19154x bekeken
| Betreft: | evenement: Club r_AW, zaterdag 26 mei 2007 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ben je ook nog te jong voor
Dat merkte ik de vorige keer wel ja
stelletje droeftoeters
Lief klein konijntje
Beter laat dan nooit...Verslag Promo Online
altijd goed te lezen...
Als r_AW weer eens wat leuke techno wilt stel ik voor:
MISC.
Is live ook erg leuk denk ik
Sven Wittekind vs Robert Natus 
en na afloop hebben sommige mensen dit misschien nodig
www.skluitvaart.nl/kisten.htm
en na afloop hebben sommige mensen dit misschien nodig
www.skluitvaart.nl/kisten.htm
K vond qua techno de set van Miro echt met kop en schouders uitsteken boven wat k er ooit verder heb gehoord
Gewoon lkkre melodieuze techno (en geen uur dezelfde beukende drive)
Michael Forshaw was ook n x lkkr bezig, maar dat was niet echt cleane techno, btje breakbeat ertussendoor enz meen ik me te herinneren
Michael Forshaw was ook n x lkkr bezig, maar dat was niet echt cleane techno, btje breakbeat ertussendoor enz meen ik me te herinneren
laatste aanpassing
O.B.I.
Stel ik (als leek zijnde) voor.
zou cool zijn!
patrick dsp, bold, lukas, mahatma, quick and smart, brachiale musikgestalter, tadox, kilswitch & reset, murphy,
spexx, tomash gee, leo laker
of wat van nederlandse bodem : teknicity, spark taberner, sorce
pff kan wel eindeloos doorgaan
K vond qua techno de set van Miro echt met kop en schouders uitsteken boven wat k er ooit verder heb gehoordGewoon lkkre melodieuze techno (en geen uur dezelfde beukende drive)
Zeker mee eens. Vind die schranz meuk zo saai geworden, na een uur word ik doodnerveus van
Moleculez is lekkere doormix-zooi, heerlijk in een set om te combineren met tracks waar andere invloeden in zitten, voor een hele live-set lijkt het me te eentonig
jij bent into hardstyle..
Geintje, ik snap wat je bedoeld. Ik persoonlijk zou een 6 uur durende liveset wel kunen waarderen denk. Ik kom uit de ondergrond en heb nog geen half jaar internet. Afgelopen r?AW was mn eerste, maar zeker nietmn laatste..
Wilde dit toch even met jullie mede r_AW gangers delen...
Ik vond altijd al dat die Denen iets speciaals waren en nu weet ik het zeker
http://frontpage.fok.nl/nieuws/74929
en check dan vooral het filmpje
http://www.speedbandits.dk/
Die Denen heb ik hoog in het vaandel staan, wellicht keertje een tripje daarheen om wat cultuur op te snuiven
Ik vond altijd al dat die Denen iets speciaals waren en nu weet ik het zeker
http://frontpage.fok.nl/nieuws/74929
en check dan vooral het filmpje
http://www.speedbandits.dk/
Die Denen heb ik hoog in het vaandel staan, wellicht keertje een tripje daarheen om wat cultuur op te snuiven
jij bent into hardstyle..
Geintje
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!
grappig man.
laatste aanpassing
Op naar Barcelona!
kijken of daar nog wat techno is die ik wil begrijpen..
ik ga gewoon naar awakenings das een stuk dichterbij
Moleculez live.......
Zou ik persoonlijk erg kunnen waarderen.
mwa 1 keer gehoord, begin was vet de rest verschrikkelijke eentonige zinloze graftakkeherrie
laatste aanpassing
mwa 1 keer gehoord, begin was vet de rest verschrikkelijke eentonige zinloze graftakkeherrie laatste aanpassing 29 maart 2007 17:06
Vind Moleculez ook niet echt vet, is chill tussendoortje, zoals Q-bwoi (hihihi) al zei in een industrial hc -achtig setje, maar vind het meeste opzich niet heel boeiend
Ik snap er niks van 
Dit spreekt mij wél aan
Geen Tante Karel
Dit spreekt mij wél aan
nee ..dus niet en en en
bedoelde dus : of 1 acidtechno act erbij OF n offbeat act erbij ..moet idd niet te chaotisch worden he
Beter reageer je niet op .Kareltje, daar leeft hij van.
Steletje cocksmokers.
laatste aanpassing
donateur
Beter reageer je niet op .Kareltje, daar leeft hij van.
Stil eens.

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)
![Sjaak Dekker[2x5]](/images/user/35561_631436.jpg)

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)