Partyflock

Forumonderwerp · 929734
853x bekeken

Waarschuw beheerder
Heb je in Windows Vista nieuwe dingen en/of tooltjes gevonden? Deel ze met elkaar!

-Switchen tussen schermen met Windows toets + Tab.
-Het handige knipprogramma dat bij Bureau Accesoires staat.
-Het werkgeheugen uitbreiden met een USB stick (niet werkend in Games, alleen in Windows bij bijv. het bekijken van een film)

Succes! Laat je nieuwtjes horen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M`83 op maandag 19 februari 2007 om 16:37:
Komt door die rotte DEP blokkade-functie. Als administrator uitvoeren en no problem.

Lukte helaas ook niet en heb xp er weer op maar daar werkt msn nog steeds niet. Kan zelfs niet op hotmail.com komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Bird (L) op woensdag 21 februari 2007 om 21:43:
Lukte helaas ook niet en heb xp er weer op maar daar werkt msn nog steeds niet. Kan zelfs niet op hotmail.com komen.

lekkere fucked up pc / windows heb je dan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 21 februari 2007 om 22:26:
lekkere fucked up pc / windows heb je dan

Pc is niks mis mee.Hij is iig geval 'vista ready'.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 19:34:
Het werkgeheugen uitbreiden met een USB stick (niet werkend in Games, alleen in Windows bij bijv. het bekijken van een film)

Is je USB-poort inmiddels sneller dan je harddisk? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op woensdag 21 februari 2007 om 18:48:
Volgens mij gaat Vista net zo'n grote flop worden als Windows ME

Interface is behoorlijk veranderd, denk dat t wel gaat lopen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Matthijs op donderdag 22 februari 2007 om 16:49:
Is je USB-poort inmiddels sneller dan je harddisk?

Windows Vista introduceert een nieuw concept waarmee de prestaties van uw systeem kunnen worden verbeterd. Met behulp van uw usb-stick kunt u het systeemgeheugen uitbreiden.

Het beste wat u meestal kunt doen om de prestaties van uw systeem te verbeteren is het uitbreiden van het werkgeheugen (RAM). Meer geheugen zorgt ervoor dat er meer programma’s tegelijkertijd actief kunnen zijn zonder dat hiervoor de langzamere harde schijf hoeft te worden gebruikt. In sommige gevallen is upgraden niet altijd mogelijk, bijvoorbeeld omdat het type geheugen niet langer verkrijgbaar is of omdat alle uitbreidingssloten al bezet
zijn.

Snellere computer
In Windows Vista kunt u in zulke gevallen toch de prestaties verbeteren. Een usb-stick of usb-geheugenstaafje kan namelijk worden gebruikt als extern geheugenapparaat (EMD) waardoor het interne geheugen van uw pc wordt uitgebreid zonder dat de kast open hoeft. Gegevens die op de EMD worden opgeslagen zijn veel sneller toegankelijk dan de data op uw harde schijf waardoor uw pc sneller wordt.

Deze techniek die ReadyBoost heet werkt zeer eenvoudig. Het enige dat u hoeft te doen is uw usb-geheugenstaafje in de computer te stoppen waarna vanzelf een venster zal verschijnen met de vraag of u uw uw computer wilt versnellen door ReadyBoost in te schakelen.
Waarschuw beheerder
vista heeft 4 gb ram nodig
bron tweakers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op donderdag 22 februari 2007 om 20:32:
vista heeft 4 gb ram nodig
bron tweakers

bullshit ik draai vista ultimate met maar 768MB ram en totaal geen problemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op donderdag 22 februari 2007 om 16:50:
Interface is behoorlijk veranderd, denk dat t wel gaat lopen

mijn pc heeft een niet ondersteunende interface ik kan helaas geen readyboost uitvoeren maar maybe ligt dat aan mn stick die is maar 256mb groot