Partyflock

Forumonderwerp · 926951
vrijdag 6 April
22.00 - 23.45 Angelo
23.45 - 01.15 Steve Rachmad
01.15 - 02.45 Adam Beyer
02.45 - 04.15 Surgeon
04.15 - 05.45 DJ Rush
05.45 - 07.00 Miss Djax

zaterdag 7 april
22.00 - 23.45 Dimitri
23.45 - 01.15 Nick Rapaccioli
01.15 - 02.45 Kenny Larkin
02.45 - 04.15 Dave Clarke
04.15 - 05.45 Billy Nasty
05.45 - 07.00 Remy

zondag 8 april
22.00 - 23.45 Bart Skils
23.45 - 01.15 Wighnomy Brothers
01.15 - 02.45 Marco Carola
02.45 - 04.15 Green Velvet
04.15 - 05.45 Oscar Mulero
05.45 - 07.00 Gayle San

Mijn voorkeur: ZATERDAG!

Vooral de zaterdag line-up is TOP: Het is het 10 jarig bestaan, de goede "oude" namen zijn terug op het feest dat zij groot gemaakt hebben: REMY, BILLY, NICK en DAVE dit zijn de meesters die oude tijden kunnen laten herleven... Geen Schranz, hardtechno of Minimal, maar gewoon lekker ouderwetse melodieuze potten en pannen techno waar je lekker op kan swingen!

Billy Nasty, Nick Rapaccioli, Dimitri en Angelo zaten ook in de eerste line-up op 30-03-1997. Dit even ter info.
laatste aanpassing

Uitspraak van acco op woensdag 24 januari 2007 om 16:12:
heeft iedereen trouwens die maandag vrij of hoe werkt dat met pasen?

Maandag is 2de paasdag, dan is bijna iedereen vrij ja(y)
Potverdikkeme.... dat wordt 3x Awake voor mij -> kan niet kiezen. :S
Erg vet om Green Velvet eens te horen in de gas,Carola ook super!!!

Verder vind ik de vrijdag line-up echt niet veel,alleen Surgeon is leuk!

Maare vrijdag gaat hem dus niet worden,zaterdag en zondag wel present :)
op de vrijdag hopelijke eerste keer gas voor mij:woep:

De Gashouder gaat er voor deze verjaardag visueel indrukwekkender uitzien dan ooit tevoren, zodat iedere avond garant staat voor een knaleditie met een schitterende muzikale, visuele en ook feestelijke opbouw.

:woep::respect::woep:
laatste aanpassing
Pff wat een inspiratieloze line-up. Awakenings is echt dood.
Dit wordt een moeilijke keuze...

De line-up van zondag is zeker het beste met als afsluiter Gayle San :respect:
Vrijdag is leuk, alleen erg jammer van Djaxx en zaterdag ziet er gewoon goed uit (y)

Nou ja de keuze hoeft op zich niet zo heel moeilijk te zijn door gewoon 3 dagen te gaan!
laatste aanpassing
k vind er geen zak aan en ben teleurgesteld
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 15:42:
denk nou eens na...

Yeah Right. Vandaar dat er jaarlijks op de welbekende buitenlandse festivals/indoor feesten de creme de la creme van de techno-wereld staat....

Awakenings is gewoon een easy-money-zakkenvul-concept geworden. Niet iets wat ik nog niet wist. Maar met een bombastish aangekondigd 3 daags weekend had ik toch wel graag een klein beetje terug gezien van de dikke omzet die ze hebben gedraaid met hun huis-tuin en keuken-DJ's.
Uitspraak van ?M? op woensdag 24 januari 2007 om 17:44:
Awakenings is gewoon een easy-money-zakkenvul-concept geworden. Niet iets wat ik nog niet wist. Maar met een bombastish aangekondigd 3 daags weekend had ik toch wel graag een klein beetje terug gezien van de dikke omzet die ze hebben gedraaid met hun huis-tuin en keuken-DJ's.

eens! ik heb prachtige avonden op awake beleefd, maar ik vind dit gewoon teleurstellend
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
CAROLA maar 1,5 uur????????????????!!!!!!!!!!!!!

wat een gelul!
Vind t ook best tegenvalle, maar aan de andere kant:
Wij nederlanders moete altijd zeike en ookal was de lineup " perfect" dan wazzie alsnog niet perfect snappie??

Zoveel mensen, zoveel wensen..Rush is r tenminste...

ik weet niet waarom iedereen zo loopt te zeiken. kijk wat v een kwaliteit er staat. Kenny Larkin bijv. die gast is verdomde goed. Het zal ook in teken staan van de 10 jaar. dus voor alle minimal liefhebbers.. naa naa nana naaaaa!

Vrijdag: ouderwets knallen met schranz en treintechno..

Zaterdag: detroit, ritmische opbouwende funcky techno..

Zondag: opbouwende melodieuze techno met een knallend einde (Mulero & San)..

