Partyflock

Forumonderwerp · 931469

Waarschuw beheerder
Extreem rechts wil demonstratie

DOETINCHEM De extreem rechtse partij de Nederlandse Volksunie (NVU) wil zaterdag 24 februari gaan demonstreren in Doetinchem. De partij heeft darvoor vergunning aangevraagd bij de gemeente Doetinchem. Burgemeester Kaiser, die verantwoordelijk is voor de openbare orde en veiligheid, verwacht woensdag een besluit te kunnen nemen.

De burgemeester heeft de politie al wel om advies gevraagd. De NVU verwacht dat zo’n 140 leden en medestanders mee zullen lopen. Demonstraties van de VNU verlopen vaak in grimmige sfeer. Doorgaans zijn veel demonstranten afkomstig uit Duitsland.

Een beetje jammer dat dit soort mensen naar Doetinchem moeten komen om te laten zien hoe dom en zielig ze zijn. Ik weet in ieder geval al wel dat ik de eieren thuis klaar heb liggen om de 24ste door de lucht te laten vliegen :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 11:16:
Een beetje jammer dat dit soort mensen naar Doetinchem moeten komen om te laten zien hoe dom en zielig ze zijn.

het zijn in de regel inderdaad hersenloze kaalkoppen,vaak zonder opleiding en toekomst.
al wordt iedereen die rechts is (lees:niet extreem) door de linkse media verketterd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ¹³† :bier: JeePee :bier: †¹³ op vrijdag 23 februari 2007 om 20:08:
hoe laat begint die demo morgen?

om 13:00 vanaf de Spoorstraat

Route: Spoorstraat-->JF Kennedylaan--> Dokter Hubernoodstraat--> raadhuisstraat en dan via de Terborgseweg weer terug naar de Spoorstraat
Waarschuw beheerder
landverraders :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 23 februari 2007 om 21:24:
landverraders

nee de belachelijke duitsers met hun waanideeen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 februari 2007 om 20:33:
om 13:00 vanaf de Spoorstraat

Route: Spoorstraat-->JF Kennedylaan--> Dokter Hubernoodstraat--> raadhuisstraat en dan via de Terborgseweg weer terug naar de Spoorstraat

Route is ingekort...
De NVU krijgt wel toestemming om vanaf het station via de Terborgseweg naar het Raadhuisplein te gaan - waar toespraken worden gehouden - en weer terug naar het station. De vertrektijd, 13.00 uur, wordt niet aangepast door de gemeente.
die andere 2 lanen waren te druk met verkeer enz...

Waarschuw beheerder
Zo iets hebben we in Leeuwarden ook al eens gehad,Was een geslaagt dagje moet ik zeggen 8)
Waarschuw beheerder
Een beetje jammer dat dit soort mensen naar Doetinchem moeten komen om te laten zien hoe dom en zielig ze zijn. Ik weet in ieder geval al wel dat ik de eieren thuis klaar heb liggen om de 24ste door de lucht te laten vliegen

heel stoer poepnerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zo nu eerst een Boikje! :bier: op zaterdag 24 februari 2007 om 12:29:
om de 24ste door de lucht te laten vliegen

Is de grote dag dan eindelijk aangebroken? 8):p
zul je,je nog 12 minuten in moeten houden 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 12:48:
Is de grote dag dan eindelijk aangebroken?
zul je,je nog 12 minuten in moeten houden

Zozo.....Al draadloos innternet in het Oosten van het land?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 19:12:
Jij bent echt geest ziek, of jou voorouders zijn al zo vermengd dat jij gewoon een niets bent. Of je bent echt ziek.

:roflol:

Sommige mensen leven echt naast de maatschappij

Doe je meer dan bier drinken, shag roken, op je trektor rijden en gitaar spelen?
Waarschuw beheerder
maarrree niet afwijken he:P hoe was het in doetinchem vandaag topic:P

Waarschuw beheerder
haha wat een afgang voor die lui zeg, ze waren maar met een kleine groep van 50 hooguit. ipv 140 man!
Heel veel doetinchemers stonden verspreid over de terborgseweg. misschien wel een mannetje of 1000-1500 om naar deze mafkezen te kijken.

