BRUSSEL-Jaarlijks lopen Europese bedrijven miljarden euro's mis door toiletbezoek onder werknemers. 'Dat moet veranderen' aldus voorzitter Barosso. Hij pleit voor toiletbezoek tijdens pauzes en niet onder werktijd. In de VS is het al jaren werknemers niet toegestaan om gedurende werktijd hun behoeften te doen en overtuigden de EU jarenlang om de maatregel over te nemen. De mogelijke maatregel zal zorgen voor nog meer productiviteit en hogere winsten aldus gelukkige aandeelhouders.
zo kan je nog es letterlijk over je werk gaan zeiken
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 20:30:dus gaan we allemaal massaal weer op de "PO" kan je onder je stoel zitten,,
poepen en doorwerken
... dat was ook mijn eerste gedachte
en dan mogen ze idd de pauze wel btje langer gaan maken, als heel het bedrijf dan moet gaan schijten
--> ja, ik denk echt dat ze hiermee de miljoenen euros binnen slepen
houden die EU mensen zich ook nog eens met belangrijke dingen bezig of is het een verlenging van het bedrijfsleven om zo veel mogelijk kosten te besparen?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 00:47:Uitspraak van Sage op maandag 12 februari 2007 om 19:16:
Schijten in de baas zijn tijd, is het beste wat er is
whahah ja echt...dat is zo lekker en vooral als de schoonmaakster net de wc's hebben gedaan
Maar zo zie je maar hoever dit allemaal gaat, ze willen dat je steeds meer een machine wordt.
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 21:48:Uitspraak van Opzeker op maandag 12 februari 2007 om 19:07:
De mogelijke maatregel zal zorgen voor nog meer productiviteit en hogere winsten aldus gelukkige aandeelhouders
meer blaasontsteking en verstopping
En overspannen werknemers.
Top maatregel, hebben ze vast heel lang over na moeten denken.
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 12 februari 2007 om 20:54:tijdslot op de deuren
Klokken met je schijtkaart
Klokken met je schijtkaart
Tja maar wat als je zn irritante drol hebt die je maar voor de helft eruit krijgt en dus afbreekt..
iedereen weet dat het dan 10 minuten vegen is met de pleepapiertjes
geen pretje
gewoon op zn tijd dus
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 19:10:beter kan niet!!!
poepen en er voor betaald worden!!
Juist jij snapt het!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 19:07:toiletbezoek tijdens pauzes en niet onder werktijd
ik schijt als ik daar behoefte aan heb en niet als het hun uitkomt
Uitspraak van ram B ofwat ?! op dinsdag 13 februari 2007 om 18:29:denk dat de werkgevers dan meer geld gaan mislopen door werknemers die zich met buikklachten ziekmelden haha
Jah, inderdaad. Daarnaast zal de arbeidsproductiviteit dalen omdat men zich niet kan concentreren op z'n werk maar alleen maar denkt "ik moet naar de plee". En àls dan eindelijk die pauze is aangebroken, dan neemt de helft langer pauze omdat ze in de rij moesten staan voor de wc. Jah, of de baas moet 5x zoveel ruimte van het gebouw reserveren voor wc's.
Snuggere kerel, die Barosso*
* Maareh, bron??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 12:55:Neuqen tijdens werktijd dan?
Dat is al lang mogelijk. Is namelijk oudste beroep ter wereld
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 19:07:In de VS
't zal ook wel weer es niet, stelletje pipo's daaro