Lastige keuze dus..

Mijn enige kritiek:

Geen Chris Liebing en Pet duo op vrijdag helaas
Uitspraak van inactief op woensdag 24 januari 2007 om 18:29:
dus voor alle minimal liefhebbers.. naa naa nana naaaaa!

bart skils, wighnomy br, marco carola?
Uitspraak van inactief op woensdag 24 januari 2007 om 18:29:
Kenny Larkin

samen met green velvet enige verrasende naam. en dat voor een 10 jarig bestaan...

Absoluut de zaterdag, 31 januari gelijk maar een kaartje halen

2 acco: het laatste jaar op elke avond alleen maar minimal. gelukkig nu niet.

Ik vind dat ze een mooie doorsnee van nieuw en oude artiesten hebben gehaald. Billy nasty bijv. Zette de westergas in 1998 helemaal op zijn kop. Was echt vet. En Remy sloot toen altijd af met een knallende set. Dus respect dat zij er weer staan. Hoort er toch een beetje bij denk ik. Maar goed ieder zijn mening.

Gewoon alle 3 de dagen!!! :p Maximaal genieten in de Gas!!!! Typisch oerhollands poldergezeik over de line-up!! Wees blij dat je drie dagen achter elkaar techno mag gaan luisteren in de tempel!!! :D

hahaha goed punt!

Artiest Invite
Eindelijk Kenny Larkin weer, eindelijk weer eens wat Detroit in de Gas :-)
Nick nice, Remy afsluiten en please zoals op 09-12-2000!!!!
Zaterdag wordt volgens mij echt een ouderwetse avond qua muziek.
Vrijdag is leuk tot Rush en ben blij dat Angelo opent.
De zondag wordt nice met Mulero en Gayle San.

Ik had het liefst alleen maar namen gezien die er bij waren voor de sluiting van de Gas en alleen maar muziek uit die tijd, dan had ik de 3 dagen niet overleefd maar dat terzijde :-)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 18:57:
Wees blij dat je drie dagen achter elkaar techno mag gaan luisteren in de tempel!!! :D

VOor bijna 100 euro...

Zowiso zondag present!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 18:57:
Typisch oerhollands poldergezeik over de line-up!!

(Y)

Sommige lui hebben altijd wat de bitchen :no:.. Is de line-up niet goed/verrassend/revolutionair/experimenteel genoeg, dan is het wel het publiek/toeristen/geen die hards..

Gewoon, met een smile op je smoel een feestje bouwen. Niet zo moeilijk toch?

Uitspraak van sNicKer? op woensdag 24 januari 2007 om 19:39:

Precies. 10 jaar terug had je dit fucking gezeik niet, toen was het gewoon gaan en los!
Als Hawtin, Mills, Garnier hadden gestaan nee dat is verrassend. Mensen willen grote namen zien en die staan er nu grotendeels en dan is het nog niet goed.
Super line up hoor. Ga voor de vrijdag en zaterdag :jaja:
Sommige lui hebben altijd wat de bitchen .. Is de line-up niet goed/verrassend/revolutionair/experimenteel genoeg, dan is het wel het publiek/toeristen/geen die hards..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 19:41:
Precies. 10 jaar terug had je dit fucking gezeik niet, toen was het gewoon gaan en los!
Als Hawtin, Mills, Garnier hadden gestaan nee dat is verrassend. Mensen willen grote namen zien en die staan er nu grotendeels en dan is het nog niet goed.

helemaal mee eens..
en uhh tim ook 3 avondjes pakken?
ik vind het ook weer overdreven als je beetje kritiek hebt op een lineup..dat je meteen een zeikende hollander bent.

ik ga naar genoeg feestjes en ook waarvan ik soms de lineup niet onwijs boeiend vind, maar ik had van het 10 jarig bestaan gewoon net iets meer verwacht! kan tog?!

hoeven we verder ook niet moeilijk over te doen. als het me niet aanstaat om er 40 euro voor te betalen, ga ik niet! heel simpel

Uitspraak van Long ed op woensdag 24 januari 2007 om 19:52:
en uhh tim ook 3 avondjes pakken?

Absoluut 3 dagen. Is ook mijn 10 jarig ik-ga-naar-Awakenings-weekend.
goed, ik ben alweer overgehaald om ook de zondag te gaan. 3 trek ik echt niet; de zaterdag even uitrusten, om zondag weer vol te kunnen feesten

inderdaad.. ik vind de sfeer sowieso op partyflock wat zeikerig..

op de feesten zelf merk ik nooit wat van gezeik en is iedereen altijd helemaal los, hier op PF hoor je altijd maar kritiek :yes:

heb zin in awakenings zeg

Zondag is de mooiste dag van de week, en dat bleek toen ik weer eens naar de line-up van awakenings keeheeeeek!!!!!!!!!!!!!

