Partyflock

Forumonderwerp · 930115
1154x bekeken
Waarschuw beheerder
vraagje he : hoe kan jet t langste van pillen genieten?

ik bedoel op welke manier? eerst gelijk 2 eten en dan na een uurtje weer 1 en dan weer 1??

of eerst een halve en als die begint weer een halve of een hele??

hoe heb ik t langste plezier van pille! de hele avond de pille effect zeg maar!

want op een gegeven moment kan je wel bij eten maar dan merk je toch niks meer!

wie kan me helpen???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanSNELtotHARD op donderdag 22 februari 2007 om 15:47:
Altijd grappig dat er nog steeds mensen zijn die dit geloven... is onzin en totaal onmogelijk

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chemical Sister op vrijdag 9 februari 2007 om 19:32:
volgens mij ben jij zo iemand die echt helemaal rondloopt, echt zo erg dan mensen medelijdend naar je kijken en een stapje opzij doen, en dan nog loopt te roepen dat je er niks van voelt

Whahaha :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
5 pillen tegelijk moet wel werken
anders een gram MDMA kistal in je biertje (Y) wedde dat je wat voelt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TwiggeL op vrijdag 9 februari 2007 om 18:40:
vraagje he : hoe kan jet t langste van pillen genieten?

et beste wat je kan doen is vlak na het wakkerworden sochtends beginnen, dan klappen ze het allerhardst. dit hoeft natuurlijk niet per se sochtends te zijn: als je zorgt dat je overdag/savonds slaapt en rond 10 uur savonds wakker wordt bereik je hetzelfde effect.

verder moet je je niet ziek, zwak of moe voelen

zorg er eventueel voor dat je 3 uur voor het innemen je laatste maaltijd nuttigt

begin gewoon rustig met 1 of anderhalve, slik pas bij als je de eerste dosering duidelijk uit voelt werken. k weet dat het moeilijk is maar veel bijslikken maakt de nacht er niet vetter op

ook is het niet slim om je zorgen te maken of je je wel goed voelt of niet, laat het over je heen komen en dan is het effect een stuk prettiger (y)

ik hoop dat je er wat aan hebt

groet jeroen

Waarschuw beheerder
Geen pillen gebruiken, maar gewoon MDMA kristallen. Als je een grammetje haalt kan je daar heel lang mee doen, want je hebt echt maar een klein beetje kristal nodig om je zo lekker en goed te laten voelen.

Bovendien als je gewend bent om pillen te slikken is het bij MDMA zo dat het gevoel van je 1ste pilletje weer een beetje terugkomt. (Warm tintelend gevoel van binnen, heerlijk :D)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 00:46:
Warm tintelend gevoel van binnen, heerlijk

inderdaad! en ik weet waar jaatjuh t over heeft ;).

meeste pillen hebben toch niet meer alleen maar mdma erin zitten. En als t er al in zit dan is t niet genoeg om HET love gevoel te krijgen waar xtc (mdma) voor bedoeld is.

Meeste mensen hier op t forum, voor zover ik t dan gezien heb, weten niet eens het verschil tussen xtc en mdma (er is nl. geen verschil! ;)).

Kristallen roeleren!!! :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 00:46:
(Warm tintelend gevoel van binnen, heerlijk )

:respect:
in je rug een beetje het gevoel net als je aan het gapen en tegelijkertijd je uitrekt

ik kan et me niet zo goed voorstellen dat er iets is dat nog lekkerder voelt dan dàt... behalve klaarkomen dan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 22:14:
ik kan et me niet zo goed voorstellen dat er iets is dat nog lekkerder voelt dan dàt... behalve klaarkomen dan

Dat is toch een lastige hoor... moeilijke keuze :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 23 februari 2007 om 12:07:
anders een gram MDMA kistal in je biertje wedde dat je wat voelt

So de tering ben een keertje uitgeschoten had zowat het hele pakkie erin gesmeten. Opatten bijna over je nek gaan en vervolgens de hele avond ondersteuning nodig gehad omdat ik zowat ik de hele tijd op de grond flikkerde. Had het wel naar me zin maar totaal geen evenwichtsgevoel, geen aanrader.

Waarschuw beheerder
Jah, maar je moet ook niet uitschieten en het hele pakkie erin gooien :P

100 MG (dus 1/10de van een gram) is goed genoeg ;)