| Betreft: | evenement: Club r_AW, zaterdag 26 mei 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat er niet ontopic gereageerd wordt; woorden als helga, pogo en terreur, die mij ten 1e maar niets bevallen en ten 2e niets met het feest te maken hebben, vallen om de seconde...
Heel spijtig dat het in het topic weer voor de echte liefhebbers verpest wordt
Feit is dat ik iig mooi mn kaartje op marktplaats heb gezet (voor 100 euro), veel plezier met pogoenviezerikken
helga, pogo en terreur
dat
is
waar het om draait
Ik ga maar vast een kuil graven, tegen de tijd dat r_AW is, kunnen we er collectief in stappen.
collectief
Ik ga maar vast een kuil graven, tegen de tijd dat r_AW is, kunnen we er collectief in stappen.
Krijgen we dan ook korting op de kist ?
plannen voor vanavond?
Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat er niet ontopic gereageerd wordt; woorden als helga, pogo en terreur, die mij ten 1e maar niets bevallen en ten 2e niets met het feest te maken hebben, vallen om de seconde...
Heel spijtig dat het in het topic weer voor de echte liefhebbers verpest wordt
Feit is dat ik iig mooi mn kaartje op marktplaats heb gezet (voor 100 euro), veel plezier met pogoen viezerikken
Ik ga de 26e naar dit feest; https://partyflock.nl/party/89795 waar nog wél liefhebbers komen
Krijgen we dan ook korting op de kist ?
moordplan bedenken voor een otter en een bunzing!
ik zou ze dyfterie geven
Ik heb met 11 van die beesten gebasketbald toen ik nog in dwangmatige opname zat.
waarom verbaasd me dat nu weer niet?
Jij was er 1 van in vermomming...
moordplan bedenken voor een otter en een bunzing!
rat?
is niet echt animo voor dit feest geloof ik!
r_AW is niet meer undergound
tegewoordig moet je gezien worden op feesten als Smacklaag, ChemoStrike en Totaly wasted!
Heldenfeesten
(in jouw geval ken je er al een hoop)
Dat komt omdat niemand jou mag