Partyflock

Forumonderwerp · 925532
9036x bekeken
Werkzaam bij Dancezine
Artiest {SHOWLIST artist 53880, 56829, 54499}
Waarschuw beheerder
Ik ben bezig met et organiseren van een DJ COntest in café Tramp's in Alkmaar en ik ben op zoek naar DJ's die daar aan mee willen doen.
We draaien alle stylen!
Stuur me even een berichtje als je je in wilt schrijven.
Greetz Freek
Artiest {SHOWLIST artist 48556, 93858}
Waarschuw beheerder
jammerlijk kon ik er afgelopen maandag niet bijzijn :(

maar jesse gefeliciteerd ;) en was denk wel een mooie strijd tussen mindfuck en vinylpimp
Waarschuw beheerder
Hoe zit dat trouwens met de opbouw van zo'n avond?
Ik moet maandag 16 april hardcore draaien om 21.00u..
Aan het einde zit er behoorlijk wat energie in je set, en dan draait de volgende DJ hardstyle of jump..
is dat niet een gigantische anticlimax en een beetje raar voor de volgende die draait?
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ribcage op vrijdag 23 maart 2007 om 11:43:
is dat niet een gigantische anticlimax en een beetje raar voor de volgende die draait?

Op een feest zou het inderdaad 'not done' zijn om in deze volgorde je lineup te presenteren. Op een contest wordt de aandacht meer op opbouw per set bekeken, en maakt de opbouw op een avond niet echt uit.

Het zal voor misschien wat bezoekers een anticlimax zijn als hun voorkeur naar Hardcore uit gaat, maar het is immers een contest, en geen feest!

:bye:
Waarschuw beheerder
wie moeten er vanavond draaien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ribcage op vrijdag 23 maart 2007 om 11:43:
Hoe zit dat trouwens met de opbouw van zo'n avond?
Ik moet maandag 16 april hardcore draaien om 21.00u..
Aan het einde zit er behoorlijk wat energie in je set, en dan draait de volgende DJ hardstyle of jump..

Alle dj's moeten om 21:00 uur aanwezig zijn. We gaan dan met de dj's (op volgorde van style die gedraaid wordt) een timetable maken. Dus uiteindelijk is de opbouw van de avond wel goed. Tenzij er allerlei dj's zijn die niet op komen dagen zonder zich telefonisch af te melden want dan kan het zijn dat er tussenstukjes voor de opbouw ontbreken. Dus... Als je niet kan, meld je telefonisch af!
0725156216
Waarschuw beheerder
Wouter Segers heeft gisteren van Sleino gewonnen. De oberige 4 ingedeelde dj's zijn zonder telefonisch bericht niet op komen dagen en dus uitgesloten van verdere deelname.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 23:06:
Uitspraak van -Le Freak- op dinsdag 27 februari 2007 om 12:28:
Voor de mensen die in het bezit zijn van een Pioneer CDJ 800 of CDJ 1000; je mag ze meenemen, mits de rest van de dj's er die avond ook gebruik van mag maken

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 23:06:
Beetje vaag.. dat je dan perc anderen er ook op MOET laten draaien.. Huur zelf gewoon wat.. Slappe hap dit. Als er wat mee gebeurt, is de eigenaar de pineut.. Gehuurde CDJ's zijn altijd verzekerd.laatste aanpassing 4 maart 2007 23:07

we hebben zelf cd spelers maar die zijn niet altijd van pioneer. en er zijn een paar "dj's" die niet op andere spelers dan pioneer "kunnen" draaien en dus per se hun eigen shit mee willen nemen. Ik vind dit slappe hap! Een beetje dj kan namelijk ook op andere gear draaien. Iemand die kan auto rijden kan toch ook in een ander merk dan zijn eigen auto rijden???
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23538}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -2 Meter Ellende- op dinsdag 27 maart 2007 om 14:22:
we hebben zelf cd spelers maar die zijn niet altijd van pioneer. en er zijn een paar "dj's" die niet op andere spelers dan pioneer "kunnen" draaien en dus per se hun eigen shit mee willen nemen. Ik vind dit slappe hap! Een beetje dj kan namelijk ook op andere gear draaien. Iemand die kan auto rijden kan toch ook in een ander merk dan zijn eigen auto rijden???

is idd een beetje slappe hap, maar aan de andere kant kan ik het ook wel een beetje begrijpen..

je wil dat het goed gaat wat er ook gebeurd, als je zeker weten op de pioneers goed kan draaien en ze staan er, dan ga je vol vertrouwen een cd'tje erop knallen..

staat er een ander apparaat waar je nooit op gedraaid hebt, dan zou ik minder snel een cd draaien, met de gedachte "strax gaat er iets verkeerd" en je wordt er op afgerekent !!