Ze werden echt finaal afgezeken door een grootte groep dtcérs :D DOETINCHEM NAZI VRIJ!!

haha kusters deed zen zegje (ondertussen fluitconcert)en ze konden weer terug naar het station, ze liepen nog geneens verder dan wat gepland was...

haha finaal uitgelachen. prachtig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laat ik toch op holland-hardcore toevallig een bericht zien wat custers vandaag heeft geschreven. lees en huiver... HIJ PROBEERT NOG TE BEWIJZEN DAT ER EEN GROOTTE GROEP WAS, haha! grootspraak heet zo iets... applauss haha jaa hoor :P

Bron: http://www.holland-hardcore.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=13980

De demonstratie was buitengewoon geslaagd ruim 120 kameraden waren aanwezig en er stonden ruim 2500 toeschouwers te kijken in het centrum van Doetinchem. Veel inwoners van Doetinchem applaudiseerde bij de toespraak van ondergetekende. Slechts een handvol raddraaiers liep te schreeuwen!

Tientallen AFA's werden afgevoerd naar het HvB de Kruisberg in Doetinchem.

Ik wil iedereen bedanken voor hun aanwezigheid de nationale beweging heeft zich weer laten zien op de straat!

Meer informatie over deze demonstratie +foto's volgen binnenkort op onze internetpagina.

Voor volk en vaderland,

Constant Kusters.
Waarschuw beheerder
:)

Zestig arrestaties bij demonstratie extreem rechts
DOETINCHEM (ANP) - De politie heeft zaterdag tijdens de demonstratie van de Nederlandse Volksunie (NVU) in Doetinchem zestig arrestaties verricht. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) maakte dit zaterdag na afloop bekend.
De demonstratie, die om 13.00 zou beginnen, werd anderhalf uur uitgesteld vanwege de aanwezigheid van een groep van zeker honderdvijftig tegendemonstranten. Ook werd de route aangepast. Volgens de politie namen honderdtien aanhangers van de NVU deel aan de tocht.

Door de aanwezigheid van de groep tegendemonstranten kreeg de demonstratie een grimmig karakter. De Mobiele Eenheid heeft hen voorafgaand aan de demonstratie ingesloten en een deel van de leden afgevoerd. Dat gebeurde per bus.

Verboden

Vrijdag oordeelde de rechtbank in Zutphen nog dat het Comité Stop Extreem Rechts geen 'tegendemonstratie' mag houden. De gemeente Doetinchem wilde daar geen toestemming voor geven, een besluit waarover het comité een kort geding aanspande. De voorzieningenrechter achtte de vrees van de burgemeester voor ernstige wanordelijkheden door confrontaties tussen beide groeperingen gegrond. Het is niet bekend of de tegendemonstranten tot een bepaalde groepering horen, maar het lijkt te gaan om lokale jongeren.

De politie begeleidde zaterdag een aantal rechtse demonstranten van de snelweg naar het centrum, aldus een politiewoordvoerder. In de lucht hing een politiehelikopter. De politie is in de stad aanwezig met onder meer de Mobiele Eenheid en politie te paard.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
shit dat heb ik gemist 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 18:28:
Ze werden echt finaal afgezeken door een grootte groep dtcérs DOETINCHEM NAZI VRIJ!!

Ja, maar we werden wel 3,5 uur lang door die KUT ME vastgehouden :s

bahbah

KUT nazi's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H4L] NICKNAK op zaterdag 24 februari 2007 om 18:40:
Door de aanwezigheid van de groep tegendemonstranten kreeg de demonstratie een grimmig karakter. De Mobiele Eenheid heeft hen voorafgaand aan de demonstratie ingesloten en een deel van de leden afgevoerd. Dat gebeurde per bus.

3,5 uur lang :S vastgezeten.... terwijl ik niks met de AFA of NVU heb.

kwam alleen voor de spectakel :P

Waarschuw beheerder
haha serieus ? ja had het al gehoord van tjillem. hoezo dan waar stonden jullie?
Waarschuw beheerder
schuin tegenover station, bij counter Bos daarvoor :D

heletijd daar ingesloten gweest

Waarschuw beheerder
heh wij stonden bij die bakkerij in de buurt vlak daarvoor... iedereen ineens rennen want ze kwamen ergens anders bij de melkweg deruit.

