort volk een enkele reis retour richting Antillen, Curacao en Suriname krijgt want daar komen ze ALLEMAAL vandaan.
Het is gewoon crimineel tuig van de richel wat in het afvoerputje van Nederland dat Amsterdam heet woont.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Disobedience op dinsdag 27 februari 2007 om 22:06:
en het word hoogtijd dat al dit soort volk een enkele reis retour richting Antillen, Curacao en Suriname krijgt want daar komen ze ALLEMAAL vandaan.
Het is gewoon crimineel tuig van de richel wat in het afvoerputje van Nederland dat Amsterdam heet woont.

:respect:

niets aan toe te voegen!

Waarschuw beheerder
altijd een zakdoek bij je, ideaal met dit weer...

*of dragen ze die niet meer?*
Waarschuw beheerder
Zeker de spijker op z'n kop!

De rapper genaamd Kempi is ook lid van de Bloods. Hier zijn songteksten te zien.

http://www.songteksten.net/lyrics/artiest/Kempi.htm

Waarschuw beheerder
donateur
heb wel eens een boekje gelezen over de nederlandse crips.
crips.nl ofzo heete dat.

maar wat doen deze lui zoal dan?
Waarschuw beheerder
chrissiechrista citeer top end 27 februari 2007 22:08 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[chrissiechrista] altijd een zakdoek bij je, ideaal met dit weer...

*of dragen ze die niet meer?*

Jawel, die dragen ze nog. Ziekte gevoelig volk zeker :p
Waarschuw beheerder
martijn
heb wel eens een boekje gelezen over de nederlandse crips.
crips.nl ofzo heete dat.

maar wat doen deze lui zoal dan?

Alles wat een normaal mens verafschuwd. Je moet morgen zeker de uitzeding kijken bij Uitzending gesmit. Dat zegt meer dan woorden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teppertje op dinsdag 27 februari 2007 om 22:10:
Ziekte gevoelig

hatsjoe....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teppertje op dinsdag 27 februari 2007 om 22:09:
De rapper genaamd Kempi is ook lid van de Bloods

weg uit eindhoven terug naar waar die ook vandaan komt
Waarschuw beheerder
Disobedience citeer top end 27 februari 2007 22:06

Niet alleen Amsterdam, onder andere ook in Rotterdam, Tilburg, Den Haag en nog meer plaatsen.

Waarschuw beheerder
donateur
MS 13
Waarschuw beheerder
Disobedience citeer top end 27 februari 2007 22:06

Niet alleen Amsterdam, onder andere ook in Rotterdam, Tilburg, Den Haag en nog meer plaatsen.

Waarschuw beheerder
kom op zeg waar gaat dit over!!!

al die gastjes hier in nederland weten niet eens wat het woord BLOOD of CRIP inhoud en hoe het allemaal is begonnen.
en waar het voor bedoeld is!!

En hier maar stoer rondlopen met je zakdoek uit je broek.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 22:20:
al die gastjes hier in nederland weten niet eens wat het woord BLOOD of CRIP inhoud en hoe het allemaal is begonnen.
en waar het voor bedoeld is!!

En hier maar stoer rondlopen met je zakdoek uit je broek.....

ja toch blijf gewoon jezelf, dan ben je al stoer genoeg :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
street outta Kompton _0_
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teppertje op dinsdag 27 februari 2007 om 22:20:

Helaas heb je gelijk dit soort woekert over heel NL.

en overal waar deze soort zich huisd is de misdaad hoog en iedereen irriteert zich mateloos

Waarschuw beheerder
gewoon kei hard aanpakken
gewoon alle leden opsluiten
Waarschuw beheerder
MS 13

Dit zijn helemaal fijne jongens :) Zijn inmiddels ook al in Spanje gesignaleerd :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
maar hebben deze jongens ook contact met de echte bloods?

Waarschuw beheerder
donateur
De geduchte vijand van de Mara Salvatrucha zijn onder andere de Bloods, de Crips en leden van de Arabische SalimaRMAF-clan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom terugsturen? We openen de grenzen voor Polen

Laat die athanse knapen maar 5 jaar aan de lopende band werken, dat zal ze leren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 22:46:
Laat die athanse knapen maar 5 jaar aan de lopende band werken, dat zal ze leren

nee, gewoon uitkering stop zetten en apparte stad voor ze maken met hek der om

dat ze elkaar dan maar afmaken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 22:48:
nee, gewoon uitkering stop zetten en apparte stad voor ze maken met hek der om

dat ze elkaar dan maar afmaken

Misschien wat voor op Talpa, maar helaas niet haalbaar

Wat een dierentuin :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 22:49:
Misschien wat voor op Talpa

net als de goudenkooi
wie het laatst overblijft krijgt nederlands paspoort

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 22:53:
wie het laatst overblijft krijgt nederlands paspoort

Die hebben ze helaas allemaal al

Wie het laatst overblijft krijgt wordt niet in Artis tentoongesteld?
Waarschuw beheerder
heey teppert

je hebt gelijk, het is klinkklare onzin dat die gastjes zich zo leip voordoen:loser:

in amerika is die cultuur ontstaan door het jarenlang discrimineren en veroordelen van de zwarte samenleving, de levens van die mensen waren vooruitzichtloos en daarom zijn ze de criminaliteit ingegaan en zijn er bendes ontstaan

die mentaliteit bestaat hier helemaal niet, die nemen die losers alleen over omdat ze het in clips van 50cent zien:S

erg triest allemaal maar ondertussen wel een gevaar voor de samenleving hier, het is geen groot gevaar of wat dan ook, maar het zal je maar net treffen..

Waarschuw beheerder
ach ja woon over een paar jaar toch weer lekker in een klein dorp
en daar heb je der geen last van :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 22:06:
dus gewoon het land uitschuppen

dat is racisme:[:P
Waarschuw beheerder
Jongeren die hier wonen en daaraan meedoen zijn zielige idioten die niet helemaal begrijpen hoe het hier in elkaar zit.

Waarschuw beheerder
yep heb het ook gezien !! Toevallig zei een meisje pas in een forum tegen me Nederland is veilig de angst word je door de regering aangepraat!! ik dacht nog hoe naief...
Zoals je zag liepen ze met behoorlijk zware wapens op
straat en is elke willekeurige voorbijganger een mogelijk
slachtoffer van een overval mishandeling of zelfs erger........ Ze vergelijken zichzelf met de bloods uit amerika en groeperen zich door heel Nederland.

Verdonk was de enige met ballen die voorstelde een
deliquent na zijn straf terug te sturen naar het land van
herkomst !!! Maar dat mocht weer niet..
Kan iemand mij uitleggen na het zien van die uitzending
Waarom dat was???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:04:
dat is racisme

als ze bij een criminele bende zitten en zeggen geen moeite te hebben met moorden

land uit
Waarschuw beheerder
massapsychose onder die ventjes.. ze leven in een fantasiewereld

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:07:
Toevallig zei een meisje pas in een forum tegen me Nederland is veilig de angst word je door de regering aangepraat!!

De regering? Ik denk meer Geert Wilders

Ik voel me nergens onveilig hoor

Laat je niks aanpraten :D

In grote steden hebben ze alleen teveel kanslozen bij mekaar gepropt :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 22:08:
altijd een zakdoek bij je, ideaal met dit weer...

[img width=160 height=143 cacheid=000da222002714ab09299de41a01c9d0a8]http://www.agribel.nl/Images/Produkten/Zakdoeken/TypeGCompleet.jpg[/img]

Hiermee ben je de man (Y)
Waarschuw beheerder
Ik had ze al gezien bij het concert van The Game (Die zelf een piru blood is), veel meelopers maar ook een paar gasten die zich zelf te serieus namen. In de jaren 90 had je hier in Den Haag ook even een opleving van The Crips die verantwoordelijk waren voor diverse geweldadige overvallen, waarbij iemand ook blijvend verlamd blijf na een steek partij, schietpartijen en nog veel meer. Deze gasten hadden ook contact met hun Amerikaanse broeders, ik zie ze alleen niet meer zoveel in het straat beeld als toen der tijd.

Ik denk persoonlijk dat dit soort gangs (ook rechts extremisten) net als in de states een blijvend probleem gaan blijven. Maar goed over een jaar of 5 hebben we ook serieuze problemen met de oostblok bendes. Oftewel het land gaat naar de kloten, we moeten ons verenig....never mind ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Veel zijn mee lopers.
Er zitten er maar een paar echt bij.

Waarschuw beheerder
donateur
heb het net ook ff gekeken. hahah wat een volk. maarja je zal ze maaar in de buurt hebben wonen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op woensdag 28 februari 2007 om 03:29:
Ik had ze al gezien bij het concert van The Game (

en daar hebben ze wel geld voor?

Waarschuw beheerder
99% van buitenlandse afkomst

Voor jouw gevoel, of zijn het feitelijke cijfers?

Want nu krijgen we deze discussie weer.

Het is gewoon crimineel tuig van de richel wat in het afvoerputje van Nederland dat Amsterdam heet woont

LAME. ;)

Waarschuw beheerder
Ach joh waarschijnlijk gaat het weer om wat pubertjes die hevig met hun identiteitscrisis worstelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op dinsdag 27 februari 2007 om 22:23:
street outta Kompton _0_

Compton:respect:

Waarschuw beheerder
Zag t gister ook...

Gewoon ziek, die gasten meten zichzelf een 50 cent imago aan, jutten elkaar flink op en hebben schijt aan alles...

Er zijn genoeg kansen voor dit soort jongens in Nederland maar als je de herseninhoud hebt van een pinda en je vind het baantje van straatschoffelaar, dat jou op je lijf is geschreven, niet interessant ga dan terug naar waar je roots liggen...

XXL

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 11:18:
50 cent imago

eerder een stuiver...

irritante ventjes zijn dat altijd
Waarschuw beheerder

Heb het ook gezien de stupiditeit van die mensen. Als je al die gesprekken hoorde niet normaal. Het is wel iets om aandacht aan te besteden.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 11:00:
Ach joh waarschijnlijk gaat het weer om wat pubertjes die hevig met hun identiteitscrisis worstelen.

