Partyflock

Forumonderwerp · 931313
1 volger · 16065x bekeken

Waarschuw beheerder
Motor GP wat vinden jullie ervan?? en wie word er wereldkampioen dit jaar??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 januari 2009 om 20:01:
Akrapoviç Hexagonal Shorty

puike piep !! ziet er mooi uit. voor mij gaat het op me 08 model ook akra worden of een arrow. maar deze is wel mooi eenwieltje;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 januari 2009 om 20:01:
Zo klinkt 'ie.

gruwelijk:respect:
Waarschuw beheerder
Lijkt wel de standaard R6 pot ;)

Maar ik weet gelukkig wel beter :).
Klinkt wel leuk! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore_lover op zondag 11 januari 2009 om 18:33:
Lijkt wel de standaard R6 pot

Maar ik weet gelukkig wel beter .
Klinkt wel leuk!

Hij oogt 10x beter als de standaard R6 (of de net zo korte GSX-R600 ;) ) pot.

Maar thanks. :yes:
Uitspraak van HoNdA 1000RR MULTI GEK op zaterdag 10 januari 2009 om 23:38:
puike piep !! ziet er mooi uit. voor mij gaat het op me 08 model ook akra worden of een arrow. maar deze is wel mooi eenwieltje

Thanks. Ik zou als ik jou was voor Arrow gaan. Onder een 600RR of 1000RR hoort gewoon een Arrow. :yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 januari 2009 om 11:15:
gruwelijk

Thanks. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore_lover op donderdag 8 januari 2009 om 16:42:
12 april gaan we weer beginnen! Jeej

[img width=1024 height=768]http://resources.motogp.com/files/images/xx/2008/MotoGP/Post/non/236530_Marlboro+Official+Wrooom+2009+presentation+at+Madonna+di+Campiglio-1280x960-jan13.jpg._original.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
vet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en benieuwd naar Hayden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maso op dinsdag 13 januari 2009 om 20:29:
en benieuwd naar Hayden :)

me 2 :yes::yes::D

Waarschuw beheerder
Ik ben zeker ook benieuwd naar dovi bij het Repsol team
Deed het aardig met een klanten Honda
Waarschuw beheerder
Al met al dit wordt een verrassend jaar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 december 2008 om 19:17:
Kawasaki trekt zich terug uit de MotoGP

Zeer jammer, het startveld was al niet erg groot. :(

Ik ben benieuwd hoe ze dit willen oplossen, want met het huidige aantal deelnemers (17)
is het volgens de reglementen geen Wereldkampioenschap meer (minimaal 18).

Uitspraak van Hardcore_lover op woensdag 14 januari 2009 om 20:57:

Jazeker, titelkandidaten zat.

Rossi, Lorenzo, Hayden, Stoner, Pedrosa, Dovizioso, Gibernau

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore_lover op woensdag 14 januari 2009 om 20:57:

Uitspraak van RobboStyle op maandag 19 januari 2009 om 10:38:
Jazeker, titelkandidaten zat.

Rossi

:lol:

Ja wordt indd weer mooi jaar :yes:
mag van mij al weer beginnen!
duurt veel ste lang

Waarschuw beheerder
Zeer jammer, het startveld was al niet erg groot.

Ik ben benieuwd hoe ze dit willen oplossen, want met het huidige aantal deelnemers (17)
is het volgens de reglementen geen Wereldkampioenschap meer (minimaal 18).

Ze hebben afgelopen week gewoon getest op Eastern Creek circuit... Blijft een beetje vaag allemaal, maar misschien krijgen we dus toch kawasaki's maar dan als semi fabrieks team, onder een ander, privé, team ondergebracht.

Kawasaki test Ninja ZX-RR 2009 op Eastern Creek

Kawasaki is op het circuit van Eastern Creek in Australië begonnen met het testen van de nieuwe Ninja ZX-RR 2009. Ondanks dat de Japanse fabrikant zich voor het komend seizoen heeft terug getrokken uit de MotoGP kwamen Olivier Jacque en Tamaki Serizawa toch in actie met de nieuwe voor 2009 ontwikkelde MotoGP machine.

De tweedaagse privétest op het circuit nabij Sydney, die met Europese monteurs en Japanse technici werd afgewerkt, was erop gericht om het ontwikkelingswerk te beoordelen welke de afgelopen maanden is doorgevoerd aan de Ninja ZX-RR.