[img width=640 height=480 cacheid=000d9e3d00270a52992f67c41a01c8c81f]http://img404.imageshack.us/img404/9884/foto0544sq8.jpg[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=000d9e4700270a61abf4b1081a01c8c81f]http://img122.imageshack.us/img122/2714/foto0546wx8.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze hadden geluk dat ze zo goed beschermd werden door de politie...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hammertime op zaterdag 24 februari 2007 om 19:02:
Ja, maar we werden wel 3,5 uur lang door die KUT ME vastgehouden

Je gaat er toch zelf heen? Dus je kiest er ook zelf voor om vast gehouden te worden door de ME!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op zaterdag 24 februari 2007 om 20:05:
Je gaat er toch zelf heen? Dus je kiest er ook zelf voor om vast gehouden te worden door de ME!

Dat dacht ik dus ff niet. Iedereen die rond 13:15 op de terborgseweg van station richting het centrum liep werd ingesloten. Maakte niet uit of je iets met de demonstratie of tegen demonstratie te maken had.
Er liepen ook gewoon oude mensen met honden, moeders met kinderen en meisjes die naar de stad wouden gaan winkelen tussen.
Die oude mensen enzo hielden ze eerst ook vast maar lieten ze al vrij snel weer gaan.
Daarna vertrok een grote groep met een bus en het was de bedoeling dat iedereen met bussen afgevoerd werd maar uiteindelijk hebben we nog gewoon tot 16:00 in dat klote weer kunnen wachten tot alles afgelopen.
Had zelf ook niets met die tegen demonstratie te maken maar bevond me op dat moment wel in de buurt van het station en was dus de sjaak.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op zaterdag 24 februari 2007 om 20:05:

heh hoezo dat dan weer? net wat Wonderchild zegt je wilt gewoon naar de stad gaan shoppe weet ik veel,en je word vast gezet voor zown lange tijd voor niks... terwijl de menigte al lang verderop was! je kiest daar toch niet voor of wel haha.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 20:33:
Uitspraak van Kein Zurück op zaterdag 24 februari 2007 om 20:05:

heh hoezo dat dan weer? net wat Wonderchild zegt je wilt gewoon naar de stad gaan shoppe weet ik veel,en je word vast gezet voor zown lange tijd voor niks... terwijl de menigte al lang verderop was! je kiest daar toch niet voor of wel haha.

Omdat je toch zo stom bent om toch via die weg te gaan,
terwijl er op internet en op teletekst stond dat ze demonstraten daar langs gaan.

en denk jij nou zelf dat iedereen die daar was daar toevallig liep!!! Kom op zeg, wij zijn allemaal nieuwsgierige nederlanders die met de neus vooraan willen staan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 20:33:

Dat noemt met op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 21:26:
terwijl er op internet en op teletekst stond dat ze demonstraten daar langs gaan.

en denk jij nou zelf dat iedereen die daar was daar toevallig liep!!! Kom op zeg, wij zijn allemaal nieuwsgierige nederlanders die met de neus vooraan willen staan.

t

toevallig wou ik ook naar de stad in doetinchem,en ik wist wel van dat gedoe maar niet hoe ze precies liepen hoor..was ik gegaan rond die tijd was het gewoon toeval geweest

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 24 februari 2007 om 23:15:
toevallig wou ik ook naar de stad in doetinchem,en ik wist wel van dat gedoe maar niet hoe ze precies liepen hoor..was ik gegaan rond die tijd was het gewoon toeval geweest

Dan had je gewoon niet meer dan pech gehad,
en niet moeten gaan lopen zeiken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 23:16:
en niet moeten gaan lopen zeiken.

nee ik had het wel mooi gevonden eingelijk :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 24 februari 2007 om 23:20:
nee ik had het wel mooi gevonden eingelijk

het is toch wel weer een ervaring op zich ;)
Waarschuw beheerder
donateur
idd das ook een invulling voor de zaterdagmiddag 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 21:26:

Lul maar niet zo stom, ik was idd een nieuwsgierige nederlander die de demonstratie wou zien en hoe het zou gaan verlopen maar er waren ook aan aantal mensen die ze vast hielden die gewoon zeiden van nou ja wat is dit nu weer voor onzin, wat boeit mij die hele fucking demonstratie nou??
Als je je hond gaat uit laten,toevallig langs komt fietsen of wilt gaan winkelen zit je echt niet te wachten op dat je daar 3 uur moet gaan staan door de ME.
Deze weg is de weg van trein en busstation naar het winkelcentrum.

Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op zaterdag 24 februari 2007 om 22:44:
Dat noemt met op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats.

Maar dat wil niet zeggen dat je er zelf voor kiest om vast gehouden word en het maar goed moet vinden.
Ik had het op een gegeven moment gehad maar op zich nog genoeg gelachen omdat er veel bekenden waren enzo maar als je daar als moeder met met 2 kinderen staat kan ik me voorstellen dat je angstig wordt.

Ik snap trouwens helemaal niet dat de NVU een vergunning heeft gekregen want de gemeente wist dondersgoed dat er zoiets ging gebeuren. Er was niet voor niet zoveel politie en ME in Doetinchem
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FK82 op zaterdag 24 februari 2007 om 23:55:
Maar dat wil niet zeggen dat je er zelf voor kiest om vast gehouden word en het maar goed moet vinden.

Mijn kerel heeft 3 weken geleden ook onterecht vast gezeten 2 dagen.
Hoor je toch ook niemand over klagen?

Waarschuw beheerder
donateur
Lul maar niet zo stom,

Nou uit mijn mond komt geen onzin,
in tegen stelling tot die van jou.

ik was idd een nieuwsgierige nederlander die de demonstratie wou zien en hoe het zou gaan verlopen maar er waren ook aan aantal mensen die ze vast hielden die gewoon zeiden van nou ja wat is dit nu weer voor onzin, wat boeit mij die hele fucking demonstratie nou??
Als je je hond gaat uit laten,toevallig langs komt fietsen of wilt gaan winkelen zit je echt niet te wachten op dat je daar 3 uur moet gaan staan door de ME.
Deze weg is de weg van trein en busstation naar het winkelcentrum.

Alsof ik dat niet weet. Maar toch, je had kunnen weten dat op dat moment de demonstratie daar zou kunnen zijn.
Het stond overal namelijk,
dus je moet nog steeds niet zeiken als je er onwillig tussen gezet bent.

Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op zondag 25 februari 2007 om 00:07:

Heel vervelend,
maar niks aan te doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op zondag 25 februari 2007 om 00:07:
Hoor je toch ook niemand over klagen?

Maar daar heeft hij ook zelf voor gekozen en vindt hij goed??

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 00:10:
Nou uit mijn mond komt geen onzin,
in tegen stelling tot die van jou.

Was jij er bij dan? Denk je nu echt dat sommige mensen er aan denken dat op dat moment een demonstratie gaande is in Doetinchem??? Dan bedoel ik vooral de mensen die toevallig langs komen fietsen of willen gaan winkelen of wat dan ook. En als je het weet wil dat dus zeggen dat je ook al weet dat je daar word vastgehouden?
80% van de personen waren er idd voor de tegendemonstratie of sensatie.
En het ging helemaal niet om die demonstratie maar om de tegen demonstratie die de burgermeester verboden had.

Alsof ik dat niet weet. Maar toch, je had kunnen weten dat op dat moment de demonstratie daar zou kunnen zijn.
Het stond overal namelijk,
dus je moet nog steeds niet zeiken als je er onwillig tussen gezet bent.

IK loop er niet over te zeiken dat IK er tussen bent gezet maar kan me voorstellen dat anderen er over lopen te klagen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heel vervelend,
maar niks aan te doen.

Nope idd helemaal niks aan te doen.
Maar je hoort er ook niemand over zeuren.
Maar Wonderchild® jankt al dat hij/zij een uurtje of 2/3 vast gestaan heeft door de ME.
Moest je daar maar niet heen gaan.

Uitspraak van FK82 op zondag 25 februari 2007 om 00:27:
om de tegen demonstratie die de burgermeester verboden had.

Wie geeft jullie dan het recht om daar toch wéér WEL te willen ''demonstreren'' ?

