Partyflock

Forumonderwerp · 931801

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Op vrijdag 27 april zal Diablo Entertainment, op verzoek van DJ Mainframe, met haar welbekende concept Evil Dreams wederom een birthday-party neerzetten waar nog lang over gesproken zal worden.

https://partyflock.nl/party/85821

Lijkt me een perfecte start van het Koninginnedag weekend :bounce:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 maart 2007 om 19:16:
Jij krijgt ze na het weekend, zit namelijk op nieuwe te wachten...

ok tnx;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 maart 2007 om 19:16:
Jij krijgt ze na het weekend, zit namelijk op nieuwe te wachten...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 maart 2007 om 19:27:
ok tnx

PF heeft volgens mij toch de mogelijkheid van PB's...of snappen jullie niet hoe dat werkt...:P

Uitspraak van Gitano A.K.A. Egofuckâh op donderdag 22 maart 2007 om 20:08:
PF heeft volgens mij toch de mogelijkheid van PB's...of snappen jullie niet hoe dat werkt...

ik snap dat wel hoor:P
Artiest {SHOWLIST artist 51010, 40348}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 maart 2007 om 19:15:
Jij hebt wat met slangen, lolly's en broekritsen. Volgens mij moet ik er op 27 april goed om denken om jou van voren te benaderen...

euh jan... heb je afghaanse paddestoele op ??

Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
jij dan....
Interview!!! http://www.bassindustry.com/news/132/ARTICLE/1181/2007-03-23.html

:P

hoi

Als organisatorische voorwaarde word ik namelijk aan het eind van mijn birthday cruise door de Security geëxecuteerd.

:D:D haha:P

:P, tis wat...

Flyers waren gister mooi neergelegd B)

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 18:30:
Flyers waren gister mooi neergelegd

haha en ik heb het gesien:P

Zijn er nog bezoekers flauwgevallen?

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 18:46:
Zijn er nog bezoekers flauwgevallen?

ik zou het niet weten:P ik heb niet egt wat meegekregen van de mensen rond me heen dus:P haha

Ik zou ook flauwvallen van zo'n aanblik. Het heeft me jaren gekost om zonder flauwvallen in de spiegel te kunnen kijken... :'(
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 23:24:
Ik zou ook flauwvallen van zo'n aanblik

Ik ben al blij dat ik hem meestal alleen telefonisch spreek...:P

En dat is maar beter ook, één natuurramp hier in Groningen is genoeg... :roflol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 01:56:
één natuurramp

Grondverzakking?
Dat word dus een massale exodus vanuit het noorden naar R-dam,Den Haag en omstreken:p(behalve A-dam)
Uitspraak van Bass_addiction op dinsdag 27 maart 2007 om 12:32:
Dat word dus een massale exodus vanuit het noorden naar R-dam,Den Haag en omstreken

Als je Mainframe maar daar laat...:P ...oh nee, maakt niet uit...

(behalve A-dam)

Die gaat toch naar 020...heeft nog vrienden daar...:roflol:

Godenzoon
Uitspraak van actief op dinsdag 27 maart 2007 om 13:46:
J**enzoon

Ahhh...heb ik niet gezegd...:roflol:
laatste aanpassing

FYP-er :o
Dat word dus een massale exodus vanuit het noorden naar R-dam,Den Haag en omstreken(behalve A-dam

allemaal naar 020 , Rotterdam is al overbevolkt genoeg :)

:vaag:

Tja Harmen!
Het plaatsen van dit schokkende beeldmateriaal kost je dus een extra fles whiskey en levert je een extra-gratis zwemtochtje Maas op!:p:roflol:

want a cookie ?

Nee, nee ...geen fruit...te gezond...:P
Uitspraak van Spoookje op woensdag 28 maart 2007 om 03:02:
Tim is gay.

Hebben ze nou je banaan in stukjes gesneden?
Nou, dan toch maar weer met Jantje? :roflol:

Hèhè, heb ik ze eindelijk. :D

Uitspraak van Bass_addiction op woensdag 28 maart 2007 om 16:26:
kost je dus een extra fles whiskey

Goh..ik kan uitzien naar een doos Jameson of Famous...:roflol:

We zullen kijken of we die hebben in Beddum
Uitspraak van actief op woensdag 28 maart 2007 om 17:53:
We zullen kijken of we die hebben in Beddum

Daar zit toch alleen maar een stoffige ICT winkel waar Jan steeds de verkeerde spullen voor inkoopt...:roflol:

we hebben ook het arjen robbn veld hoor o:)
Jaja...de hangplek van het Terror Corps Bedum...:P
Daar is Mainframe toch de spiritueel leider van...:roflol:

Uitspraak van Gitano A.K.A. Egofuckâh op woensdag 28 maart 2007 om 18:56:
Daar zit toch alleen maar een stoffige ICT winkel waar Jan steeds de verkeerde spullen voor inkoopt...

