| Betreft: | evenement: Club r_AW, zaterdag 26 mei 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ook dat. Maar zowel Vis als Akira zijn niet vies van wat gebroken spul.
Ook dat. Maar zowel Vis als Akira zijn niet vies van wat gebroken spul.
van hellfish kan je dat inderdaad verwachten, daarom ook zijn wisselvallige sets
ze zullen wel afsluiten maar als supply module dat ook moet sta ik daar
akira speelt eerder op safe.
Maar de afgelopen drie sets die ik van Hellfish heb gehoord, waren, op een aantal platen daargelaten, ongeveer hetzelfde.
akira speelt eerder op safe.
Maar de afgelopen drie sets die ik van Hellfish heb gehoord, waren, op een aantal platen daargelaten, ongeveer hetzelfde.
mwa heb hem vaak genoeg vieze breakgedoe horen draaien
nieuwe deathchants
Denk niet dat ze op safe gaan spelen, als ze tussen outblast en promo instonden opzo nog wel, maar ze staan in een speciale tent voor dit soort herrie.
je snapt het niet he
je snap het nog steeds niet he
Hij is een beetje heldje
van hellfish kan je dat inderdaad verwachten, daarom ook zijn wisselvallige sets. akira speelt eerder op safe.
Met andere woorden: Nee, ik kom nooit meer van jullie af
heb besloten dat ik het toch nog maar ns ga proberen in de techno area; de mogelijkheid dat ik daar onbegrijpend sta en niet weet wat ik met de complexiteit aanmoet neem k maar voor lief
Dat had ik vannacht, ik dacht dat ik verstand van techno had maar op een gegeven moment was ik het spoor bijster
Neen, zelfde reden als Defqon.
Volgende week ZAterdag = Dissonant de must
volledig in de war raken en dan ook nog worden uitgelachen door hippe chicks met pony's en zonnebrillen en gasten die n soort van funkyness hebben waar jij all1 van kunt dromen
Ik ben intens verdrietig dat ik niet naar Defqon kan
was t vet trouwens? K neem me altijd voor n x te gaan, maar uiteindelijk maak k er nooit werk van en is t allang uitverkocht
wjzow
Bij mij ook zo, bovendien is de line-up nooit hersenloos genoeg voor mij
dat is wel balen ja met deze line-up
Afgelopen 2 jaar was het echt saai
Vind DefQon niks voor mij. Betaal volle pond voor allerlei acts die ik niet wil zien.
Ja.
Het is de zaterdag voor vaderdag en had al geprobeerd vrij te vragen maar iedereen moet dan werken helaas.
Dus denk aan mij als ik een traantje weg pink als jullie in het stralende zonnetje aan het spartelen zijn
jaja, ik weet wat je bedoelt: volledig in de war raken en dan ook nog worden uitgelachen door hippe chicks met pony's en zonnebrillen en gasten die n soort van funkyness hebben waar jij all1 van kunt dromen
Alleen viel Djaxx mij tegen maar nu lees ik alleen maar positieve reacties over haar Zouden zij er dan dus toch meer van snappen dan ik?
en was trouwens pas om 12 uur smiddags thuis
Wij pakten ff na half 7 de fiets en waren 7 uur weer thuis
laatstem half uurtje dus gemist...matig
smiddags thuis, om 3 uur voetballen..1 sprint getrokken als linkshalf en toen er vervolgens maar een 5 mans verdediging van gemaakt. (wel gewonnen)
WOrd zoooo zalig he
haha.. same here
had ook weer mn hippe zwart ruige shirt aan!!
![[img width=640 height=480]http://inkspot.customink.com/iotw/photo/image/643/0/MVC-892F.jpg[/img]](http://inkspot.customink.com/iotw/photo/image/643/0/MVC-892F.jpg)