Partyflock

Forumonderwerp · 930440
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 13:59:
dat zeg ik ook...als ze hem pakken, dus als hij weer te hard zal rijden

Nee, want dan pakken ze hem dus voor dat moment en niet voor wat wij hier op dit filmpje zien.

Je kan iemand alleen bekeuren voor te hard rijden als je meet dat hij te hard rijd. Dat is bij dit filmpje niet gebeurd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op zondag 11 februari 2007 om 14:04:
Nee, want dan pakken ze hem dus voor dat moment en niet voor wat wij hier op dit filmpje zien.

dat zeg ik...hopelijk krijgt hij dan een dikke boete...ik snap ook wel dat je iemand op heterdaad moet betrappen wil je hem kunnen straffen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Puntenbokser op zondag 11 februari 2007 om 13:54:
gasten doen het tenminste 's avonds en kijken uit voor auto's v

als je aankomt vliegen met 265 km per uur

en je ziet voor je een auto rijden, die zeg maar 100 rijd

en die dan ineens van baan wisselt

met 165 km snelheids verschil kan je helemaal niet meer spreken van uitkijken

je bent gewoon aan de goden overgeleverd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 14:06:
dat zeg ik...hopelijk krijgt hij dan een dikke boete...

Oh ok, ik begreep je verkeerd. Ik maakte hier uit op dat ze alsnog beboet zouden kunnen worden voor dat filmpje:

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 13:36:
Jah maar de politie heeft natuurlijk ook dit filmpje in bezit en zijn kenteken staat zelfs op geenstijl.nl... ze kunnen hem nu nix maken maar denk dat als ze hem pakken, dat ie dan een filnke boete zal krijgen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op zondag 11 februari 2007 om 14:08:
Oh ok, ik begreep je verkeerd. Ik maakte hier uit op dat ze alsnog beboet zouden kunnen worden voor dat filmpje:

bedoel dat ze hem extra in de gaten houden, zo staat dat namelijk op geenstijl.nl ;)

Waarschuw beheerder
:/ toen ik dat filmpje ging kijken verwachtte ik dat er een heel ziek en gevaarlijk iets op een 80 weg kwam ofzo......

maar iedereen met een snelle auto brult hem welles totaal open toch?? ik bedoel heel onverstandig....maar als je een beetje oplet wat je doet moet dat kunnen vind ik....idd beetje dom dat ze het int donker doen op een snelweg waar nog redelijk wat verkeer rijd....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 13:59:
ok you,ve got a point.

maar aan de andere kant iedereen doet wel eens rare dingen waar andere fel optegen zijn dus zo kan je door blijven discuceren

ja maar het domme is dat ze het filme :S
iedereen rijd wel eens te hard
ik heb ook wel eens met 100 door de bebouwde kom gereden maar dat had een andere reden dan stoer zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 februari 2007 om 14:06:
als je aankomt vliegen met 265 km per uur

en je ziet voor je een auto rijden, die zeg maar 100 rijd

en die dan ineens van baan wisselt

met 165 km snelheids verschil kan je helemaal niet meer spreken van uitkijken

je bent gewoon aan de goden overgeleverd

onzin......als je zo hard aant rijden bent hoor je gewoom een KM vooruit te kijken. en als je 2 auto's die niet heel ver van elkaar rijden in gaat halen alvast terugzakken naar +- 180 ofzo. als je goed vooruit kijkt vind ik het kunnen....kijk naar duitsland :/

wat wel dom van ze is dat ze het int donker doen....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yamaha Racing op zondag 11 februari 2007 om 14:47:
ik heb ook wel eens met 100 door de bebouwde kom gereden maar dat had een andere reden dan stoer zijn

dat is heel wat gevaarlijker als met 200+ over de snelweg vind ik... ook al hatt een reden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yamaha Racing op zondag 11 februari 2007 om 14:47:

dat lijkt me sterk O:) (dat heet roekeloos gedrag!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 14:50:
ook al hatt een reden

zeg ook niet dat het verstandig is
bedoelde alleen dat het mongolen zijn vanwege deze snelheid om stoer te doen

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar jij bent dan ook geen haar beter ;) om 50 kmph harder te rijden dan de toegestaande snelheid ;) komt op hetzelfde neer ;)

Waarschuw beheerder
ziekelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op zondag 11 februari 2007 om 14:58:
Lekker racen

idd :D

Uitspraak van The delicate sound of thunder op zondag 11 februari 2007 om 14:58:
Zolang ze niemand overhoop rijden zal t mij niks boeie

dat ist probleem O:) lekker racen en iemand overhoop rijden gaan helaas tevaak samen:P

maar kvind het heeeeeerlijk om lekker door te rijden...hoeft niet volgas op de snelweg tezijn...maar lekker een bocht in knallen is ook fantastisch:P (maar wel waar het kan!!)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 15:32:
maar kvind het heeeeeerlijk om lekker door te rijden...hoeft niet volgas op de snelweg tezijn...maar lekker een bocht in knallen is ook fantastisch (maar wel waar het kan!!)

