7477x bekeken
(permanent verbannen)
jij was toch meer van de anaaldouche?
sorry?
volgens mij ook ja
(permanent verbannen)
je verstaat me wel
anaaldouche heb ik niet nodig heb wel een ander gaatje waar mijn man zijn pik in kan stoppen
laatste aanpassing
jij was toch meer van de anaaldouche
Volges mij hej jij een stinkkut, anders vraag je da niet. Je wil gewon wetuh of het helpt haahahhaa.
wahahahahahah!
(permanent verbannen)
mens doe niet zo dom hij bedoeld dat je graag mensen onder schijt
doe ik niet aan sorry, dat iemand anders mij voor lul heeft geprobeerd te zetten door mijn profiel en die van m`n man en nichtjes te hacken kan ik niks aan doen.
voor poepen en plassen is de wc uitgevonden
(permanent verbannen)
Volges mij hej jij een stinkkut, anders vraag je da niet. Je wil gewon wetuh of het helpt haahahhaa.
ik was mijn vagina vaak dus lijkt me dat ik dat spul niet nodig heb
doe ik niet aan sorry, dat iemand anders mij voor lul heeft geprobeerd te zetten door mijn profiel en die van m`n man en nichtjes te hacken kan ik niks aan doen.
voor poepen en plassen is de wc uitgevonden
dat is diegene dan aardig gelukt
sorry?
anaaldouche heb ik niet nodig heb wel een ander gaatje waar mijn man zijn pik in kan stoppen
hoezo rimt hij jou niet
wat een saaie relatie
helaas wel, zou willen dat dat geouwehoer nu eens ophoud, heb nu een heel moeilijk wachtwoord hopelijk heeft dat geholpen
Ik denk het niet, als je zo'n gevaarlijke hackz0r bent dat je drie accounts pakt maakt een moeilijk wachtwoordje niet uit, tenzij je natuurlijk gewoon liegt en jullie gewoon 3 vunsjes zijn.
ohw liet jij een poepje
Zal jouw bierscheet wel zijn
met ze alle dapper op 1 in hakken
En jij komt weer wat blaten?
ik vind kut veel stoerder klinken
Met de kapotte kant naar boven
Lactacyd wasemulsie = wel fijn
(permanent verbannen)