Partyflock

Forumonderwerp · 930324
Waarschuw beheerder
wil graag binnenkort een tattoo laten zetten met de namen en geboorte datums van de kinderen.
ben aant denken op de rug tussen de schouder bladen.
mijn vriend wil t op zn armen.

wie heeft dit nog meer???
foto's?
Waarschuw beheerder
uhm ik weet in ieder geval dat het wel gewoon kan.. een maatje heeft het met zijn broertje gedaan toen zijn moeder was gestorven!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AMMORES PERROS op donderdag 15 februari 2007 om 12:24:
als mijn hond er niet meer is.
wil ik graag van zijn as n beetje laten verwerken in een tattoo.
iemand ervaring mee of weet iemand hoe dat in zn werk gaat dan?

ik heb er toen n topic over geopend omdat ik ook n tatto wou met as van mn moeder erin verwerkt.. heb er vanaf gezien..
heb nu n tattoo met n betekenis die volledig op haar slaat:lief:

en op topic zodra ik n kind ooit krijg laat ik cker zijn/haar naam op mn lichaam tattoeren:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 15 februari 2007 om 16:31:
heb er vanaf gezien..

waarom als ik vragen mag?
bedoel in verband met de as of nandere reden?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb een hart met een naam band erdoorheen op mn linker schouder met de naam Naomi.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 22:40:
hart met een naam band erdoorheen op mn linker schouder met de naam Naomi.

toch veel mensen die dit doen he
:)

Waarschuw beheerder
ik heb het wel overwogen maar niet gedaan.
wie weet doe ik dat nog ooit.
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi, Chris! :)
Alleen ik zou het nooit kunnen op die plek, dan wordt het OF heel moeilijk werk vinden, OF de rest van mijn leven 's zomers werken met lange mouwen... ik zie geen van beiden zitten ;)

Ik zit er aan te denken om de naam van onze kleine te verwerken in een halve sleeve, rockabilly / oldskool style :)
(ff voor AMMORES PERROS, een halve sleeve betekend dat je halve arm vol staat :9 )
Waarschuw beheerder
donateur
Wat doe je voor werk dan?? Ik werk op kantoor en niemand heeft er ooit wat van gezegd eigenlijk! Hij zit ook aan de binnenkant, veel mensen valt het niet eens op
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op donderdag 15 maart 2007 om 13:04:
Wat doe je voor werk dan?? Ik werk op kantoor en niemand heeft er ooit wat van gezegd eigenlijk! Hij zit ook aan de binnenkant, veel mensen valt het niet eens op

Beveiliger... krijg je dat verhaal over representatief zijn enzo weer :9
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi Sabrina!

Ohja Niels, ik snap het. Al zijn ze daar bij Trigion op HC wel iets minder streng in volgens mij :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op vrijdag 16 maart 2007 om 08:44:
Ohja Niels, ik snap het. Al zijn ze daar bij Trigion op HC wel iets minder streng in volgens mij

Ik neem het risico liever niet :) Ik wil graag doorleren voor Beveiliging Coordinator, dus ik hou me maar gewoon netjes tam ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Begrijpelijk :d
Als ik ooit nog eens directiesecretaresse word zal ik denk ik verplicht een dikke Breill moeten dragen om hem te verbergen... (aaaaach wat vervelend nou!)

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a002602304638a7cd1a01d19e6b]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QUYILDEE[/img]
Dit is mijn tattoo (toen was 'ie net gezet)
:lief:

Dit is haar echte handafdrukje :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb een hartje met vleugeltjes ontworpen waar haar begin letters instaan..en die wil ik binnenkort laten zetten :)

Waarschuw beheerder
nog niet maar komen er wel op elke pols 1 :D :Woep: