Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 21:21:Waarom mooi als het nog mooier kan
alsof je altijd mooier wordt met make up op....
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 21:34:alsof je altijd mooier wordt met make up op....
ik heb geen make up meer nodig
idd sommige worde er ZEKER niet mooier op
Hij had het over mooie vrouwen die het niet nodig hebben
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 17:08:een echte mooie vrouw is ook knap zonder make up... eens of niet?
idd, niet dat iemand zich opeens versachrikt als ik zonder iets op loop, oplossing... onder de zonnebank gaan, zie je niet zo bleek en mooier uit zonder make uppie
ach sommige dames zien er niet uit zonder make up... neem nou de beroemdheden..........................
Uitspraak van Jessicagebruik bijna geen make..upSybe op zaterdag 3 februari 2007 om 22:40:
is niet goed voor je huid
Wel lipgloss dus?
(Je naam..)
Hoe meer make-up je gebruikt, des te lelijker ben je als je het niet draagt.
De mensen raken namelijk gewend aan zo'n schilderij
ach sommige dames zien er niet uit zonder make up... neem nou de beroemdheden..........................
die zagen vroeger ooit mooi uit, door het vele gebruik wordt je juist lelijk, want door foundation worden je porien afgesloten.
dus als je al wat in je gezicht doen van kleur kun je beter poeder pakken, als je naar buiten loopt in de wind ben je de helft al kwijt
als ze lachen zie je van die scheurtjes
Uitspraak van Jessicagebruik bijna geen make..upSybe op zaterdag 3 februari 2007 om 22:40:
is niet goed voor je huid
ik ook niet, ga ook onopgemaakt de deur uit en boodschappen doen etc, boeit me niks, ik heb dan wel een kleurtje van zonnebank.
ben ook geen make up type die uren voor de spiegel hoeft te staan gelukkig.
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 12:54:Mischien val ik dan toch wel op zelfverzekerde vrouwen
maar ook die dragen wel eens make up, alleen zijn ze niet overkill of hoe heet dat
en denk ik dat zelfverzekerdheid niks met make up te maken heeft, we hebben nu eenmaal niet allemaal geboft met moeder natuur
ik hoop dat ik de genen van mijn pa heb, dan hoef ik niet bang te zijn om ouder te worden en mijn gezicht
en denk ik dat zelfverzekerdheid niks met make up te maken heeft
nee dat denk ik ook niet
het is niet zo dat ik geen make-up draag omdat ik zo zelfverzekerd ben en mezelf zo knap vind (want dat vind ik ook niet)
het is meer een kwestie van make-up niet mooi en zelfs een beetje vies vinden
Juist die mega-nerds die zichzelf vaak heel lelijk vinden dragen ook 9 van de 10 x geen make-up
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 13:16:Zoals zovaak opgemerkt hier op PF ... JIj bent een uitzondering
omdat ik in me smoel wrijf
maar sws ben ik tegen make-up ... bedoel ... hoor mijn pa nog brullen als ik zei ... ja maar mama ziet er altijd zo mooi uit
dat is mij bij gebleven
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 17:08:Persoonlijk vind ik een vrouw zonder al die make up op er veel mooier uitzien.... een echte mooie vrouw is ook knap zonder make up... eens of niet?
Helemaal mee eens
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 13:07:Vanwaar zou je anders make up op doen ?
make up is een soort masker , vanwaar zou je jezelf verbergen als je jezelf bent ?
Ben het met je eens dat er vrouwen zijn die echt véél te veel make-up gebruiken en het zelfs misschien idd wel gebruiken als masker.
Maar de meeste meiden die ik ken niet hoor,met een beetje mascara bijv. komen je ogen gewoon mooier en sprekender uit.
Daarom gebruik ik het.
Kortom als je het met mate gebruikt kan het juist erg mooi zijn,een plamuurhoofd ziet er echt niet uit!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 17:08:een echte mooie vrouw is ook knap zonder make up
helemaal mee eens
make up ziet er gewoon ff verzorgder uit..
maar ga net zoveel zonder make-up de deur uit, maar net waar ik zin in heb
Maar zeker geen lipliner, te zwarte ogen of te bruine foundation
maar ga net zoveel zonder make-up de deur uit, maar net waar ik zin in heb
Maar zeker geen lipliner, te zwarte ogen of te bruine foundation
laatste aanpassing