Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 15 maart 2007 om 09:28:ow bij mij per maand
tot waar komt je haar dan joh .. je enkels ???
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 15 maart 2007 om 09:37:ja das ook niet zo slim.. beste is wel regelmatig de puntjes eraf hoor!
hoeveel mensen dat niet zeggen he
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 15 maart 2007 om 09:37:anders krijg je dat lelijke piekerige lange haar wat er slecht uitziet
ik heb het niet over een jaar niet knippen
me bips
hoeveel mensen dat niet zeggen he ... helaas ... de kapper verteld je dat je elke maand puntjes moet knippen .. als hij dat niet zegt verdiend hij een stuk minder geld
alsof je haar in de puntjes groeit
gewoon geld klopperij...
Een kennis van me is meer als 40 jaar kapper en zegt zelf dat het de grootste onzin is
hoeveel mensen dat niet zeggen he ... helaas ... de kapper verteld je dat je elke maand puntjes moet knippen .. als hij dat niet zegt verdiend hij een stuk minder geld
elke maand is natuurlijk wel gezond voor je haar maar het kan ook prima om de 2/3 maand hoor
en je bent wle gek als je elke 2 maand naar de kapper gaat voor de puntjes
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 15 maart 2007 om 10:05:alsof je haar in de puntjes groeit
gewoon geld klopperij...
Een kennis van me is meer als 40 jaar kapper en zegt zelf dat het de grootste onzin is
de persoon die dit denkt is idd wel n grote debiel jah
je knipt je punten toch af zodat t aan de onderkant mooi en gezond blijft en niet gaat opsplijten..
hahah dat vroeg ik me ook al af!
Bij mij is het tot halverwege mijn bovenbeen en ik let echt niet op de hoeveelheid shampoo dat ik er in smeer! Ik moet ook wel zeggen dat ik het 2x per week was. Anders loop ik iedere dag met nat haar
Ik moet ook wel zeggen dat ik het 2x per week was
ik elke dag dus
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 15 maart 2007 om 10:20:je knipt je punten toch af zodat t aan de onderkant mooi en gezond blijft en niet gaat opsplijten..
ja daarom,
groeit het niet sneller door... anders had ik geen lang haar gehad nu ...
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 15 maart 2007 om 11:12:ik elke dag dus
Elke dag was voor mij niet echt goed. Doordat mijn hoofdhuid iedere keer 'week' was verloor ik best wel veel haar omdat het heel dik en zwaar is. Dus dan maar 2x in de week.
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 15 maart 2007 om 10:05:me bips
miss dan een optie om wat minder shampoo te gebruiken
mijn komt ook tot op me kont ... maar zoveel als jij beschrijft per maand kwijt te zijn .. is ook wat overdreven
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 15 maart 2007 om 11:12:ik elke dag dus
ik ook
mijn komt ook tot op me kont ... maar zoveel als jij beschrijft per maand kwijt te zijn .. is ook wat overdreven
1,5 fles shampoo en 4 flessen cremespoeling...
ik vind het niet veel.
Elke dag was voor mij niet echt goed. Doordat mijn hoofdhuid iedere keer 'week' was verloor ik best wel veel haar omdat het heel dik en zwaar is
maar anders kom ik er net doorheen.. en word het vet, en moet wel met sporten gaathet zo snel..
ik ook ... moet wel ... krullen kan je niet ff uitkammen als het droog is
das een hel!!
gewoon je punten in de shampoo hangen ... en niet boven op je hoofd ...
Ik heb ook het probleem dat het heel moeilijk droogt. Bij mij is het als ik het 's avonds was eind volgende dag pas droog. En dan hangt het los. Fohnen heb ik een hekel aan dus daar begin ik niet aan
Ik heb een periode van dat anti klit voor paardenstaarten en manen gebruikt. Zit siliconen in dus dan glij je er zo doorheen
Moet het weer kopen... het is op
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 15 maart 2007 om 11:26:moet wel met sporten gaathet zo snel..
Hier heb ik gelukkig geen last van
Maar hoe vaker jij je haar wast hoe vetter het wordt en hoe vaker je het moet wassen
Vriendin van me heeft ook krullen en die wast het 1x in de 3 weken
laatste aanpassing
Fohnen heb ik een hekel aan dus daar begin ik niet aan
ik ook niet
Hier heb ik gelukkig geen last van
Maar hoe vaker jij je haar wast hoe vetter het wordt en hoe vaker je het moet wassen
anders kom ik er met geen mogelijkheid doorheen...
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 15 maart 2007 om 11:33:anders kom ik er met geen mogelijkheid doorheen...