Jacque begon aan de test met de 2008 versie van de Kawasaki om vertrouwd te raken met het circuit waar hij in 1996 nog op het podium stond in de 250cc categorie. Zowel Jacque als Serizawa reden later met de 2009 versie van de ZX-RR, die op diverse punten is verandert ten opzichte van het 2008 model, op zoek naar mogelijke kinderziektes in het nieuwe ontwerp.

Na enkele ronden was Jacque echter al positief over de nieuwste versie van de ZX-RR,

"Ik heb natuurlijk nog maar enkele ronden kunnen rijden met de nieuwe motor maar mijn eerste indruk is redelijk positief, het voelt allemaal wat lichter aan en daardoor ook beter handelbaar. Het werk wat de afgelopen maanden is gedaan heeft zeker positief uitgepakt. Nu moeten we kilometers maken om een betere indruk te krijgen van het potentieel van de nieuwe ZX-RR Kawasaki."

De opgewaardeerde ZX-RR is in vergelijking met de vorige versie smaller geworden en het rijwielgedeelte is aangepast. Daarnaast heeft de motor een vernieuwde swingarm en een nieuw motorblok. Dit was de shakedown test voor de nieuwe motor omdat het tot nu toe te koud was om te testen op het testcircuit van Kawasaki op Autopolis.

Ondanks het feit dat Kawasaki zich als fabrieksteam heeft teruggetrokken uit het MotoGP wereldkampioenschap zal de 2009 Ninja ZX-RR eventueel beschikbaar komen voor privé teams. Onderhandelingen om dit te realiseren zijn nog steeds gaande maar Kawasaki gaf echter aan dat deze test niets te maken had met het beschikbaar stellen van de machines aan een andere partij maar dat de test in Australië al gepland stond ver voordat de fabriek de beslissing had genomen zich terug te trekken uit het kampioenschap en deze niet meer afgelast kon worden.

BRON:Racesport.nl

Filmpje: http://www.motogp.com/en/videos/2008/Kawasaki+debut+the+09+Ninja+ZX+RR+at+Eastern+Creek+3

Of Rossi of Stoner pakt de titel in 2009, outsider: Pedrosa, Lorenzo, Hayden en Dovizioso. Gibernau gaat geen potten breken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 19:28:
Gibernau gaat geen potten breken..

Alleen botten misschien ;-) Daarover gesproken mag ik hopen dat Lorenzo er dit jaar wél gewoon lekker op blijft zitten. Die jongen heeft ook een break van het ziekenhuis nodig..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 19:28:
Kawasaki test Ninja ZX-RR 2009 op Eastern Creek

dat klopt, om te kijken of de ontwikkeling van machine de goede kant op gaat.
maar het blijft een raar verhaal. stoppen met racen maar wel doorgaan met testen :vaag:

we zullen zien... maar wel zeer jammer, want dat geluid wat dat ding maakt, is de mooiste van het veld!

Uitspraak van Santanico Pandemonium op dinsdag 20 januari 2009 om 04:22:
Uitspraak van OneWheel op maandag 19 januari 2009 om 19:28:
Gibernau gaat geen potten breken..

Alleen botten misschien

ja, ben benieuwd hoe vaak hij bodemonderzoek zal gaan doen, maar om Du Puniet te overtreffen,
kan nog best moeilijk worden ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Santanico Pandemonium op dinsdag 20 januari 2009 om 04:22:
Alleen botten misschien Daarover gesproken mag ik hopen dat Lorenzo er dit jaar wél gewoon lekker op blijft zitten. Die jongen heeft ook een break van het ziekenhuis nodig..

Dat was best sneu idd om te zien afgelopen seizoen.. Kerel had er de snelheid goed inzitten.
Hopen dat hij er volgend jaar wat vaker op blijft zitten. Lijkt wel een beetje op Stoner die in z'n debuut seizoen een abonnementje grindbak had en het jaar erop werd hij WK.
Uitspraak van RobboStyle op dinsdag 20 januari 2009 om 12:18:
dat klopt, om te kijken of de ontwikkeling van machine de goede kant op gaat.
maar het blijft een raar verhaal. stoppen met racen maar wel doorgaan met testen

we zullen zien... maar wel zeer jammer, want dat geluid wat dat ding maakt, is de mooiste van het veld!

Mooiste geluid is die van de Desmocedici!

