Partyflock

Forumonderwerp · 927730

Probleempje .

Ik heb als leek mijn nieuwe Pleomax USB DRIVE 2.0 USB stick ingeplugged, je hoorde een piep, en toen ging de PC verbeterde stuurprogrammas zoeken, moest dat 2 keer doen, en toen ging ik zoeken waar die USB stond, toen mijn PC werd afgesloten...

Fatale fout op OE. Himem-sys heeft onbetrouwbare XMS geheugen gevonden op adres 00fc82e4. XMS stuurprogramma niet geinstaleerd. himem sys ontbreekt. Controleer of deze in de Windows map bevind.
(Ja die staat daar...

Toen liep mijn PC dus vast, en daarna elke keer na een minuut sloeg hij vast. Nu na 100 keer de PC opnieuw te hebben opgestart, draait hij wat langer.

Ik had in de tussentijd mijn USB stick er uit gehaald. Maar als ik die USB stick er nu instop, reageert de PC hier niet op. Het lichtje op de USB stick brand wel. Maar geen piepje of iets van herkenning.

Ik heb trouwens Windows 98 se.
laatste aanpassing

Ik moet wel voozichtig wezen, anders moet ik die Windows cd weer ergens lenen als alles fout gaat.

Moet ik die stick erin steken? of moet ik hem eruit laten, en dan die 2 USB dingen verwijderen, dan opstarten, en dan pas die USB stick er weer in doen?

Okay alles geprobeerd, maar niet gelukt. Ik heb die stick teruggebracht, andere gekregen van Toshiba. Nu moest ik eerst drivers downlaoden op www.toshiba-cards.de. Helemaal onderin ztaan de drivers die ik gedownload heb... Die moest ik opslaan en dan zou die vanzelf uitpakken. Het is een Zipfile. Opgeslagen in documenten. Toen de computer opnieuw opgestart, Nieuwe Memorystick erin, en toen kreeg ik de melding naar stuurprogrammas zoeken, dat is weer hetzelfde als die andere stick. Hoe wijs ik naar die drivers toe of wat moet ik nu doen??

EDIT/ Deze zijn gedownload;

Windows 98 driver installation guide (zipped files 1,304KB)
USB TransMemory Windows 98SE Driver & Manual (zipped files 1602KB)
USB TransMemory Security Software & Manual (zipped files 972KB)

Moet ik deze eerst openen?
/EDIT

Ik zie in mijn Documenten; "98SE driver, Toshiba Trans, en Toshiba Trans Securety soft" staan.
Moet ik handmatig naar stuurprogrammas zoeken, als de PC/memorystick erom vraagt? Ik krijg verschillende keuzen. Zoals; Alle stuurprogrammas weergeven, Aanbevolen stuurprogramma, en nog wat mogelijkheden... Moet ik dan met de wizard handmatig 98SE driver in documenten selecteren? Welke van de 2 eerst, ik neem aan Driver. En de Drivers zijn Winzip files, moet ik die eerst uitpakken?

EDIT// ik heb Windows 98 driver installation guide (zipped files 1,304KB) geopend en ik kreeg een Wizard en alles liep goed. PC werd opnieuw opgestart. Er staat nu bij start/ programma's/ USB PROdUCT driver/ driver UNinstaller. Ik kan alleen op UNinstaller klikken.
Daarna USB TransMemory Windows 98SE Driver & Manual (zipped files 1602KB) geopend, maar hij zegt dat hij al bestaat. Ga ik toch verder, dan wil hij weer alles UNinstallen. De bestanden zijn wel van verschillend formaat :P
laatste aanpassing