| Betreft: | evenement: Unity, zaterdag 3 februari 2007 om 23:00 |
van te voren wel goed eten he
maar dan nog!
daarna was 't uit met de gene in A.P
aaaah
ook leuk. heb ik ook wel eens gedaan. Net als op 2e kerstdag
3 jaar achter elkaar op 1 januari
ja, en wij zijn al 3 keer in schagen
elke keer na qrime time.
dit jaar maar eens anders doen denk ik.
van je hela hela hela hopsasa *hik*
idd
hoef ik niet tussen te staan
na vele feesten vond ik geveltje al erg genoeg, maar wel te doen
wat zijn feesten toch een stuk socialer
wie weet zeg nooit nooit
zeg maar ooit
na vele feesten vond ik geveltje al erg genoeg, maar wel te doen
wat zijn feesten toch een stuk socialer
ja inderdaad, als ik naar een kermis ofzo ga, dan moet ik me er helemaal op instellen, want anders kan ik me echt kapot ergeren aan dat gebeuk enzo.
zeg maar ooit
klinkt ook beter
ja inderdaad, als ik naar een kermis ofzo ga, dan moet ik me er helemaal op instellen, want anders kan ik me echt kapot ergeren aan dat gebeuk enzo.
best wel triest
ging ook na Dance Valley naar pop-weekend
dan ergerde ik me helemaal
van z'n liefdevol feest, naar een druk kroeg
Haha Kermis Ap is het coolste feest gewoon wat er is, echt vakanties mogen dan nooit geboekt worden.. en oweee als ik moet missen. Maar heel veel mensen begrijpen dat niet
Anna Paulowna en 't Zand die kermissen zijn echt ruig
Uitspraak van Mark aka MRDB op donderdag 1 februari 2007 om 09:59:Haha Kermis Ap is het coolste feest gewoon wat er is
zeg jij!
Uitspraak van Mark aka MRDB op donderdag 1 februari 2007 om 09:59:Anna Paulowna en 't Zand die kermissen zijn echt ruig
maar het ging over schagen toch?
Uitspraak van Mark aka MRDB op donderdag 1 februari 2007 om 22:17:Jah dat vinden altijd mensen in hun eigen dorp, niemand begrijpt dat toch!!!
nou, de kermis in callantsoog is anders niet boeiend hoor
maar wij hebben dan weer de koninginnedag
Uitspraak van Mark aka MRDB op donderdag 1 februari 2007 om 22:17:ojah, nouwjah unity zaterdag
waar?
Uitspraak van Mark aka MRDB op donderdag 1 februari 2007 om 22:15:word druk weekend
dan wens ik je veel tijd
nou, de kermis in callantsoog is anders niet boeiend hoor
maar wij hebben dan weer de koninginnedag
Jah was koningennedag er nog maar daar in die grote tent
waar?
Igesz he!!!
Uitspraak van Mark aka MRDB op vrijdag 2 februari 2007 om 13:01:Jah was koningennedag er nog maar daar in die grote tent en daarna naar die strandtent, ging altijd wel ruig daar..
ja de palen de grond in!
heel misschien komt ie wel terug, maar dat is nog niet zeker!
Uitspraak van Mark aka MRDB op vrijdag 2 februari 2007 om 13:01:Igesz he!!!
oke, gezellig
Uitspraak van Mark aka MRDB op vrijdag 2 februari 2007 om 13:02:kon je maar tijd bestellen bij een tijdkantoor ofzo
tijd vliegt, heb je hem net niet voorbij zien komen?
strandtent daar, die aantal jaar geleden in elkaar was gestort?
ik stond er met me neus bovenop
ja ik ook, ik vroeg me al af wat doen al die mensen beneden
wat een ellende
callantsoog eigen
ik vroeg me al af wat doen al die mensen beneden
was je zo dronke?
ik was zelf ook bijna naar beneden geflikkert, gelukkig kon ik 1 stap naar achter doen en ze voor me neus zien vallen (met quadbike en al)
callantsoog eigen
altijd daarzo
bier en flugel
was je zo dronke?
(met quadbike en al)
dan liep alles iig op wielletjes
altijd daarzo
bier en flugel
ieuw bier,
ik was zelf ook bijna naar beneden geflikkert, gelukkig kon ik 1 stap naar achter doen en ze voor me neus zien vallen (met quadbike en al)
ik was toen net weg gegaan, ik stond in de rij naar boven, en die leuning was ook al afgebroken en vielen af en toe mensen van 2meter ofzo naar beneden. hij moet er een tent op poten dan aan vast maken!!! of een tent op het strand, weet je hoe vet!!!!
Uitspraak van Mark aka MRDB op dinsdag 6 februari 2007 om 01:33:Ja was wel even wennen dat er in schagen na paasvee nog iets tofs kon zijn
ja was het wat?
ja was het wat?
Yeah was zeker wel wat, die kleine zaal achter in igesz kwam wat later op gang. En ik vond dat ricky rivado niet zo lang had gedraait en heel laat. Maar toen de lampen aangingen wou ik nog naar De zwaan (eiland) die was dicht en cosy was ook al gesloten dus het was denk wel 5uur geworden
het was trouwens ook best druk, niet dat je tegen iedereen aan stond maar gewoon presies goed
Uitspraak van Mark aka MRDB op woensdag 7 februari 2007 om 17:44:het was trouwens ook best druk, niet dat je tegen iedereen aan stond maar gewoon presies goed
dat is wel eens anders in igesz