zeker mee eens...maar het moet wel verantwoord zijn jah. Als je zoiets wilt doen, doe het dan waar het kan en mag, Duitsland is maar een kwartiertje van die snelweg vandaan, ze hadden beter daar kunnen gaan racen/toppen...de kans zal net zo groot zijn op ee ongeluk, maar daar is het legaal, hier niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 14:46:
maar iedereen met een snelle auto brult hem welles totaal open toch??

klopt laat ook wel eens ff voelen dat me auto hard wil maar op de A2 is nou niet echt de geschikte weg snachts op de afsluidijk is het goed te doen kom soms gewoon geen een auto tegen daar dus trap ik hem ook op ze staart
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 15:38:
zeker mee eens...maar het moet wel verantwoord zijn jah.

als je 5 km te hard rijdt is t al niet meer verantwoordt volgens Dhr. Spee :x

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 15:32:
dat ist probleem lekker racen en iemand overhoop rijden gaan helaas tevaak samen

met 50 of met 250 km/u iemand aanrijden maakt toch weinig meer uit dan ;)

Nu ff voor mezelf.. zoals magnix al aangaf is t gewoon lekker om eens goed door te rijden ne dit doe ik dan ook alleen als de situatie 't toelaat, met name 's nachts op verlaten wegen. Als ik overdag in de bebouwde kom rij ben ik de braafheid zelve en stop ik zelfs voor iedere bejaarde aan een zebrapad :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op zondag 11 februari 2007 om 16:01:
als je 5 km te hard rijdt is t al niet meer verantwoordt volgens Dhr. Spee

ik heb ook wel eens te hard gereden, zal ik zeker niet ontkennen...maar niet in zoverre dat ik andere in gevaar bracht. En van bijna alle keren dat ik te hard heb gereden heb ik een bonnetje gehad :rot: ik heb mijn lesje wel geleerd...maar die gasten hebben dit niet voor de eerste keer gedaan...zoals hier eerder vermeld is hij zijn rijbewijs en auto al eens kwijt geweest omdat hij 100 reed in een 30 km zone. Das gewoon absurd gedrag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 14:49:
onzin......als je zo hard aant rijden bent hoor je gewoom een KM vooruit te kijken. en als je 2 auto's die niet heel ver van elkaar rijden in gaat halen alvast terugzakken naar +- 180 ofzo. als je goed vooruit kijkt vind ik het kunnen....kijk naar duitsland

wat wel dom van ze is dat ze het int donker doen....

ja joh..
je kunt hier ook wel kilometers vooruit kijken :rot:

vraag me af of jij ooit 265 hebt gereden :/
Waarschuw beheerder
donateur
265 nog nooit gehaald, maar rijd bijv. richting feestjes in Duitsland echt wel eens 200..
Niet verstandig, misschien, maar soms wint emotie het nu eenmaal van ratio.. Lekker saai leven heb je anders..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op zondag 11 februari 2007 om 17:00:
Lekker saai leven heb je anders..

alsof je een saai leven hebt als je je altijd aan de snelheid houdt :S je hebt pas een saai leven als je ooit een ongeluk krijgt en als kasplantje eruit komt (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Pffff, wat een reacties weer :S

Tuurlijk is het onverantwoord maar kom op zeg, ff de top aanraken op een zo goed als verlaten snelweg midden in de nacht...

Ik rij regelmatig te hard, dan ben ik allerter aan het autorijden dan wanneer ik in een kudde 100 ga rijden...

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 16:33:
omdat hij 100 reed in een 30 km zone

dat is gewoon belachelijk, ik rijdt binnen de bebouwde kom altijd netjes omdat dat gewoon gevaarlijk is.
Maar hard rijden op de snelweg... (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 17:02:
alsof je een saai leven hebt als je je altijd aan de snelheid houdt :s

Lezen is ook een kunst he (y)
Dat saai leven hebben slaat op als je altijd alleen maar alles met je verstand doet en je nooit eens een keertje 'laat gaan.'

En je kan trouwens op heel veel meer manieren als kasplantje eindigen hoor, als je daar allemaal constant rekening mee moet gaan houden.. succes

Waarschuw beheerder
kan het wel snappen hoor dat je eens een keer zo snel wilt rijden, is toch ook lekker 8)

alleen als je iemand aanrijdt met zo'n snelheid tja dan is het wel snel gebeurt met diegene, of als je zelf wat krijgt......

maar af en toe kunnen vind ik.

Artiest Devide
Waarschuw beheerder
echt jammer dat veel mensen die hier reageren net doen of hun nooit een keer goed het gas hebben losgetrokken en doen alsof ze heilig zijn... iedereen die een auto heeft trekt wel een keer het gas los om gewoon ff lekker hard te rijden...
en dan maken een paar gasten een filmpje ervan en plaatsten het op internet en dan gaat iedereen zitten zeuren daarover... lekker zinnig.. :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 17:05:
Ik rij regelmatig te hard

:/ :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 15:38:
maar daar is het legaal, hier niet

:nee: niet waar...daar is een wet ,als je boven de 150 kmph zit dan is het eigen risco en alle schade wat je aanricht voor jou toedoen of indien nodig de nabestaanden!

max snelheid is daar 130 wat hier 120 is!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 17:05:
Ik rij regelmatig te hard, dan ben ik allerter aan het autorijden dan wanneer ik in een kudde 100 ga rijden...

