Partyflock

Forumonderwerp · 927122
1 volger · 2188x bekeken
Waarschuw beheerder
Deze zomer wil ik met een groep vrienden op vakantie naar t buitenland en lekker veel feeste, festivals etc...

Aangezien ik alleen weet dat r in Deutchland( tja, niet iedereen van mn vriende heeft t zo met onze oosterburen:() vette shit is maar het kan bijna niet ander dat er in de de rest van Europa nix is...Zelf dacht ik aan de Oostbloklanden als Tjechie,Bulgarije etc...

Wete mensen hier meer over????
Waarschuw beheerder
ja LFP wil ik sowieso heen!
verder zie ik het allemaal wel..sowieso nog ff naar berlijn en SMS is een zekerheidje natuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg heren, ff ontopic graag!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 15:39:
maar gaat het nou 6 weken door achterelkaar?

Ja, ziek he!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat zijn we toch?:)

oostblok.
polen
fusion

moet ook goed zijn(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie de link tussen Polen en Fusion ( Fusion is ergens boven Berlijn) nog niet helemaal, maar goed. De topic opener vroeg:

Uitspraak van DanD46 op donderdag 25 januari 2007 om 03:56:
Aangezien ik alleen weet dat r in Deutchland( tja, niet iedereen van mn vriende heeft t zo met onze oosterburen) vette shit is maar het kan bijna niet ander dat er in de de rest van Europa nix is...Zelf dacht ik aan de Oostbloklanden als Tjechie,Bulgarije etc...

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
www.fusion-festival.de

voor de rest vind ik eigenlijk dat de nog "zeldzame" festivals niet zoveel op PF moeten worden besproken.

als ik een gruwelijk vet vaag nieuw festival vind in zweden of portugal of slowakije, dan zal ik dat niet op PF zetten. ik zou het wel tegen al mn vrienden doorgeven en ieereen proberen mee op sleeptouw te krijgen. maar khoef niet heel PF mee.

dr mogen nog wel wat dingen speciaal blijven toch!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 16:29:
als ik een gruwelijk vet vaag nieuw festival vind in zweden of portugal of slowakije, dan zal ik dat niet op PF zetten. ik zou het wel tegen al mn vrienden doorgeven en ieereen proberen mee op sleeptouw te krijgen. maar khoef niet heel PF mee.

mja ik denk eerlijk gezegd niet dat er tientallen mensen van PF naar zo'n festival gaan als ze het hier lezen.
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
oor de rest vind ik eigenlijk dat de nog "zeldzame" festivals niet zoveel op PF moeten worden besproken.

vind ik wel de leuke festivals met je medemens bespreken..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tiesniewies op donderdag 1 februari 2007 om 17:21:
vind ik wel de leuke festivals met je medemens bespreken..

Inderdaad!
Die veels te ver weg festivals zullen niet zo storm lopen, daar gaan alleen een paar mafkezen heen die eens iets anders willen.
Waarschuw beheerder
Allemall gruwelijke shit hiero...,toppie!!!!!Oekraine9wel ver weg)Wil iig naar N1,alleen nog steeds moeilijke vriendehhh:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoqueerik op donderdag 1 februari 2007 om 14:30:
Van de Kazantip site:

alleen t vrouwelijk schoon daar op die site is al een tripje waard :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanD46 op donderdag 1 februari 2007 om 20:06:
Allemall gruwelijke shit hiero...,toppie!!!!!Oekraine9wel ver weg)Wil iig naar N1,alleen nog steeds moeilijke vriendehhh

Uitspraak van DanD46 op donderdag 25 januari 2007 om 03:56:
vette shit is maar het kan bijna niet ander dat er in de de rest van Europa nix is...Zelf dacht ik aan de Oostbloklanden als Tjechie,Bulgarije etc...

oekraine is oostblok...is wat je wilde weten toch?

als je nog niks buiten nederland bent geweest zou ik eerst maar eens goed duitsland meemaken....genoeg te doen voor de komende jaren en wel zo'n beetje het beste wat er in europa te vinden is.

en wat die vrienden betreft.....neem 1 goeie maat mee...das meer dan genoeg....je maakt daar vrienden zat.
Op SMS bijv. lopen al meer nederlanders dan duitsers dus.
Artiest {SHOWLIST artist 48704, 31536, 87942}
Waarschuw beheerder
Sziget is zwaar goeie... Zeven dagen lang feesten op een eilandje in de Donau. Ben er in 2004 én 2005 geweest. Met de auto is het een dikke twaalf uur rijden tot in Budapest (+ benzine kost in Hongarije om en nabij 1 euro p/liter), dus dat is goed te doen. Vliegtuig kost ook geen ruk. Vooral de programmering in de Globe-tent was erg goed. Jeff Mills, Speedy J, Tiga, The Hacker, Play Paul, Timo Maas, Paul Oakenfold, LTJ Bukem etc. etc. Ik weet niet meer wie welk van de 2 jaren is geweest (excusez-moi). De rest van de line-up bestaat uit heel bekende, maar ook minder bekende bands. Fun lovin'criminals, Korn, Underworld, Franz Ferdinand, Bloodhound Gang, Basement Jaxx (2x)... Een greep uit de namen.. Iets wat je zeker moet checken als je gaat is de hare krishna-tent haha. Ware moshpit daarbinnen.
In 2005 was het bier €1,05 per halve liter, zal nu wel €1,20 of zo zijn. Vlakbij ligt een supermarkt waar je megacheap shit kan inkopen. Met een beetje taktiek en afleiding van de security krijg je ook nog een hoop meer levensmiddelen binnen dan de bedoeling is ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kay op vrijdag 2 februari 2007 om 02:01:
Sziget is zwaar goeie...