Uitspraak van FK82 op zondag 25 februari 2007 om 00:27:
IK loop er niet over te zeiken dat IK er tussen bent gezet maar kan me voorstellen dat anderen er over lopen te klagen.laatste aanpassing 25 februari 2007 00:28

Doe je wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op zondag 25 februari 2007 om 02:05:
Maar Wonderchild® jankt al dat hij/zij een uurtje of 2/3 vast gestaan heeft door de ME.
Moest je daar maar niet heen gaan.

Lezen doe je ook maar half zie ik.

Wie geeft jullie dan het recht om daar toch wéér WEL te willen ''demonstreren'' ?

Wie is jullie?????
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik had niets met die demonstratie of tegen demonstratie te maken.
En ik zeg ook nie dat ik een toevallige voorbijganger was.

Doe je wel.

Nee doe ik NIET!! Ik vertelde wat er gebeurd is en daar trek jij meteen je conclusies uit.
Het enige waar ik over liep te klagen was dat kut weer.
Waarschuw beheerder
Een beetje jammer dat dit soort mensen naar Doetinchem moeten komen om te laten zien hoe dom en zielig ze zijn.

ik vind dat jij je oordeel wel snel hebt klaar staan...
maar goed... dat is blijkbaar jou ongezouten mening over het recht dat vrijheid van meningsuiting heet...

ik was helaas te vroeg vertrokken uitt DTC om deze Carnavals optocht van Links en Rechts te bekijken :(
glad vergeten...

Waarschuw beheerder
Extreem rechts wil demonstratie

DOETINCHEM De extreem rechtse partij de Nederlandse Volksunie (NVU) wil zaterdag 24 februari gaan demonstreren in Doetinchem. De partij heeft darvoor vergunning aangevraagd bij de gemeente Doetinchem. Burgemeester Kaiser, die verantwoordelijk is voor

zijn ok mensen en die mogen ook achter hun mening staan dus geef de mensheid de vrijheid :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zondag 25 februari 2007 om 09:44:
ik vind dat jij je oordeel wel snel hebt klaar staan...
maar goed... dat is blijkbaar jou ongezouten mening over het recht dat vrijheid van meningsuiting heet...

vind jij die mensen slim dan? iemand haten omdat die een andere kleur heeft..?
die gasten zijn net zoals elke extremisten een stel mafkezen die ik liever onder de grond dan erop zie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FK82 op zondag 25 februari 2007 om 07:11:
Nee doe ik NIET!! Ik vertelde wat er gebeurd is en daar trek jij meteen je conclusies uit.
Het enige waar ik over liep te klagen was dat kut weer.

Je denkt schijnbaar dat ik dom ben ofzo.
Iedereen is nieuwschierig, en iedereen wil weten wat er aan de hand is.

Uitspraak van Pietertje Geluk op zondag 25 februari 2007 om 11:44:
die ik liever onder de grond dan erop zie!

Ik ruik hier zelf ook weer discriminatie :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op zondag 25 februari 2007 om 11:44:
vind jij die mensen slim dan? iemand haten omdat die een andere kleur heeft..?
die gasten zijn net zoals elke extremisten een stel mafkezen die ik liever onder de grond dan erop zie!

dat zegt niks over het intellect van de persoon.
Ik vind beide partijen kansloos.... maar dat is mijn ongezouten mening...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 19:15:
heh wij stonden bij die bakkerij in de buurt vlak daarvoor... iedereen ineens rennen want ze kwamen ergens anders bij de melkweg deruit.

Wat een dombo's, ze hebben de Nederlandse vlag op zijn kop :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op zondag 25 februari 2007 om 11:50:
Je denkt schijnbaar dat ik dom ben ofzo.

Nee dat denk ik helemaal niet. Ben niet zo kortzichtig dat ik iemand na een paar forumberichten dom vind.
Dit is weer je eigen conclusie!

Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op zondag 25 februari 2007 om 11:50:
Iedereen is nieuwschierig, en iedereen wil weten wat er aan de hand is

Veel mensen wel maar een aantal niet. Dan denk ik van als politie/ME zijnde, laat je bepaalde mensen meteen door zonder eerst een half uur moeilijk gedoe, gezeur en gezeik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op zondag 25 februari 2007 om 12:11:
waarom zout jij je mening nooit? ik vind hem namelijk wat flauw...

dat mag jij van mijn mening vinden...

veel geblaat weinig wol...