Artiest {SHOWLIST artist 46110, 21129}
Waarschuw beheerder
het zijn allebei 2 goede punten.. alleen tja.. pioneer is toch de shit wat dat betreft.. en als er van die trage cd spelers staan dan zou ik ze ook niet snel gebruiken idd..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 28 maart 2007 om 10:07:
pioneer is toch de shit

Amen :)
Waarschuw beheerder
Wat is de agenda voor April?
Artiest {SHOWLIST artist 30020, 18755, 74664}
Waarschuw beheerder
16 april

In iedergeval mijn beurt..:)

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
een contest ??

wat zijn de prijzen ??
wie doen er mee ???
waar staat het feest op PF ??
wat zijn de stijlen ??

beetje vaaggies dit

En ben jij dit :

Le Freak

anders toch eens opzoek gaan naar een andere DJ naam

en lokatie ???
https://vip.partyflock.nl/city/18/locations.html#locations
staat niet op PF vermeld ......

ook nog zoiets
is het dit niet een beetje vaaaaaaaaaaaaaaaaglaatste aanpassing 30 maart 2007 11:03
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terminal op vrijdag 30 maart 2007 om 16:05:
16 april

In iedergeval mijn beurt

Ook de mijne. We gaan elkaar ook tegenkomen op 7 juli op het open westfries kampioenschap.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 16:21:
wat zijn de prijzen ??

ik heb al slipmats gewonnen ;p
wie doen er mee ???

moi :d

niet
wat zijn de stijlen ??

zowiezo hardcore ;p
Waarschuw beheerder
een contest ??

Ja

wie doen er mee ???

Dj's die zich aan elkaar willen meten.

wat zijn de prijzen ??

Er is elke avond een klein prijsje maar de uiteindelijke hoofdprijs zijn 3 boekingen; twee voor minimaal 500 man en 1 voor minimaal 1000 man.

Niet ivm het feit dat de locatie geen website heeft.

wat zijn de stijlen ??

Alle stijlen.

beetje vaaggies dit

Misschien had je het topic even kunnen doorlezen dan had je de antwoorden gevonden...

En ben jij dit :

Le Freak

Nee dat ben ik niet.

anders toch eens opzoek gaan naar een andere DJ naam

Ik ben geen DJ. Ik organiseer dit.

en lokatie ???
https://partyflock.nl/city/18/locations.html#locations
staat niet op PF vermeld ......

Dit ivm met het feit dat de locatie geen website heeft.

ook nog zoiets
is het dit niet een beetje vaaaaaaaaaaaaaaaag

Vind je jezelf niet een beetje vaaaaaaaaaaaaaag dat je vragen stelt waarvan de antwoorden heel gemakkelijk te vinden zijn in het forumonderwerp...???
Eerste kijken, dan zeiken!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -2 Meter Ellende- op woensdag 17 januari 2007 om 13:23:
Ik ben bezig met et organiseren van een DJ COntest in café Tramp's in Alkmaar en ik ben op zoek naar DJ's die daar aan mee willen doen.
We draaien alle stylen!
Stuur me even een berichtje als je je in wilt schrijven.
Greetz Freek

dit staat er
en om 4 pagina's door te neuzen .....

doe jij zeker wel

iig succes ermee :) :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black Death op zaterdag 31 maart 2007 om 17:02:
Ook Speedcore?

ja.. ik moet maandag 16 april :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black Death op zaterdag 31 maart 2007 om 17:02:
Ook Speedcore?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 17:21:
ja.. ik moet maandag 16 april

We zitten alleen vol dus nieuwe aanmeldingen worden niet meer behandeld. Ik bewaar ze wel voor volgend jaar.
Artiest Blanda
Waarschuw beheerder
Gister meegedaan met deze contest.....mijn bevindingen:

