waarom kan je het een moment gelukkig zijn , en nog geen 5 minuten later wil je van de aardbodem verdwijnen?
434x bekeken
waarom kan je het een moment gelukkig zijn , en nog geen 5 minuten later wil je van de aardbodem verdwijnen?
kan me er bij jou wel iets van voorstellen
Stemmingswisselingen the best
Vind er anders niks aan
Stemmingswisselingen the best
prozacje misschien??
waarom kan je het een moment gelukkig zijn
Als je je opblaasschaap hebt volgespoten?
en nog geen 5 minuten later wil je van de aardbodem verdwijnen?
Omdat je erachter komt dat je het schaap lek hebt gemaakt?
simpel ....mannen
Borderline?
Is dit een serieuze vraag?
wil je van de aardbodem verdwijnen?
En een beetje snel graag
heb het nog niet mee gemaakt dat ik van de aardbodem wilde verdwijnen
manische depressie?
Ja jammer is dat....
Soms denk je dat je gelukkig bent en daarna wordt je met je neus op de feiten gedrukt dat het niet zo is...!
Tja... shit happends, gewoon doorgaan!
That's life!
wat dacht je van stemmings wisselingen???
meestal noem je dat.. "borderline syndrome"..
natuurlijk
maar geef toe.. je bezwangerd toch liever Schwarzenegger dan CoCAIna
zou je denken?
liever geen van beiden hoor maargoed..
bezwanger liever suzanne hehehe .
by the way zie dat j in de effenaar komt...
vrijdag is er een leuk feesje.
FRISO
bezwanger liever suzanne hehehe .
by the way zie dat j in de effenaar komt...
vrijdag is er een leuk feesje.
FRISO
ff agenda checken
effenaar is echt leuk
ben er nooit geweest.. maar deze keer gaan wat vriendinnen van me naar FRISO .
en gezien het thema (bi/lesbi/homo) wordt het een ruig avondje daar dat is zeker .
Niet dat ik van die kant ben maar me meisje lust ze wel van alle 2 de walletjes zeg maar.
Dus toch eens checken..
en zoizo zijn die feesjes wel lachen,kan je tenminste schaamteloos iemand vast pakken om te dansen zonder problemen te krijgen met z'n macho patser die meent dat als hj ruzie maakt dat hij de man is . .