Was dat het maar. Ik denk alleen niet dat pubers met een identiteitscrisis een geweer op zak hebben en een wild vreemd iemand aan de hand van een telefoontje een mes tussen zijn ribbe steken omdat je er anders niet bij mag horen.
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is al jaren aan de gang, hadden ze er 10 jaar geleden meteen iets aan moeten doen.
Want dit is al veel langer aan de gang!
Artiest {SHOWLIST artist 37318, 39045}
Waarschuw beheerder
ik ben een surviver man weet je
Waarschuw beheerder
Heb het ook toevallig voorbij zien komen:

eeej

je (z)weet tog :P

Waarschuw beheerder
Zat van de week in de Metro (Amsterdam) en daar zat een nederlands meisje van een jaar of 15.
Ze had zo'n rode zakdoek aan haar broek geknoopt en van die rasta vlechtjes in der haar. Grote bont kraag op haar jas die ze ver over haar hoofd had getrokken.
Telefoon op de luidspeaker en daar galmde van die klote gangster rap uit.

Ze toonde geen respect voor een opaatje dat naast haar zat, ze zat lekker in de metro te blowen. Toen de opa haar vroeg om de joint uit te maken kreeg hij de ergste ziektes naar z'n hoofd geslingerd.

Het ergste vind ik dat dit geen uitzondering is, ik zie dit regelmatig. (reis helaas iedere dag door Amsterdam met de Metro)

Die gasten hebben totaal geen respect voor andere mensen.
Ze willen niet werken, niet naar school. Alleen maar een beetje hangen, blowen, mensen lastig vallen en rottigheid uithalen.

Maar ja.... wat doe je er aan???? Als je je mond open trekt heb je nog een grote kans een mes tussen je ribben te krijgen ook. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Show that big motherfucker!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Stelletje meelopers!

ik heb ook idd dat boek crips.nl gelezen,
ook al was ik het er niet mee eens ze deden die dingen allemaal wel met een reden, er zat een soort van filosofie achter.
maar dat heb je bij deze wannabee's niet, die willen zich al1 vergelijken met 50 cent en the game etc
dus stuur ze maar lekker terug naar die eilandjes van hun
Waarschuw beheerder
og laat die toch lkkr gaan... vroeg of laat schiete ze elkaar dood omdat ze een meningsverschil hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 28 februari 2007 om 13:10:
Ze toonde geen respect voor een opaatje dat naast haar zat, ze zat lekker in de metro te blowen. Toen de opa haar vroeg om de joint uit te maken kreeg hij de ergste ziektes naar z'n hoofd geslingerd.

He-le-maal kapot stampen die trut.

Waarschuw beheerder
Zoals mijn oom paulie al zei:

Let those fucking moelies kill eachother.
You know who get caught, nigga stick up guys, they get stoned and fall a sleep in the gettaway car..
Waarschuw beheerder
Keertje gezellig op de bank een filmpie kijken zit er bij deze straatjongens zeker niet in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stiffa:bier: op woensdag 28 februari 2007 om 13:33:
Show that big motherfucker!

bang bang

Ik ga tog nie naar sgool, krijg geen uitkering en moet voor mn kinderen sjorgen, ik sweer ut 30 % loopt hier met een pistool, dat valt niet te ontkennen!!!

Ik zeg: hahahahahaha

Punt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb het ook gezien ja, echt ziek!
Elke Antilliaan die zich met de Bloods associeert uitzetten, ga elkaar daar maar overhoop schieten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en met de PVDA aan de macht zullen er nog genoeg dit land komen verneuken

Waarschuw beheerder
5 hebben we ook serieuze problemen met de oostblok bendes.

die vrees ik ook ja!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart L op woensdag 28 februari 2007 om 11:35:
Was dat het maar. Ik denk alleen niet dat pubers met een identiteitscrisis een geweer op zak hebben en een wild vreemd iemand aan de hand van een telefoontje een mes tussen zijn ribbe steken omdat je er anders niet bij mag horen.

Precies..
Denk dat dit toch wel iets waar je je zorgen om moet maken.
Waarschuw beheerder
kom je wel braaf laat mee :/
Waarschuw beheerder
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166

hier heb je zo'n mongool die denkt dat ie heel wat is ik vindt het niet een gek idee om die criminele antillianen terug te sturen naar het eiland van herkomst laat ze daar maar lekker kansloos doen

EDIT: oeps het filmpje staat een paar posts hierboven ook al
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er is voor ieder van die gastjes werk in Nederland, maar de meesten hebben gewoon geen zin om te werken, met hun wij-zijn-kansarm houding. Lekker makkelijk. Ze zouden er eens wat meer aan moeten doen. Goed voor hun zelfrespect.

Die Jamaicaan met die bakfiets vind ik een heel stuk koeler dan wie dan ook van die jongetjes.

Waarschuw beheerder
Jaman tis is my Bakfiets

Honden zullen ook wel geen papieren hebben

Artiest Necrid
Waarschuw beheerder
En met het nieuwe kabinet wordt er natuurlijk fuck all aan dit soort wankers gedaan.
Maar ja, het volk heeft gesproken. Het volk vindt dit blijkbaar hele zielige jongens die simpelweg niet worden begrepen door het systeem. Dit zijn geen criminelen, neeeeee, dit zijn slachtoffers van onze discriminerende maatschappij. Jawel dit zijn kansenjongeren, de toekomst van Nederland!

Edit: Heb de hele reportage even bekeken. En verdomd, ze vinden zichzelf echt nog zielig ook. Prachtig.

Pssssst, dienstplicht?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 16:16:
dienstplicht?

Zijn ze nog wel te redden? :S

Schieten kunnen ze al
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag het gister ook op tv..:gaap: wat een jochies..sjongejonge..ik vond ze te grappig voor woorden, dat soort mensen moet je uitlachen..:loser:
Ga lekkr naar school of ga werken, leer je nog wat van..maar dit :roflol:

En dan moet je voorstellen dat de politie hiervoor bang is en ze niet op durft te pakken, aanpakken die kinders!! Stokslagen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 16:16:
Pssssst, dienstplicht?laatste aanpassing 28 februari 2007 16:36

Ben je gek ofo? ;)
Ik hoef die rakkers niet naast me te hebben in the frontline. :no:
Waarschuw beheerder
"Ik krijg geen sociale hulp, geen uitkering, nou dan ga ik mij a-sociaal gedragen."

Wat een hersenloze opmerking is dat man.

En ook zeggen ze allemaal dat school ze geen eenne flikker boeit, want je leert er toch niets. Stelletje stumpers.

Stuurze maar naar Amerika naar hun Blood vriendjes, laat ze daar maar de wannabe gangster uithangen!
Waarschuw beheerder
Techno-Minimalist citeer top end 28 februari 2007 10:53

99% van buitenlandse afkomst

Voor jouw gevoel, of zijn het feitelijke cijfers?

Aan de hand van de geziene beelden, heb geen blanke gast zien bijkomen daar. Al zeggen die knuppeltjes zelf dat er wel blanken bij zitten.

Waarschuw beheerder
ik kwam al zappend ook even langs die kansloze aandachtvragende opstokende PREMtime.....

echt kansloze gasten die alles afschuiven op de nederlandse staat en de nederlanders..........
terwijl ze volgens mij zelf de oorzaak van alle problemen zijn...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben antiliaan en kan geen werk vinden daarom heb ik een pistool
:aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .John op woensdag 28 februari 2007 om 14:10:
Heb het ook gezien ja, echt ziek!
Elke Antilliaan die zich met de Bloods associeert uitzetten, ga elkaar daar maar overhoop schieten.

hahah ja gewoon droppen in 1 van die buurten daar in LA
kijken of het nog van zulke stoere jongens zijn...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 18:08:

eerst kijken of ze 1 uur overleven :lol:
Waarschuw beheerder
Vorig jaar kwamen een paar van die kneuzen naar me school om iemand te pakken

ik lag binnen no - time op de grond van het lachen

wat een clowns met rooie regenpakken

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 18:08:
hahah ja gewoon droppen in 1 van die buurten daar in LA

8) strak plan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 17:18:
Ben je gek ofo?
Ik hoef die rakkers niet naast me te hebben in the frontline.

Hoeft ook niet :D
Alleen een jaartje bootcamp (Y)
Waarschuw beheerder
Moet nu toch ineens denken aan die aflevering van Southpark over the Cripps. :D

Waarschuw beheerder
oppakken naar amerika vliegen en in een cripps wijk droppen :yes:
is zien hoelang ze daar hun rood zakdoekje zullen dragen:p
zowiezo lost dit probleem zich gedeeltelijk zelf wel op.
Het is maar wachten tot als ook de rivaliserende Cripps terijn willen opstrijken.
Dan hoeft de gewone werkende burger alleen nog een zakje chips te nemen, ligzeteltje erbij op de straathoek en genieten maar :honger:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kruizen met een varken en NOOIT meer vervoeren!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op woensdag 28 februari 2007 om 19:12:
Moet nu toch ineens denken aan die aflevering van Southpark over the Cripps.

:roflol: I am Jimmy and this is Timmy and we would like to join your club.

Say what nigga?
Waarschuw beheerder
Wat ik niet snap is hoe dit uberhaupt kan. Hebben ze het dan zo slecht hier?!

Ze kunnen toch ook gewoon naar school zoals iedereen?? Maar nee, met school bereik je toch niks. Er is geen werk volgens hun?? Dat hun droom baantje van niks doen maar wel bakken met geld verdienen helaas niet bestaat betekent dat er geen werk is?? De overheid geeft ze geen uitkering. WTF?? Hier ga ik niet eens op in.

Ze doen alsof ze real bitch-ass ghetto nigga's zijn, maar weten niet eens wat een echte ghetto is. Ze moeten eens fatsoenlijk na gaan denken en net als iedereen hun bijdrage leveren aan de maatschappij. En daarmee bedoel ik niet oude dametjes van hun tas beroeven :p

Waarschuw beheerder
donateur
zijn ze echt allemaal verkouden :| ik bedoel ze hebben allemaal een zakdoek :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 28 februari 2007 om 15:12:
terug te sturen naar het eiland van herkomst laat ze daar maar lekker kansloos doen

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Er is voor ieder van die gastjes werk in Nederland, maar de meesten hebben gewoon geen zin om te werken, met hun wij-zijn-kansarm houding. Lekker makkelijk. Ze zouden er eens wat meer aan moeten doen. Goed voor hun zelfrespect.

Die Jamaicaan met die bakfiets vind ik een heel stuk koeler dan wie dan ook van die jongetjes.

idd want oh oh het ligt natuurlijk aan de Nederlandse overheid...

