Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 16:29:zit opzich goed in elkaar, maar haalt het niet bij het origineel
wuha nee natuurlijk niet
Doe ik eens iets wat er gevraagt wordt, is het nog niet goed
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 16:35:ik vind hem een beetje afgezaagd, mischien moet je wat meer eigen creativiteit geven, er zijn echt complete stukken gejat! Hij kan wel kei vet worden maar zo niet!
ik was er ook niet aan begonnnen om met iets nieuws aan te komen zetten.
gewoon wat meer voor de lol
vette track ... enigste wa ik zou doen is mss de kick gewoon iets harder zette, ... klinkt bij mij nog al op de achtergrond effect 

maar heel arrangement voor terreur track is niets op aan te merken, ... door de sound zelf van prodigy is er zelf al zo veel afwisseling genoeg
en by the way ... als je een mega schoon wit onaangeschonden sneeuw tapijt ziet ... dat vraagt om verneukt te worden
dit dus ook

top man
maar heel arrangement voor terreur track is niets op aan te merken, ... door de sound zelf van prodigy is er zelf al zo veel afwisseling genoeg
en by the way ... als je een mega schoon wit onaangeschonden sneeuw tapijt ziet ... dat vraagt om verneukt te worden
dit dus ook
top man
laatste aanpassing
In de early zijn zoveel klappers gebaseerd op andere (heilige) nummers, daar hoor je nooit iemand over mekkeren
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh
Natuurlijk is het niet erg om stukjes uit nummers te halen of wat dan ook..
Maar hij vroeg om AFKRAAK posts!!
Dat is vragen om zeur-reacties heh!!
en achja, ik verveel me
vet
precies! Dan was de achterliggende gedachte ook zo'n beetje
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 14 februari 2007 om 18:08:als je een mega schoon wit onaangeschonden sneeuw tapijt ziet ... dat vraagt om verneukt te worden
precies! Dan was de achterliggende gedachte ook zo'n beetje
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 14 februari 2007 om 18:08:als je een mega schoon wit onaangeschonden sneeuw tapijt ziet ... dat vraagt om verneukt te worden
sneeuw lijkt me koud om te neuken
Maar hij vroeg om AFKRAAK posts
Hij vroeg ook om tips, en bij zo'n topic weet je gewoon ook dat iemand stiekem hoopt op goede reacties..
Uitspraak van Vizz Stick op woensdag 14 februari 2007 om 16:46:gewoon lekker origineel houden
Idd, laten we de creativiteit maar eens achterwege, je kan toch net zo goed iets vets maken met oudere dingen??
Je mag wel wat meer eigen elementen toevoegen vind ik??
En sommige samplesd zijn al zo vaak gebruikt, anyway, tis al wel een goed begin.
laatste aanpassing
Klinkt wel goed, alleen misschien wat meer variatie qua kicks.
Als ik jou was zou ik extra laag toevoegen aan je kick.
De kick klinkt een beetje teveel gepitched.
De kick lijkt heel veel op een kick uit een ouwe track van mij, dat is wel grappig
Maar verder vette track
Keep up the good work
De kick lijkt heel veel op een kick uit een ouwe track van mij, dat is wel grappig
Maar verder vette track
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 09:33:(er zijn tracks waar je uit respect vanaf blijft en dit is een voorbeeld ervan)
Nummer kan tog niet uitgebracht worden dus wat zeik je... De kosten van officiele rechten voor een Rmx zijn tog al schreeuwend duur...
Uitspraak van actief op donderdag 15 februari 2007 om 12:16:Nummer kan tog niet uitgebracht worden dus wat zeik je... De kosten van officiele rechten voor een Rmx zijn tog al schreeuwend duur...
zeg ik dat dan???
ik zeg alleen dat je van zown track afmoet blijven haha
maarja dat is natuurlijk ook weer een kwestie van smaak
indd duur maar ik zou het ook niet snel willen
kijk er zijn een paar namen die het rmxen echt kunnen
Trentemoller en tiefschwarz zijn hier voorbeelden van
als je het wil remixen vind ik dat je een betere track dan het orgineel moet produceren
dan heb je mijn respect
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 09:33:(er zijn tracks waar je uit respect vanaf blijft en dit is een voorbeeld ervan)
intresseert me geen ruk, ik doe wat ik leuk vind
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 13:05:als je het wil remixen vind ik dat je een betere track dan het orgineel moet produceren
dacht je nou dat dat de bedoeling was, met terror en speedcore?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 21:14:had je me wat meer kunnen laten breaken?
misschien was een idioote breakcore track beter geweest
Klinkt wel goed, alleen misschien wat meer variatie qua kicks.
oke, maar ben ik niet van plan
beetje harder en wat meer laag, misschien een toon lager..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 09:33:er zijn tracks waar je uit respect vanaf blijft en dit is een voorbeeld ervan
als je een heel erg serieus nummer maakt heb je HELEMAAL gelijk......... maar dit is terror/speedcore nummer dus fuck hem maar lekker up
Lekker nummertje trouwens, alles goed ingemixed
Toppie