Locatie is ok
Aardig personeel & jury
Goede apparatuur (2x cdj800, djm600 & technics)

Geluid is niet super
Jury bestaat uit 2 barmannen, 1 huis dj, 2 hardcore dj's,
helaas snappen de barmannen niet veel van muziek is mijn gevoel, dus waarom zit je in de jury?
Hoofdprijs is 3 boekingen, alleen kan niemand je daar exact
vertellen om wat voor feesten het gaat. Aangezien er meerdere stijlen aan bod komen, geloof ik niet dat iedere dj daar een eerlijke kans heeft...

De grootste ergernis is misschien nog wel dat je de hele avond moet blijven.. Om een uur of 01.00 uur komt de uitslag. Als je niet blijft tot die tijd krijg je geen stemmen van de jury. Het lijkt erop dat ze de hele avond
iedereen binnen willen houden, zodat het Cafe een goede omzet draait.

Conclusie, leuk als je 45 minuten wil draaien, maar dit is geen serieuze contest te noemen...
laatste aanpassing

Artiest High Rollers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blanda op dinsdag 3 april 2007 om 08:57:
leuk als je 45 minuten wil draaien, maar dit is geen serieuze contest te noemen...

mee eens
Waarschuw beheerder
Oh is het nu ineens 45 minuten?? Mij is een uur verteld.. Freek, watz it gonna be? Moet ik wel weten aangezien ik dan een beetje mn set kan aanpassen! Cheers

Artiest The basehead
Waarschuw beheerder
jammer dat het op maandag is:(

Anders had ik me ook wel aangemeld;)

maar 45 min is wel erg kort jah;)

maarja misschien hebben ze niet zoveel tijd op een avond?
Waarschuw beheerder
Jury bestaat uit 2 barmannen, 1 huis dj, 2 hardcore dj's,

De jury bestaat uit 1 hardcore dj (DJ VIRUZ), 1 minimal house dj (DAVE DELACOSTA), 1 huisdj.

helaas snappen de barmannen niet veel van muziek is mijn gevoel, dus waarom zit je in de jury?

De barmannen zitten niet in de jury.

Hoofdprijs is 3 boekingen, alleen kan niemand je daar exact
vertellen om wat voor feesten het gaat.

Dat komt omdat we niet weten wie er wint en welke stijl hij draait.

Aangezien er meerdere stijlen aan bod komen, geloof ik niet dat iedere dj daar een eerlijke kans heeft...

Waarom denk je dat??

De grootste ergernis is misschien nog wel dat je de hele avond moet blijven..

Dat komt omdat er aan het eind een battle plaatsvind tussen de beste drie dj's. En buiten dat is het ook een vorm van respect om naar je tegenstanders te luisteren. Tenzij je er van overtuigd bent dat je kansloos bent die avond dan kan je gaan..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 11:36:
maar 45 min is wel erg kort jah

45 minuten is meer dan genoeg om te laten zien wat je in huis hebt. Als je goed kan draaien horen we dat al na een kwartier. In principe zou ene half uurtje al voldoende zijn.

Uitspraak van Ribcage op dinsdag 3 april 2007 om 18:19:
Oh is het nu ineens 45 minuten?? Mij is een uur verteld.. Freek, watz it gonna be? Moet ik wel weten aangezien ik dan een beetje mn set kan aanpassen! Cheers

Het is inderdaad max 45 minuten omdat er meer dj's op een avond draaien. Dit is al een aantal keer vermeld op dit forum.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 11:36:
maarja misschien hebben ze niet zoveel tijd op een avond?

Precies, het begint om 21:00 uur en we moeten om 02:00 uur gesloten zijn.

nog vragen??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
spreek je vanavond pik :)
Waarschuw beheerder
Freek,

Je verteld niet helemaal de waarheid....