Jah raar verhaal, waarom zou je de ontwikkeling van de machine doorzetten als je er toch uitstapt? Omdat het circuit al afgehuurd was voor die dag.. Kweet niet wat ik ervan deken moet.

Waarschuw beheerder
Ghehe, lache...

Casey Stoner veslaat Felipe Massa in ice kart race

De derde week van 2009 stond in het teken van de presentatie van de Ducati GP9 in het Italiaanse skioord madonna di Campiglio. De week wordt traditioneel afgesloten met een kart race op ijs en daarin wist Casey Stoner dit jaar de overwinning te pakken.

Ducati Marlboro coureur Casey Stoner begon het nieuwe jaar dus goed met een overwinning. Het was echter geen race op een motor maar ene race met karts waarin hij het op moest nemen tegen zijn teamgenoot Nicky Hayden, testrijder Vito Guareschi en Ferrari coureurs Felipe Massa en Luca Badoer. Dudú, de broer van Massa nam de plaats van de zieke Kimi Raikkonen in.
Voor de race was er een kwalificatie gereden waarin Badoer de snelste tijd had weten te realiseren voor Stoner. De race zelf was niet makkelijk, het was dan wel vriendschappelijk maar het is voor topsporters moeilijk om zich in wat voor competitie dan ook in te houden. Vooral de strijd tussen Massa en Stoner was hevig te noemen.

In eerste instantie was het Badoer die de race leidde maar door een probleem met zijn kart terug viel, daarna had Massa een tijdje aan de leiding gelegen voordat hij door een foutje Stoner voor zich moest dulden en de Australiër wilde die leidende positie niet prijsgeven. Badoer werd uiteindelijk nog derde voor Nicky Hayden, Guareschi en Massa's broer.

BRON: Racesport.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 januari 2009 om 17:26:
Mooiste geluid is die van de Desmocedici!

vind ik ook, die doet gewoon pijn aan je oren zo hard

die van de Kawa's vind ik persoonlijk geen reet aan, behalve dat filmpje
van die Screamer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobboStyle op dinsdag 20 januari 2009 om 12:18:
ja, ben benieuwd hoe vaak hij bodemonderzoek zal gaan doen, maar om Du Puniet te overtreffen,
kan nog best moeilijk worden

Haha, das waar. Arme Randy.. heb 'm een paar keer persoonlijk meegemaakt: vrij heetgebakerd mannetje, geen wonder als je zoveel grind hapt ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 januari 2009 om 17:26:
Lijkt wel een beetje op Stoner die in z'n debuut seizoen een abonnementje grindbak had en het jaar erop werd hij WK.

Klopt. Ik gun Lorenzo die Stoner-route zeker. Stoner is zonder z'n Duc wel wat glans van af. Geweldige rijder natuurlijk, maar bij hem is het vooral de combinatie met de juiste motor naar mijn gevoel. Bij types als Rossi en Lorenzo puur de rijder. Rossi wint het als hij goed in z'n vel zit zowiezo nog op een snorscooter :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Santanico Pandemonium op woensdag 21 januari 2009 om 03:08:
Rossi wint het als hij goed in z'n vel zit zowiezo nog op een snorscooter

Meer tegenstand zal de race leuker maken, maar qua spanning kan je misschien beter naar de SBK kijken ;)
alhoewel ik de 125cc ook mooi vind.
Zo close racen, kuip aan kuip, duwen met je elleboog, dat is toch wat je als toeschouwer wil zien?? :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 januari 2009 om 18:48:
Casey Stoner veslaat Felipe Massa in ice kart race

En dat moet de eer van ferrari hoog houden in 2009?? haha ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Santanico Pandemonium op woensdag 21 januari 2009 om 03:08:
Klopt. Ik gun Lorenzo die Stoner-route zeker. Stoner is zonder z'n Duc wel wat glans van af. Geweldige rijder natuurlijk, maar bij hem is het vooral de combinatie met de juiste motor naar mijn gevoel. Bij types als Rossi en Lorenzo puur de rijder. Rossi wint het als hij goed in z'n vel zit zowiezo nog op een snorscooter

Mwah kweet niet. :) Ik denk niet dat je wie dan ook met Rossi kan vergelijken. Het is ook voor Lorenzo gewoon een feit dat de combinatie motor - coureur moet kloppen. Stoner ging op z'n klanten(!) Honda zeker zo hard als Lorenzo op z'n Yamaha, alleen beide een ongelukkig eerste seizoen gehad, ik vind Lorenzo niks beter als Stoner.

