wat doe jij als het niet goed gaat in je relatie??
ik voelde me laatste 2 weken echt kut omdat de datum van het overlijden van me beste kameraad weer dichtbij komt, en hierdoor was ik sagerijnig en dit heb ik afgereageerd op haar, en dat had ik dus nooit moeten doen!!
kap het nooit zomaar af .
heb mijn aandeel exen wel gehad en je komt er gewoon achter dat hoevaak je ook met een ander opnieuw begin je komt altijd op een unt dat het stroef gaat, zijn nou eenmaal up's en down's en daar kom je wel overheen .
Zoizo vecht ik voor me relatie dat is zeker nu een vereiste omdat we een kind hebben , en ik gun die kleine geen gescheiden gezin omdat ik zelf maar al te goed weet hoe dat gaat .
Je kan beter veel met elkaar praten en beide van elkaars fouten leren en doorgaan dan zomaar kappen en opnieuw beginnen want je komt altijd voor dezelfde problemen te staan in een relatie , of het nou met de 1 of met de ander is .
anthans dat is mijn ervaring
Zoizo vecht ik voor me relatie dat is zeker nu een vereiste omdat we een kind hebben , en ik gun die kleine geen gescheiden gezin omdat ik zelf maar al te goed weet hoe dat gaat .
Je kan beter veel met elkaar praten en beide van elkaars fouten leren en doorgaan dan zomaar kappen en opnieuw beginnen want je komt altijd voor dezelfde problemen te staan in een relatie , of het nou met de 1 of met de ander is .
afkappen kan ik sowieso niet zomaar want ik wil niet dat het stuk gaat door 1 keer een tegenslag gehad te hebben!!
mooizo...
is altijd zonde want iedere relatie heeft tegenslagen ..
iedere relatie kent zijn problemen .. en daar kan je uit komen als beide bereid zijn naar elkaar te luisteren en zich aan te passen ..
heb je die 2 dingen niet..... dan is er idd geen beginnen meer aan, maar altijd blijven proberen
Net als een sleur bijvoorbeeld , iedere relatie kent op een gegeven moment een sleur daar is geen ontkomen aan en zelfs de beste relates kennen die na een lange tijd .
ik ken zo 3 mensen die uit elkaar zijn gegaan om die rede...
terwijl je zoiets altijd blijft tegen komen ..
Natuurlijk als je vent (als jij dat niet goed vindt natuurlijk) 5x per week naar de hoeren gaat of een gok verslaving heeft of jou dood ongelukkig maakt dan is het een andee situatie .
Maar niet als het maar kleine dingen zijn dan kan je akkelijk met elkaar door gaan
zij zegt zelf nu ook dat ze wel toekomst ziet in ons samen!