:lol:

Uitspraak van actief op woensdag 28 maart 2007 om 18:57:
we hebben ook het arjen robbn veld hoor

:)

whehehe
Artiest {SHOWLIST artist 65067, 4024}
Louis,

Poep je bij die bovenste foto nou in je broek?
Jij hoort toch te weten dat als je naar het buitenland (Groningen) gaat, je in sommige gevallen rekening moet houden met 1 tot 3 dagen dunne ontlasting door het eten van lokale spijzen.
En wij maar denken dat je de koek van Klaes inmiddels wel aankon.....

Ik vond het al verdacht ruiken, op deze foto is het nog beter te zien...
laatste aanpassing
Krijg altijd spontaan darmklachten in dat Groningen.
Moet namelijk constant die sluitspier op slot houden omdat je nooit zeker weet of Mainframe of Whiplash ineens achter je staat...:roflol:
laatste aanpassing
Zij begeven zich namelijk graag in kringen waar ze met een grote groene G(ay) om hun nek lopen.
En volgens mij hebben ze regelmatig bijeenkomsten in die donkere kelder van de Simplon. Ze hebben daar zelfs een speciale Z(uig) Side.:vaag: Daar wil je wel onpasselijk van worden...:roflol:
laatste aanpassing
Uitspraak van Gitano A.K.A. Egofuckâh op donderdag 29 maart 2007 om 14:28:
Moet namelijk constant die sluitspier op slot houden omdat je nooit zeker weet of Mainframe of Whiplash ineens achter je staat...

Die drank heeft echt meer schade aangericht als wij in de eerste instantie dachten.
Op de laatste foto is toch wel pijnlijk duidelijk dat er voorwerpen op intieme inwendige plaatsen zitten.
En dat terwijl Freem en Zweep toch echt niet in de buurt waren (nee Louis, ook niet samen op het toilet).
Of was iemand in de buurt een uitje aan het schillen?
Uitspraak van Gitano A.K.A. Egofuckâh op donderdag 29 maart 2007 om 14:35:
Zij begeven zich namelijk graag in kringen waar ze met een grote groene G(ay) om hun nek lopen.
En volgens mij hebben ze regelmatig bijeenkomsten in die donkere kelder van de Simplon. Ze hebben daar zelfs een speciale Z(uig) Side. Daar wil je wel onpasselijk van worden...laatste aanpassing 29 maart 2007 14:37

Tja, een ooievaar om je nek wordt moeilijk natuurlijk. Of bewaar je die daar waar de zon niet schijnt? Dat zou de gezichtsuitdrukkingen ook verklaren.:roflol:
Uitspraak van V. Sigma op donderdag 29 maart 2007 om 19:47:
Die drank heeft echt meer schade aangericht

Schade zeker...maar niet door de drank. Dat heb ik namelijk niet nodig om te functioneren.
Dat kan niet van jou worden gezegd...je uitspraken bewijzen dat jouw hersenstam ernstige overeenkomst vertoond met de stam van de Cannabis Sativa. Het langdurig verblijf onder de assimilatielampen heeft je zenuwen duidelijk uitgedroogd waardoor je hersenpan meer lijkt op een palingrokerij waarin de nog aanwezige zenuwen meer lijken op een kluwen hennep.:vaag:
Cellen van enige betekenis zijn niet meer aanwezig.
Daarbij is het THC gehalte in die knot hennepwol duidelijk hoger dan de hoeveelheid gemeten hersenactiviteit.
De titel MC past daardoor idd bij je, Master of Crap,
wat natuurlijk weer heeft te maken met jullie anale obsessies waardoor Freem zijn site bijv. Allseeingi heeft genoemd. We weten allemaal wel waar dat oog dus bij jullie zit en wat jullie er mee doen:S Dus om jou nou serieus te nemen...nee...want je gaat steeds meer trekjes krijgen van MC Vuurtoren die ook een hoop lult maar weinig zegt...:roflol: