4 volgers · 49326x bekeken
Bijna elke camera ter wereld heeft een CZ lens..
Een CZ lens is gewoon een lens die volgens de Carl Zeiss berekeningen is vervaardigd. Sony heeft het patent gekocht op de 'Carl Zeiss' brand en is de enige die ermee mag adverteren en hun lezen levert aan bijvoorbeeld Nokia of andere merken die met CZ adverteren.
Alleen Panasonic, Konica Minolta en Leica (logisch) maken gebruik van een ander soort lenzen dan CZ.
Alweer een marketing verhaal waar je heel hard instinkt..
iedereen weet wat een cz lens is, dat megapixel verhaaltje van jou heeft alleen betrekkeing op de 5 megapixel camera van bv. samusng g600 en niet die van nokia omdat dat een echte lens is en die van samsung en vele andere een miniatuur lensje is
Twee jaar ergens aan vast zitten is altijd te lang..
Onderzoek is altijd goed. Ik heb hem nu al een dik jaar en nog geen betere gezien. nog 11 maanden te gaan
laatste aanpassing
iedereen weet wat een cz lens is, dat megapixel verhaaltje van jou heeft alleen betrekkeing op de 5 megapixel camera van bv. samusng g600 en niet die van nokia omdat dat een echte lens is en die van samsung en vele andere een miniatuur lensje is
Wat is een CZ lens dan?
En MP's hebben áltijd betrekking op digitale camera's, of dat een CZ lens of een plastic plaatje hebben.
donateur
waren de extreem links vs extreem rechtse topics op?
Hmm nu moet er ineens betaald worden voor msn op de N95, beetje jammer. Is dit niet te omzeilen op een of andere manier?
Hmm nu moet er ineens betaald worden voor msn op de N95
Ik had het met m'n oude Micro kaartje geïnstalleerd op m'n tel. ander kaartje (4GB) erin, alles weer via back-up programma omgezet, nu doet 'ie het niet meer.
En als ik opnieuw wil installeren geeft 'ie elke keer foutmeldingen
Niet dat ik MSN wil gebruiken, maar die Hotmail op m'n mobiel zag ik wel zitten!
PS waarom moet je nog extra licenties kopen om Nokia Maps gesproken navigatie te kunnen gebruiken?! Grr.
hallo ik ben nu route66 op mn mobiel aan het gooie ner staat dat je een map system naar je kaartje moet kopiere.. dat heb ik gedaan dan wat mapjes erbij doen voor kaarten en dan stap3
You are ready to reinsert your storage card an reboot your smartphone. start Route 66 and you will there is no activation requierd at all
dus gewoon me telefoon opnieuw opstartenm? en waar kan ik het progje dan vinden ??
het lukt me namelijk niet echt
You are ready to reinsert your storage card an reboot your smartphone. start Route 66 and you will there is no activation requierd at all
dus gewoon me telefoon opnieuw opstartenm? en waar kan ik het progje dan vinden ??
het lukt me namelijk niet echt
donateur
dat is nix route66 gebruik tomtom
Waarom zit die barcode scanner er in hemelsnaam op
? Iemand het antwoord wat het nuttige daarvan is
?
Jawel!!!!
Je moet nimbuzz gebruiken voor msn op je mobiel
echt een handig programma, snel en gaat echt handig
!
dus moet je ff naar nimbuzz.com gaan
Een telefoon bij een abbonement is altijd simlock vrij
Alleen prepaid toestellen, die zijn niet simlock vrij..
Niet als je 4 maanden van te voren kan verlengen
Hmm nu moet er ineens betaald worden voor msn op de N95, beetje jammer. Is dit niet te omzeilen op een of andere manier?
Jawel!!!!
Je moet nimbuzz gebruiken voor msn op je mobiel
dus moet je ff naar nimbuzz.com gaan
en gratis simlockvrije n95 mag ik best redelijk vinden
Een telefoon bij een abbonement is altijd simlock vrij
Alleen prepaid toestellen, die zijn niet simlock vrij..
Twee jaar ergens aan vast zitten is altijd te lang..
