| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 8 september 2007 om 16:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
met al die controles
Verder zeg ik er niks over want daar is dit topic nie voor
Alleen geen idee hoe ik in godsnaam 16 uur moet gaan volhouden
Zoooo vet dat dag en nacht concept
Gewoon 16 uur lang heerlijke muziek
hoeveel man kunnen daar terecht bij Q-base?
stuk of drie
hoeveel man kunnen daar terecht bij Q-base?
Maar even ene compliment voor Q-dance weer: €42,50 voor een kaartje. Net als voorgaande jaren.
Prima zaak om dezelfde prijs te blijven handhaven
(net als het anthem, niets bijzonders, maar kippenvel schiet elke keer weer over me rug als ik die tonen hoor!)
ik heb vorig jaar diverse mensen gehoord die Q-base beter vonden dan Defqon
daar gaat om 11 uur de muziek uit, trekt toch meer dagjesmensen etc..
-base is en blijft lekker rauw, tikje underground-achtig..
True true, dat zie je dit jaar ook aan de kaartverkoop
Op die hangar voor de hardstyle na wel ja
vind je het niet underground om met 10.000 man in een hangar te staan stampen waar vroeger gevechtsvliegtuigen stonden?
Lekker in het donker tussen die bunkers door lopen terwijl de lasers door de bomen heen te zien zijn en snoeiharde beats over het terrein donderen
Ach Q-base.. Lekker in het donker tussen die bunkers door lopen terwijl de lasers door de bomen heen te zien zijn en snoeiharde beats over het terrein donderen
Je ziet het gelijk voor je. Zo'n spijt van eerste q-base die ik vorig jaar gemist heb.
Heb er eigenlijk op moment meer zin in als Defqon, puur omdat ik het gemist heb en iedereen zegt dat het vorig jaar Defqon overtroffen had
Kun je er niet meer met het vliegtuig heen?
Q-base is in mijn ogen daarom veel en veel meer voor de liefhebber en defQon is meer als "uitje"..