Partyflock

Forumonderwerp · 932529

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
,,Ik ben verkracht, mishandeld en geslagen. Mijn drinkwater was vermengd met rattenurine. Medegevangen zijn vermoord of hebben zelfmoord gepleegd. Ik houd die beelden voor altijd op mijn netvlies.'' Dat verklaarde de van zedenmisdrijven verdachte J.S. over zijn periode in de Braziliaanse gevangenis.

Woensdag begon voor de rechtbank in Den Haag de strafzaak tegen de 25-jarige S. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem van een serie zeer gewelddadige verkrachtingen en een poging daartoe. Justitie verspreidde in april vorig jaar een opsporingsbericht waarin ze S. met naam en toenaam noemde en zijn gezicht toonde. S. vluchtte naar het buitenland. De Braziliaanse politie hield hem eind juni vorig jaar aan in de stad Curitiba. Begin november werd hij uitgeleverd aan Nederland

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 13:11:
kunnen ze niet zorgen voor een administratieve fout, zodat hij weer terug moet,dan vergeten we hem gewoon

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een aansteller :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 21 februari 2007 om 18:52:
Mijn drinkwater was vermengd met rattenurine.

Wordt je lekker waus van.
Wat een zeurpiet joh.
Waarschuw beheerder
Ik ben verkracht, mishandeld en geslagen. Mijn drinkwater was vermengd met rattenurine. Medegevangen zijn vermoord of hebben zelfmoord gepleegd. Ik houd die beelden voor altijd op mijn netvlies

vervelend voor je...;)
Waarschuw beheerder
dubbel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Boehoehoe....wat een zielig verhaal.
Maar ook ik vind het net goed.
Zo voel je eens wat je slachtoffers hebben gevoeld.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja had ie maar niet brazilie moeten uitkiezen toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op vrijdag 23 februari 2007 om 13:04:
Dat is`t beste wat ze met die gast konden doen : zelf verkracht !! Hahaha !!!!

ja weet hij in ieder geval ook zijn slachtoffers zich voelen ;)

Waarschuw beheerder
,,Ik ben verkracht, mishandeld en geslagen. Mijn drinkwater was vermengd met rattenurine. Medegevangen zijn vermoord of hebben zelfmoord gepleegd.

Sommige mensen hebben al het geluk van de wereld :yes: