Partyflock

Forumonderwerp · 928713

http://www.123test.nl/iqtest/

Uitslag
Je had 8 van de 10 vragen goed.

Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 21:56:
Heb laatst de BNN-test gedaan van 2006; kwam op een IQ van 90.

Gemiddeld dus

http://omroep.nl/bnn/iq2006/

ik heb die net ook gedaan...
schaam schaam schaam...
heb een IQ van 131...
VWO niveau...

en doe nu MBO studie....
heel erge SCHAAM SCHAAM SCHAAM SCHAAM
Uitslag

Je had 10 van de 10 vragen goed.

Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.

Uitslag
Je had 9 van de 10 vragen goed.

Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.

Die 2e vraag weet ik al niet eens!:S
Dus laat maar zitten die test!:S

Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.

maar nu ben ik benieuwd, WELKE vragen had ik dan fout??

ok, vraag 1 en 7 had ik dus fout.

tja, woordbegrippen gaan me niet altijd gemakkelijk af
7 van de 10 goed
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 15:57:
ok, vraag 1 en 7 had ik dus fout.

Hoe zie je dat ? Want dat zocht ik ook wat ik fout had maar dat kon ik niet vinden.

Uitspraak van Marja op zaterdag 3 februari 2007 om 16:15:
Hoe zie je dat ? Want dat zocht ik ook wat ik fout had maar dat kon ik niet vinden

eh, weer effe een pagina teruggeklikt en dan een paar vraagjes aanpassen. duurde nog wel effe voordat ik erachter kwam WELKE vragen ik fout had.

Je had 7 van de 10 vragen goed.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 23:49:
weer effe een pagina teruggeklikt en dan een paar vraagjes aanpassen

Dat duurt me te lang :P
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
9 van de 10 goed :)
yeah deze is leuker dan die van bnn ;)
heheh maar goed denk dat die van bnn meer in de buurt komt van wat klopt.

Uitspraak van Marja op zondag 4 februari 2007 om 16:20:
Dat duurt me te lang

Ik verveelde me ontzettend op die dag he ;)
Jah dat geloof ik meteen

Verstuur je uitslag per email naar iemand die je kent. VE

Je had 9 van de 10 vragen goed.

dat voor iemand die zijn school niet heeft afgemaakt :D

Je had 5 van de 10 vragen goed.