Terug naar de rimboe met deze apen, enkeltje onbewoond eiland...Hoppa!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 21:12:
zijn ze echt allemaal verkouden :| ik bedoel ze hebben allemaal een zakdoek :D

:9
Waarschuw beheerder
donateur
trieste lui. ze denken dat alles hun komt aanwaaien (werk/opleiding)...en wanneer dat niet gebeurt, dat ze dan geen andere keus hebben dan te gaan roven omdat ze anders niet voor hun 1-ouder-gezinnetjes en hondjes kunnen zorgen %)

eruitgooien dat soort lui
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 februari 2007 om 14:45:
en met de PVDA aan de macht zullen er nog genoeg dit land komen verneuken

Hoe kom jij aan die wijsheid?
:aai:

Uitspraak van Teppertje op woensdag 28 februari 2007 om 21:05:
Wat ik niet snap is hoe dit uberhaupt kan. Hebben ze het dan zo slecht hier?!

Ze kunnen toch ook gewoon naar school zoals iedereen?? Maar nee, met school bereik je toch niks. Er is geen werk volgens hun?? Dat hun droom baantje van niks doen maar wel bakken met geld verdienen helaas niet bestaat betekent dat er geen werk is?? De overheid geeft ze geen uitkering. WTF?? Hier ga ik niet eens op in.

Ze doen alsof ze real bitch-ass ghetto nigga's zijn, maar weten niet eens wat een echte ghetto is. Ze moeten eens fatsoenlijk na gaan denken en net als iedereen hun bijdrage leveren aan de maatschappij. En daarmee bedoel ik niet oude dametjes van hun tas beroeven

Het zijn inderdaad losers.
Maar wie heeft hier weleens het programma 'Probleemwijken' gezien? ;)
Gingen we toen ook met z'n allen zo zielig doen?
Alsof dat soort mensen de wereld gingen veroveren? :flower:
Waarschuw beheerder
ik schrok er wel van... je kan wel zeggen dat het geen probleem is of dat het zomaar wat antillianen of suri's zijn maar dat valt je tegen :yes:

ik weet ook niet of je die jongeren nog een kans moet bieden, maar ja om die jongens op dit forum te gaan verdedigen heeft geen zin ;)
Waarschuw beheerder
Ik vraag me toch altijd af hoe het kan dat er mensen zijn die nog dieper in de shit zitten maar wel naar school gaan, werken, normaal praten en normaal doen. Krijgen deze mensen per ongeluk een baan, een opleiding, een uikering of studiefinanciering?

Anders loop je met een hagelpistool op straat, engels te praten. :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 17:18:
Ben je gek ofo? ;)
Ik hoef die rakkers niet naast me te hebben in the frontline. :no:

juist wel joh je stuurt hen gewoon als eerste op de vijand af worden ze overhoop geschoten en hebben wij weer een probleem minder

net zo als in southpark the movie "operation blackies first"

:P:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op donderdag 1 maart 2007 om 11:10:
juist wel joh je stuurt hen gewoon als eerste op de vijand af worden ze overhoop geschoten en hebben wij weer een probleem minder

net zo als in southpark the movie "operation blackies first"

Nu je het zo zegt. :P
Waarschuw beheerder
fucking gaypeople :S
voor wat moet je hier een survivor zijn :/
en ik durf te wedden dat ze, als er hulp word geboden, ze die tog afslaan want dat is tog niet stoer genoeg?
Waarschuw beheerder
Dit lui hebben teveel naar the box gekeken. Dit heeft NIETS met overleven te maken.
Waarschuw beheerder
Nou liever die neppe Bloods dan MS13 ofso..

Waarschuw beheerder
land uit met dat gespuis
Waarschuw beheerder
Enige voordeel is dat bij de echte bloods de levensverwachting een jaartje of 21 is.

Als dat bij deze wanabe's nou ook zo is... (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Chris op donderdag 1 maart 2007 om 12:55:
Enige voordeel is dat bij de echte bloods de levensverwachting een jaartje of 21 is.

Als dat bij deze wanabe's nou ook zo is..

Dat ruimt lekker op!

en als ze nou toch nog 22 worden....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 12:49:
land uit met dat gespuis

:looser: al die wannabe's, gangsta shit daar kots ik op!
ga thuis bij je mama zitten huilen dan :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WhiteHorse op donderdag 1 maart 2007 om 12:35:
Nou liever die neppe Bloods dan MS13 ofso..

b) MS-14

Artiest Mike-L
Waarschuw beheerder
Bij mij in de wijk zijn Crips Actief. ik zie overal blauwe Zakdoekjes in de bomen en struiken hangen :S
Waarschuw beheerder
Weet niet precies wat er bij mij in de wijk is, maar ik zie in de auto's veel rode vaantjes met zo'n vlag:

[img width=300 height=200 cacheid=000da4b000271a8384c1dc5c1a01caaeed]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b4/Flag_of_Turkey.svg/800px-Flag_of_Turkey.svg.png[/img]

Zijn dat de bloods?

Of misschien de Grijze wolven. :-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Chris op vrijdag 2 maart 2007 om 13:16:
Weet niet precies wat er bij mij in de wijk is, maar ik zie in de auto's veel rode vaantjes met zo'n vlag:

Lijkt net pacman die een sterretje gaat eten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 2 maart 2007 om 12:21:
ik zie overal blauwe Zakdoekjes in de bomen en struiken hangen

Bosjesmannen en struikrovers vallen wel op in het blauw.
Waarschuw beheerder
Ik had ze al gezien bij het concert van The Game (Die zelf een piru blood is),

op avenue piru hebben ze anders nog nooit van die debiel gehoord
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja nee ja nee op vrijdag 2 maart 2007 om 13:36:
op avenue piru hebben ze anders nog nooit van die debiel gehoord

:-O Woon je daar? Is het daar niet gevaarlijk???

Waarschuw beheerder
donateur

Facisten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 14:57:
Facisten

Laat me raden: jij vindt iedereen met een Nederlandse vlag op zijn tas of jas een racist of niet? :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit heb ik dus ook gezien, en geloof me, dit word echt te ziek. die gasten lopen met dubbelloops revolver een beetje door de straten te dwalen, met zo'n rood doekje over hun knar. Het is voor hun zo vanzelfsprekend om niet te werken, wel te stelen, en met een gun te lopen...

Waarschuw beheerder
donateur
Laat me raden: jij vindt iedereen met een Nederlandse vlag op zijn tas of jas een racist of niet?

Nee maar wel de jongentjes met zo'n bovenstaande vlag op hun jas.

Waarschuw beheerder
Deze Blood heeft zijn karretje gepimpt:

http://youtube.com/watch?v=X4flCg6lzpQ

Effe off-topic, sorry.

Artiest {SHOWLIST artist 52609, 81872}
Waarschuw beheerder
Justitie heeft het over de HELLS ANGELS verbieden, laat ze maar eerst hier aan gaan beginnen.

Denk dat die Bloods hier zwaar worden uitgelachen door die lui in de US
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 16:34:

zou je denken ja..:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op woensdag 28 februari 2007 om 18:10:
clowns met rooie regenpakken

wat een sukkeltjes.. altijd maar een slachtofferrol aannemen, dat ze slachtoffer zijn van het systeem :/ fucking bullshit.
en maar zeuren dat ze geen geld/baan hebben.. ja vind je het gek als school je niet boeit, zonder opleiding is het vaak moeilijk om een baan te vinden, hooguit schoonmaker ofzo maar daar voelen die sukkeltjes zich natuurlijk te goed voor want als je zo stoer met een pistool rondloopt ga je natuurlijk niet schoonmaken.. wat een loosers :looser:
Waarschuw beheerder
zag net toevallig de herhaling van premtime.

wat een stelletjes zielige gangster wannabe's.
echt te dom voor woorden die figuren:looser:
Waarschuw beheerder
die gasten lopen met dubbelloops revolver een beetje door de straten te dwalen,

Dubbelloops revolver....heb je daar een plaatje van?? want zover ik weet bestaan die toch echt niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zaterdag 3 maart 2007 om 16:37:
Dubbelloops revolver....heb je daar een plaatje van?? want zover ik weet bestaan die toch echt niet

moet je ff het fimpje bekijken

Waarschuw beheerder

Ik zie van alles voorbij komen!
The Bloods,Nazi Duitsland,Communistisch Rusland,enz enz enz.

Je ziet het allemaal in deze tijd!

Waarschuw beheerder

Wel eens in L.A. geweest?

The Bloods is 1 van de vele bende's daar(als ze nog bestaan).
Bende oorlogen zijn er ook nog vandaag de dag!
De Rap waar wij in Nederland zo van houden(niet iedereen),komt allemaal voort uit deze bende's!
Als de muziek hier naartoe komt,moet je niet verbaasd zijn,dat ook de bende's hier naartoe komen!

Waarschuw beheerder
Respector :respect:

[img width=480 height=640 cacheid=0013ffa4000b4933656bd7651a01cb0e57]http://lefant.net/files/fotos/gangster.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 22:44:
maar hebben deze jongens ook contact met de echte bloods?

Het zijn volgens mij allemaal zielige stumperds/aandachttrekkers!!!
Die op deze manier toch de aandacht trekken:S
Te beroerd om opzoek te gaan naar werk en te beroerd om hun studie af te maken..........
Oja, in hun opinie heeft een ander het ALTIJD gedaan:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 maart 2007 om 18:14:
Oja, in hun opinie heeft een ander het ALTIJD gedaan

Geef ze eens ongelijk?!

[img width=500 height=611 cacheid=0013ffa600271e87e341dbd11a01cb0f36]http://www.mzorn.de/include/images/news/1500.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een enkele reis retour

Huh???
Is het nou een enkeltje of retourtje in de tweede klasse meneer de conducteur???
Alleen heen??
Of ook weer terug naar station Lutjebroek??
Je weet het niet meer hoor met de NS:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een enkele reis retour

Dan heb je ze morgen rond dit tijdstip weer op de koffie hoor:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jefferson: Raver ofwat...B) op dinsdag 27 februari 2007 om 22:57:
in amerika is die cultuur ontstaan door het jarenlang discrimineren en veroordelen van de zwarte samenleving, de levens van die mensen waren vooruitzichtloos en daarom zijn ze de criminaliteit ingegaan en zijn er bendes ontstaan

die mentaliteit bestaat hier helemaal niet, die nemen die losers alleen over omdat ze het in clips van 50cent zien

Jij hebt het begrepen man:respect:

Teveel TMF gekeken sommige van die gastjes:lol:
Waarschuw beheerder
moet je ff het fimpje bekijken

In het filmpje met prem zag ik alleen maar een mini uzi en geen dubbelloops revolver.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:07:
Toevallig zei een meisje pas in een forum tegen me Nederland is veilig de angst word je door de regering aangepraat!! ik dacht nog hoe naief...
Zoals je zag liepen ze met behoorlijk zware wapens op
straat en is elke willekeurige voorbijganger een mogelijk
slachtoffer van een overval mishandeling of zelfs erger

En nog altijd mensen/politici die hun ogen sluiten voor het gevaar op straat:S
Als je een keer zo'n lowlife imbeciel verkeerd aankijk, dan is hij al in staat zijn blaffer op je leeg te schieten:no:
En nog altijd zijn er mensen die volhouden dat er niets aan de hand is:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zaterdag 3 maart 2007 om 18:29:
In het filmpje met prem zag ik alleen maar een mini uzi en geen dubbelloops revolver.