Daar ben ik aankomende zomer te vinden, dat is 1 ding wat zeker is! (Y):)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoqueerik op woensdag 31 januari 2007 om 21:05:
Kazantip in Oekraïne

Dit ziet er supervet uit!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 23:00:
en na de zomer ga ik een half jaar in barca wonen.

In Barca zijn genoeg afters ("raves") die tot een uurtje of 5 's middags doorgaan waar je weining nederlanders zult tegenkomen. Over het algemeen vrij vaag volk, maar zeker vet om mee te maken.

Verder op 2 uur rijden ofzo heb je Fraga waar een club zit, met veel goede feesten..

Barca heeft natuurlijk ook genoeg vette clubs...

Kortom jij gaat je wel vermaken denk ik zo
Waarschuw beheerder
Zes weken feest das wel heeeeeuuuul lijp zeg!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van technowaus op donderdag 1 februari 2007 om 23:02:
Uitspraak van Technoqueerik op donderdag 1 februari 2007 om 14:30:
Van de Kazantip site:

alleen t vrouwelijk schoon daar op die site is al een tripje waard

Uitspraak van Maigul op zaterdag 3 februari 2007 om 14:39:
Dit ziet er supervet uit!!

Uitspraak van <<scumbag>> op zaterdag 3 februari 2007 om 15:54:
Zes weken feest das wel heeeeeuuuul lijp zeg!!!!!

Ik ben erg benieuwd of iemand het avontuur om hierheen te gaan aandurft. (en nog meer naar hoe Kazantip is) Is er iemand al eens geweest???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
joehoe, bedankt voor de tip, going kazantip met de zomer :D
Waarschuw beheerder
donateur
Inmiddels is de site ook in het Nederlands, nu nog een line up :D
http://www.kazantip.com

Waarschuw beheerder
Klinkt wel heel superphat Kazantip :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maigul op zaterdag 3 februari 2007 om 14:39:
n Barca zijn genoeg afters ("raves") die tot een uurtje of 5 's middags doorgaan waar je weining nederlanders zult tegenkomen. Over het algemeen vrij vaag volk, maar zeker vet om mee te maken

Niets van gemerkt vorig jaar, behalve dan de feesten op het strand. Hoe kom je erachter waar de afters zijn??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoqueerik op dinsdag 22 mei 2007 om 11:35:
n Barca zijn genoeg afters ("raves") die tot een uurtje of 5 's middags doorgaan waar je weining nederlanders zult tegenkomen. Over het algemeen vrij vaag volk, maar zeker vet om mee te maken

antisonar :lief:
moet je wel van teKno houden...maar aijaijaii hoe vet!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 mei 2007 om 14:04:
antisonar

Die stond sowieso al op het programma :D
Waarschuw beheerder
delano, jij moet eens nieuwe vrienden gaan zoeken die wel van techno houden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 22 mei 2007 om 18:37:
delano, jij moet eens nieuwe vrienden gaan zoeken die wel van techno houden

:lol: gaan de laatste tijd zelfs mee naar feestjes :o zelfs een paar man kunnen regelen voor N1 :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanD46 op woensdag 23 mei 2007 om 00:44:
gaan de laatste tijd zelfs mee naar feestjes zelfs een paar man kunnen regelen voor N1

omdat er hardcore is waarschijnlijk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoqueerik op woensdag 31 januari 2007 om 21:05:
Moving City
https://partyflock.nl/party/68341

the location is really great..it's at huge club

Mainfloor..videos by Lekebusch,Booka Shade and Liebing :D

and Stratos (small floor)

For Moving City at Mainfloor is techno and at small floor minimal/electro 8)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 23 mei 2007 om 08:39:
omdat er hardcore is waarschijnlijk

blijkbaar ken je geeneen van mn vrienden ;p want als hun iets pokkeherrie vinden is t hardcore wel.het kunnen waarderen van techno is al gelukt, nu schranz/hardtechno nog :).
Als er nog centjes over zijn wil ik ook nog SMS erachter pakken als er nog genoeg animo over is.
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.youtube.com/watch?v=ni_TvAAZGmI

vrijdag 20 juli 2007
Sunrise Festival Amfiteatr Kolobrzeg

En voor degene die meer willen zien over Kazantip:
http://www.partyscene.nl/news/headlines/2007/281766/bizar_festival_kazantip
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, als je nog steeds graag weg wilt:

NATURE ONE Poland
Sobota, 18.08.2007
18:00-8:00
Lotnisko Katowice-Muchowiec

Katowice ligt zo'n 70km van Krakow, wat een onwijs dikke stad is om heen te gaan :D
Waarschuw beheerder
tip voor vakantiebestemming: Atlantische Oceaan, onder tussen en Bordeaux en Biaritz, lekker technoLOOS vakantie vieren...