Niet als je 4 maanden van te voren kan verlengen
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Scherm is van gehard glas, (bijna) onkrasbaar, alleen zand in je broek kan hem bekrassen. Voor de rest kan je er rustig met een stanleymes overheen krassen, komt geen kras op.
er staan er anders genoeg op ebay te koop met een barst in het scherm!!
en bij mijn zoontje was binnen een maand de speaker al naar de kloten.
gewoon een kut ding dusssss.
Waarom zit die barcode scanner er in hemelsnaam op ? Iemand het antwoord wat het nuttige daarvan is ?
het is een smartphone, er bestaan ontiechelijk veel producten die en barcode bevatten, waaronder bv. visitekaartjes
een barcode kan alle nodige informatie bevatten (naw, e-mail, websites)
laatste aanpassing
er staan er anders genoeg op ebay te koop met een barst in het scherm!!
Een barst in glas is wat anders dan een kras..
en bij mijn zoontje was binnen een maand de speaker al naar de kloten.
Het is ook geen kinderspeelgoed..
Ben het wel met van Vliet eens. Wat doet een iBrick bezitter nou in het N95 topic? Hebben ze geen iBrick topic hier. Heb zelf ook een iBrick 16gb maar vind mijn Nokiatjes toch fijner. Vind de iPhone aardig maar niet geweldig. Zo gaan we weer fijn verder over de N95 L*llen en dan gaat Oxygen ff lekker in het iPhone topic zijn iPhone geloof verkondigen.
Edit: ik zie dat het iBrick topic niet zo goed loopt
.
https://partyflock.nl/forum/searchresult?TYPE=topic&FORUMID=21&TERMS=iPhone
Edit: ik zie dat het iBrick topic niet zo goed loopt
https://partyflock.nl/forum/searchresult?TYPE=topic&FORUMID=21&TERMS=iPhone
laatste aanpassing
Edit: ik zie dat het iBrick topic niet zo goed loopt.
Underground..
Ik Snap nog steeds niet waar ik msn voor nokia N95 Gratis kan downloaden.... En hoe ik dat kan instaleren?
In je menu staat het pictogram 'downloaden', dan moet je even de catalogus opdaten, dan ga je naar toepassingen, vervolgens naar communicatie en dan zie je daar Mail,IM, daarin klik je vervolgens weer op Mail and IM, de rest wijst zich vanzelf
laatste aanpassing
iemand een idee hoe ik kan instellen dat m'n telefoon m'n inloggegevens voor PF onthoud?
dat vraagt hij bij mij automatisch. niet dat dat uitmaakt want hij onthoud ze tog niet
bij mij geeft ie inderdaad eerst een welkom Perfect Blood en daarna moet ik me alsnog inloggen. Rot ding
In me inbox van hotmail kom ik ook niet. Terwijl ik continu op ja moet drukken om verder te kunnen
En me klepje van me geheugenkaartje ligt eraf.
Kortom, begin langzaam te balen van dit toestel
donateur
weet iemand hoe je theme's kan verwijderen die je er zelf op gezet hebt ?
bij mij geeft ie inderdaad eerst een welkom Perfect Blood en daarna moet ik me alsnog inloggen. Rot ding
goed irritant is dat ja.. ligt ook niet aan PF.. dat had ik al nagevraagd.
Ik Snap nog steeds niet waar ik msn voor nokia N95 Gratis kan downloaden.... En hoe ik dat kan instaleren?
iemand een idee
http://www.n95forum.nl/viewtopic.php?f=2&t=2463&st=0&sd=a
Vraagje alhier:
Laatste wilde ik mijn firmware updaten, maar dat ging mis. Stopte op de 65% ofzo.
Nieuwe firmware stond er wel op maar pc suite wilde de phone niet meer herkennen...
Heb em weggebracht om alles er opnieuw op te laten zetten. Vandaag gehaald, aan me pc gehangen maar nog steeds kent pc suite em niet (N)
Kan me back up dus niet terug zette
Iemand een oplossing?
Laatste wilde ik mijn firmware updaten, maar dat ging mis. Stopte op de 65% ofzo.
Nieuwe firmware stond er wel op maar pc suite wilde de phone niet meer herkennen...