Euhhhhhhhhhhhhhhh???
Of dat enige kont uitmaakt:rot:
Wat heb ik liever op mijn slaap gericht??

:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 maart 2007 om 18:28:
Jij hebt het begrepen man

Ik vind dat hij het helemaal niet begrepen heeft!
Zwarten zouden ook Moslims,Nederlanders enz enz enz,kunnen zijn......

Discriminatie wordt door geen enkele bevolkingsgroep geaccepteerd!

Mensen die geen 8 ton per jaar verdienen,voelen zich ook achtergesteld...........
Met de bekende problemen........

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 18:38:
Ik vind dat hij het helemaal niet begrepen heeft!
Zwarten zouden ook Moslims,Nederlanders enz enz enz,kunnen zijn......

Discriminatie wordt door geen enkele bevolkingsgroep geaccepteerd!

Mensen die geen 8 ton per jaar verdienen,voelen zich ook achtergesteld...........
Met de bekende problemen........

Weer zo iemand die in de ruimte lult:rot:
Dat technische gelul van jou, zal het gedrag van die limonadegangster echt niet tegenhouden hoor:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 maart 2007 om 19:08:
Weer zo iemand die in de ruimte lult
Dat technische gelul van jou, zal het gedrag van die limonadegangster echt niet tegenhouden hoor

Ik zie het al,jij komt uit Almere,tja,de meest hersenloze stad!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 19:14:

Toen ik zei technisch gelul, dacht ik echt dat jij van wat meer niveau was:rot:
Maar nu gaat meneer ordinair met rotte vis slaan:D
Geeft niet hoor die laatste reactie van je...........
Natuurlijk zegt dit veel over jou:yes:
FF kijken uit welke bruisende metropool jij komt:vaag:
Dat moet natuurlijk Almere overtreffen.........
Je kwam namelijk wel heel zelfverzekerd over hoor:vaag:

Momentje, ff checken...
Ik ben benieuwd:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
:roflol:

Ik wist het..............

Het altijd bruisende Wezep:rot:

Hahahahahahahahaha:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 maart 2007 om 19:19:
Toen ik zei technisch gelul, dacht ik echt dat jij van wat meer niveau was
Maar nu gaat meneer ordinair met rotte vis slaan
Geeft niet hoor die laatste reactie van je...........
Natuurlijk zegt dit veel over jou
FF kijken uit welke bruisende metropool jij komt
Dat moet natuurlijk Almere overtreffen.........
Je kwam namelijk wel heel zelfverzekerd over hoor

Momentje, ff checken...
Ik ben benieuwd

Voel jij je ff gediscrimineerd! :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 19:23:
Voel jij je ff gediscrimineerd!

Dat woord wordt te pas en te onpas gebruikt!!
Nu weer door jou makker:p
Er is volgens mij nu totaal geen sprake van discriminatie:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 17:14:
wat een sukkeltjes.. altijd maar een slachtofferrol aannemen, dat ze slachtoffer zijn van het systeem fucking bullshit.
en maar zeuren dat ze geen geld/baan hebben.. ja vind je het gek als school je niet boeit, zonder opleiding is het vaak moeilijk om een baan te vinden, hooguit schoonmaker ofzo maar daar voelen die sukkeltjes zich natuurlijk te goed voor want als je zo stoer met een pistool rondloopt ga je natuurlijk niet schoonmaken.. wat een loosers

Jij hebt het tenminste begrepen man!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 maart 2007 om 19:24:
Dat woord wordt te pas en te onpas gebruikt!!
Nu weer door jou makker
Er is volgens mij nu totaal geen sprake van discriminatie

Ik heb niks tegen Almere.......
Jij bewees alleen ff wat discriminatie is!

Erg he?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op donderdag 1 maart 2007 om 09:39:
maar ja om die jongens op dit forum te gaan verdedigen heeft geen zin

Goed gezien makker:lol:
Zoiets als water naar de zee dragen:p
Een gevecht tegen de bierkaai

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 19:29:
Ik heb niks tegen Almere.......
Jij bewees alleen ff wat discriminatie is!

Ik moet jou duidelijk ff uitleggen wat dat woord betekent:rot:
Jij weet overduidelijk niet de precieze betekenis van het woord:no:
Geeft niet hoor, maar wees dan ook zo eerlijk om dat toe te geven:yes:
Jij discrimineerd alle Almeerders(190.000 inwoners) met zo'n domme opmerking van je:roflol:!!
Denk dan in vervolg ff na man, voordat je weer je platte mening geeft man:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 maart 2007 om 19:35:
Jij discrimineerd alle Almeerders(190.000 inwoners) met zo'n domme opmerking van je!!

En ik zit met jouw te praten/typen....das 1 persoon uit Almere!!!!!!

Wat weet ik dan van Almere?
NIKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 19:14:

Je praat met mij, maar jij neemt voor het gemak een hele stad op de hak:no:
Dat noemen ze ook wel discriminatie Einstein:rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 19:37:
Wat weet ik dan van Almere?
NIKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat hadden we al door hoor Wimpie:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 maart 2007 om 19:46:
Dat noemen ze ook wel discriminatie Einstein

Hehe,je begint te begrijpen wat ik bedoel!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 19:49:
Hehe,je begint te begrijpen wat ik bedoel!

Je begint jezelf eindelijk te begrijpen??????
Hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 maart 2007 om 19:58:
Je begint jezelf eindelijk te begrijpen??????
Hahahaha

Tja.......!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 20:00:
Tja.......!!!!!!!

Niet beginnen met twijfelen hoor manneke.......
Geeft trouwens niet hoor, durf je zwakheden toe te geven:p
Heb ik meer respect voor dan domme macho gelul dat totaal nergens op slaat:roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk persoonlijk dat dit soort gangs (ook rechts extremisten) net als in de states een blijvend probleem gaan blijven. Maar goed over een jaar of 5 hebben we ook serieuze problemen met de oostblok bendes. Oftewel het land gaat naar de kloten

Leuk vooruitzicht:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 08:16:
heb het net ook ff gekeken. hahah wat een volk.

Waarschuw beheerder
hahah wat een volk.

heb het ook gezien.
maar die kliene gastjes zijn wel bte beinvloeden en helemaal gek in de kop.

dat ze nu al met die blaffers op zak lopen is (of word) een groot probleem

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 20:39:
maar die kliene gastjes zijn wel bte beinvloeden en helemaal gek in de kop.

Zo gestoord als een deur!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 20:39:
dat ze nu al met die blaffers op zak lopen is (of word) een groot probleem

Ik vrees oprecht voor Amerikaanse toestanden in de binnensteden binnenkort.............
Komt ook een btje door het verkeerde beleid van de afgelopen jaren........
De mensen die het gemakkelijk kunnen veranderen zijn in politiek Den Haag alleen met zichzelf bezig....
Praat het natuurlijk niet goed dat zo'n domme limonadegangster denkt dat ie nu niet meer hoeft te werken/studeren!!
Dat ze zichzelf zo serieus nemen man na zo'n wanvertoning op tv:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 15:01:
Dit heb ik dus ook gezien, en geloof me, dit word echt te ziek. die gasten lopen met dubbelloops revolver een beetje door de straten te dwalen, met zo'n rood doekje over hun knar. Het is voor hun zo vanzelfsprekend om niet te werken, wel te stelen, en met een gun te lopen...

:S
Griezelig gewoon:no:
Zij hebben natuurlijk niets te verliezen...
Jij en ik alles:/
Ik loop dus niet graag tegen zo'n lowlife modderfokker op...
Zo'n gewetenloze imbeciel maakt dan binnen 2 seconde een eind aan een onschuldig leven.........
Dat hij dan 10 jaar mag gaan brommen interesseert hem dan geen fuck:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Inderdaad....
Die zeggen dan ''Holland''????????????
I have been in Kopenhagen once:roflol:

Waarschuw beheerder

bloods en crips word hier gerund door amerikanen
is zeker wel serieus te nemen , bloods wat ik weet stellen nie zoveel voor ongeorganiseerd zooitje stoners
ken wel diverse bendes van de crips die gerund en opgezet is door bende leiders uit de us
die jongens zie je nie zo stoer in de stad lopen en dapper doen .

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 20:56:
ken wel diverse bendes van de crips die gerund en opgezet is door bende leiders uit de us
die jongens zie je nie zo stoer in de stad lopen en dapper doen .

Inderdaad, die laatste zijn juist de hersenloze kutkindjes die voor een paar nieuwe gympen iemand neersteken:S
Daar gaan we de komende jaren met z'n allen veel plezier aan beleven:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 maart 2007 om 21:07:
Daar gaan we de komende jaren met z'n allen veel plezier aan beleven:S

terrugsteken of snellere
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 maart 2007 om 21:07:
nieuwe gympen

kopen :D
nee gekheid
hier een link is wel intressant
http://gangs.worldofmisery.com/
voornamelijk opgericht door main triad crips den haag
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Moet je zien joh.............
Terwijl wij deze discussie voeren, slaan twee van die hersenloze kutkindjes dat lieve onschuldige draakje inelkaar:rot:
De brutaliteit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zat van de week in de Metro (Amsterdam) en daar zat een nederlands meisje van een jaar of 15.
Ze had zo'n rode zakdoek aan haar broek geknoopt en van die rasta vlechtjes in der haar. Grote bont kraag op haar jas die ze ver over haar hoofd had getrokken.

