Partyflock

Forumonderwerp · 929887
Een echte aanrader voor de vrouwen (en mannen?).. zelfs voor de niet lenige, houterige, spierloze personen! (Zoals ikzelf :D)
laatste aanpassing
lijkt me echt super gaaf :)
Ik heb me vandaag ingeschreven bij school voor paaldansen. Ik vond het er niet super proffesioneel uitzien, maar voor het begin is het prima! Misschien was dat ook meer eerste indruk :/

Ben benieuwd, lijkt me onwijs leuk!

Alleen wordt je dan niet al te een spierbonk? Want ik wil nou ook weer niet een spierblok worden :S

hell yeahhh :9
Uitspraak van Rian !! op zondag 18 maart 2007 om 19:42:
Alleen wordt je dan niet al te een spierbonk? Want ik wil nou ook weer niet een spierblok worden

Ligt eraan of je daar aanleg voor hebt denk ik zo.. Armen, buik en borst worden wel gespierder ja maar een bodybuilder zal IK iig nooit worden! ;)
Uitspraak van *Nikske op woensdag 21 maart 2007 om 15:21:
Ligt eraan of je daar aanleg voor hebt denk ik zo.. Armen, buik en borst worden wel gespierder ja maar een bodybuilder zal IK iig nooit worden

je wordt er wel een beetje gevormder door.maar kijk maar naar mijn foto's ik doe het al meer als 4 jaar elke week 3 a4 keer en zo gespierd zie ik er ook niet uit.toch???
Uitspraak van okdan op woensdag 21 maart 2007 om 15:41:
kijk maar naar mijn foto's

(Y)
Uitspraak van okdan op woensdag 21 maart 2007 om 15:41:
zo gespierd zie ik er ook niet uit.toch???

Perfect gewoon!

ja echt super :D!!!!

Zodra ik financieel beter zit koop ik een danspaal en ga ik weer paaldanslessen volgen :P.