- Er werd laatst druk overlegd door 5 man over de finale dj's, waaronder jij en een barman
- Je gaat een feest aanpassen aan de dj die de dj contest wint?? En dan nog wel 3 boekingen? Erg geloofwaardig!
- Virus organiseert de feesten en zit toch in de Hardcore hoek, dus mijn verwachting is toch dat het zo'n feest gaat worden...
- De battle is tussen 2 dj's. Mij is verteld dat als je naar huis gaat geen punten van de jury krijgt.
- Laatst vroegen jullie of een bekende dj van jullie zijn platen wilde pakken om de avond op te vullen, terwijl er die
avond al 5 dj's waren. Naar mijn mening was dit het rekken van tijd om de bar lang met mensen gevuld te houden.

Als je dit soort contest houdt probeer dan gewoon eerlijk te zijn dude. Het lijkt me ook niet goed voor de naam van het café als je je zo opstelt....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blanda op dinsdag 10 april 2007 om 09:19:
- Er werd laatst druk overlegd door 5 man over de finale dj's, waaronder jij en een barman

Ik organiseer dit, vandaar dat ik daar bij stond. Die "barman" is sinds kort de eigenaar van het café en hij wilde dat we geen battle zouden doen.

Je gaat een feest aanpassen aan de dj die de dj contest wint?? En dan nog wel 3 boekingen? Erg geloofwaardig!

Ik denk dat je mijn kennissenkring een beetje onderschat...

Virus organiseert de feesten en zit toch in de Hardcore hoek, dus mijn verwachting is toch dat het zo'n feest gaat worden...

Mocht het een hardcore dj worden regelt Viruz inderdaad de boekingen

- De battle is tussen 2 dj's. Mij is verteld dat als je naar huis gaat geen punten van de jury krijgt.

Omdat er nogal twijfel was of er wel een battle plaats zou vinden ivm de visuele handicap van dj Chargo..

Laatst vroegen jullie of een bekende dj van jullie zijn platen wilde pakken om de avond op te vullen, terwijl er die
avond al 5 dj's waren. Naar mijn mening was dit het rekken van tijd om de bar lang met mensen gevuld te houden.

Deze jongen deed mee voor de contest.

Als je dit soort contest houdt probeer dan gewoon eerlijk te zijn dude. Het lijkt me ook niet goed voor de naam van het café als je je zo opstelt....

Het lijkt mij niet goed voor jouw naam om je zo op te stellen....

Waarschuw beheerder
komt er nog een lijst wanneer de mensen moet.. ik moet toch volgende week???
Waarschuw beheerder
Was gezellig gister, er werd lekker gedraaid, lekker gezopen en heb goed gelachen!

David, gefeliciteerd gozah en succes verder (Y)

de man met de muts :)
Waarschuw beheerder
Congratz David, lekkah gedraaid! ;)
Waarschuw beheerder
wanneer zijn de 2e ronde's weet iemand dat?
Artiest Jows
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan er vanavond helaas niet bij zijn ivm prive-omstandigheden. Moet nu direct weg.

Succes vanavond!
Waarschuw beheerder
wie draaien er maandag a.s.?
Waarschuw beheerder
geen contest vanavond?
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk niet... ik zou voor vandaag wat horen.. niets gehoord
Waarschuw beheerder
Ik heb gisteravond(maandagavond) Freek gesproken, degene die dit alles organiseert. Heb het er met hem over gehad dat er vanuit dit topic een aantal vragen zijn en gevraagd of hij het weer eens kan up-daten.

Momenteel zit hij midden in een verhuizing waardoor hij tijdelijk geen beschikking heeft over een pc. Tevens is de Tramps (contestlocatie) sinds kort overgenomen en de nieuwe eigenaar is er nog niet uit op welke dag hij de contest wil laten doorgaan.

De contest is nog steeds gaande elke maandagavond en hij zal ook zeker door gaan!!!!

Tevens volgt er zo spoedig mogelijk een update in dit forum. Binnenkort staat er dus weer een agenda met alle stijlen die langs komen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !Pathos,Techer & Patriot op dinsdag 8 mei 2007 om 10:31:
Oftewel, 'Silence' :lolsorry grapje)

Als freek mij zegt:

'citeer 27 april 2007 09:39
Ik denk dat je verplaatst bent naar 7 mei. Dit doordat er een aantal uitvallers zijn.
Ik kijk het even na en dan hoor je van me.
Greetz '

dan moet ie mij ook laten weten dat dus de 7de niet doorging voor mij! Grapjas
laatste aanpassing