Lijkt wel de standaard R6 pot
Maar ik weet gelukkig wel beter .
Klinkt wel leuk!
puike piep !! ziet er mooi uit. voor mij gaat het op me 08 model ook akra worden of een arrow. maar deze is wel mooi eenwieltje
gruwelijk
12 april gaan we weer beginnen! Jeej
![[img width=1024 height=768]http://resources.motogp.com/files/images/xx/2008/MotoGP/Post/non/236530_Marlboro+Official+Wrooom+2009+presentation+at+Madonna+di+Campiglio-1280x960-jan13.jpg._original.jpg[/img]](http://resources.motogp.com/files/images/xx/2008/MotoGP/Post/non/236530_Marlboro+Official+Wrooom+2009+presentation+at+Madonna+di+Campiglio-1280x960-jan13.jpg._original.jpg)
Al met al dit wordt een verrassend jaar!
Kawasaki trekt zich terug uit de MotoGP
Jazeker, titelkandidaten zat.
Rossi
Zeer jammer, het startveld was al niet erg groot.
Ik ben benieuwd hoe ze dit willen oplossen, want met het huidige aantal deelnemers (17)
is het volgens de reglementen geen Wereldkampioenschap meer (minimaal 18).
Kawasaki test Ninja ZX-RR 2009 op Eastern Creek
Uitspraak van OneWheel op maandag 19 januari 2009 om 19:28:
Gibernau gaat geen potten breken..
Alleen botten misschien
Alleen botten misschien Daarover gesproken mag ik hopen dat Lorenzo er dit jaar wél gewoon lekker op blijft zitten. Die jongen heeft ook een break van het ziekenhuis nodig..
dat klopt, om te kijken of de ontwikkeling van machine de goede kant op gaat.
maar het blijft een raar verhaal. stoppen met racen maar wel doorgaan met testen
we zullen zien... maar wel zeer jammer, want dat geluid wat dat ding maakt, is de mooiste van het veld!
ja, ben benieuwd hoe vaak hij bodemonderzoek zal gaan doen, maar om Du Puniet te overtreffen,
kan nog best moeilijk worden
Lijkt wel een beetje op Stoner die in z'n debuut seizoen een abonnementje grindbak had en het jaar erop werd hij WK.
Rossi wint het als hij goed in z'n vel zit zowiezo nog op een snorscooter
Casey Stoner veslaat Felipe Massa in ice kart race
Klopt. Ik gun Lorenzo die Stoner-route zeker. Stoner is zonder z'n Duc wel wat glans van af. Geweldige rijder natuurlijk, maar bij hem is het vooral de combinatie met de juiste motor naar mijn gevoel. Bij types als Rossi en Lorenzo puur de rijder. Rossi wint het als hij goed in z'n vel zit zowiezo nog op een snorscooter
Meer tegenstand zal de race leuker maken, maar qua spanning kan je misschien beter naar de SBK kijken
alhoewel ik de 125cc ook mooi vind.
Zo close racen, kuip aan kuip, duwen met je elleboog, dat is toch wat je als toeschouwer wil zien??
En dat moet de eer van ferrari hoog houden in 2009?? haha
Meer tegenstand zal de race leuker maken, maar qua spanning kan je misschien beter naar de SBK kijken
Stoner ging op z'n klanten(!) Honda zeker zo hard als Lorenzo op z'n Yamaha, alleen beide een ongelukkig eerste seizoen gehad, ik vind Lorenzo niks beter als Stoner.
alhoewel ik de 125cc ook mooi vind.
Ik heb het niet zo zeer over snelheid.. Maar hoe Lorenzo met 2 gebroken enkels afgelopen seizoen op het podium belandde.. dat toont toch wel karakter
Natuurlijk is Lorenzo geen Rossi, maar het is een joch met een ongelooflijk talent, doorzettingsvermogen en meer hart voor z'n sport dan z'n inkomsten. Wat dat betreft bedoel ik maar dat ik een gelijkenis zie met een jonge Rossi
Ik heb het niet zo zeer over snelheid.. Maar hoe Lorenzo met 2 gebroken enkels afgelopen seizoen op het podium belandde.. dat toont toch wel karakter Kan me nog herinneren hoe Gibernau in zijn hoogtijdagen bij elke gebroken duimnagel zat te jammeren dat dat de reden was dat hij geen eerste werd. Natuurlijk is Lorenzo geen Rossi, maar het is een joch met een ongelooflijk talent, doorzettingsvermogen en meer hart voor z'n sport dan z'n inkomsten. Wat dat betreft bedoel ik maar dat ik een gelijkenis zie met een jonge Rossi
Ik kijk naar alles, van 125cc tot aan SBK en juist die 2 zijn meestal het spannendst qua gevechten, vaak niet weten wie er zal winnen tot de eindstreep in zicht nadert. Daar geef ik je gelijk in Maar mijn hart ligt uiteindelijk toch bij MotoGP..
True heb je ook gelijk in
en lorenzo is ook goed fanatiek
mooi om te zien ook altijd
k zie ook nagenoeg alles
Wanneer begint het baco seizoen weer @ Assen?
Behalve als je in slaap valt op de bank snachts !
11 t/m 13 april paasraces!
Dus dan begint t weer voor mij
Nou! Was ook wel op een onmenselijk tijdstip ghehe.![]()
Dan is er ook supercup/KNMV cup he? Dan ben ik er waarschijnlijk ook wel, de vriend van me ex moet racen dan en nog wat vage kennissen van me, racen allemaal Supercup600.
Nieuw spul voor de caravan!
Horeca Koelkast
6500 Watt generator
80 mtr Stroomdraad.
Sticker MotoGP (Orginele kleuren) 150cm bij 65cm
Nog op zoek naar een biertapinstallatie
Is het te raden?.
Ps: Mijn caravan gaat al 32 jaar naar de TT
lorenzo is ook goed fanatiek
mooi om te zien ook altijd
Kijk er naar uit!!!... Verwacht dit seizoen veel van Hayden!!..
Weet iemand iets van de geruchten over een spaanse zaken man die het Kawa-team gaat laten rijden... Toch kansen voor Melandri
Ken het geluid van dat uitlaatje maar ik blijf het ook een beetje lullig eruit vinden zien..
Mijn "Persoonlijke" smaak is een wat groter en rianter uitlaatsysteem!
Maar eerlijk is eerlijk ziet er wel gaaf uit bij jouw Suzuki!
Maar ja wat moeten we van Pedrosa denken? die is volgens mij diep gezonken en dan vooral door die Alberto Puig
Overigens wel alle respect dat een kereltje wat het formaat en gewicht heeft van een kunststof bijzettafel het toch nog zo ver heeft kunnen schoppen op zoveel cc.
Uhh.. Wat?? "Die Alberto Puig" heeft wel een straatarme Casey Stoner onder z'n hoede genomen toen nog niemand een greintje talent zag in dat grote Australische gebit van 'm. Puig heeft Stoner gekregen waar hij nu is. Ik weet niet waar Pedrosa de laatste tijd mee bezig is, maar dat zal echt niet (alleen) aan Puig liggen, die man heeft echt wel verstand van zaken..
Misschien trekt Pedrosa wel een Poggiali stunt en vertrekt hij opeens uit de moto gp met een klinische depressie. Met dat chagerijnige hoofd zou het me niet verbazen.
En tussendoor.. Ik ben een grote van van de hele grote Naked bikes .
Denk aan Suzuki B-king
Yamaha V-max