Hoop voor Lorenzo ook op betere tijden, want een smaakmaker is het zeker en dat is mooi om te zien EN goed voor de sport.

Uitspraak van RobboStyle op woensdag 21 januari 2009 om 11:47:
Meer tegenstand zal de race leuker maken, maar qua spanning kan je misschien beter naar de SBK kijken
Zo close racen, kuip aan kuip, duwen met je elleboog, dat is toch wat je als toeschouwer wil zien??

Mee eens, ik vind sowieso de WSBK leuker om te kijken, maar motoGP blijft gewoon beste van het beste, die omgebouwde straatfietsen uit het WSBK kunnen gewoon niet op tegen de prototype racers in de GP's.

125CC vind ik leuk om te zien, omdat de vechtlust en niet nadenken en gewoon gáán mentaliteit van die jonge gasten gewoon vet is om te zien. De 250 gaat gewoon net wat harder en blijft een klasse waar je altijd close racing ziet, gasten die gaan tot het gaatje voor een overwinning, maar wel met net wat ervarenere coureurs. Zie de 250 liever als de 125.

Waarschuw beheerder
En dat moet de eer van ferrari hoog houden in 2009?? haha

Jah idd, mooi :lol:

Waarschuw beheerder
Meer tegenstand zal de race leuker maken, maar qua spanning kan je misschien beter naar de SBK kijken ;)

Is ook zo :yes:
is ook mooier om te zien :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 16:01:
Stoner ging op z'n klanten(!) Honda zeker zo hard als Lorenzo op z'n Yamaha, alleen beide een ongelukkig eerste seizoen gehad, ik vind Lorenzo niks beter als Stoner.

Ik heb het niet zo zeer over snelheid.. Maar hoe Lorenzo met 2 gebroken enkels afgelopen seizoen op het podium belandde.. dat toont toch wel karakter :D Kan me nog herinneren hoe Gibernau in zijn hoogtijdagen bij elke gebroken duimnagel zat te jammeren dat dat de reden was dat hij geen eerste werd. Natuurlijk is Lorenzo geen Rossi, maar het is een joch met een ongelooflijk talent, doorzettingsvermogen en meer hart voor z'n sport dan z'n inkomsten. Wat dat betreft bedoel ik maar dat ik een gelijkenis zie met een jonge Rossi :)
Meer tegenstand zal de race leuker maken, maar qua spanning kan je misschien beter naar de SBK kijken

Ik kijk naar alles, van 125cc tot aan SBK en juist die 2 zijn meestal het spannendst qua gevechten, vaak niet weten wie er zal winnen tot de eindstreep in zicht nadert. Daar geef ik je gelijk in :) Maar mijn hart ligt uiteindelijk toch bij MotoGP..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Santanico Pandemonium op zaterdag 24 januari 2009 om 01:40:
Ik heb het niet zo zeer over snelheid.. Maar hoe Lorenzo met 2 gebroken enkels afgelopen seizoen op het podium belandde.. dat toont toch wel karakter

Precies, respect voor lorenzo :respect:

Natuurlijk is Lorenzo geen Rossi, maar het is een joch met een ongelooflijk talent, doorzettingsvermogen en meer hart voor z'n sport dan z'n inkomsten. Wat dat betreft bedoel ik maar dat ik een gelijkenis zie met een jonge Rossi

:yes: True heb je ook gelijk in
en lorenzo is ook goed fanatiek :|
mooi om te zien ook altijd :yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb het niet zo zeer over snelheid.. Maar hoe Lorenzo met 2 gebroken enkels afgelopen seizoen op het podium belandde.. dat toont toch wel karakter Kan me nog herinneren hoe Gibernau in zijn hoogtijdagen bij elke gebroken duimnagel zat te jammeren dat dat de reden was dat hij geen eerste werd. Natuurlijk is Lorenzo geen Rossi, maar het is een joch met een ongelooflijk talent, doorzettingsvermogen en meer hart voor z'n sport dan z'n inkomsten. Wat dat betreft bedoel ik maar dat ik een gelijkenis zie met een jonge Rossi

