Partyflock

Forumonderwerp · 929725
1 volger · 2326x bekeken

Waarschuw beheerder
Zag gister op RTL 4 een documentaire over mensen die een bijna-dood-ervaring hebben gehad, bij sommige gevallen beweerde men uit het lichaam te treden en dat de "geest" op het dode lichaam neer keek.
Aangezien bijna iedereen het als een mooie ervaring opvatte vroeg ik mezelf af of ik dat effect gedeeltelijk kon repliceren door drugs te gebruiken.
Ik heb vaker gehoord dat je van bepaalde drugs uit je lichaam kan treden, maar aangezien ik niet op een echte bijna-dood-ervaring zit te wachten doe ik het maar ff zo ;)

Nu is mijn vraag aan jullie, met welke drugs en welke dosering zorg je ervoor dat je een soort gelijk iets meemaakt (zonder dat dood gaan natuurlijk ;))

bedankt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 februari 2007 om 17:55:
maar wie die vrouw was was volgens mij mijn oma die al 7 jaar dood is, maar ze zach er uit als iemand van tussen de 25 en 35 jaar oud.

Dan kan het alsnog heel goed je oma zijn. Alleen dan gewoon in de verschijningsvorm van haar laatste aardse lichaam op d'r hoogtepunt van d'r leven, vóór het echt verouderingsproces zeg maar.

bijzondere ervaring in ieder geval (Y)

Is er trouwens nog een link te vinden naar dat programma over deze ervaringen? Ik heb het niet gezien namelijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 03:26:
Is er trouwens nog een link te vinden naar dat programma over deze ervaringen? Ik heb het niet gezien namelijk...

ja idd! waar kan ik die kijken?

Waarschuw beheerder
Bizar allemaal zegg..