Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 maart 2007 om 19:47:mocht willen dat ze zulke pokoe in dh maakten ouwe!
thc is damsco...noord
de beste
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 22:34:French Connection - French Connection
heel heel heeeeeeeeeeeeeel vet
DHC
was dat niet die groep die die nummer hadden fuck de joden en later toen ze daar opgepakt voor waren spijt van hadden dat ze zo`n nummer hadden gemaakt??
sorry maar dan ben je geen echte gangster zoals ze hun eigen voordoen
als ik mijn mening uit over iets en ik kom daar voor vast te zitten ik zou er nog geen grijntje spijt over hebben
was dat niet die groep die die nummer hadden fuck de joden en later toen ze daar opgepakt voor waren spijt van hadden dat ze zo`n nummer hadden gemaakt??
als ik mijn mening uit over iets en ik kom daar voor vast te zitten ik zou er nog geen grijntje spijt over hebben
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 mei 2007 om 10:42:arbidjan de man met balle opvallende fan's, tanga's hij wenkt ze, is nu nog onbekend maar binnekort is hij de fuckin rappresident jwt
is er een probleem staan er 60 man om me heen die killen for fame
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 13:52:DHC
nee, dat was nag uit amsterdam, dhc gasten zijn ooit opgepakt omdat ze de murtad ayaan hirsi ali hebben bedreigt.
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 13:52:als ik mijn mening uit over iets en ik kom daar voor vast te zitten ik zou er nog geen grijntje spijt over hebben
Wat maakt het uit hey. Als jij voor een gemaakte rap wordt opgepakt voor bedreiging. Zit je daar op het politieburaeu met de raad van de kinderbescherming shit er bij enzo, en dan kan je beter zeggen sorry en je word vrijgelaten wie gaat er nou zitten voor zo iets sufs.