Jah Gibernau is ook wel het andere uiterste, kon me zwaar ergeren aan hem. Het was net Biaggi 2, van mij had hij heel niet terug hoeven komen.
Lorenzo heeft zeker wel wat weg van een jonge Rossi idd, kijk ook maar is naar de shows die hij neer kan zetten na een race. Zoals Rossi dat ook kon (en nog steeds kan). Maar ik geloof er niet in dat er zo 1, 2, 3 een "nieuwe" Rossi opstaat, daar zit meestal wel één of een paar generatie coureurs tussen.
Ik kijk naar alles, van 125cc tot aan SBK en juist die 2 zijn meestal het spannendst qua gevechten, vaak niet weten wie er zal winnen tot de eindstreep in zicht nadert. Daar geef ik je gelijk in Maar mijn hart ligt uiteindelijk toch bij MotoGP..

Ik zie ook nagenoeg alles, als het ff kan volg ik zoveel mogelijk van de BSB en ga ik bij ONK races ook kijken.
MotoGP blijft gewoon toch het mooist.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 januari 2009 om 12:23:
True heb je ook gelijk in
en lorenzo is ook goed fanatiek
mooi om te zien ook altijd

Wanneer begint het baco seizoen weer @ Assen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 januari 2009 om 17:07:
k zie ook nagenoeg alles

Behalve als je in slaap valt op de bank snachts :X :lol:!

Wanneer begint het baco seizoen weer @ Assen?

Eind maart de 29ste, voor de auto's..
En in april voor motoren :yes:

11 t/m 13 april paasraces! :cheer:
Dus dan begint t weer voor mij b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 januari 2009 om 23:59:
Behalve als je in slaap valt op de bank snachts !

Nou! Was ook wel op een onmenselijk tijdstip ghehe. :vaag: :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 januari 2009 om 23:59:
11 t/m 13 april paasraces!
Dus dan begint t weer voor mij

Dan is er ook supercup/KNMV cup he? Dan ben ik er waarschijnlijk ook wel, de vriend van me ex moet racen dan en nog wat vage kennissen van me, racen allemaal Supercup600.
Waarschuw beheerder
Jah Gibernau is ook wel het andere uiterste, kon me zwaar ergeren aan hem. Het was net Biaggi 2

:roflol: :lol:
Waarschuw beheerder
Nieuw spul voor de caravan!

Horeca Koelkast
6500 Watt generator
80 mtr Stroomdraad.
Sticker MotoGP (Orginele kleuren) 150cm bij 65cm :)

Nog op zoek naar een biertapinstallatie :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 januari 2009 om 16:29:
Nou! Was ook wel op een onmenselijk tijdstip ghehe. :vaag: :P

Hahahaha jawel he :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 januari 2009 om 16:29:
Dan is er ook supercup/KNMV cup he? Dan ben ik er waarschijnlijk ook wel, de vriend van me ex moet racen dan en nog wat vage kennissen van me, racen allemaal Supercup600.

Volgens mij wel ja :yes:
Okee okee b)
Zie k je daar wel weer verschijnen! :lol:

Uitspraak van Hardcore_lover op dinsdag 27 januari 2009 om 21:52:
Nieuw spul voor de caravan!

Horeca Koelkast
6500 Watt generator
80 mtr Stroomdraad.
Sticker MotoGP (Orginele kleuren) 150cm bij 65cm :)

Nog op zoek naar een biertapinstallatie :D

Laat me raden ! ! !

Voor de TT! :lol:

Hahaha geweldig ook altijd hoeveel mense wel niet voor de TT doen :yes::D
Waarschuw beheerder
Is het te raden?. :P

Ps: Mijn caravan gaat al 32 jaar naar de TT ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore_lover op woensdag 28 januari 2009 om 19:33:
Is het te raden?. :P

Ps: Mijn caravan gaat al 32 jaar naar de TT ;)

Kon er nie veel naast zitten nee :lol:

Goeie zaak toch! b)
en nog vele jaren te gaan :yes::D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 januari 2009 om 12:23:
lorenzo is ook goed fanatiek
mooi om te zien ook altijd

In de 250cc vond ik hem altijd zo verschrikkelijk, maar nu hij in de MotoGP zit, vind ik hem juist wel meevallen, blijft gewoon zich zelf, dat doet Dovisioso gelukkig ook.

Maar ja wat moeten we van Pedrosa denken? die is volgens mij diep gezonken en dan vooral door die Alberto Puig:S.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 januari 2009 om 17:46:
Maar ja wat moeten we van Pedrosa denken?