GREEN
SKILS
GREEN
SKILS
GREEN
SKILS
GREEN
SKILS
Zeker dat ik de zondag ga...Eindelijk Carola eens in de Gas...samen met de rest vd line-up weet ik zeker dat ik n topavond heb...

nothing special...

the lineup at november last year been 10x better
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 20:05:
Absoluut 3 dagen. Is ook mijn 10 jarig ik-ga-naar-Awakenings-weekend.

Ghe ghe daarom ga ik er maar 2!

Ga pas 5 jaar naar Awakenings toe :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 19:41:

Gaat er om dat het een 10 jarig bestaan is, waarvan de verwachtingen hoog waren...

Stel je voor dat je in het buitenland woonde of ver weg woonde, dan ga je toch niet speciaal voor Awake naar Nederland door de schitterende line-up....

Gaat mij sowieso niet vertellen dat de mensen komen voor de goede sfeer :)

Uitspraak van Carnagast op woensdag 24 januari 2007 om 22:37:
Gaat er om dat het een 10 jarig bestaan is, waarvan de verwachtingen hoog waren...

Stel je voor dat je in het buitenland woonde of ver weg woonde, dan ga je toch niet speciaal voor Awake naar Nederland door de schitterende line-up....

Gaat mij sowieso niet vertellen dat de mensen komen voor de goede sfeer

Ik snap wat je bedoeld maar Rocco had al gezegd dat hij namen ging boeken die de laatste 10 jaar belangrijk zijn geweest voor Awakenings.
Dat er dan namen komen die je heel veel ziet had ik wel verwacht. Verrassing voor mij zijn toch echt Angelo, Larkin, Rapaciolli nog een keer in de Gas.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 21:38:
nothing special...

oh nee he. dit is toch niet wie ik denk dat het is? hou eens op met dat gezeur als je toch niet gaat en laat anderen die er wel zin in hebben met rust

niet echt heel bijzonder, beetje naar verwachting. Had alleen nog een of 2 echt grote namen verwacht. Zaterdag vind ik een leuke line up. Remy en Billy Nasty en Larkin. Benieuwd naar Nick Rappacioli. Denk dat ik de vrijdag ook wel meepak. Beyer na Rachmad dus dat zal vanaf t begin wel knallen worden en surgeon ook wel vet. Effe aankijken wat Rush doet, als t tegenvalt weer split. Zondag eigenlijk alleen green velvet echt interessant vind ik
Artiest {SHOWLIST artist 52255, 19217, 44637}
Vind de line-up eerlijk gezegd nogal tegenvallen!

Tuurlijk is het waar dat omdat het een jubileum is, er bekende namen uit het verleden worden geboekt, maar om de line-up van de awakenings edities te voorspellen heb je zeker geen glazen bol nodig :S

Green velvet overigens wel erg gaaf :WOOP:

Hopelijk worden de komende edities wat interessanter dan de afgelopen keren

Beetje jammer zo :GAAP:
laatste aanpassing

:woopwoop: Wordt weer gezellig!

Uitspraak van Gallus op woensdag 24 januari 2007 om 22:55:
oh nee

:gaap:
Oke, nu krijgen we het LUXE probleem,

Ik kan niet kiezen!!!!!

Elke avond is vet!!!

Maar ja om nou elke dag te gaan. Dan krijg je weer het geldprobleem!!!!

Tja word nog even goed nadenken!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 22:45:
Ik snap wat je bedoeld maar Rocco had al gezegd dat hij namen ging boeken die de laatste 10 jaar belangrijk zijn geweest voor Awakenings.
Dat er dan namen komen die je heel veel ziet had ik wel verwacht. Verrassing voor mij zijn toch echt Angelo, Larkin, Rapaciolli nog een keer in de Gas.

Ja tuurlijk, groot gelijk heeft ie... Maar ik had wel een beetje meer een mix verwacht van 'grote namen' en de 'standaard namen' om het zo maar even kort te zeggen...

Als je eerst zegt dat je groots wilt gaan uitpakken en dan met zo'n line-up komt vraag je om teleurstelling naar mijn mening... De extra vuurwerkshowtjes en aankleding interesseert me vrij weinig.

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Als ik ga dan is het de zaterdag, Larkin in de gas icm Remy als afsluiter :)

Dat wordt dus duidelijk de zondag...
Green Velvet

Dit keer maar in de herhaling, aangezien zn spullen het bij Extrema begaven...:(
Het word de zondag! Carola, Green Velvet en Mulero!
pfff lastig kiezen.. Dave clarke.. of Gayle/Bart Skills etc.. Denk beiden

kep de line-up op me in laten werken en ik ben eruit.

Vrijdag lekker knallen..

en zaterdag genieten van de oldschool/detroit/funky/techno!

Had gdv zowiezo een back2back set van beyer & liebing verwacht!!
oh yeah,duidelijk de vrijdag