Damn er staan echt mooie bikini's op die site
who cares about die fuckin bikini's
Maar die vrouwens zijn dan ook bloed mooi mooie tieten mooi kleurtje en een fokking mooi figuur
er zitten heel wat uurtjes photoshop in hoor
laatste aanpassing
Uitspraak van MISS-TECHNO is inikke maar idd, wat er in zit mag er ook zekers wezen!op dinsdag 13 februari 2007 om 16:53:
true true true....
Uitspraak van MISS-TECHNO is inal leuke bikini's gescoord of op het oog voor deze zomer???op dinsdag 13 februari 2007 om 15:23:
Ik heb de eerste 2 al besteld, laat de zomer maar komen!
Laat de zomer idd maar komen
Heb alleen nog niet naar bikini's gekeken
Uitspraak van MISS-TECHNO is inal leuke bikini's gescoord of op het oog voor deze zomer???op dinsdag 13 februari 2007 om 15:23:
nog niet
nog niet maar wil een witte denk ik
mja dan de vraag is er ergens een leuke betaalbare in mijn maat en dat valt altijd tegen helaas !!
Uitspraak van .:: x_Manuki ::.zeggen wat een "Brazilliaanse slip" is ??op dinsdag 13 februari 2007 om 20:58:
een best wel hoge volgens mij ?!
mja met zekerheid zeg ik het niet..
Uitspraak van actief op dinsdag 13 februari 2007 om 16:36:nee vast niet ........toch???
Ach ja is in ieder geval wel goed voor me
Was toch al van plan vanavond te gaan sporten dus dat scheelt!!!
ik zou trouwens voor de roze gaan...schijnt minder door
Haha heb je een doel voor de zomer
Donderdag maar hele dag zwemmen ofzo
En die roze ga ik eind van de maand denk ik wel beselling ja...is wel leuk
klopt bij victoria secret gekocht...enige nadeel is dat je enorm veel verzendkosten moet betalen, maarja ik had via mijn broer die in australie woont een bon gekregen om daar dus geld te spenderen. ik zal eerlijk zijn..als ik die bon niet had..had ik er ook niet gekocht.je bent bijna net zoveel geld kwijt aan verzendkosten als de bikini zelf.
klopt bij victoria secret gekocht...enige nadeel is dat je enorm veel verzendkosten moet betalen, maarja ik had via mijn broer die in australie woont een bon gekregen om daar dus geld te spenderen. ik zal eerlijk zijn..als ik die bon niet had..had ik er ook niet gekocht.je bent bijna net zoveel geld kwijt aan verzendkosten als de bikini zelf.
Dat is wel lekker dan dat je broer daar woont
WElke bikini heb je dan?!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 09:37:wil in ieder geval en zwarte
dat is ook wel mooi een zwarte
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 08:08:Haha heb je een doel voor de zomer
Donderdag maar hele dag zwemmen ofzo Helpt ook toch?!
En die roze ga ik eind van de maand denk ik wel beselling ja...is wel leuk )
haha ja idd.... vanavond weer...doel behalen he
Uitspraak van actief op woensdag 14 februari 2007 om 11:35:haha ja idd.... vanavond weer...doel behalen he
heb gister gesport...vanavond rustig avondje (oppassen) en morgen benik vrij misschien uurtje sporten en dan ff zwembad in duiken
Nog niet , Wacht er nog wel even mee! 
Uitspraak van **GrOeNniEj** op woensdag 14 februari 2007 om 12:51:Deze is ook echt heel mooi..
zeker
vooral als je zo'n lichaam hebt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 13:02:vooral als je zo'n lichaam hebt
daar gingen we toch aan werken
Ik was al bezig hoor...komt geen snoepje meer binnen hoor
het broekje is mooi, maar dat topje is niet mooi, tenzij je silleconen tieten hebt.
das waar...anders lijkt het net of ze gigantisch ver uit elkaar staan... Beter gewoon met zo'n ring ertussen dat het allemaal wat dichter bij elkaar zit...
Die jij besteld hebt is trouwens wel helemaal super zeg...
laatste aanpassing

![[..Karstin..]](/images/user/29159_324964.jpg)

dees vind ik mooi maarja die is weer niet in mijn maat