Tsja pedrosa...
persoonlijk heb k er niet veel mee.. :/
maargoed..

Waarschuw beheerder
Kijk er naar uit!!!... Verwacht dit seizoen veel van Hayden!!..

Weet iemand iets van de geruchten over een spaanse zaken man die het Kawa-team gaat laten rijden... Toch kansen voor Melandri (L)

Waarschuw beheerder
Ik heb vrijdag mn nieuwe akra binnen gehad.
Gister ff er onder gehangen en daarna ff wezen rijden voor 't geluid. Lekkere tyfus herrie hoah! B)

Net ff schoongemaakt en pics gemaakt. (mocht wel, meer zout op de weg dan ik sneeuw gezien heb deze winter. :X )
[img width=1024 height=768 cacheid=00105498002d2e0325a3afa21a026dde50]http://i202.photobucket.com/albums/aa85/gRRaafie/S6001321.jpg[/img]
[img width=1024 height=768 cacheid=0010549c002d2e076203d5721a026dde50]http://i202.photobucket.com/albums/aa85/gRRaafie/S6001322.jpg[/img]
[img width=1024 height=768 cacheid=001054a1002d2e0bed4320d21a026dde50]http://i202.photobucket.com/albums/aa85/gRRaafie/S6001324.jpg[/img]

MWWHHOOOAAAAAPPP!!
[img width=1024 height=768 cacheid=001054a2002d2e0e978373b21a026dde50]http://i202.photobucket.com/albums/aa85/gRRaafie/S6001326.jpg[/img]

Ff op laten drogen, kuipen eraf schroeven en dan gaat ze de woonkamer in, ff goed oppoetsen overal.

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 februari 2009 om 11:19:
Kijk er naar uit!!!... Verwacht dit seizoen veel van Hayden!!..

Weet iemand iets van de geruchten over een spaanse zaken man die het Kawa-team gaat laten rijden... Toch kansen voor Melandri

Hoop dat die Hayden ff iedereens ass kicked in 2009!

Spaanse zakenman? Bedoelen ze daar niet gewoon Jorge Martinez van Aspar mee?
In dat geval is dat van de baan.
http://www.racesport.nl/nieuwsbericht.php?id=18598

En verder teleurstellend nieuws..
http://www.racesport.nl/nieuwsbericht/18649/MotoGP-Melandri+en+Hopkins+langer+in+het+ongewisse.html

En verder zijn de 125CC en 250CC teams afgelopen week wezen testen in Jerez en Valencia
http://www.racesport.nl/nieuwsbericht/18652/MotoGP-Bautista+en+Simon+blijven+het+veld+aanvoeren.html
en
http://www.racesport.nl/nieuwsbericht/18662/MotoGP-Bautista+en+Simon+ook+in+de+regen+snel.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ken het geluid van dat uitlaatje maar ik blijf het ook een beetje lullig eruit vinden zien..

Mijn "Persoonlijke" smaak is een wat groter en rianter uitlaatsysteem!

Maar eerlijk is eerlijk ziet er wel gaaf uit bij jouw Suzuki!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore_lover op zondag 1 februari 2009 om 19:03:
Ken het geluid van dat uitlaatje maar ik blijf het ook een beetje lullig eruit vinden zien..

Mijn "Persoonlijke" smaak is een wat groter en rianter uitlaatsysteem!

Maar eerlijk is eerlijk ziet er wel gaaf uit bij jouw Suzuki!

Heb je gelijk in. Ligt er ook net aan wat voor model motor je heb, onder deze motor vind ik bijvoorbeeld de lange versie van deze akrapovic niet mooi. Net als nieuwe type R6, hoort ook gewoon een korte demper onder.

Neem bijvoorbeeld een dikke twin zoals de SP-1 of SP-2 daar MOETEN gewoon 2 grote dikke dempers onder. Zelfde met de RSV Mille.
Waarschuw beheerder
Rsv MOET grote dempers aan elke kant hebben! Dat moet!

En tussendoor.. Ik ben een grote van van de hele grote Naked bikes :).

Denk aan Suzuki B-king
Yamaha V-max

Dat is wat meer mijn type.
Dus alles groter!

Maar ik blijf eerlijk ziet er wel mooi uit onder jouw Suzuki!
Geeft een goede gil lijkt mij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 januari 2009 om 17:46:
Maar ja wat moeten we van Pedrosa denken? die is volgens mij diep gezonken en dan vooral door die Alberto Puig

Uhh.. Wat?? "Die Alberto Puig" heeft wel een straatarme Casey Stoner onder z'n hoede genomen toen nog niemand een greintje talent zag in dat grote Australische gebit van 'm. Puig heeft Stoner gekregen waar hij nu is. Ik weet niet waar Pedrosa de laatste tijd mee bezig is, maar dat zal echt niet (alleen) aan Puig liggen, die man heeft echt wel verstand van zaken..
Misschien trekt Pedrosa wel een Poggiali stunt en vertrekt hij opeens uit de moto gp met een klinische depressie. Met dat chagerijnige hoofd zou het me niet verbazen. Overigens wel alle respect dat een kereltje wat het formaat en gewicht heeft van een kunststof bijzettafel het toch nog zo ver heeft kunnen schoppen op zoveel cc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Santanico Pandemonium op zondag 1 februari 2009 om 22:06:
Overigens wel alle respect dat een kereltje wat het formaat en gewicht heeft van een kunststof bijzettafel het toch nog zo ver heeft kunnen schoppen op zoveel cc.

Nagenoeg zelfde formaat als Melandri. ;) Ook die is ex 250CC wereldkampioen en vice wereldkampioen motoGP. En bijvoorbeeld een Loris Capirossi ook. Daarmee trap ik echt Pedrosa niet naar beneden, geef alleen aan dat het prima te doen is zo'n GP fiets voor kleine kereltjes in vorm. Ik bedoel laten we realistisch zijn, die 990 woog ook maar wat? een goeie 145 kg?

Uitspraak van Santanico Pandemonium op zondag 1 februari 2009 om 22:06:
Uhh.. Wat?? "Die Alberto Puig" heeft wel een straatarme Casey Stoner onder z'n hoede genomen toen nog niemand een greintje talent zag in dat grote Australische gebit van 'm. Puig heeft Stoner gekregen waar hij nu is. Ik weet niet waar Pedrosa de laatste tijd mee bezig is, maar dat zal echt niet (alleen) aan Puig liggen, die man heeft echt wel verstand van zaken..
Misschien trekt Pedrosa wel een Poggiali stunt en vertrekt hij opeens uit de moto gp met een klinische depressie. Met dat chagerijnige hoofd zou het me niet verbazen.

Pedrosa is wel altijd het oogappeltje geweest van Puig. Hij heeft Pedrosa wel grotendeels gemaakt, ik heb ook toen hij motogp is gaan rijden en Puig nog erg nadrukkelijk op de voorgrond aanwezig was een grote verandering in negatieve zin zien gebeuren bij Pedrosa, hij werd ERG egoistisch, alsof alles om hem zou draaien en hij de grote man zou zijn die de grote Rossi wel even op z'n plek zou zetten. Daar heeft Puig ook zeker zn aandeel in gehad, dat kan niet anders.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore_lover op zondag 1 februari 2009 om 20:53:
En tussendoor.. Ik ben een grote van van de hele grote Naked bikes .

Denk aan Suzuki B-king
Yamaha V-max

Dat is dan weer niet echt mijn smaak, doe mij maar nakeds als een nieuwe type tuono of de Z1000/Z750 van Kawa ghehe. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 februari 2009 om 19:18:
Neem bijvoorbeeld een dikke twin zoals de SP-1 of SP-2 daar MOETEN gewoon 2 grote dikke dempers onder. Zelfde met de RSV Mille.

:respect:
Waarschuw beheerder
[img width=282 height=282 cacheid=001058d9002d358e1e4f72e31a026f4e8c]http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/components/motogp/rijdersmotogp/images/282x282_NickyHayden.jpg[/img]
Dit gaat 'm worden dit jaar:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tarzan op maandag 9 februari 2009 om 22:00:
Dit gaat 'm worden dit jaar

denk het ook ja.. heb dezelfde gedachten :$..
Waarschuw beheerder
Motor ziet er nu wel saai uit!

heb hem liever op deze! Valt hij nog goed op.

[img width=1024 height=768]http://resources.motogp.com/files/images/xx/2008/MotoGP/Post/non/236027_._original.jpg[/img]

Ik verwacht dat hij het heel goed gaat doen!. Maar niet nr 1. Eerder de 2de of de 3de plek.