Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 14:03:
Hebben mensen nog tips voor mij als ik het voor het eerst wil gaan gebruiken ? Zoals de hoeveelheid enz ?
Iemand die nog nooit LSD heeft gebruikt moet niet zomaar een trip nemen.
Een papertrip kan in sterkte zo erg varieren, de dealer zal zeggen deze zijn 200 dan zijn ze maar 100 mits de dealer ze heeft laten testen. Daarom kun je bijna nooit met zekerheid zeggen wat je hebt gekocht en dat maakt het doseren erg lastig. Mijn tip: Koop nooit 1 lsd koop een strip laat er 1 testen en ga er boven op zitten iedere keer als je neemt weet je in ieder geval welke kant je op gaat. Je kan dan vertrouwen op je dosering en grenzen gaan opzoeken. Mijn trips zijn gewoon te sterk, die moet je in 8 delen hakken om er zker van te zijn dat de eerste ervaring licht en aangenaam is en blijft,. Bij pakken mag altijd nog na een uurtje ofzo. Een zegel die 400 mu bevat is gewoon teveel, je begint de LSD te voelen en waarneembaar te herkennen van af 25-30 mu. Een goede stevige trip begint rond de 100 neem je meer dan heb je kans op complexe geestelijke gedachtengangen die als je niet fit en gezond bent in de kop voor problemen kunnen gaan zorgen. Vorige maand mijn eerste badtrip ontvagen op 300 mu puur omdat ik oververmoeid was en niet de regels heb opgevolgt.
1) LSD is niet geschikt voor mensen met geestelijke problemen of tijdelijke zware stress.
2) Voor de LSD inname moet je zeer goed uitgerust zijn.
3) Doe de eerste sessie altijd thuis
4) Zorg voor een goede sitter
5) Neem zo min mogelijk en pak later bij.
6) Zorg voor veel decoratie
7) Een vrije dag na de sessie

Voedsel, drinken, en rustige space muziek.
9) Telefoon met volle batterij en bel tegoed.
10) Bereidt je voor lees veel over de LSD en het innemen.
11) Vergeet niet dat dit je eerste sessie is dus een try out het harde echte werk komt pas na 3 x ....
12) Als je paniek gedachtes krijgt blijf jezelf vertellen dat het de drugs is die je zo laat denken alles is nep. Na 10 uur is alles voorbij, deze gedacht is de enige manier om jezelf weer rustig te krijgen vergeet dit punt nooit !!
13) Doe je gordel om en je helm op !!
Heel veel succes ik open een nieuwe topic met verslagen voor de LSD sectie.
Der Lutser