| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 8 september 2007 om 16:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
maar ik hoor 3 verschillende plekken nu al, venlo,neimegen en arnhem waar moet ik nou heen als ik met de pendel bus wil en zo snel mogenlijk bij Q-base (en weer terug) wil zijn?
Neimegen
Maar OT p;ak zelf ook de pemdelbus vanuit nIJmegen, vorig jaar ook gedaan en dat was prima geregeld. Aleen de eerste pendelbus ging toen pas om 6 uur sóchtends terug. Nou vind ik dat niet zo'n probleem, maar sommige vonden het wel erg laat
tot 8 uur 's morgens, pff, dat ga ik never nooit volhouden
. en sowieso is je complete dag daarna vertieft...
dat is dus voor 1 pendelbus van nijmegen na q-base en weer terug????
Als het net zo wordt als het te zien is op de filmpjes dan begint het bij mij al te kriebelen
Qua drugs... Duitsland is minder tolerant dan Nederland. Zeg aar Duitsland doet wél aan Zero-Tolerance.. tjah.. eigen keuze dan.. Maar indien eigen vervoer zou ik er zeker voor zorgen dat de bob 100 % nuchter blijft...
Ben echt benieuwd, voor mij een totaal nieuw concept en ik kijk ernaar uit als een klein kind
Ben echt benieuwd, voor mij een totaal nieuw concept en ik kijk ernaar uit als een klein kind
Je zult niet teleurgesteld worden.. Wat een concept! Wat een locatie! Wat een line-up!
Thijs dit is echt leuke lokatie met die bunkers en shelters,geloof ons maar
Thijs dit is echt leuke lokatie met die bunkers en shelters,geloof ons maar.laatste aanpassing 15 augustus 2007 14:15
: wat gaat dát een slijtageslag worden
De scantraxx bunker, was net alsof je IN de boxen zat.. geluid werd zo versterkt ofzo.. geen idee, maar oh oh oh wat klapte dat erop
je weet dat ik zowiezo al gek ben van luchtvaart
Thijs dit is echt leuke lokatie met die bunkers en shelters,geloof ons maar