Het ergste vind ik dat dit geen uitzondering is, ik zie dit regelmatig. (reis helaas iedere dag door Amsterdam met de Metro)

Die gasten hebben totaal geen respect voor andere mensen.
Ze willen niet werken, niet naar school. Alleen maar een beetje hangen, blowen, mensen lastig vallen en rottigheid uithalen.

Maar ja.... wat doe je er aan???? Als je je mond open trekt heb je nog een grote kans een mes tussen je ribben te krijgen ook.

Wie stopt dit gespuis nog:cry:
Zelfs hun eigen ouders laten het compleet afweten:no:
Zag je trouwens in die aflevering van Prem dat toen die moeder haar zoontje uit de penintiaire inrichting Overamstel kwam halen, ze ook nog blij was dat die lamlul van haar vrij was..............
Elk verantwoordelijke ouder zou zo'n kind eerst finaal inmekaar trappen, alvorens we weer gezamelijk gezellig naar huis zouden gaan:no:
Die moeder was gewoon blij en nam het ook nog op voor haar zoontje:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 maart 2007 om 21:26:
Elk verantwoordelijke ouder zou zo'n kind eerst finaal inmekaar trappen,

Ervaring?

Wat de ideeen van mijn kinderen ook zijn,jouw manier van kinderen opvoeden is niet de mijne!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 21:33:
Ervaring?

Wat de ideeen van mijn kinderen ook zijn,jouw manier van kinderen opvoeden is niet de mijne!

Ik reageer al niet eens meer op jou Einstein!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 maart 2007 om 21:35:
Ik reageer al niet eens meer op jou Einstein!!!

Doe dat dan ook niet!

Waarschuw beheerder
Ja ik merk het rond mij heen ook maar dan het zogenaamde ''Bloods VS Crips'' ja het word steeds erger houd het ajb in Amerika:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van _Q_ op woensdag 28 februari 2007 om 11:58:
ik ben een surviver man weet je

Ja inderdaad, dat zei dat mannetje/limonadegangster in die bewuste uitzending:rot:
Wat een ongelovelijke eikel zeg:roflol:
Wat hij moet doen is eens langs het CWI gaan i.p.v. zo dom uit zijn nek te lullen:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Het was volgens mij hetzelfde meisje dat een week eerder een boete kreeg in de metro, voor het eten van een croissantje in de metro:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verre neef op woensdag 28 februari 2007 om 15:21:

(y)goed gezegd gozer!

Uitspraak van verre neef op woensdag 28 februari 2007 om 15:21:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sierellûh© op woensdag 28 februari 2007 om 16:21:
Ik zag het gister ook op tv.. wat een jochies..sjongejonge..ik vond ze te grappig voor woorden, dat soort mensen moet je uitlachen..
Ga lekkr naar school of ga werken, leer je nog wat van..maar dit

(y)

Sta je toch voor lul als je een vergadering in een drukke Kalverstraat gaat beleggen:no:
Een zogenaamde geheime meeting:rot:
Yeah right, in de drukste winkelstraat van Nederland:rot:
Das lekker geheim ja:roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Teppertje op woensdag 28 februari 2007 om 17:48:
Stuurze maar naar Amerika naar hun Blood vriendjes, laat ze daar maar de wannabe gangster uithangen!

Daar zullen deze zogenaamde wannabe gangsters eerst goed uitgelachen worden door de echte gangsters in South Central Los Angeles, en nadat ze hun Fubu luiers hebben ondergeshit, worden ze linea recta volgepompt met lood, omdat ze de goede naam van de echte Bloods/Crips vervuilen met hun gejammer:roflol:
Wat een wanvertoning:no:
Zielige jochies met een schreeuw om aandacht!
Een trap onder hun reet hebben ze nodig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van sachin..B) op woensdag 28 februari 2007 om 18:10:
Vorig jaar kwamen een paar van die kneuzen naar me school om iemand te pakken

ik lag binnen no - time op de grond van het lachen

wat een clowns met rooie regenpakken

Zijn het de Cliniclowns of heeft de brandweer een nieuwe uitrusting??

In sommige delen van de wereld is een rode zakdoek uit je kontzak hangen een geheime code voor het mannelijk geslacht geloof ik:no:
In homokringen wel te verstaan:rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Knoalster op donderdag 1 maart 2007 om 10:44:
Ik vraag me toch altijd af hoe het kan dat er mensen zijn die nog dieper in de shit zitten maar wel naar school gaan, werken, normaal praten en normaal doen.

Daar heb ik pas respect voor, niet voor dit soort kiwi's:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
8)

Waarschuw beheerder
modderfokkers

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 11:56:
modderfokkers

Inderdaad!!
Stelletje kutkinderen zijn het het

Waarschuw beheerder
Wij hebben gelukkig onze lonsdalejongeren, Ado- en Feyenoord-hooligangs die het opnemen tegen dat stelletje bosapen in veel te wijde kleding B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 12:03:
Wij hebben gelukkig onze lonsdalejongeren, Ado- en Feyenoord-hooligangs

:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 maart 2007 om 12:08:
:s

b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

:D

Waarschuw beheerder
The Bloods schijten in hun broek van opnze voetbal supporters.

En wat dacht je van de Hells Angels B)

Waarschuw beheerder
Beter stoppen ze al die gassies in friesland met al die extreemrechtse homo's erbij. Gaan ze daar elkaar maar afslachten. Battle Royale (Y)

Waarschuw beheerder
Wij hebben gelukkig onze lonsdalejongeren, Ado- en Feyenoord-hooligangs die het opnemen tegen dat stelletje bosapen in veel te wijde kleding

wil je mij niet in 1 adem noemen met die lonsdalegrappenmakers :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 17:47:
wil je mij niet in 1 adem noemen met die lonsdalegrappenmakers

:aai: sorry :bloem:

Waarschuw beheerder
donateur

Die mag direct door naar een opvoedkamp
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 21:10:
kopen
nee gekheid
hier een link is wel intressant
http://gangs.worldofmisery.com/
voornamelijk opgericht door main triad crips den haag

Jezus wat triest, gelukkig beschikken ze wel over pc en webcam om foto's te maken van zichzelf met hun bandanas... zo slecht hebben ze het.

Gewoon iedere aap uit die filmpjes oppakken.. hoe moeilijk kan dat zijn?
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Pffff zij kunnen dus echt niet tippen aan de "gangsters" uit hoogeveen :)

Be afraid....be very afraid :D

http://youtube.com/watch?v=0wV-JUap8G0

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:40:
Pffff zij kunnen dus echt niet tippen aan de "gangsters" uit hoogeveen

Be afraid....be very afraid

Volgens mij zijn ze bang dat het gaat regenen.

Waarschuw beheerder
jij zecht 99 buitelandse afkomst???????.................ik had het ook gezien en volgens mij is het 100%
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 17:03:
jij zecht 99 buitelandse afkomst???????.................

Je gaat me niet vertellen dat jij een Nederlander bent. :)

Waarschuw beheerder
zecht

buitelandse

had gezien

:s

Waarschuw beheerder
donateur
Pffff zij kunnen dus echt niet tippen aan de "gangsters" uit hoogeveen

Zo!Vet stoer

Waarschuw beheerder
peerd in de gangsters

Waarschuw beheerder

Uhuh...
Waarschuw beheerder
t filmpje van bloods doet het niet:S niemand een andere link? grtz

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 18:42:

iek repriesent 7904 ghahahaha
Waarschuw beheerder
Echt walgelijk zulke types zoals in dat filmpje
Waarschuw beheerder
ik ben meer een Crib b)
Waarschuw beheerder

:roflol: jeah allochtonen taliban de gekste!

Waarschuw beheerder
Vandaag ook weer een heel stuk in de Metro.

naar schatting:
100 bendes in amsterdam
20 den haag
14 tilburg
zooitje in R'dam
in leeuwarden, groningen etc.

Echt topjongens die jeugd van tegenwoordig.

Maar goed volgens mij is er op dit moment onder de allochtone jeugd (tenminste volgens mij is 60% van de bendeleden allochtoon)het volgende aan de gang:

steeds een groter percentage gaat de goede kant op en tegelijker tijd gaat ook een groter percentage de verkeerde kant op. De middenmoot wordt dus steeds kleiner... denk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 10 maart 2007 om 17:09:
Je gaat me niet vertellen dat jij een Nederlander bent.

lol :D
Waarschuw beheerder
lekker kansloos stel uitkeringtrekkers die te lui zijn om te werken gaan maar met een paar mede dwazen mensen overvallen omdat de maatschappij toch tegen hun is :bier: schijtmongolen

Waarschuw beheerder
Eh kijk maar uit wat je over ze zegt...

Voor je het weet komen er games over ze uit!!

[img width=320 height=450]http://www.gta4.net.ru/images/grand_theft_auto_somalia.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
http://youtube.com/watch?v=tWJFgGpy7uY
jeweet
Waarschuw beheerder
Ik denk dat die jongens geen werk kunnen vinden omdat ze alleen voor een topsalaris vroeg hun bed willen uitkomen!

En dan moest je in je schoolperiode ook vroeg je bed uit willen komen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 16:30:
Maar goed volgens mij is er op dit moment onder de allochtone jeugd (tenminste volgens mij is 60% van de bendeleden allochtoon)het volgende aan de gang:

steeds een groter percentage gaat de goede kant op en tegelijker tijd gaat ook een groter percentage de verkeerde kant op. De middenmoot wordt dus steeds kleiner... denk ik.

In de Metro stond ook dat er autochtone bendes waren, alleen de allochtonen zijn in de meerderheid, ja.

Bendes ontstaan nou eenmaal in sociaal kansarme buurten en daar leven veel allochtonen, dus is het niet zo raar dat de meeste bendes bestaan uit allochtonen.

maar dat heeft dus niets te maken met hun afkomst, wel met hun sociale status.

Kan je er wat aan doen? -> ja, 2 dingen :
* repressie
* sociale omstandigheden verbeteren

En ook dat stond allemaal in dat artikel, overigens vond ik het wel schrikbarend dat er zoveel bendes zijn waar de politie he-le-maal niets tegen doet!
Waarschuw beheerder
Paar weken terug zag ik in Eindhoven ook een bende die precies hetzelfde eruit zagen als de bloods en crips. Dit is echt te triest voor woorden. Hoe ver kan het toch gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Retro-Vet op zaterdag 14 april 2007 om 13:18:
ook een bende die precies hetzelfde eruit zagen als de bloods en crips

Ja wie was het nou?

