Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
als jou neefie bijv klappe hep gehad staat jou hele familie niet klaar om die gozer aan te pakke bij ons wel
nee ik hep tegen xzonx!
Nee, ik kan zelf ook goed Nederlands... Maar ik heb wel gemerkt dat ik heel veel dingen heb moeten leren.
Ik bedoel, ik noemde vroeger de aanhangwagen een aningkar...
Mijn ouders begrepen mij wel, alleen op school snapte ze het nietIedereen je uitlachen enzo... Dan merk je wel dat je 'anders' bent.
Maar ja, nu zou niemand meer van mij zeggen dat ik van het kamp kom en daar ben ik best trots op, dan zijn er ook geen vooroordelen. Ik vertel het altijd later pas, dan kunnen ze zien dat niet alle kampers "slecht" en "asociaal" zijn.
als jou neefie bijv klappe hep gehad staat jou hele familie niet klaar om die gozer aan te pakke bij ons wel
Je hoeft nu ook niet meteen uit de hoogte te doen.
om dat je een reiziger bent.
Er zijn genoeg mensen die ook altijd alles voor
hun familie doen dus kom op!
nee maar even een ding wij gaan niet voor een jochie komen met onze familie pas als hele groep isnet als mij zusie is de auto ingetrokken gelukkig is die vent niet gelukt
maar die heeft ze ook gehad wat denk je dat de politie wat doet ofzo
dat jij nou een oetse ben geworden! niese vergeet niet waar je vandaan kom, en ga niet zo tege me poekele
weet je zeker dat je geen marokaan bent dan??
en dat je hele familie meegaat om iemand terug te pakken hoeft niet positief te zijn hoorzegt ook weer wat over wat voor familie je heb.
Dat is toch eigenlijk te belachelijk dat dat zo moet. Dat lijkt me niks om je altijd eerst te bewijzen dat je niet slecht bent en dat mensen je dan eigenlijk pas een kans geven.laatste aanpassing 22 januari 2007 13:47
jezus wijf, zie jou wel vaker in topics, maar doe aub eens wat aan je Nederlandse taal, is je al vaker gezegd, want dit kan echt niet!
dat komt niet door me zelf je mag denken wat je wil.
ik let gewoon niet wat ik tiep
je mag mensen niet afkraken hoe ze schrijven
hoezo?? Heb je spastische vingers ofzo dat ze zomaar willekeurige toetsen raken??
1 me toetsebord is na de tering al heel lang even geen geld voor een nieuwe soms dan pakt ie ook een andere letter.
of ik tiep en hj neemt geen letter en anders moet ik de heletyd terug als ik een fout heb dan maar fouten
ik ben geen reizerger
als je het maar snapt
daantje lekker heh zo grote bek op het internet! normaal durf je ons niet eens aan te kijke oetse
Pfffff....
Eigenlijk nergens in dit topic word degenereerend gepraat over de kampers..
Maar toch, meteen, zijn "wij" boeren, hufters enz.. En zijn "hun" beter dan "wij".
Wie plaats wie nou in een hokje?
dan mot je is goed gaan leze wous
ja ik hou er gewoon niet van nu doet iedereen stoer maar normaal zijn ze allemaal bang en wille ze je vriende worde
en de titel van deze topic bevaltr me ook niet waarom "wat vind jij van kamper volk" en dan gelijk wij zijn agressief en niet intelligent, nou kom dat dan in me keumes zegge!
ja ik hou er gewoon niet van nu doet iedereen stoer maar normaal zijn ze allemaal bang en wille ze je vriende worde
en jij voelt je zeker wel lekker bove de rest verheve heh suzy,
jij mag je ook wel gedraage zou ik zeg bijdehand
moet je even hier zegen dan heb je niet zo snel grote mond meer
hou toch je mond joh domme kaffa
BRRR, ik word al helemaal bang! Je hebt zeker allemaal broers met gouden kettingen e