Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 12:36:Met welke zeep kan ik hem het beste schoonmaken dan?
zou het met wat dreft proberen
ja heb nu n kleintje met zon knopje aan de achterkant
alleen nu is me gaatje dichter gegroeid waardoor ik dat ding er dus nei tmeer uit krijg
ik rats me er echt niet uit maar dat moet wel voor me werk straks
zal eruit geknipt meoten worden ofzow
ik rats me er echt niet uit maar dat moet wel voor me werk straks
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 00:45:vind ik juist het voordeel
Uitspraak van sheryl op maandag 14 mei 2007 om 16:18:
Maar beter laat je het gewoon uit
Ik weet het. Heb vaak ook zitten twijfelen of ik weer een deel van de piercings die ik had op nieuw zou laten zetten.
Het staafje van de piercer met het bolletje er achter is in het begin nogal pijnlijk om door je neus te trekken. Je moet het wel doen omdat je die er niet af kan draaien
Maar dan moet je hier maar aan denken: pijn is fijn
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:29:weet niet of je area 51 ook leuk vind
maar dat is 29 juni in waterfront
Das me wat te zweverig. Storm ben ik wel te vinden maar de laatste is alweer verledentijd
Binnenkort wel weer DS zag ik vandaag. Misschien daar maar eens een kijkje nemen
Het staafje van de piercer met het bolletje er achter is in het begin nogal pijnlijk om door je neus te trekken. Je moet het wel doen omdat je die er niet af kan draaien
ikd oe dat in de douche, dan is je neus geweekt en trek je dat ding er zo uit
Maar dan moet je hier maar aan denken: pijn is fijn
aangezien ik al wat piercings en tattoo's heb, kan weinig pijn mij nog verbazen op dat gebied
ik heb een erg goeie en hoge pijngrens
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 18:53:ik heb een erg goeie en hoge pijngrens
Ik ken dit probleem
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 18:53:ikd oe dat in de douche, dan is je neus geweekt en trek je dat ding er zo uit
Even grof gezegd: je gat wordt opgerekt door dat bolletje. Laat me even weten als je er 1 heb of de douche dan echt geholpen heeft. Ben ik wel nieuwsgierig naar
ik kan geen staafje meer in,
ik heb nu al bijna 3 jaar een ringetje in
dus het gaatje is niet recht maar scheef gaan groeien zeg maar
moeilijk uit te leggen, maar ik als ik een staafje in wil doen
moet ik het doorprikken, 1 keer geprobeerd
gevolg: niet gelukt en 1 week een ontstoken neuspiercing, en pijn!!
maar ach
jammer dan, wel lastig met werk enzo mja
ik heb nu al bijna 3 jaar een ringetje in
dus het gaatje is niet recht maar scheef gaan groeien zeg maar
moeilijk uit te leggen, maar ik als ik een staafje in wil doen
moet ik het doorprikken, 1 keer geprobeerd
gevolg: niet gelukt en 1 week een ontstoken neuspiercing, en pijn!!
maar ach
Even grof gezegd: je gat wordt opgerekt door dat bolletje. Laat me even weten als je er 1 heb of de douche dan echt geholpen heeft. Ben ik wel nieuwsgierig naar
ik heb al een neusbel gehad voorheen, en dan deed ik het staafje er uit halen in de douche
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 18:25:Ik vind een klein knopje/steentje wel erg leuk
heb ik ook, klein knopje.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 12:26:Hej,
Wat vinden jullie van een neuspiercing?
ik heb hem 15 jaar gehad en een paar maanden terug bij het in doen (ik heb een heel fijn knopje, te klein dus) ging hij dus in me huid van me neus vette ontsteking gekregen de dokter heeft hem moeten verwijderen