Waarschuw beheerder
jwt ze zien ms-13 op tv en nu wil ze ook gangster spellen man

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 09:11:

* repressie

En ook dat stond allemaal in dat artikel, overigens vond ik het wel schrikbarend dat er zoveel bendes zijn waar de politie he-le-maal niets tegen doet!

goed stukje. Toch denk ik dat er naast sociale status ook een soort van sfeer en groepsdruk bij zit. Maar dat is maar ten dele verantwoordelijk voore het aantal bendes.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 15:42:
jwt ze zien ms-13 op tv en nu wil ze ook gangster spellen man

zoiets dus. alleen niet spelen.
Uitspraak van se7en op zaterdag 14 april 2007 om 08:46:
Ik denk dat die jongens geen werk kunnen vinden omdat ze alleen voor een topsalaris vroeg hun bed willen uitkomen!

en zoiets

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 16:33:
goed stukje. Toch denk ik dat er naast sociale status ook een soort van sfeer en groepsdruk bij zit. Maar dat is maar ten dele verantwoordelijk voore het aantal bendes.

Zoals in het stukje staat is dat wel het geval, zoals het broertje wat op zijn 12de drugs dealde en boodschappen overbracht naar andere leden, tjah...kan hij wel zeggen op zijn 18de dat het allemaal vrijwillig is, maar dat lijkt me niet.

Sociaal kansarme jongeren die zich alleen en kansloos voelen zullen zich snel aansluiten bij zo'n bende en bendes recruiteren onder deze groepen.
Dus als er geen intensieve aanpak (zowel repressief als preventief) in de wijken komt, dan zal het alleen erger worden.
Wel moet de politie veel harder optreden tegen bewapende gevechten, zoals met messen, omdat het afwachten is voordat ze mensen gaan lastig vallen die er niets mee te maken hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 16:46:
bewapende gevechten

als ik ooit nog een gevecht zie dat bewapend is, bel ik gelijk 112.
Waarschuw beheerder

Dat komt erna. De hoofdingredienten zijn zwak sociaal milieu, omgeving, slechte thuissituatie etc etc. Wat daarna komt is het groepsgevoel, slachtofferrol, zoektocht naar identiteit, onzekerheid, beinvloedbaarheid en dat soort zaken.
Als je niet in dat mileu zit dan zal je ook nooit met die groepsdruk te maken krijgen want dat heb je uberhaupt niet met zulke groepen te maken. Volgens mij is dat bijzaak. (maar wel belangrijk)
Waarschuw beheerder
slachtoffers van hun eigen domheid ja!!

Waarschuw beheerder
zoiets dus. alleen niet spelen.

zo zie ik het wel na apen meer niet niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bl00dz in da h0uze MaNg:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 12:31:
Beter stoppen ze al die gassies in friesland

haha.. dat word een grote culturele clash :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
k kwam net al zappend op de tv toevallig langs het programma PREMtime. Dat bleek deze aflevering te gaan over groepen jongeren die zicht 'Bloods' noemen. Iedereen zal wat weten dat dit een Amerikaanse bendenaam is.

Wat ik zag verbaasde me. Nederlandse jongeren (99% van buitenlandse afkomst) zijn zo geflipt dat ze zich associëren met deze amerikaanse bende?! Er waren zelfs beelden waarin je zag dat ze met pistolen rondlopen!!! En een undercoverfilmpje waar een leider leden oproept overvallen te plegen en dat ze niet moeten terug deinzen mensen te vermoorden!!! Dit is toch van de gekke!

Ze schijnen al een erg grote aanhang te hebben door heel Nederland en verschijdene instanties waarschuwen al voor het gevaar ervan.

Gemist? Check deze link: http://www.nederland3.nl/uitzendinggemist/programma/premtime/279

bro je weet niet heh .......

Waarschuw beheerder

tja je zou bijna niet meer over straat durven zeg :lol:

die raps zijn ook van hoogstaand niveau %)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2007 om 16:07:
die raps zijn ook van hoogstaand niveau %)

wij luisteren liever ook woorden zonder woorden
[img width=375 height=526 cacheid=00140c5900283c73f6bccea31a01eb9105]http://www.popinstituut.nl/images/large/de_kast_in_1998.2404.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Mijn vijand is die systeem :lol:

Wat een figuren ook :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2007 om 16:32:
wij luisteren liever ook woorden zonder woorden

(y)

Waarschuw beheerder
peace bro :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2007 om 21:42:
peace bro

1 love (y)

Waarschuw beheerder

Dat is idd gewoon zwaar achtelijk.
In Amerika keur ik het ook zeker niet goed echter aangezien daar echt zware getto's zijn nog steeds is dat een situatie die niet te vergelijken is met hier.

Dus voor die Nederlandse wannaB gangsta's GROW THE FUCK UP.
Artiest {SHOWLIST artist 42991, 62042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 12:31:
Beter stoppen ze al die gassies in friesland met al die extreemrechtse homo's erbij. Gaan ze daar elkaar maar afslachten. Battle Royale

stop ze in harlingen dat hoor niet bij friesland! of bij nederland

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 16:56:
Dus voor die Nederlandse wannaB gangsta's GROW THE FUCK UP.

kom maar zeggen op koningsplein
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 18:18:

:D

Dacht dat je uit Molenwijk kwam ?

Waarschuw beheerder
altijd t aas bij de vis weghouden toch
west-side motherf**ker!

bl00d f0r liFe jwt mAnGGGG ....

ben ik nou ook een blood?:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als alle mensen die hier hun afgrijzen hebben uitgesproken nou eens met mij meegaan elke zondag een stuk of 10 van die gasten afrossen, dan zijn we binnen een half jaar van het probleem af :honger: :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op vrijdag 15 juni 2007 om 20:11:
Als alle mensen die hier hun afgrijzen hebben uitgesproken nou eens met mij meegaan elke zondag een stuk of 10 van die gasten afrossen, dan zijn we binnen een half jaar van het probleem af laatste aanpassing 15 juni 2007 20:13

Je moet geen kwaad met kwaad vergelden, dat is onvolwassen gedrag. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is niet slecht bedoelt, ze 'lopen gewoon in de weg' :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 18:18:

Wauw en jij bent 31? in plaats van stoer doen van kom maar op waar blijven je argumenten, daar staat elke forum namelijk voor,
Meningen naast elkaar leggen vergelijken en je laten denken.
Volg je het nog of moet ik het uittekenen voor je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 01:22:
Wauw en jij bent 31? in plaats van stoer doen van kom maar op waar blijven je argumenten, daar staat elke forum namelijk voor,
Meningen naast elkaar leggen vergelijken en je laten denken.
Volg je het nog of moet ik het uittekenen voor je?

give yourself to the darkside
[img width=580 height=513 cacheid=000e151300284286aa7216a91a01ec2275]http://dosan.skku.ac.kr/~sjkim/icons/Hobby/Figure/DarthVader(Medicom)_03.jpg[/img]
je hoeft voor mij niks uit te tekenen hoor
ik weet allang dat je hier zo stoer praat , en dat je dat niet doet wneer je zon persoon tegenkomt
.
hoef jij niet uit te tekenen hoor
t feit dat je echt al denkt dat ik 31 bent en dit profiel onwijs serieus neemt zegt al wat een dwaas jij wel niet bent .
heb ik geen pen voor nodig
fijne dag bink :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 16:30:
20 den haag

nieuw waldeck gangstas!

haha maak je niet druk..
die kinderen willen gewoon ergens bij horen op je 18e ga je eg wel nadenke hoor haha
mja dan heb je ook nog van die gastjes die er te diep inzitten ja die hebben er strax spijt van..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 09:11:
In de Metro stond ook dat er autochtone bendes waren, alleen de allochtonen zijn in de meerderheid, ja.

Bendes ontstaan nou eenmaal in sociaal kansarme buurten en daar leven veel allochtonen, dus is het niet zo raar dat de meeste bendes bestaan uit allochtonen.

* repressie

Och daar is onze (s)linkse messias Vippie weer zeg. Wat een onzin wat je hier weer blaat.
Het lijkt wel of je het goed praat als allochtonen MEDElanders hier bendes vormen omdat ze toch van mindere kommaf zijn als de Nederlandse jongeren, die wel hun school afmaken en een baan hebben.
Kan je er wat aan doen? Ja ben ik met je eens Vippie maar niet 2 dingen wel 1 ding en dat is: Ze kei hard aanpakken en niet met dat mietengedrag van aai over de boltijd.
Neerknuppelen mee nemen en dan pas vragenstellen net als ze dat in Spanje doen.
(en ja in Spanje hebben ze ook bendes en een hoop criminaliteit maar ook een berg niet van spaanse afkomst medelanders)
Waarschuw beheerder
argh oude topics uit de sloot halen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 01:48:
Neerknuppelen mee nemen en dan pas vragenstellen net als ze dat in Spanje doen.

Leuk en aardig tot zo ook andere mensen opeens beginnen te beuken, dan krijgen we hetzelfde gejank als nu met preventief fouileren en de ausweisse controle. Meeste van die mensen riepen dat ook en als je dit een paar keer overkomt (Autoch of allochtoon) dan krijg je er ook snel de tyfus over in.

Hte probleem om deze jeugd in het gareel te houden is ze een ander perspectief te geven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op maandag 18 juni 2007 om 02:00:
Leuk en aardig tot zo ook andere mensen opeens beginnen te beuken, dan krijgen we hetzelfde gejank als nu met preventief fouileren en de ausweisse controle. Meeste van die mensen riepen dat ook en als je dit een paar keer overkomt (Autoch of allochtoon) dan krijg je er ook snel de tyfus over in.

Hte probleem om deze jeugd in het gareel te houden is ze een ander perspectief te geven.

Kan ik nog inkomen, alleen de politie weet donders goed wie zei wel en niet in de gaten hoeven houden.
Er zal vast wel weer een hogere macht achter zitten die indirect geld verdiend aan dit tuig.

Waarschuw beheerder

Ik heb hem gezien en zoals in amerika zijn het gewoon jongeren die zoeken naar zekerheid en een redelijk bestaan maar door foute mensen de verkeerde weg gekozen hebben.
Dus roep ze allemaal eens heel snel tot orde want we willen hier geen stoere gangster ghetto's!!!

Waarschuw beheerder
G 4 life, JWT
Waarschuw beheerder
Kan ik nog inkomen, alleen de politie weet donders goed wie zei wel en niet in de gaten hoeven houden.