Heb em weggebracht om alles er opnieuw op te laten zetten. Vandaag gehaald, aan me pc gehangen maar nog steeds kent pc suite em niet (N)
Kan me back up dus niet terug zette
Iemand een oplossing?
donateur
ik heb via ftd wat spellen gedownload voor de ngage en nu draaien die wel op de n95 maar het zijn nog steeds trial versies. iemand ervaring mee. moet ik een of ander patch erop zetten ?
*opgelost*
*opgelost*
laatste aanpassing
Klote, mijn volume knopje is kapot
! Wilde even een foto maken, maar toen viel die van de vensterbank af
, dus nu kan ik het volume niet meer harder zetten
lekker lastig als je aan het bellen , of aan het luisteren naar iets, bent..
Maar om em daar nou voor te laten repareren..., ben ik mn foon anderhalve week kwijt
en ze doen het volgens mij niet als je de telefoon hebt laten vallen ..
Maar om em daar nou voor te laten repareren..., ben ik mn foon anderhalve week kwijt
laatste aanpassing
donateur
mijn vriendin kan met haar n95 niet op pf.
Ze wordt gelijk uitgelogd.
iemand hier een oplossing voor ?
Ze wordt gelijk uitgelogd.
iemand hier een oplossing voor ?
Klote, mijn volume knopje is kapot! Wilde even een foto maken, maar toen viel die van de vensterbank af
, dus nu kan ik het volume niet meer harder zetten
lekker lastig als je aan het bellen , of aan het luisteren naar iets, bent..
Maar om em daar nou voor te laten repareren..., ben ik mn foon anderhalve week kwijten ze doen het volgens mij niet als je de telefoon hebt laten vallen ..
Moet je naar een nokia service point gaan, mits je nog garantie hebt
Ik had laatst mn n95 helemaal uit elkaar gehad vanwege nieuwe complete cover, omdat hij een x heel hard was gevallen.
Maar nadat ik hem weer in elkaar gezet had bleek het scherm heel raar te doen, en was onleesbaar.
Bij de plaatselijke nsp hebben ze hem gratis gefixt binnen 1 dag
Dit was trouwens al de 3e reparatie daar
In me inbox van hotmail kom ik ook niet. Terwijl ik continu op ja moet drukken om verder te kunnen
Ga je via de webbrowser naar www.hotmail.com om je mail te checken?
Als je 'Ruuudje' z'n reply hierboven checked en uitvoert, zal je zien hoe makkelijk je je mail kan checken zonder helemaal naar de hotmail website te gaan.
Je hotmail inbox komt dan gewoon bij 'berichten' te staan, en op die manier kan je makkelijk je email checken.
donateur
is dit nu gratis met kpn ? http://os2008.nos.nl/mobiel/index/
is dit nu gratis met kpn ? http://os2008.nos.nl/mobiel/index/
Als je ff leest..
Hoeveel kost het gebruik van de NOS Mobiel applicatie?
De applicatie is in de kennismakingsperiode tot eind 2008 gratis te gebruiken. Echter uw operator zal kosten doorberekenen voor het gebruik maken van een dataverbinding. Zorg ervoor dat u op de hoogte bent van deze kosten en dat u een geschikt abonnement heeft afgesloten. Wij raden u aan om een flat-fee abonnement af te sluiten.
De applicatie is in de kennismakingsperiode tot eind 2008 gratis te gebruiken. Echter uw operator zal kosten doorberekenen voor het gebruik maken van een dataverbinding. Zorg ervoor dat u op de hoogte bent van deze kosten en dat u een geschikt abonnement heeft afgesloten. Wij raden u aan om een flat-fee abonnement af te sluiten.
dat is nix route66 gebruik tomtom
Als je echt goede nav. wil die ook meteen de interne gps ondersteunt neem dan sygic mcguider.
Dit is een tomtom kloon die grafisch beter is en simpel in gebruik.
Laatst mee naar frankrijk geweest, helemaal top.
Voor tomtom is er nu wel een fix te krijgen dat tomtom ook met de interne gps overweg kan maar ik blijf het een omslachtig zooitje vinden. Voor je tomtom start moet je eerst een ander progje starten en dan in tomtom weer een gps kiezen en dit ritueel moet je elke keer herhalen.