Ik heb een periode van dat anti klit voor paardenstaarten en manen gebruikt. Zit siliconen in dus dan glij je er zo doorheen
Bij mij is het als ik het 's avonds was eind volgende dag pas droog
daar hebben de meeste met lang haar denk ik wel last van ... tenzij je een hoopje stro op je hoofd hebt
Fohnen heb ik een hekel aan dus daar begin ik niet aan
als ik ga fohnen heb ik coupe ontploft
klopt ... maja moet maar
ik heb me haar tot bij me knieholtes gehad 
mocht het van me moeder nooit afknippen
toen heb ik het in 1x blond geverfd...
en ging me haar helemaal afbreken..
werd dus heel dun aan de onderkant(had eerder een megabos)
toen moest ik het dus afknippen (god zij dank)
moedere niet blij
ik wel
nu weer een hele dikke bos...
mocht het van me moeder nooit afknippen
toen heb ik het in 1x blond geverfd...
en ging me haar helemaal afbreken..
werd dus heel dun aan de onderkant(had eerder een megabos)
toen moest ik het dus afknippen (god zij dank)
moedere niet blij
ik wel
nu weer een hele dikke bos...
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op woensdag 14 maart 2007 om 08:08:aaah zo veel geld kost het toch niet?!
iig bij mij niet dat ik zeg foeiiii wat duur
Het was een weer wat overdreven opmerking
Uitspraak vanik heb me haar tot bij me knieholtes gehadramona
loves the dj op donderdag 15 maart 2007 om 13:52:
gaaaaaaaafffffffff
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 14:26:Het was een weer wat overdreven opmerking
Uitspraak vannou neeramona
loves the dj op donderdag 15 maart 2007 om 15:09:
vast veel hoofdpijn enzo he...
Uitspraak vangaaaaaaaaffffffffframona
loves the dj op donderdag 15 maart 2007 om 15:09:
nou nee
Ik weet wat je bedoel. Ik heb nou ook bijna die lengte en je zit er constant op etc.
Uitspraak vangatver wat lelijkramona
loves the dj op donderdag 15 maart 2007 om 15:58:
heb gewoon een trauma denk ik
ennnnnnnnnnnn bedank
Uitspraak vanik had het ook altijd in een vlechtramona
loves the dj op donderdag 15 maart 2007 om 15:58:
kon er niks mee..
als ik nou iemand met lang haar zie... denk ik....
gatver wat lelijk
heb gewoon een trauma denk ik
Ik kan er best wel veel mee doen maar een vlecht is gewoon lekker makkelijk! Klit niet echt dan
Tsja, denk dat een hoop mensen hetzelfde met kort haar hebben.
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 15 maart 2007 om 15:23:toch blijft het mooi om te zien....
het heeft iets.
Ik vind het mooi als het net over je billen heen is, dan vind ik het lang genoeg. Maar tot je knieholtes, vind ik echt te lang
http://www.lhvn.nl/ 130cm 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 20:17:kan dus nog wel ff wachten tot het halverwege mijn rug is
Kom maar over 4 jaar maar weer terug
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 20:42:Ik vind het mooi als het net over je billen heen is, dan vind ik het lang genoeg. Maar tot je knieholtes, vind ik echt te lang
Ik ben nu eenmaal dol op lang haar, ben niks anders gewend.
op zich best mooi maar die heeft flinke punten onderaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 20:47:http://www.lhvn.nl/ 130cm
leuke site
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 20:47:Kom maar over 4 jaar maar weer terug
4 jaar
nou hoop toch echt dat ik het na 1-1,5 jaar wel op die lengte heb
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 20:56:nou hoop toch echt dat ik het na 1-1,5 jaar wel op die lengte heb
Dat ligt er aan hoe snel je haar groeit he en dat is gemiddeld een 1-1,5cm per maand, dus reken maar uit
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 21:05:Dat ligt er aan hoe snel je haar groeit he en dat is gemiddeld een 1-1,5cm per maand, dus reken maar uit
en als je pech hebt stopt het voor die tijd... Bij de meeste mensen groei haar tot een bepaalde lengte, enkele uitzonderingen daar gelaten natuurlijk
n goeie vriendin van mij heeft heel lang blond haar tot aan dr kont
en het is supermooi blond en supergezond.. geen dooie punt te bekennen
ziet er i.i.g n heel stuk beter uit dan die foto van die meid hierboven
ziet er i.i.g n heel stuk beter uit dan die foto van die meid hierboven
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 15 maart 2007 om 21:31:ziet er i.i.g n heel stuk beter uit dan die foto van die meid hierboven
ik neem aan dat je mij niet bedoeld
nee deze http://www.lhvn.nl/modellen/130cm/Diane31mei2004/thumbnails/Resizeofdiane000_f_t.jpg

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 15 maart 2007 om 20:51:op zich best mooi maar die heeft flinke punten onderaan
Heel veel lui hebben op die site flinke punten
Ben blij dat het bij mij een lekkere dikke bos is anders had ik al lang de schaar er in gezet!
laatste aanpassing
ik probeer het ook steeds te laten groeien wil het eigelijk tot ongeveer me onderrug maar iedere keer heb ik een bepaalde lengte dat het lijkt of het nouwelijks groeit en dan ben ik het zat en zet ik weer de schaar er in
was een paar jaar geleden wel op de goeie weg maar toen was ik het lange haar ff zat en heb ik het tot me schouders afgeknipt werkte toen ook in een kapsalon en iedere keer dat lange haar leuk opsteken was me teveel werk iedere morgen