Precies en ze weten ook wie ze niet moeten lastig vallen om geen problemen te krijgen, want de meeste agenten kan je nu niet echt een held noemen.
Waarschuw beheerder
[MTC]CONE[­DH] Helaas ben je niet de echte OG Cone :)leuke foto van mijn site afgehaald trouwens :))
raar programma PREMtime, heb het gezien...wannebies

Waarschuw beheerder
donateur
gangsta hier :roflol: pukkels met grote bek bedoelen ze hier toch :) kijk ff in usa daar heb je gangs
Waarschuw beheerder
[MTC]CONE[­DH]leuk plaatjes jatten van andermans site,de mijne dus... beetje MTC te kakken zetten in je profiel...enne master off disater als het in NL allemaal zo fake was wat je beweerd, waarom word er dan een boek uitgebracht crips.nl???? omdat het wannabees zijn? Nee dacht ik ook!Maar in de USA zijn er wel gangs zoals je ze hier niet hebt daar geef ik je dan wel weer gelijk in... Alleen zijn er altijd wel sukkels zoals [MTC]CONE[­DH] die zich voordoet als cone en het leuk vinden om tof te gaan.....hopenloos dus! Die jongens van CUC waar een boek over is geschreven die komen namelijk ook niet uit Nederland tenminste een deel niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja nee ja nee op zaterdag 14 april 2007 om 05:45:
http://youtube.com/watch?v=tWJFgGpy7uY
jeweet

Nou doe mij maar een Big mac
http://youtube.com/watch?v=mGwz0lp3D80

Ff op topic:
Die Bloods en die Crips zijn nog niet het echte probleem
(wel ja wel een probleem, maar het kan erger)
Wacht maar tot MS-13 bendes steden beginnen overnemen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er waren zelfs beelden waarin je zag dat ze met pistolen rondlopen!!! En een undercoverfilmpje waar een leider leden oproept overvallen te plegen en dat ze niet moeten terug deinzen mensen te vermoorden!!! Dit is toch van de gekke!

allemaal aan de paddo's zou de overheid zeggen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HaDeZz :harry: op zondag 24 juni 2007 om 12:52:
Wacht maar tot MS-13 bendes

hij heb ook een documentaire gezien..

Waarschuw beheerder
jaloers 080?

Waarschuw beheerder
leven en laten leven!!

Waarschuw beheerder
Ik ben die bloodboss.. er moet money in die systeem komen!!

WHAHAHAHA stakker
Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
@ Knoalster, dat is niet hetgene waar het in dit onderwerp over gaat :aai:
Waarschuw beheerder
Vond het eigenlijk wel een leuke oplossing voor zulk soort mensen. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 13:23:
jaloers 080?

waarop?
Waarschuw beheerder
Weet je wat het hier is in nederland iedereen kan maar doen waar hij/zij zin in heeft.omdat ze weten dat justitie er toch niets bijzonders mee zou doen.als er zwaardere straffen zouden zijn dan zouden die (kinder)bendes opgedoekt worden.maar ja waarom zijn er bendes omdat 1 persoon alleen niet sterk staat dus zoeken meer van trieste personen,die onzeker in hun schoenen zijn waarschijnlijk hun hele leven gepest zijn en ergens bij willen horen.want als je ergens bij hoort dn voel je je sterk.zoiets is superzielig eigenlijk want dat zijn bendes gewoon zielige mensen die geen bijdrage kunnen leveren in dit leven.ach ja en dan een beetje 2pac luisteren en dan zien ze het leven zo somber en duister in en voelen ze zich verwant daaraan en denken ze meteen dat ze in de ghetto leven.wat grove taal uitslaan en pistooltje hier en daar kopen en dan zijn 'gangsters'lachwekkend eigenlijk als je ziet dat cribs en bloods gewoon kleine kinderen zijn die beter uit de voeten kunnen met een plastic zwaard en een waterpistool.ach ja want een echte kerel kan natuurlijk niet vecchten met zijn vuisten en in zijn eentje daar heb je een bende voor nodig en wat wapens.zoals ik al zeg word volwassen blow wat minder luister wat minder van die troep en ga gewoon werken.want niemand is er ooit slechter van geworden om zijn handen te laten wapperen.maar ja niet iedereen denkt zo he!

Waarschuw beheerder

In engeland schijnen ze ook lekker bezig te zijn met het copyen van zulke gangs... Ik vind het maar sneu, stelletje wannabe's.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 08:24:
In engeland schijnen ze ook lekker bezig te zijn met het copyen van zulke gangs

haha kan je het voorstellen een 50 cent met een engels accent ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 08:29:
haha kan je het voorstellen een 50 cent met een engels accent ?

50 pence B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 08:31:
50 pence

das best veel :O
Waarschuw beheerder
hahahahahahaha jullie snappen er geen drol van nooit een echte bende gezien volgens mij...... NEE IK ZIT NIE IN EEN BENDE OFZO!!!

maar ik weet wel dat er goeie groepen met zware gekken zijn hier in nederland en TUURLIJK zijn er veel wannabee groeperingen maar kijk uit met wat je zegt want er zijn genoeg groeperingen die "UNDERGROUND" zijn die toch redelijk gevaarlijk zijn maar die boys zie je echt nie stoer over straat lopen.

maar goed iedereen weet alles beter

gegroet

SK

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Provincie Terror op dinsdag 26 juni 2007 om 10:40:

jij bent er een :O
Waarschuw beheerder
ik geef alleen aan dat bepaalde mensen hiero een beetje door een roze bril kijken...... dat alle "gangs" wannabees zijn.... nou dat is zeker niet zo.... en NEE ik zit niet in een gang.
Waarschuw beheerder
hahahahahahaha jullie snappen er geen drol van nooit een echte bende gezien volgens mij

:roflol: gelukkig kom jij rechtstreeks uit de ghetto :)

maar ik weet wel dat er goeie groepen met zware gekken zijn hier in nederland

Kijk maar uit, want hoe meer je weet hoe sneller ze je omleggen :lol:

TUURLIJK zijn er veel wannabee groeperingen maar kijk uit met wat je zegt want er zijn genoeg groeperingen die "UNDERGROUND" zijn die toch redelijk gevaarlijk zijn maar die boys zie je echt nie stoer over straat lopen.

Dus moeten we nu bang zijn ofzo?? :gaap:
Waarschuw beheerder
pffff wat zijn jullie een sukkels zeg tering wat een niveau!!!!

HEB IK OOIT GEWZEGT DAT JULLIE BANG MOETEN ZIJN OF WAT DAN OOK!!!

maar goed jullie weten alles jullie zijn stoer jullie lopen zonder te piepen zomaar door de BIJLMER in AMSTERDAM jaja maar goed ik kan beter stoppen met lullen want jullie weten alles beter

WANKERS
Waarschuw beheerder
Gelukkig getuigt jouw betoog van enig niveau :lol:
Uitspraak van Provincie Terror op dinsdag 26 juni 2007 om 11:08:
HEB IK OOIT GEWZEGT DAT JULLIE BANG MOETEN ZIJN OF WAT DAN OOK!!!

Neuh heb je niet letterlijk gezegd, maar je probeert het wel te insinueren..
maar goed jullie weten alles

True.. b)
jullie zijn stoer

And yet again.. TRUE.. b)
jullie lopen zonder te piepen zomaar door de BIJLMER in AMSTERDAM

Neuh kom niet in die jeaudenstad :no:
maar goed ik kan beter stoppen met lullen

:yes: :bye: succes in de zwolse ghetto's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zielige kneuzen hiero die zich verstoppen in de kast voor een brandje hahahaah pingpong ouw ouw
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Provincie Terror op dinsdag 26 juni 2007 om 12:50:
zielige kneuzen hiero die zich verstoppen in de kast voor een brandje hahahaah pingpong ouw ouw

:roflol: geen zin, geen moeite, niet waard om energie te steken in deze opmerking :)
Uitspraak van Provincie Terror op dinsdag 26 juni 2007 om 12:50:
zo ik kan ook lekker stoer doen

En ben je nou trots op jezelf?
Waarschuw beheerder
ach ik wilde een normale discussie voeren hiero maar ja jullie weten alles beter en of ik trots ben op mezelf JAZEKR ik ben toch een vette gangster pfffff
Uitspraak van Danamylo op vrijdag 15 juni 2007 om 20:11:
Als alle mensen die hier hun afgrijzen hebben uitgesproken nou eens met mij meegaan elke zondag een stuk of 10 van die gasten afrossen, dan zijn we binnen een half jaar van het probleem af

ik doe mee!;)

Waarschuw beheerder
maar goed jullie weten alles jullie zijn stoer jullie lopen zonder te piepen zomaar door de BIJLMER in AMSTERDAM jaja maar goed ik kan beter stoppen met lullen want jullie weten alles beter

heej ik heb een hele middag met mijn zusje in spangen gelopen en in een marokkaanse eettent gegeten en we hebben maar 1 marokkaan moet klappen omdat hij mij shoarma wou stelen..
Waarschuw beheerder
heftige mensen hiero heel stoer zo veilig achtewr je PC!! pffff en maar janken als ze een keer beroofd of neergestoken worden maar ja niemand is bang en iedereen de gekste PFFFF
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Provincie Terror op dinsdag 26 juni 2007 om 13:04:
ach ik wilde een normale discussie voeren hiero

Goed begin dan knullow, zeker als je hiermee binnen komt vallen:
hahahahahahaha jullie snappen er geen drol van nooit een echte bende gezien volgens mij......

Daar krijg je echt mensen mee op je hand om een discussie te voeren.. hier lok je juist reacties uit zoals die van mij 8)
Uitspraak van Provincie Terror op dinsdag 26 juni 2007 om 13:23:
pffff en maar janken als ze een keer beroofd of neergestoken worden maar ja niemand is bang en iedereen de gekste PFFFF

lang leve het rustige noorden!;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik reageer gewoon op wat ik lees en ik zie dat veel mensen hiero nog nooit in een echte gekke wijk zijn geweest MAAR wel een oordeel hebben dat snap ik niet..... daarom reageer ik ook zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Provincie Terror op dinsdag 26 juni 2007 om 13:31:
ik reageer gewoon op wat ik lees en ik zie dat veel mensen hiero nog nooit in een echte gekke wijk zijn geweest MAAR wel een oordeel hebben dat snap ik niet..... daarom reageer ik ook zo

Wat zijn volgens jou de "echte gekke wijken in Nederland (en noem ze eens in 070 ben benieuwd..:))" dan??

Ik ben van mening dat ik wel een oordeel mag hebben, dus de vraag aan mijner zijds.. je kent me niet, dus hoe kan je over mij oordelen?
Waarschuw beheerder
jaja maar goed ik kan beter stoppen met lullen

merk er nie veel van :/

:rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet echt nie hoe al die fokking wijken heeten maar ik weet wel dat er wijken zijn waar de meeste mensen hier zich niet op hun gemak zullen voelen....

en heb ik gezegt dat je nie mag oordelen??
Waarschuw beheerder
Ik zag laatst een docu over the crips en the bloods, en het feit dat ze zich in amerika zorgen maken dat die bendes zich internationaal uitbreiden. Het is ook bijna onmogelijk om erui te stappen.
Waarschuw beheerder
BTW, bij ons in Alkmaar heb je de wijk Overdie die heel onrustig is. Gettovorming JWT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Provincie Terror op dinsdag 26 juni 2007 om 13:49:
ik weet echt nie hoe al die fokking wijken heeten maar ik weet wel dat er wijken zijn waar de meeste mensen hier zich niet op hun gemak zullen voelen....

:) dat weet ik wel zeker, maar ben toch eens benieuwd naar hoe de wijken daar in zwolle heten waar mensen zich nioet op hun gemak voelen..

Uitspraak van Provincie Terror op dinsdag 26 juni 2007 om 13:49:
en heb ik gezegt dat je nie mag oordelen??

Nee dat heb je niet gezegd, en ik heb ook niet gezegd dat jij dat gezegd hebt.. (snappie um nog? ;p) ik ben alleen van mening dat aangezien ik in een wijk woon waar de meeste buitenstaanders zich waarschijnlijk niet veilig zullen voelen en heel den haag op mn duimpje ken ik een mening mag hebben.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in zwolle hebben we de wijk "holtenbroek" heeft een aantal jaar geleden nog in de top-5 van meest criminele wijk volgens CBS.

Waarschuw beheerder
vlaardingen is ook gek o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Provincie Terror op dinsdag 26 juni 2007 om 14:55:
in zwolle hebben we de wijk "holtenbroek" heeft een aantal jaar geleden nog in de top-5 van meest criminele wijk volgens CBS.

en kom je ook uit die wijk, of kom je er dagelijks.. of heb je het alleen van horen zeggen of uit de CBS statistieken..
Waarschuw beheerder
ik zelf kom nie uit die wijk maar zoals jij dh kent zo ken ik zwolle en ik heb veel maatjes uit die wijk en er gebeurt regelmatig wat in en rond die wijk dus ja....
Artiest {SHOWLIST artist 26268, 7778}
Waarschuw beheerder
donateur
Ghettovorming ghettovorming, tjezus in de states heb je ghetto's zo groot als heel Utrecht.. Lopend erin, tussen 6 plankies eruit..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Gabriel Bait op dinsdag 26 juni 2007 om 15:14:
Ghettovorming ghettovorming, tjezus in de states heb je ghetto's zo groot als heel Utrecht..

In de states is alles groter dus moet je ghetto's ook in verhouding zien. De Lelystadse Waterwijk werd ook ooit als ghetto gezien en slecht/gevaarlijk. Toch was die niet groot (toen ik er nog woonde).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 26 juni 2007 om 15:24:
In de states is alles groter dus moet je ghetto's ook in verhouding zien.

Precies, dus hoe groot is dit probleem?? Te verwaarlozen denk ik..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Gabriel Bait op dinsdag 26 juni 2007 om 15:37:
Precies, dus hoe groot is dit probleem?? Te verwaarlozen denk ik..

Kijk en daar begint het.. verwaarlozen..?? natuurlijk niet, direct aanpakken en met harde hand regeren!

Verwaarlozen doet onze regering al sinds jaar en dag.. we zijn te lief en denken allemaal dat het ooit wel goed komt met onze kansenjongeren :no: *zucht*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 26 juni 2007 om 16:07:
we zijn te lief en denken allemaal dat het ooit wel goed komt met onze kansenjongeren *zucht*

Juist. En daar is bovengenoemde buurt dus een levend voorbeeld van. Al heeft dat wel ongeveer 10 jaar geduurd.
Waarschuw beheerder
FOK de nederlandse overheid!! die denken vaak alleen aan de betere en mooiere wijken en de achterstands wijken wordt bijna nooit naar omgekeken... er wordt t#ring veel geld in gestopt maar nooit een goed resultaat, waar gaat dat geld eigenlijk heen??? maar goed nederland is een mooi land als je rijk bent........
Waarschuw beheerder
Bloods zijn gays
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 26 juni 2007 om 16:07:
Kijk en daar begint het.. verwaarlozen..?? natuurlijk niet, direct aanpakken en met harde hand regeren!

Dus eindelijk gaan we eerst schieten en dan pas vragen stellen?!?!

That's the spirit, krijgt die Wilders toch ze zin he!

:flower:
Waarschuw beheerder
als kempi een blood is wil ik ook een blood zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zomerli op dinsdag 26 juni 2007 om 13:52:
BTW, bij ons in Alkmaar heb je de wijk Overdie die heel onrustig is. Gettovorming JWT

aaait aaait alkmaar :\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 14:57:
vlaardingen is ook gek

JWT

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 11:32:
JWT

fawakag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Provincie Terror op dinsdag 26 juni 2007 om 16:32:
er wordt t#ring veel geld in gestopt maar nooit een goed resultaat

En waar denk je dat dat aan ligt?
Hier in Den Helder zijn al eens dingen geprobeerd in de probleemwijk(en) zoals een soort clubhuis voor de bewoners van een buurt (vnml antillianen) en binnen de kortste keren was het een dealerskeet enz, ze verplaatsten hun activiteiten die ze op straat hadden naar binnen.

En als je ze op dat filmpje al hoort zeggen "we KRIJGEN geen werk" (werk moet je zoeken naar mijn mening) en je vertikt het om schoon te maken voor je geld, dan schort er toch echt wat aan je eigen instelling, niet aan die van het "systeem"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Ruby* b)Think Pink b) op donderdag 28 juni 2007 om 12:10:
En als je ze op dat filmpje al hoort zeggen "we KRIJGEN geen werk" (werk moet je zoeken naar mijn mening) en je vertikt het om schoon te maken voor je geld, dan schort er toch echt wat aan je eigen instelling, niet aan die van het "systeem"

had ik zelf niet beter kunnen zeggen.
Uitspraak van sachin..B) op donderdag 28 juni 2007 om 12:47:
Schoonmaken is ook gewoon kut werk dude

ach gut, hebben we wéér zo een die alleen hoog werk wil doen waar je een hoge opleiding voor nodig hebt, terwijl je er zelf geen hebt:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op donderdag 28 juni 2007 om 12:47:
Schoonmaken is ook gewoon kut werk dude

Snap ik gap maar laten ze dat probleem lekker bij zichzelf houden en niet als een stel omhooggevallen straatschoffies de boel terroriseren.
Ik val ook niemand lastig met het feit dat ik niet van schoonmaken hou, ik heb gewoon een ander beroep gekozen, en ik heb geen hoge opleiding, gewoon MBO en dat was zelfs niet eens nodig voor deze baan.

Waarschuw beheerder
Vind het een beetje overdreven.. Die mannetjes zijn misschien wel heel stoer enzo..
Maar een echte blood laat zich "injumpen" dat betekend dat je als je lid wil worden, je door een groep (iedereen) die al lid is HE-LE-MAAL in mekaar gerost word.. Om te bewijzen dat je t waard bent en het echt wilt..
Hier koop je een rode zakdoek en je bent een blood..
Ik geloof best dat het de verleerde kant op gaat met Nederland, maar een groep jongeren die met een rode zakdoek loopt is niet moeilijk te herkennen en dus te ontwijken.
Verder geloof ik ook niet dat de echte criminelen zich laten herkennen door n rode doek om te doen..
Er zitten misschien wel wat leipo's tussen die je vermoorden, maar de meesten lijken me bange jongetjes die het groepsgevoel nodig hebben om zich sterk te voelen.. En die dus niet verder gaan dan je wat bedreigen en in elkaar rossen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op donderdag 28 juni 2007 om 12:50:
terwijl je er zelf geen hebt:/

je lult wartaal gast Ik heb et er gewoon over dat schoonmaken kut is en dat is ook zo
of ben jij zo een schoonmaak addict die als ie spaced gaat schoonmaken ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Ruby* b)Think Pink b) op donderdag 28 juni 2007 om 12:57:
Snap ik gap maar laten ze dat probleem lekker bij zichzelf houden en niet als een stel omhooggevallen straatschoffies de boel terroriseren.
Ik val ook niemand lastig met het feit dat ik niet van schoonmaken hou, ik heb gewoon een ander beroep gekozen, en ik heb geen hoge opleiding, gewoon MBO en dat was zelfs niet eens nodig voor deze baan.

Jaa maar die gasten kan je net zogoed hersenspoelen nja et kunnen gewoon normale gasten zijn er lopen genoeg van die gasten erbij die er bij willen horen van die vieze dieren bah maarja achja

Bloods in nl zijn toch :vaag: hoe vaak zie je ze afentoe zie je zo een teletubbie langs lopen 9 van de 10 keer ga je er helemaal stuk om omdat hij misschien wat wegheeft van een teddybeer
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 26 juni 2007 om 11:01:
hahahahahahaha jullie snappen er geen drol van nooit een echte bende gezien volgens mij

ga maar naar hoptille in de bijlmer, heb je de hoppie boy's
succes als je gaat kijken:P

Artiest Devide
Waarschuw beheerder
bendeleden zijn allemaal luie mensen.....!!! te lui om te werken, te lui om op te staan... gewoon te lui :lol:
Waarschuw beheerder
Haha,
Das toch logisch dat ze zo lui zijn,
Ze lopen savonds en snachts op straat,
Dan liggen wij lekker te pitte.
Van dat wakker blijve wordt je ook moe en lui,
en dan moete ze ook nog renne voor de juten die achter ze aan zitte en ouwe oma;s die ze beroven....

Waarschuw beheerder
ewa je weet somige boys moete gwoon struggle om te survive'en je weet toch. Ken je dang toch beter met je matties een clicka beginne. Maakt ut nou uit of nou bloods zijn. Bij mij in de hood heb je de CPU (cabo pimp unit)RHC (roffa husler click) bloods en crips heb je ook.

peace out