Partyflock
 
Forumonderwerp · 930594
 
het meeste geschikte kadoo voor je vriendin/vriend voor valentine is?
 
Een vakantie naar de zon b) Zodat hij mee mag als koffersjouwer :yes:
 
je vriendin al 4 weken van te voren gek maken met dat je iets leuks voor dr gaat doen, iets heel speciaals, en dat t echt super is, en vervolgens die dag zelf heel nuchter nix doen B)
gewoon een oprecht gebaar ;)dat is meer dan genoeg..... :$

cadeautjes ;) hebben voor mij echt helemaal niks met valetijnsdag te maken....tuurlijk is het leuk als je wat krijgt, maar dan gewoon iets kleins iets speciaals.......ik weet niet valetijnsdag doet me niks, dit jaar doet het me alleen wat omdat ik rond de 14e feb. bijna een maand ga met mijn vriendin, ik super super super verliefd ben, en alles mooi is!
 
een koffer ......met het spel hintsssssss
Myzelf met een strikje O:)
 
Verplicht en commerciëel...
Tis alleen maar om de kassa's van de winkels te spekken!
Iets spontaans is leuk, maar dit niet!
 
is valentijn jarig dan?
 
lekker eten voor hem koken..samen eten bij kaarslicht en dan samen douche....en vul de rest zelf maar in
xxx
 
afdrogen tandenpoetsen en je nest in?
antrax-kaartjuh ?
een homevideo van jezelf met je partners beste vriend/vriendin doet het altijd goed op 14-2
Een weekendje beautyfarm!
 
vertellen dat ik weer zwanger ben
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 07:56:
vertellen dat ik weer zwanger ben

Gefeliciteerd (F)
Dat vind ik nou echt het ideale cadeau b)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van actief op maandag 12 februari 2007 om 13:40:
knuffeltje ofzo?

zoveel boeit t ook weer niet tis gewoon een dag zoals de andere

ja vind ik ook. is zo'n commercieel opgeblazen kut dag geworden. bijna een maand van te voren word je al doodgegooid met kaartjes hartjes en troep , elke dag moet een dag zijn om aan je geliefde te laten weten dat je veel om hem/haar geeft en veel van hem/haar houdt.. en niet 1 dag int jaar
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 10:45:
elke dag moet een dag zijn om aan je geliefde te laten weten dat je veel om hem/haar geeft en veel van hem/haar houdt.. en niet 1 dag int jaar

(Y)
klopt da het comerciele rotzooi is en da je het beter elke dag kan doen maar ik vind dat dit toch iets speciaal is :P maar mijn schatje gaat vlak erna op vakantie dus hij krijgt wel iets leuks mee en gesellie met zijn 2en zijn dat telt toch het meest he :P:)
laatste aanpassing
Uitspraak van RTR-909 op maandag 12 februari 2007 om 10:50:
je kon bij de veronica gids je eigen cover maken en dan krijg je die thuis gestuurd, dat heb ik gedaan :D

Heb ik gedaan 2 jaar terug maar kwam een dag te laat :O
en hij vond het 'wel grappig' :@
en voor mij had ie niets :(
 
Uitspraak van (Ilse) op dinsdag 13 februari 2007 om 12:23:
voor mij had ie niets

kortom valentijnsdag is gewoon echt nie belangrijk hahahaha
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 10:45:
elke dag moet een dag zijn om aan je geliefde te laten weten dat je veel om hem/haar geeft en veel van hem/haar houdt.. en niet 1 dag int jaar

:jaja: :lief:
Uitspraak van Jared B) op maandag 12 februari 2007 om 14:37:
Sorry lieverd ik heb een ander.

:cheer: :woep:
 
Ga gewoon lekker oldskool wat eten in een fijn restaurantje...De EetKaemer te Hoorn!! Tapas Tapas hhhmm sweet..:D
OPvalentijndag niks doen en dan je lief verrassem op een dag dat je niet verwacjt en dan een weekend naar warm land gaan!
 