Uitspraak van :cheer: Dees :cheer: op zondag 11 februari 2007 om 16:33:

dat is gewoon belachelijk, ik rijdt binnen de bebouwde kom altijd netjes omdat dat gewoon gevaarlijk is.
Maar hard rijden op de snelweg... (y)

je spreekt jezelf tegen O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 17:17:
echt jammer dat veel mensen die hier reageren net doen of hun nooit een keer goed het gas hebben losgetrokken en doen alsof ze heilig zijn... iedereen die een auto heeft trekt wel een keer het gas los om gewoon ff lekker hard te rijden...
en dan maken een paar gasten een filmpje ervan en plaatsten het op internet en dan gaat iedereen zitten zeuren daarover... lekker zinnig.. :S

omdat het waarheid is...daar krijg je vaak ongelukken van...kijk maar eens goed om je heen, lees maar om je heen waarom er steeds ongelukken komen en wat de veroorzakers zijn, Nederland staat niks voor niks hoog in europa als het om ongelukken gaan in het verkeer!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 17:37:
je spreekt jezelf tegen

jij leest niet goed.....:-)

Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor ;)

Uitspraak van :cheer: Dees :cheer: op zondag 11 februari 2007 om 16:33:

Maar hard rijden op de snelweg...

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 17:44:
nee hoor

dan niet, wat jij wil....:-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vette shizle:yes:

Waarschuw beheerder
rap autootje :p
Waarschuw beheerder
wat een kutaccent! ben na 20 seconden gestopt! dit kan je toch niet 5 min aanhoren :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pietertje Geluk op zondag 11 februari 2007 om 19:15:
wat een kutaccent! ben na 20 seconden gestopt! dit kan je toch niet 5 min aanhoren

:lol:
Waarschuw beheerder
lekker boeiend , is snachts gefilmd gedaan , iedereen vind het wel gaaf om naar duitsland te gaan en daar hard te rijden maar als het hier snachts op de snelweg word gedaan dan is het fout ... , op die 80 km weg is idd niet snugger maar op de snelweg lekker belangrijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 11 februari 2007 om 13:52:
februari 2007 om 13:49:
je praat wel anders als er één van je familie

het slachtoffer word van zulke mongolen

ja en ALS me oom een vrouw was geweest was het me tante .... als als als

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 17:37:
je spreekt jezelf tegen

nee, jij bent gewoon te dom om mijn tekst te snappen

Waarschuw beheerder
donateur
hard rijden binnen de bebouwde kom is gevaarlijk, en ik kan weleens pislink worden op van die mongolen die bij mij door de wijk komen gassen.
maar op een lege snelweg zal het mij een bal jeuken wat iemand doet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 17:39:
omdat het waarheid is...daar krijg je vaak ongelukken van...kijk maar eens goed om je heen, lees maar om je heen waarom er steeds ongelukken komen en wat de veroorzakers zijn, Nederland staat niks voor niks hoog in europa als het om ongelukken gaan in het verkeer!

slechts 15% van de ongevallen is snelheids gerelateerd.

In een land als Duitsland, waar er op veel plaatsen geen snelheidslimiet geldt, zijn per hoofd van de bevolking niet
meer verkeersongevallen (phb) als in Nederland.
The Island of Man is ook een land waar geen snelheidslimieten gelden, en ook daar is het aantal ongevallen (phb) niet hoger dan elders

Sterker nog, sinds Koos Spee met zijn facistische snelheidspraktijken is begonnen is het aantal ongevallen (phb) niet afgenomen.
Dat er hier weinig ongevallen zijn heeft te maken met de kwaliteit van ons wegenstelsel en wegbewijzering.

En ook omdat onze mentaliteit gewoon anders is als die van bijv. Grieken of Portugezen.
Maar oh wee als je een foutje maakt, dan slaat men elkaar de harses in.
In het buitenland mogen dan wel meer doden vallen, als iemand daar een foutje maakt toeter je effe en ga je weer verder.
Hier heb je meteen een seinende en bumperklevende mongool achter je aan die met je op de vuist wil omdat je hem per ongeluk over het hoofd zag met invoegen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bemoeizuchtige computernerds van geenstijl :s
Ik kan wel begrijpen dat je je wagen even wilt uit testen.
Maar zoiets moet je eigenlijk alleen doen op de autobahn als er niemand is of alleen snel verkeer. Ik vind het vanaf 180 al niet prettig remmen als iemand met een sukkelgangetje gaat inhalen.

Waarschuw beheerder
donateur
hmzz best snel:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het nog wel meevallen, had nog harder gemogen van mij hoor

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 21:13:
ik vind het nog wel meevallen, had nog harder gemogen van mij hoor

minimaal 300 :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 22:44:
minimaal 300

:yes: met 1 handje aan het stuur, rechts inhalen over de vluchtstrook

Die gasten van het filmpje zijn prutsers...
Deze snappen het tenmisnte:

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Heb ik al gezien.