Niks.. Ik ben volgende week jarig;)
Dan verwacht ik alle cadeau`s haha:9
 
een verassing, het liefst een romantische avond (L)


(maar hij doet er niet aan dus ik ga er niet op hopen :(:P)
 
Gaat mij niet om wat voor cadeau het is of hoe duur het is.. het gaat mij om het gebaar :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 18:13:
je vriendin al 4 weken van te voren gek maken met dat je iets leuks voor dr gaat doen, iets heel speciaals, en dat t echt super is, en vervolgens die dag zelf heel nuchter nix doen

zal ze je wel in dank afnemen :yes:
nieuwschierig maken is goed gelukt
alleen doe ik er wel wat aan (L)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 17:46:
men een hotel in met zwembad sauna bubbelbad enzo

en dan wippen zeker

mischien wel wat dan :kwijl: :P:P:P:P
 
Uitspraak van Betienja op maandag 12 februari 2007 om 18:57:
Myzelf met een strikje O:)

Vind ik een goed idee.... :p :9 als ik je mag uitpakken :lief:

Nou ik d8 gwoon van de liefde schenken aan je beste vriendinnen :lief:
Bij mij vriendin zijn!:)
dan maakt het mij verder niets uit of je nog cadeautjes ofzo krijgt:lief:
Uitspraak van Yourlikeitornot op dinsdag 13 februari 2007 om 14:04:
OPvalentijndag niks doen en dan je lief verrassem op een dag dat je niet verwacjt

:jaja:
 
Uitspraak van Sopje op maandag 12 februari 2007 om 17:09:
een jongen die Zij van Marco Borsato zingt...

Iddd :D
Het ideale kado is gewoon dat je je centen in je zak houd en er iets nuttigs mee doet...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 18:13:
je vriendin al 4 weken van te voren gek maken met dat je iets leuks voor dr gaat doen, iets heel speciaals, en dat t echt super is, en vervolgens die dag zelf heel nuchter nix doen

hahahah dies gemeen :-D
 
Nou dan zou ik hem als ik die vriendin was hem toch eens verrot schoppen :[ :[ :[ (rotschoppen verkopen)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 16:58:
Gaat mij niet om wat voor cadeau het is of hoe duur het is.. het gaat mij om het gebaar

juist (Y)
 
Uitspraak van Sil :bloem: op dinsdag 13 februari 2007 om 20:28:
Uitspraak van Esther (L) Marcel op dinsdag 13 februari 2007 om 16:58:
Gaat mij niet om wat voor cadeau het is of hoe duur het is.. het gaat mij om het gebaar

juist (Y)

(Y)
Uitspraak van Sil :bloem: op dinsdag 13 februari 2007 om 20:28:
Gaat mij niet om wat voor cadeau het is of hoe duur het is.. het gaat mij om het gebaar

:respect:
samen een daggie op stap en savonds lekker by komen in een hotel met een bubbelbad enzoo !! hihi :P
Kratje :bier:(y)
Te horen krijgen dat het niet nodige stadionverbod van mijn humortribunemaatje niet door gaat en in de prullenbak gegooid is!! Dat is het ideale Valentijnskado.. Maar dat zal wel niet gaan lukken :(:(:'( :'( wheeeee

knuffel van me lieffie dan maar. Is natuurlijk altijd goed!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 10:06:
het meeste geschikte kadoo voor je vriendin/vriend voor valentine is?

er gewoon zijn, zoals je er anders ook bent...
en een kusje natuurlijk....

moet er nog meer zijn dan ??
Be with hem!
Kisses and perhaps a gift.

Please, laat dat zo zijn...! (gekruiste vingers)

Ik hoop gewoon simpel een kettinkje met zijn naam, da kan ik altijd bij me houden...
Maarjah... ik veracht het niet:(
Uitspraak van Marco25 op maandag 12 februari 2007 om 18:38:
gewoon een oprecht gebaar dat is meer dan genoeg.....

:yes:
ik waardeer een kaartje met een lief berichtje er in van mijn mop altijd!! en gewoon een kleinigheidje qua kadootje, iets wat speciaal is tussen hem en mij ...

nog 1 nachtje slapen ... :cheer:








:bloos:
een super mocio
een naakt lekker lichaam met een gruwelijk lekkere kop morgenochtend naast me in bed :kwijl:

die ik dan uitelkaar kan trekken, op kan eten en alle hoeken van me slaapkamer kan laten zien :9
 
Werkzaam bij Rage-Online
Uitspraak van sexy blue eyes op dinsdag 13 februari 2007 om 23:43:
een naakt lekker lichaam met een gruwelijk lekkere kop morgenochtend naast me in bed :kwijl:

die ik dan uitelkaar kan trekken, op kan eten en alle hoeken van me slaapkamer kan laten zien :9

ik neem dus aan dat je een naakt poster van brad pitt wil b)

liefst van eetbaar papier

tja dat is best lastig om aan te komen :|
Uitspraak van sexy blue eyes op dinsdag 13 februari 2007 om 23:43:
een naakt lekker lichaam met een gruwelijk lekkere kop morgenochtend naast me in bed :kwijl:

die ik dan uitelkaar kan trekken, op kan eten en alle hoeken van me slaapkamer kan laten zien :9

sportief